Jump to content

Racorduri Hidraulice


jan
 Share

Postare recomandată

Stie cineva de unde, de la ce camion/utilaj si ce fel de racorduri hidraulice gasesc si io sa reziste la vreo 10 atm. si ulei incins pe la 150 C?

Mi-ar trebui cu armaturi de 3/8 sau cu surub de 3/8 si "banjo"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta firme de automatizari care au furtune de care vrei si ti le taie la dimensiuni + ca iti atasaseza in capete ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am dat cu google si e cam palida asta cu automatizarile...

Am gasit magazintehnic.ro, sa vedem daca raspund.

Sau daca stie cineva clar unde e o firma de-asta care face furtunuri dupa placul clientului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Le-am dat un mail; daca nu raspund, o sa ma duc acolo.

Misto, printre alte tipuri de armaturi, sint disponibile: "French Males & Females Millimetric Type".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, astia-s oameni seriosi. Imi permit sa redau din mailu primit ca raspuns (acuma-i mailu meu, fac ce vreau cu el):

"Domnule puncte-puncte,

Lucram si cu persoane fizice.

Putem sa va confectionam furtunul.

Lucrand la 150*C recomandam Tub de teflon lis s-au gofrat (in functie de flexibilitatea ceruta) cu protectie de inox.

Va recomand sa veniti la noi.Il confectionam pe loc.

Cu respect,

Vasile Balan,

Manager Dept. Hidraulica

Tech-Con INDUSTRY S.R.L

Tel.0040-21 2219640,41,42,43

Fax.0040-21 2219766

Mobile.0040-723396088

www.tech-con.ro

E-Mail

Vasile.Balan@meteorgroup.net".

O sa pun si poza cu produsul, poate mai foloseste cuiva. Sper sa am destui bani la mine :icon_thumright: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, au facut racoardele. A durat 5 minute. Mai mult a durat sa faca o putoare factura.

Nu-i de teflon furtunul, ci de cauciuc, in 2 strate cu pinza intre ele. Capete sertizate. Pretul nu-i foarte mic (70 lei pt 2 furtune de 50 cm); asigura, insa, oarecare confort (furtun spart - tot uleiul pe jos in citeva secunde, probabil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
misu ploiesteanu

au terminatii tip banjo bolt pentru 3/8?cam ce sectiune de trecere ar avea piesele respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca au orice armatura vrei tu pentru capete. Mie nu mi-a trebuit cu "banjo", am facut cu filet exterior obisnuit (conic, insa) la un capat si cu holender la celalalt. La 3/8 sectiunea e de 10 mm (ochiometric).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

am renuntat la racordul cu 3/8 , imi era frica ca la intrarea in bloc ramine prea subtire in carne si am filetat cu 14X1,25 . daca montez suportul filtrului pe motor or merge conducte de cupru cositorite???ca la incalzirea centrala dar de 12mm am vazut ca exista la VIERA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa mearga, de ce nu? Da' nu poti sa bercuiesti tevile in loc sa lipesti p-acolo? Nu stiu exact ce vrei sa faci, da' pompa dezvolta o gramada de atmosfere la rece, daca-i inainte de supapa...nu stiu cum se comporta o lipitura de-aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ai dreptate am si scula de bercuit, si ar trebui sa reziste la presiuni mult mai mari(vezi frina). se mai pune problema pieselor de conectare ...

am o pompa melling de otel cu roti de 32(original avea 24) am astupat iesirea cu un dop filetat si am capac pentru full flow(iesire 3/8 conic) de acolo merg la filtru(intrare iesire 3/8 conic) iar de la filtru merg in galerie acolo unde este dopul ala in stinga pompei (filetat ieri cu 14x1.25).

daca nu sunt pierderi mari in motor ar trebui sa faca presiune destul de mare problema este ca blocul nu este cu doua supape , o presiune prea mare sa nu dauneze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de conectare - de la instalatii, spre exemplu te duci cu holender si teava bercuita drept pe niplu direct. Doar c-ar trebui finisate bine fetele de etansare si niste garnituri grozave, de cupru moale, asa ceva...

Trebuie sa ai o supapa-regulator, altfel o sa cedeze ceva. Aia stock mai lucreaza in formula asta? Vezi ca parca exista capac de pompa cu supapa incorporata. Exista si regulator de presiune de sine statator, da' nu stiu unde-l poti gasi la noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

circuitul vine inainte de supapa care directioneaza uleiul spre racitor, ar fi fost bun un capac cu recirculare dar de unde. scula care o am face bercuire evazata sau dubla exact ca la frina si nu as mai avea nevoie de garnituri, problema este ca ar trebui sa confectionez pe strung piesele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

cam asta vreau sa fac, numai ca suportul filtrului este un pic diferit.

post-15699-1271361822_thumb.jpg

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur mergi la unii d-astia cu furtunuri, se poate si cu teava da-i mai complicat, zic io...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand termini instalatia de full flow da-ne si noua schita :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...in plus, nu e prea indicat cuprul in instalatii de ulei la motor, ca cica e catalizator in procesul de oxidare a uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate tipurile de furtune le gasesti (le poate confectiona si pe comanda) pe strada Luica din Bucuresti.

Daca vi de la Ploiesti, da un ocol pe centrura si intra ce Calea Giurgiului.

La intersectia cu Luica faci dreapta si la 500-600 metri ai un magazin pe dreapta ce vinde piese de camioane, Aro si utilaje agricole&constructii. In lateralul magazinului este atelierul ce confectioneaza&vinde furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
...in plus, nu e prea indicat cuprul in instalatii de ulei la motor, ca cica e catalizator in procesul de oxidare a uleiului.

ma gindeam ca este mai sigur cu teava, as vrea sa pun filtru pe motor nu pe contraaripa ca sa reduc volumul de ulei din furtunuri. am vazut un sistem care pozitioneaza filtrul de suportul alternatorului intre cele doua fulii cu axa filtrului paralela cu axele.

asta e descrierea sistemului: I had one of these in the 1970's. Fram made it. I think to sell more oil filters. A small line came off the oil pressure switch and dumped the oil back into the case through a hollow stud in the generator stand.

post-15699-1271447361_thumb.jpg

post-15699-1271447753_thumb.jpg

post-15699-1271447764_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
misu ploiesteanu

- pompa MELLING (made in USA) din otel cu debit marit ( pinioane de 30mm fata de stock 21mm) pentru prezoane de prindere de 6mm, pompa este modificata in sensul obturarii traseului de iesire (vezi schita)

- capac pompa cu iesire pt traseu full flow

- suport filtru pt montarea pe contraaripa cu nipluri de 3/8, suportul are un locas unde se poate da gaura si fileta senzorul de temperatura...

ce operatii sunt necesare:

- scoaterea dopului canalului de ulei si filetarea (14x1,25 sau 3/8) in scopul montarii unui fiting, vezi poza. aperatia se poate face doar la demontarea motorului rezultind span...

alte piese necesare:

- inca un niplu de 3/8 ca cele existente

-un niplu la 90 grd de montat pe bloc

- furtune pt ulei( la brico rezista la max 60 bari) si coliere

avantaj : nu necesita toba model nou spre deosebire de pompele cu fil;tru incorporat...

pret 200lei

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1302052

pentru Kerosen.eu zic ca nu se poate adapta pt axa cu came in patru nituri, doar sa schimbi axa cu came cu una pre 71, dar ramine problema prezoanelor. pompa este pentru prezoane de M6(pre 68) tu ai de M8, poti sa o montezi doar daca folosesti prezoane subtiate(M8 in bloc si M6 la capatul din pompa)oricum cele originale ar fi prea scurte. da ar merge returul pe jos si sa obturezi iesirea spre racitorul original al masinii si ar trebui un termostat de ulei pe circuit care sa by-paseze racitorul cind e cazul. caut o schema cu asa ceva si iti pun.

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!