Jump to content

Cand Pornesc AC-ul Scade Turatia Si Se Opreste Motorul


Gebeleizis
 Share

Postare recomandată

On 5/2/2018 at 5:02 PM, dani_ro said:

Up!

Am aceeasi problema, cu mentiunea ca un amic a verificat clapeta, a curatat-o, a calibrat-o si culmea, face la fel masina! Sa o inlocuiesc de tot clapeta sau voi ati gasit alte rezolvari?

Tks!

Problema rezolvata prin inlocuirea tempomatului de la ambreiaj! Tks vwforum!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e aia ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, switch-ul de la ambreiaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 10.05.2018 at 18:11, dani_ro a scris:

Scuze, switch-ul de la ambreiaj!

S-a rezolvat problema? 

Nu mai scade turația? 

Ce coduri de eroare aveai în vag?

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 6/12/2008 at 12:34 AM, Gebeleizis said:

 cand pornesc ACul scade foarte mult turatia (pana pe la 500 de rot/min) si aproape moare motorul.

 

 

 

Salutare, apelez si eu la priceperea voastra intrucat m'am lovit de o problema similara la golful mk3.5 2000 1.6 100cp AKS careia nu ii dau de cap. Problema se manifesta doar cu AC ON, si anume, cand sunt in mers si o dau pe liber ( fie ca e din treapta 2/3/4 ), ralantiul scade la 4/500 rpm si aproape ca moare motorul ; se intampla de multe ori sa si moara..

 

Am citit topicul in intregime + altele de pe vwf + de la alte marci.. ca si piese noi, masina are distributie, bujii, bobina, fise, capac delcou, AC proaspat incarcat, curatat si adaptat clapeta de acceleratie + curatat MAP + senzorul de la clapeta ; switch la ambreiaj nu are ca sa il elimin si pe acesta iar cablul de acceleratie este strans. Astazi o sa masor alternatorul. Are o eroare pe o sonda lambda, dar ea functioneaza fara probleme, cred ca este din cauza faptului ca are si GPL si de aici eroarea. Cantitatea de freon am scazut'o la 600 din 800, ca am citit si aici cum ca ar fi probleme daca este plina instalatia..aveti ceva idei? Furtunele le'am verificat, nu pare sa traga aer fals pe undeva.

 

Atasez si un video cu comportamentul. Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa adaptez clapeta de acceleratie cu vcds meu ( o facusem manual cu bornele scoase dar am zis sa incerc si cu vcds ), dar pe canalul 98 nu imi afiseaza nimic. Eroarea de lambda nu o mai am ( cred ca era din cauza ca era fisurat furtunul ), insa masina merge la fel ; astazi cand am iesit cu ea, pe la 13/14 cand era caldura mai mare, daca sunt cu AC pornit si in acelasi timp iau o curba, o scot din a2a si sunt si cu rotile usor virate, cand calc ambreiajul moare direct..indiferent ca este pe gpl sau pe benzina ; aseara, pe la 21/22, nu facea asa rau ca si astazi pe caldura mare.

 

Nu are nimeni nicio idee ?  Este singura ei problema si ma seaca..

 

@F l o r i n daca te sun sa stabilim o intalnire crezi ca ma poti ajuta?

 

P.s : ralantiul oscileaza putin si cu AC OFF, adica scade la q 650/700 in aceleasi conditii de mers..probabil AC fiind un consumator mare scade la 4/500 si se opreste..

 

 

IMG_20210809_124527_copy_1024x768.jpg

IMG_20210809_124511_copy_1024x768.jpg

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sună-mă mâine dupa 09, incerc sa te ajut prin telefon sau facem o programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema ieri cu ajutorul unui coleg de pe grupul mk3 de facebook ; niste fire erau legate prost ( doua minusuri in loc de + si - ) la acea supapa.

IMG_20210908_073514__01_copy_768x1024.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 6/11/2010 at 10:23 AM, delfinasul said:

Se pare ca eu trebuie sa fiu contra mereu :), la mine problema e inversa, cu ac-ul pornit se tureaza prea mult motorul. Problema se manifesta aleator dar in ultima vreme se intampla destul de des si anume..merge normal...apoi ma trezesc ca nu mai scade sub 1100-1200 de ture desi am piciorul luat de pe acceleratie...uneori imi sta si la 1500-1700 de ture. Daca apas de cateva ori pedala de acceleratie sau decuplez aerul totul revine la normal..turatia de ralanti~800 de rpm. Se exclude un blocaj mecanic la ansamblul cablului de acceleratie pt ca am verificat si era lejer si dupa cum am mai spus....decuplarea aerului readuce turatia motorului la normal. M-am gandit si la compresor cum ca ar fi uzat si nu ar opune suficienta rezistenta dar si daca incerc sa compensez un pic din ambreiaj, stand pe loc...turatia tot nu scade, deci rezistenta compresorului ar iesi din schema. Alte idei?

 

Salutare colegi !

 

Știu că au trecut ani de la postare, dar exact simptomele acelea le are și Seat-ul meu din 2006 1.2 16v.

 

 

 

Are cineva o sugestie in rezolvarea problemei ?

 

Sau colegul @delfinasull a reușit să rezolve ?

 

 

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!