Jump to content

Problema Directie


CVA G3
 Share

Postare recomandată

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ass1

    13

  • Danny78

    13

  • v@sy

    8

  • ovidiu89

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

sar putea sa ai dreptate dar pan acom nu sa auzi ?? sau poate din cauza ca erau si bucsele duse nu se auzeau ?? eu am si amortizoare kyb drum greu sa leo fi mancat asa repede sau cum am spus mai sus seo fi deplasat arcul din flansa de sus si calca arcul pe langa catare ??bieletele se strang in caseta de directie pana la capat si tare ???



precisez ca flansele si amortizoarele au cam 30 000 si sunt puse noi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din Regulament:

"2. Pe lânga cunoasterea limbii, este
necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea
valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:

- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia
cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu
avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am descoperit bataia este de la bieleta eu am schimbat cap de bara dar nu am verificat si bieleta acum trebuie sa schimb bieleta si sa fac iar geometria 

si imi pare rau raz post :153 daca te referai la mine dar kyb este o firma de amortizoare daca gresesc ca scriu nu vreau sa fac reclama o zi buna tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Taz s-a referit la aspectul postului.Lipseste punctul( . ), virgula, literele mari la inceputul frazelor/propozitiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Salutare.Sper ca nu am scris la postul gresit, dar am o problema legata de directie. Cind virez dreapta,avind servo la G3 meu, merge foarte bine, dar in momentul in care i-au viraj stinga, imi merge un moment greu, dupa care se aude un "trosc" :), dupa care merge normal. Am fost cu el la un mecanic, care mi-a spus ca ar fi caseta de directie. Alte "batai" nu se aud in timpul mersului, pe teren drept sau denivelat. In acelasi timp am verificat si bucsele,amortizoare,etc..., dar in afara de o bieleta de directie (care nu ar fi prea uzata), si aceasta problema, nu are nimica.

         Daca s-ar putea si o idee din partea dvs. as fi recunoscator.

         Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu schimba bieleta de pe partea care se aude trosc dara poti bagate si misca de ea daca are joc si la mana schimbo

Modificat de cicorico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine in viraj maxim dreapta, ceva parca i-mi opreste roata sa inainteze, uneori un viraj trebuie sa-l fac din doua manevre cand puteam sa-l fac din prima, acest lucru nu se intampla mereu.

Sa fie din planetara sau din directie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Astazi am mai observat inca o chestie care ma determina sa cred ca directia are ceva probleme, la virajul pe loc itr-un anumit sens rota parca isi gaseste un hop al ei in punctul acela .

Ai senzatia ca ai virat si roata ramane parca legata in locasul acela ?????????

Sa fie caseta?

M-am uitat f atent si nu curge pe nici o parte !

Am observat ca la virajul spre dreapta se intampla acest fenomen 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca deja cunosc raspunsul dar va rog o confirmare : volan ul merge in gol 10 cm stanga si dreapta apoi incepe sa vireze masina . Pareri ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate prima data la podul pedalier ai un plastic care acopera sistemul cardanic de la coloana de directie care pleaca din volan (desi nu cred ca e deacolo, dar verifical ca nuti ia mai mult de 5 min). Verifica daca ai jocuri in capetele de la bieleta de directie si la bieleta de directie dispre caseta ( aici suspenzi fiecare roata pe rand prinzi roata de la ora 3 si 9 cu o mana inpingi cealalta tragi, si faci miscari bruste si scurte)  Alta care ar mai fi e cremaliera din caseta de directie rupt sau tocit vrun dinte (aici ar trebui sa ai golul respectiv doar in aveeasi zona). Verificale in ordinea care ti leam spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
niku_nd4spd

Are idee careva cum se strange piulita de la volan? Merge cheia cu crichet normala sau trebuie cu dinamometrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit normala, cand am dat volanul jos sa ii schimb pielea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niku_nd4spd

Ok, atunci am sa folosesc si eu cheia normala, mersi pentru raspuns!

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strangi cu simt de raspundere, poate mai vrei sa il si desfaci:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se strange cu 50Nm. Ca o comparatie, prezoanele de la roata se strang cu 110Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niku_nd4spd

De strans nu se pune problema sa-l strang de sa nu-l mai pot desface apoi :p sa vedem cat de usor se desface cel de pe masina ca acolo nu s-a umblat deloc in 21 de ani, mersi b-66-six o sa tin cont si de sfatul tau :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut!

am si eu o problema cu rotatiile la volan golf3 1.9 td aaz/ in dreapta 2,5/in stanga 1,5 Ce parere aveti? 

si in viraj se aude o trancanitura  nu e de la planetara le-am schimbat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute si fa geometria,ceva nu este in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut astazi geometria volanul se duce egal stanga/dreapta / o tura jumate ,dar in viraj dreapta cand iau maxim se aude un tronc ca si cum ai bate 2 fiare intre ele 

cei de la sirvice mi-au zis ca s-ar putea sa fie planetara dinspre cutie sa scape cand iau viraj 

toata planetara dreapta  teava are un pic de joc dar daca accelerez in viraj nu boncane dar daca ar fi planetara dinspre cutie nu trebuie sa faca urat mai ales in viraj maxim si accelerata 

Modificat de payzonee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pozitionarea lor? Partea cu piulita se prinde de brat iar cealalta parte se introduce pe bara stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poza ar fi binevenita...Ca m-am dus la service sa schimb prima parte a directiei , respectiv bucsa brat , flanse amortizor , pivoti si inca o chestie care am uitat cum se numeste , iar cand a trebuit sa schimb si bieletele antiruliu ala de la service nu stia unde vin puse....  :tuktuk:

Mai am sa schimb capetele de bara , bieletele antiruliu , bieletele de  directie si placutele de frana si directia e gata.Stiu ca trebuia schimb toate piesele o data dar s-au terminat fondurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data trebuie sa te asiguri ca masina ta este dotata cu asa ceva,adica are bara stabilizatoare pe fata,nu toate g 3 au,a mea nu a avut dar i-am pus eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!