Jump to content

Ecu Nu Comanda Cut Off Valve


Romy
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu,actuatorul este actionat vacuumatic,si cred ca nu are sens sa suflu.Am incercat ,dar nu se misca tija.Trebuie o pompita,sa aiba mai multa forta,cred.

Tija actuatorului se misca relativ usor,cu mana.

Tu ai geometrie variabila? Daca da atunci comanda e vacumatica pe depresiune si ar trebui sa se miste daca tragi cu gura. daca nu atunci comanda e vacumatica pe presiune de vreo 2 bari si chiar daca sufli nu se intampla nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Romy

    33

  • Al Bundy

    9

  • Swat Cat

    9

  • ionut b

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e VNT,e cu geometrie fixa (Wastegate).

Cu se comporta motorul,daca N75 nu functioneaza?

Repet,am scos mufa din N75,si nu s-a simtit diferenta de performanta.Se comporta identic,cu sau fara mufa conectata.

Stie cineva ce debitmetre ar mai fi compatibile cu acest motor?Ca cel mai ieftin costa 640 RON.

In prezent am unul de BMW (Bosch 0 280 202 082).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am avut probleme.presiunea impinge actuatorul si nu vacumul.furtunurile rezista si la mai mult de 2 bari.de ce crezi ca au insertie ext. si coliere la capete?am zis sa incerci cu mai putin de 2bari.totusi cred ca problema ta nu e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ceva ce te poate ajuta.prima data cauta,curata si refa toate legaturile la masa.apoi pune un conductor direct de la baterie la electrovalva de la pompa.sa scoti conductorul ce vine de la ecu si sa izolezi cu banda.acum face clic mai puternic?e posibil sa fie electrovalva de vina si electromagnetul nu are forta sa ridice supapa.poti desface electrovalva si sa elimini miezul si sa o montezi la loc provizoriu.vezi porneste si trage?oprirea o vei face intr-o treapta de viteza.esti sigur ca nu ajunge tensiune permanent la electrovalva?atentie:electrovalva nu primeste tensiune din ecu ,ci din clema 15a(tensiunea bateriei cand este pus contactul).mai exista o varianta in care electrovalva se alimenteaza printr-un modul electronic gen releu,care primeste comanda de la modulul de imobilizare al motorului.asta pentru golf,la passat e altfel.cred ca tb sa gasesti un manual de audi 80 b4.mai cautam,tinem legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut,asa am facut de prima data,cand nu mai pornea.Am alimentat direct electrovalva de pe pompa de injectie,si a pornit imediat.Insa,merge la fel,tot nu trage.Apoi,am fost la un electrician,si a gasit defect releul 339(intrase apa in el).Sunt foto mai sus...

Mi-ar fi de mare folos un manual pt motorul asta,dar nu gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles ca mufa de la ecu tau are mai putini pini(a mea are 64).am gasit intr-un manual de golf 3 ceva cu mai putini pini iar pentru anumiti actuatori sunt module separate,dar totusi interconectate intre ele.cauta pe la cei care dezmembreaza golf 3 si poate gasesti acel releu.se pare ca e foarte importanta constructia lui si nu poate functiona cu altceva.am sa scanez achema de golf si sa o trimit pe Email,poate te ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,are mai putini pini(parca 53).

Ar fi chiar culmea ca problema sa fie de la acel releu...Electricianul a pus,temporar,un releu de protectie.Dar sta aprins martorul de la ABS(dezactivat),si nici asta nu inteleg de ce.

Poate aflu rolul releului 339,din schema de la Golf 3,pe care spuneai ca o ai.Chiar te rog sa mi-o trimiti.

Multumesc mult pt interes si ajutor,Ionut. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa mearga un releu de protectie.din ce am vazut din scheme(sper sa fie si la tine identic) releele(de fapt sunt module de comanda,nu simple relee)sunt colegate intre ele si e normal sa ai si alte avarii in afara de necuplarea ev. di pompa.nu cumva ai si fum putin mai albicios si motorul merge mai prost la rece?daca e asa tb sa cauti in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dreptate,Ionut.M-am uitat mai atent in releul defect,si are 6 rezistente,4 diode,1 condensator si 2 tranzistori.Si in schema pe care mi-ai trimis-o e un modul de comanda(J 366),care se ocupa de electrovalva de pe pompa de injectie.In cazul meu,cred ca e acest 339.

Cred ca e mai mult decat un simplu releu.Poate asa se justifica si pretul acestuia,adica 180 RON.

Motorul nu scoate fum deloc,si merge la fel,indiferent ca e rece,sau ca e ajuns la temperatura de regim.

Multumesc inca o data pt informatiile utile,Ionut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am dat comanda de releu original,si l-am montat.Aceeasi problema.Daca nu alimentez "manual" releul,motorul nu porneste.

Pe diagnoza nu da erori.

La acest motor se poate face log in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca nu i-ai dat de cap.da,se poate face log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a rezolvat problema.

Motivul lipsei de performanta a motorului,e oarecum...penibil.

Fiind motorul schimbat,potentiometrul de acceleratie e montat sub capota,si nu sub pedala.Actionarea potentiometrului se face printr-un cablu.Acest cablu are un reglaj mecanic,PREVAZUT CU O SIGURANTA,din care se poate ajusta pozitia pedalei de acceleratie.Nu stiu din ce motiv,siguranta sarise de la pozitie,si cablul nu mai actiona corect potentiometrul de acceleratie.Practic,in tot acest timp,desi calcam pedala la fund,motorul se tura doar pana la jumatate.

Acum am reglat sistemul de actionare,sa faca cursa completa,si totul e ok. :D

Practic,rezolvarea acestei probleme,a fost inlocuirea releului,si reglarea cablului de actionare a potentiometrului de acceleratie.

Inca nu stiu de ce e necesara alimentarea separata a releului care comanda electrovalva de pe pompa de injectie.Probabil s-a intrerupt vreun fir,odata cu scurt-circuitul din releul in care a intrat apa.

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca asta a fost simplu. daca faceai cu vag comu un log se observa clar ca trottle nu era la 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa este.Dar n-am mai apucat sa fac log in mers... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut !Cum l-ai cumparat dupa ebay ? Cum ai procedat ? A mea (B3 din 91,1595cmc-motor Otto codPP)porneste cand vrea ea si se opreste pina-n 5'.nu stiu de unde as putea face rost de o schema elctrica originala pentru audi80,90 young edition sept 91 ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Eu cum pot rezolva problema cu aceasta valva,am inlocuit-o,am inlocuit pompa de injectie si nimic,mesazul apare mereu la tester:cut off valve N109,mentionez ca am un fir suplimentar pentru a porni masina, dar cum ramane cu ECU.Cei de la service a spus ca trebuie inlocuit ECU dar nu a verificat circuitul de alimentare spre si dinspre valva.Cine stie unde este releul de comanda si ce pin corespunde la ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecu comanda direct acea valva, pe pinul 114 din mufa, culoare negru/alb si ajunge in muaf de la pompa pe pinul 8 (date pentru AHF din 2001)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms Al Bundy,vad ca tu te pricepi, dar cum pot verifica eu treaba asta? ca sunt putin cam paralel cu electronica.AHF-ul meu este din `99 are ECU cu doua mufe trapezoidale una mare si una mai mica.``Meseriasul`` a zis ca este un model mai vechi dar nici nu a putut sa-mi comfirme continuitaea firului ce duce la valva N109.

Cristi,daca ma poti ajuta sunt dispus sa vin la Buc. vreau si un log in mers (masina nu trage)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi sa inteleg ca acolo sunt doua fire? unul care duce tensiune la valva si celalat transmite semnalul inapoi in ECU,eu am vazut decat unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!