Jump to content

Problema Directie


CVA G3
 Share

Postare recomandată

Byz la tn se rezolva in felul urmator:desfaci suruburile de la partea din fata de la jug si il tragi in dreapta vezi k trebuie sa se cunoasca pe dedesupt urmele unde a stat jugul mai exact uita-te dupa urme de frecare de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ass1

    13

  • Danny78

    13

  • v@sy

    8

  • ovidiu89

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

chestia asta cu jugul nu cred ca merge...suruburile strang exact la loc jugul...nu se poate strange intr'o parte....nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

1. Am si eu o problema la directie . mi-a tras putin stanga , am echilibrat rotile , am schimbat bucse bascula + amortizor sus la capota , rulment etc , am facut unghiul azi , si tot imi trage putin stanga ,

de asemenea cand pun frana . volanul are un pic de joc foarte putin , ma gandeam sa fie de la disc , ovalizat ceva genu , oare de accea trage stanga ?

2. sa fie placutele de frana devina ? in stanga mai tocite in dreapta mai netocite ?

3. si am gasit discuri ventilate pe aceiasi dimensiune etc, se potrivesc perfect sau mai trebuie schimbat ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o problema , cand iau maxim de volan , imi trosneste ceva la directie in fata , ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o problema , cand iau maxim de volan , imi trosneste ceva la directie in fata , ce ar putea fi ?

Se aude cand virezi si masina e in miscare sau troncaneste cand masina sta pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna....o intrebare.....imi bate ceva p dedesupt...stanga e o bucsa ceva...cum o depistez???....as vrea sa inerc eu sa o gasesc...este o modalitate de a o depista???cu o ranga ceva??/....multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude cand virezi si masina e in miscare sau troncaneste cand masina sta pe loc?

Salut , bine ca m-ai intrebat , practic trosneste ceva , loveste sa zic , cand iau viraj p loc maxim , si accelerez pentru a pleca etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , bine ca m-ai intrebat , practic trosneste ceva , loveste sa zic , cand iau viraj p loc maxim , si accelerez pentru a pleca etc.
Angel-Boy nu neaparat e de la directie problema poate sa fie si capul de planetara cand virezi la maxim.
buna....o intrebare.....imi bate ceva p dedesupt...stanga e o bucsa ceva...cum o depistez???....as vrea sa inerc eu sa o gasesc...este o modalitate de a o depista???cu o ranga ceva??/....multumesc anticipat!!!
Poti verifica si cu o ranga sa vezi daca iti bate o bucsa , cu o ranga mai micutza sa fie cat mai accesibil, dar de preferat ca sa vezi ce-ti bate si sa verifici ai nevoie de un canal sau un elevator sa ai vizibilitatea cat mai buna si sa manevrezi mai usor la verificat.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam de planetare..care mama lui e ca nu ma pricep... o poza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam de planetare..care mama lui e ca nu ma pricep... o poza ?

Am atasat poza cu capatul de planetara mai jos.

Legat tot de directie : Am un vW golf 1.9 TDI cu servo si vreau sa stiu de ce directia este asa de usoara in sensul ca la drum denivelat sau gropi imi trage de volan brusc. Mentionez faptul ca pe asfalt foarte bun nu am probleme dar cum dau de drum denivelat apar problemele. De exemplu daca iau mana de pe volan si o accelerez se duce intr-o parte brusc ;). Va intreb pentru ca e cam periculos, era sa o patesc de cateva ori mai ales in depasiri. Sa fie caseta de directie ? bucsele la caseta ? Unii mi-au zis ca este de la unghiul de fuga si totusi l-am facut de 3 ori pana acum. De asemenea si pe asfalt bun daca o accelerez brusc volanul fuge stanga dreapta .... Am toate elementele de directie schimbate de la pivoti, capete de bara, bucse bara stabilizatoare pana la telescoape si bucsele de la punte, absolut totul, nou. Masina face asa de cand am cumparat-o din Germania.

Astept un raspuns ! Multumesc !

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am si eu o mica problema cu dierctia,imi cam trage stanga si cand virez maxim pe loc se aude o pocnitura in partea dreapta sa fie de lacapatul de bara.

Si inca ceva m-am hotarat sa imi pun suspensie normala ca asta sport pe care o am ma omoara,mai ales ca mai nou in Sibiu se lucreaza la o droaie de drumuri deodata si nu se mai termina niciunul,ca la noi la nimenea.cum ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi trage stanga dreapta la denivelari colegu,dar la mine cred ca se trage de la suspensia sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am si eu o mica problema cu dierctia,imi cam trage stanga si cand virez maxim pe loc se aude o pocnitura in partea dreapta sa fie de lacapatul de bara.

Si inca ceva m-am hotarat sa imi pun suspensie normala ca asta sport pe care o am ma omoara,mai ales ca mai nou in Sibiu se lucreaza la o droaie de drumuri deodata si nu se mai termina niciunul,ca la noi la nimenea.cum ma sfatuiti?

Pocnitura se poate auzi de la planetara cand virezi maxim pt ca la capatul de bara ma indoiesc ca are sa-ti bata vr-o data asa de tare incat sa-l auzi..el tine de directie mai mult si-ti poti da seama daca ar fi dus in mers chiar si foarte usor, tragi de volan stanga dreapta foarte rapid si in scurt si daca masina te asculta la comenzi tot asa de rapid e ok daca manevra e mai intarziata at e bine sa verifici capetele de bara.
Am atasat poza cu capatul de planetara mai jos.

Legat tot de directie : Am un vW golf 1.9 TDI cu servo si vreau sa stiu de ce directia este asa de usoara in sensul ca la drum denivelat sau gropi imi trage de volan brusc. Mentionez faptul ca pe asfalt foarte bun nu am probleme dar cum dau de drum denivelat apar problemele. De exemplu daca iau mana de pe volan si o accelerez se duce intr-o parte brusc :rolleyes:. Va intreb pentru ca e cam periculos, era sa o patesc de cateva ori mai ales in depasiri. Sa fie caseta de directie ? bucsele la caseta ? Unii mi-au zis ca este de la unghiul de fuga si totusi l-am facut de 3 ori pana acum. De asemenea si pe asfalt bun daca o accelerez brusc volanul fuge stanga dreapta .... Am toate elementele de directie schimbate de la pivoti, capete de bara, bucse bara stabilizatoare pana la telescoape si bucsele de la punte, absolut totul, nou. Masina face asa de cand am cumparat-o din Germania.

Astept un raspuns ! Multumesc !

La faza cu drumul denivelat am patit si eu la fel volanul umbla de nebun stanga dreapta dar dupa ca am schimbat anvelopele cu tot cu jante de la 185/60/R14 la 195/50/R15 si mai tot ce inseamna directie la ea uite acuma nu mai e asa...plus ca si volnaul se vireaza mult mai greu si te simti mult mai sigur pe volan.Daca ai tot aceleasi dimensiuni la anvelope 185/60/R14 incearca makar 195/60/R14.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna nu cred ca este din cauza cauciucurilor 100% pt. ca si eu am dimensiunile alea 185/60/r14 si nu am nici o treaba am mers si cu 180 pe drumurile noastre in dealuri si nu am avut probleme intradevar trebuia sa stau cu ambele maini pe volan dar num tragea in nici o parte doar ca find damburi simtiam cam zboara masina de pe sosea. Trebuie sa fie in alta parte problema. Intradevar avand cauciucurile mai late ai o aderenta mai buna, merge volanul un pic mai greu iar gropile le simti un pic mai putin in volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocnitura se poate auzi de la planetara cand virezi maxim pt ca la capatul de bara ma indoiesc ca are sa-ti bata vr-o data asa de tare incat sa-l auzi..el tine de directie mai mult si-ti poti da seama daca ar fi dus in mers chiar si foarte usor, tragi de volan stanga dreapta foarte rapid si in scurt si daca masina te asculta la comenzi tot asa de rapid e ok daca manevra e mai intarziata at e bine sa verifici capetele de bara.

La faza cu drumul denivelat am patit si eu la fel volanul umbla de nebun stanga dreapta dar dupa ca am schimbat anvelopele cu tot cu jante de la 185/60/R14 la 195/50/R15 si mai tot ce inseamna directie la ea uite acuma nu mai e asa...plus ca si volnaul se vireaza mult mai greu si te simti mult mai sigur pe volan.Daca ai tot aceleasi dimensiuni la anvelope 185/60/R14 incearca makar 195/60/R14.

Nu cred ca are treaba. Am avut 195/65 R14 acum cateva luni si pe spate le aveam de iarna si tot la fel facea :|. Nu stiu ce sa ma fac deja sunt disperat si in plus imi bate si planetara. Mentionez ca pana si rulmentii sunt schimbati. As pune jante de tabla 195/65 R15 dar le am in 5 prezoane si arata urat fata de cele din aliaj. O sa schimb cauciucurile cat de curand, o sa centrez si jantele si sa vad atunci cum se comporta.

Nu am ce sa mai schimb pe ea in afara de caseta de directie care e o groaza de bani. Se pot schimba cumva bucsele la caseta ? daca da unde sunt amplasate. Multumesc !

Buna nu cred ca este din cauza cauciucurilor 100% pt. ca si eu am dimensiunile alea 185/60/r14 si nu am nici o treaba am mers si cu 180 pe drumurile noastre in dealuri si nu am avut probleme intradevar trebuia sa stau cu ambele maini pe volan dar num tragea in nici o parte doar ca find damburi simtiam cam zboara masina de pe sosea. Trebuie sa fie in alta parte problema. Intradevar avand cauciucurile mai late ai o aderenta mai buna, merge volanul un pic mai greu iar gropile le simti un pic mai putin in volan

Cauciucurile late nu iti ofera niciodata aderenta mai mare, adica nu conteaza asa de mult latimea cauciucului. E vorba de greutate, cu cat este mai grea cu atat este mai stabila si la Golf mai ales daca e in 2 usi ai senzatia ca esti intr-o conserva usoara. Eu simt in curbe si la damburi :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna asta cu conserva mai ales daca ai si suspensia varza. chiar ca e conserva ep apa.

am vazut ca toata lumea se invarte la capete de bare, bucse, amortizoare, rulmenti etc, nu de alta dar cunosc pe cineva cun un golf cl 1.6 care a avut aceeasi problema cu directia la masina. avea jante de aliaj pe 13 cu anvelopele standard din talon. a schimbat jantele cu unele pe 195 50 15 si suspensia de gt din fabrica. a crescut stabilitatea in viraje dar directia tot avea probleme, am condus-o si avea senzatia ca merge pe unde vrea ea.

Solutia : bieleta antiruliu era uzata si facea fitze. s-au schimbat cu burduf cu tot si de atunci totul e ok. sper sa va ajute cu ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna asta cu conserva mai ales daca ai si suspensia varza. chiar ca e conserva ep apa.

am vazut ca toata lumea se invarte la capete de bare, bucse, amortizoare, rulmenti etc, nu de alta dar cunosc pe cineva cun un golf cl 1.6 care a avut aceeasi problema cu directia la masina. avea jante de aliaj pe 13 cu anvelopele standard din talon. a schimbat jantele cu unele pe 195 50 15 si suspensia de gt din fabrica. a crescut stabilitatea in viraje dar directia tot avea probleme, am condus-o si avea senzatia ca merge pe unde vrea ea.

Solutia : bieleta antiruliu era uzata si facea fitze. s-au schimbat cu burduf cu tot si de atunci totul e ok. sper sa va ajute cu ceva

Bieletele antiruliu sunt noi si sunt Optimal parca. Oare trebuie sa schimb cu tot cu tija aia ? :| eu am schimbat doar capetele. Nu vad ce treaba ar avea burduful. Trebuie oricum sa verific sa nu fie vreunul spart. E vorba de burduful ala de la caseta ? nu ? Mersi mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bieleta in sine sa fie ok ptr ca burduful e doar de protectie ptr praf apa si altele. ptr 30 de lei cat costa ambele nu merita sa mai dai jos iar capetele de bara si pe urma sa faci iar unghiurile le pui noi si gata. cat despre tija nu prea ai ce schimba e o bara filetata in ambele capete. sper sa remediezi problema. o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

desi nu as fi vrut sa ajung sa scriu aici ...in acest post. sunt nevoit :D

problema care am observat-o la masina...

atunci cand virez stanga/dreapta se aude un parait in interiorul casetei directie, un parait asemanator cu cel de balon cand dai cu mana pe el(sper ca intelegeti)..si se aude si o mica bataie, fier p fier...iar daca tin mana p caseta directie, se simte vibrand.

bucsele, amortizoarele, si ce mai trebuie nu au fost schimbate...nu stiu de cand, abea am luat masina, nu de mult timp.

insa nu sunt deloc in cea mai buna stare, ele vor fi schimbate in viitoru apropiat, cand voi avea banii necesari.

a mai avut cineva problema asta? trebuie schimbata caseta directie ?

sau poate aveti idee ce ar putea fi...pls ajutati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca ai servo pe masina... oare nu ti e infundata pe undeva sistemul sau ceva furtun si de aia vibreaza? si eu am avut cateva probleme la masina, dar cu multa rabdare si cateva greseli am reusit sa repar problemele...

succes la reparatie si sa speram k ai o problema mai minora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap am servo...

oare sa fie uleiul ?

cum verific daca e infundat vreun furtun de ala :-?

ps : mc pt parere :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocnitura se poate auzi de la planetara cand virezi maxim pt ca la capatul de bara ma indoiesc ca are sa-ti bata vr-o data asa de tare incat sa-l auzi..el tine de directie mai mult si-ti poti da seama daca ar fi dus in mers chiar si foarte usor, tragi de volan stanga dreapta foarte rapid si in scurt si daca masina te asculta la comenzi tot asa de rapid e ok daca manevra e mai intarziata at e bine sa verifici capetele de bara.

La faza cu drumul denivelat am patit si eu la fel volanul umbla de nebun stanga dreapta dar dupa ca am schimbat anvelopele cu tot cu jante de la 185/60/R14 la 195/50/R15 si mai tot ce inseamna directie la ea uite acuma nu mai e asa...plus ca si volnaul se vireaza mult mai greu si te simti mult mai sigur pe volan.Daca ai tot aceleasi dimensiuni la anvelope 185/60/R14 incearca makar 195/60/R14.

195/50/R15 am avut inainte,acum am 195/55/R15,nu mai e asa de rigida masina pe fata mai ales ca am si suspensie sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap am servo...

oare sa fie uleiul ?

cum verific daca e infundat vreun furtun de ala :-?

ps : mc pt parere :icon_thumright:

eu nu bag mana in foc ca de vin a e servoul, numai k eu am avut niste probelme ciudate la masina si pana la urma am desfacut fiecare furtun si am demontat caseta de pe masina si am curatat tot si pus inapoi pe masina, schimbat ulei si hoppa sa intamplat un miracol, servoul functiona mai usor si probelma a disparut...

Modificat de the forgotten
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm.la mine nu cred ca s-ar putea intampla un miracol de asta...desi SPER sa se intample:(

oricum...de apucat sa desfac eu acolo...in nici`un caz. imi sare taikmiu in cap :-j

si faza ca...cat merg mai mult cu ea...se aude tot mai tare..si intr-una. la orice hop la orice viraj...orice,orice :|

nici nu prea as mai porni`o. ma gandesc sa nu raman fara directie si sa mai patesc ceva..

daca mai aveti altii idei ce ar putea fi pls ajutati-ma...ca sa stiu ce trebuie reparat/cumparat. PLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se simte si la mine in "volan "o vibratie usoara cand motorul este rece si cand accelerez brusc (astea cu motorul la relanti)c poate sa vibreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!