Jump to content

Ecu Nu Comanda Cut Off Valve


Romy
 Share

Postare recomandată

Am sa-ti trimit schema in cel mai scurt timp.Lasa-mi o adresa de mail.

Maine am sa desfac ECU,si am sa verific cu aparatul de masura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Romy

    33

  • Al Bundy

    9

  • Swat Cat

    9

  • ionut b

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astept pe PM schema!

Ti-am trimis un mesaj pe PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ECU.

Firul care iese din electrovalva,merge in pinul 3,si nu in 53,cum am gasit intr-o schema pt 1Z.

Din pinul 3,trece printr-o rezistenta (am masurat-o,e ok),apoi intra intr-un integrat cu 5 pini,apoi intr-un tranzistor (masurat,ok),si merge mai departe in montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, la iesirea din acel integrat ai tensiune? Tranzistorul comanda acel integrat? Cred ca nu e integrat e un montaj darlington de tranzistoare. Vezi ce scrie pe el si spune-ne poate acea piesa e dusa, in cazul in care pe iesirea tranzistorului e prezenta tensiunea de comanda.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat sa vad daca la iesirea din integrat este tensiune.Dupa cum am vazut eu,integratul pare sa comande tranzistorul,si nu invers.Nu ma asteptam sa fie atat de complex montajul.Are cateva integrate cu zeci de pini.Daca este ars un asemenea integrat,nu cred ca ar mai avea sens sa fie reparat.

Imi era mult mai usor daca puteam inlocui ECU,cu un altul identic,de proba.

Am sa mai desfac inca o data ECU,si am sa verific.Eventual,am sa pun si foto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin cu vechea mea problema...

Electricianul la care am fost cu masina,a gasit releul de mai jos,ca fiind de vina.A intrat apa in el.Se pare ca acest releu comanda Cut Off Valve,si are si rolul de a intrrupe alimentarea acestei electrovalve dupa cca 20 secunde dupa ce s-a pus contactul,daca ECU nu sesizeaza prezenta turatiei.A pus un alt releu temporar,dar nu ca cel original.Urmeaza sa-l cumpar pe cel potrivit.

Acum motorul porneste,dar tot nu are performanta.E posibil sa-si revina dupa ce voi pune releul original?

Este vorba despre un releu de tensiune,cu temporizare.

De asemenea,va rog mult de tot sa ma ajutati cu o schema electrica pentru calculatorul de la acest motor 1.9 TDI 66 KW cod 1Z,din 1993.Este motor de Audi 80 B4.

Multumesc.

Am uitat sa precizez ca,dupa ce a pus acest releu temporar,martorul de la ABS ramane aprins continuu.

post-9619-1220712080_thumb.jpg post-9619-1220712119_thumb.jpg post-9619-1220712148_thumb.jpg post-9619-1220712185_thumb.jpg

Modificat de Romy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmarit firul care comanda aceasta electrovalva,pana in ECU.Am facut legatura directa de la firul care duce in ECU,si electrovalva.Nici un rezultat.

Cert este ca ECU nu alimenteaza cut off valve,desi firul nu este intrerupt.

Este si un releu pe undeva care comanda aceasta electrovalva?Eu nu am gasit.Nu stiu ce sa-i mai fac...

Ne-am chinuit cu pareri degeaba, cum ai urmarit firul pana in ECU si acum spui ca e un releu acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam,firul care pleaca din electrovalva,merge direct in ECU.L-am verificat cu aparatul de masura,si nu e intrerupt.Nici eu nu inteleg cum e conceput montajul.

Eu nu am gasit acest releu.L-a gasit electricianul la care am fost.N-am vazut exact de unde l-a scos,dar a spus ca era cam "ascuns",dupa un ornament din plastic,de sub bord,in partea soferului,in dreptul sigurantelor.

A anulat alimentarea directa pe care am facut-o eu,a pus acel releu temporar,si motorul porneste.Dar nu am performanta.

M-am interesat de acest releu 339,si spune ca e un releu de tensiune pt TDI,atat.

Acum a ramas sa cautam o schema electrica pt acest ECU,si sa vada ce se mai poate face.Are si electricianul cateva scheme pt acest 1Z,dar nu se potrivesc cu ce are motorul meu.In sensul ca ECU-ul de la motorul meu are mai putini pini,decat ce a gasit el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni ce functii are acest releu 339?

Nu reusesc sa gasesc o schema pt ECU,poate ma ajuta cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Se pare ca nu s-a mai confruntat nimeni cu problema pe care o am eu cu acest motor...

Poate fi de vina si debitmetrul de aer?Fum nu scoate,iar o panta o urc doar cu 60-70 Km/h,oricat as accelera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai reusit sa pui o diagnoaza pe ea? nu cred ca un releu face atatea probleme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut diagnoza inainte de a schimba acest releu,si spunea ceva de genul :Cutoff valve signal intermittent,or short to ground.

Dupa ce am rezolvat cu electrovalva n-am mai pus testerul pe ea.

Si inca o precizare...Am scos mufa de la debitmetrul de aer,si nu e nicio diferenta in performanta motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga testeru pe ea si fa o loagare pt debitmetru, presiune turbina in mers intr-o treapta superioara pana la capat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca alimentez separat N75,cu motorul pornit,ar trebui ca actuatorul turbinei(wastegate)sa faca o cursa completa?

Am incercat asta.Se aude un click scurt,dar nu se actioneaza actuatorul.

De asemenea,am scos conectorul care vine in N75,de la ECU,si am mers asa.Nu e nicio diferenta.

post-9619-1223984807_thumb.jpg

Modificat de Romy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 e alimentata in impulsuri nu cu tensiune continua, asa ce exista posibilitatea sa o fi stricat acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... pui futunele si cand e motoru pornit la relanti trebuie sa fie deschisa toata adica sa traga aer pe partea spre actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul pornit.

Am scos furtunul albastru din N75 (care duce spre actuator).Am tras aer(cu gura)din N75,si calea e libera.Daca suflu,se obtureaza.

Am verificat si furtunul care duce la actuator,si e ok.

Actuatorul se actioneaza liber,nu agata.

Prin urmare,N75 e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai..... atunci ia sufla si vezi daca se misca actuatoru .... tu ai waste gate posibil sa fie comandat pe presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu,actuatorul este actionat vacuumatic,si cred ca nu are sens sa suflu.Am incercat ,dar nu se misca tija.Trebuie o pompita,sa aiba mai multa forta,cred.

Tija actuatorului se misca relativ usor,cu mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca stii ca e actionata vacumatic si cand tragi e cale libera pai asta e problema ta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1z nu e vacumatic,iar daca vrei sa misti actuatorul iti trebuie in jur de 2 bari pt cursa completa.de preferat sa incerci cu mai putin si cresti treptat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ar trebui sa suflu in acel furtun care merge spre actuator,si nu sa trag?Nu stiu cum poate un furtunas ca acela sa reziste la 2 bar...

Ionut,ai avut probleme asemanatoare cu motorul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!