Jump to content

SFAT SEGMENTARE


buyuc1
 Share

Postare recomandată

Stie cineva un mecanic bun pentru a face o segmentare la un Audi A6 din 1995 cu motor diesel 2.5 si cod AEL?

Modificat de Vlad MHL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te sfatuiesc sa faci o segmentare,cati km are masina?ce problema ai?

Este o operatie costisitoare iar rezultatele nu tin mult,service-urile de reprezentanta nu umbla la motor decat daca se sparge vr-un piston,se deregleaza un tachet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmm..eu unul recomand segmentarea...am facut-o eu la un PASSAT 1.9 TDi din 1995!!!

In motor am gasit 2 segmenti rupti pe 2 pistoane...era deja prea mult pentru a mai porni motorul la frig (ceilalti nu erau rupti dar aveau o uzuurraaaaa.....).

Camasile pistoanelor in skimb, aveau o urma abia perceptibila de uzura ceea ce insemna ca un rand de segmenti ar fi rezolvat problema. Daca "umarul" format de uzura pe cilindri ar fi fost mai mare, ar fi trebuit sa cumpar pisoane noi complete cu cilindrii cu tot. (ca idee am dat 70 EUR pe segmenti si tot atat si manopera...la audi or fi ceva mai scumpi segmentii - neaprat sa iei originali) . PASSATUL a trecut acum a doua iarna tinut in fata blocului...si porneste cu brio la prima cheie... deci la banii dati a tinut si mai tine...

Cu alte cuvinte ... pana nu desfaci motorul sa scoti pistoanele afara nu poti stii care e solutia cea mai buna pentru motor. NU recomand reprezentantza pentru nici una dintre operatiuni.

Stiu un mecanic fff bun aici in Alba care face treaba asta...dar nu te pot aduce din Giurgiu pentru asta...gasesti si acolo banuiesc!!!

Modificat de kador
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai intr-adevar probleme grave ca cele ale lui kador merita desfacut motorul si aruncat o privire apoi decizidaca faci segmentare(absolut toate piesele sa fie originale )

Nu lua piesele dinainte pentru ca s-ar putea sa ai alte probleme

Nu sunt de acord sa faci segmentarea din principiul ca are xxxkm

si sa fii sigur ca problema este la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crash...segmentii rupti nu constituie o problema grava..doar ca la +10 gr.C pornea dupa 1 minut de automate lungi...in rest totul OK...nu trecea de 120 km/h nici daca tineam pedala la podea 10 minute :banghead:. Binenteles ca inainte de asta i-am masurat compresia care era dezastru (8-10 bari sub cea minima admisa)

@buyuc1...masoara compresia si posteaza rezultatele!!! Ce tip de injectie ai? (codul motorului nu ma prea ajuta pt ca nu ma prea pricep)

Modificat de kador
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut segmentare... am un mecanic destul de priceput, in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grava din punct de vedere al manifestarilor (<120km/h,compresie mica)

if it ain't broke don't fix it

Modificat de crash
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta iarna daca o lasam peste 12 ore abia pornea si atunci trebuia sa introduc din nou codul la casetofon.Am crezut ca bateria nu mai tine curent dar si cu alta tot la fel s-a intimplat,asa ca am fost nevoit toata iarna s-o pornesc cite 1 min.la 8-10 ore.Mentionez ca bujiile le-am masurat si sunt bune.

Compresia luata in toamna,atunci cind aveam mari pierderi de performante in mers(s-a rezolvat prin punerea corecta la punct)arata pe un cilindru in jur de 19 bar iar pe ceilalti intre 21-24 bar.-cu motorul rece la temp.de afara-15°.

Acum cind s-a incalzit afara,pleaca la prima cheie dar dupa citeva sec.de automat,nu mai porneste la sfert asa cum facea acum aprox.1 an.

Deoarece i-mi place mult aceasta masina si vreau sa o pastrez,as dori sa_i fac o segmentare,poate scap numai cu un set de segmenti daca uzura nu este prea mare,fara sa trebuiasca sa umblu la camasi,pistoane,sau mai stiu eu ce.

Apropo,stie cineva cit este compreia normala pentru acest tip de motor(AEL) deoarece vreau s-o mai masor odata,de data aceasta cu motorul cald,asa cum am citit pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara-i compresia la cald si spune-ne tipul de injectie!!!

La -15 cum porneai masina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu statea orita mai mult de 8 ore pornea la prima cheie.La 10 ore o lua la a doua sau a treia(lungi) iar la peste 12 ore de stationare dateam la cheie pina omoram bateria(s-a intimplat de vreo trei ori si de,preventiv, aceea o porneam mai des).

Mai sus am vrut sa se inteleaga ca am luat compresia la temp.de afara care era in jur de 15°.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut buyuc1

eu am un AAT din 95 (285MKm), al meu la -18 pe bord, la a 5-6 invirtire pornea relativ impiedicat.

acum schimb injectoarele cu noi sa vad cum se comporta la consum . daca vrei si tu duse noi la pretz bun zi-mi repede

am reparat debitmetrul singur ....

ia un tester de motor si verifica-ti parametrii..

trimite o poza ...

radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CIT COSTA DUZELE SI DE CE LE SCHIMBI ?PORNIREA GREOAIE POATE SA FIE DE LA DUZE ?

MIE I-MI trebuie DSLA 150 P 502 -IN GERMANIA=97 EURO SAU SET DE REPARATIE BOSCH cod 2 437 010 082 =125 EURO.

LA NOI COSTA APROX.70 EURO UNA CU MANOPERA CU TOT SI NU M-AM INDURAT SA DAU BANII LA BANDITII ASTIA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le-am "verificat" pe stand si sunt obosite. cam la 100MKm trebuie schimbate , nu pt ca nu functioneaza dar in conditii limita poti avea surprize , consum crescut, arderi incomplete>>creste uzura motorului etc etc

ale mele sunt veterane de-a dreptu'

...bineinteles ca modul de pulverizare a motorinei poate avea ca efect o pornire greoaie :banghead: ...

daca vrei duse cu 97+ transp si vama 35 , spune-mi pina deseara te rog pt ca luni le achit pe ale mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa reveniti la subiect! Puteti vorbi pe PM despre duze sau deschide-ti o noua topica, dar asta dupa ce verificati daca s-a mai discutat aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati nenea moderator, o sa fim cuminti si vom povesti in alta parte

cu stima

radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!