Jump to content

Sunt Necesare Bujiile La Diesel Pe Timp De Vara?


Asterix
 Share

Postare recomandată

din cate stiu eu g1 si g2 au anticamera in chiulasa si au nevoie de bujii(injectie indirecta)

si cele cu injectie directa au bujii chiar daca nu sunt asa folosite :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este pana la tdi uri pe vw s-au pus cu antecamera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

asterix tu spui asa: sa desfac alimentarea de la bujiile incandescente, sa nu trebuiasca sa le schimb la iarna

pai daca ai releu la bujiile incandescente nici nu te intereseaza daca merg sau nu.De ars se ard doar daca nu sunt de firma.

daca sunt pe direct, cu intrerupator e posibil sa le arzi daca le ti mult timp,dar pe ambalajul bujiei scrie timpul de functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca e nevoie de bujii si vara .... mai ales la al meu care are injectoarele cam duse...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-mi dau si eu cu parerea ....in manualul motoarelor DIESEL Golf 1, 2 si Jetta scrie asa ( si din moment ce au scris aia care l-au facut , banuiesc ca putem sa ii credem pe cuvant):

PORNIREA :

Se actioneaza butonul (maneta) de avans ( cea care seamana cu "socul" de la benzina) , se astepta stingerea martorului de bujii , dupa care se actioneaza demarorul ---indiferent daca sunt 35 grade sau -35 grade. Daca sonda de temperatura indica faptul ca ca motorul e cald sau rece , bujiile vor fi actionate in consecinta , mai mult sau mai putin . In general vor fi alimentate ( chiar daca foarte putin , atunci cand motorul e cald).

Functionarea motorului diesel cu injectie indirecta ( antecamera) implica si bujiile incandescente.

In general , motoarele cu compresie decenta , vor porni si fara ele , dar de aici rezulta pornire intarziata , uzura electromotor si normal ...mult fum negru ( motorina pulverizata si comprimata ,pana sa se aprinda, trebuie sa iasa pe undeva). Tocmai pentru a se inlatura aceste neajunsuri , au aparut bujiile incandescente care ajuta la explozia amestecului carburant prin compresie.

" Valoarea " unui motor de generatia in discutie , nu este data neaparat de functionarea cu sau fara bujii. Repet , au fost gandite sa functioneze CU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile incandescente au rolul de a incalzi amestecul si de a favoriza arderea, fara atingerea temperaturii optime a amestecului , arderea amestecului va fi deficitara, si o mare parte din motorina va fi nearsa=>fum negru pe evacuare. si asa in saricina totala la diesel amestecul nu are timp sa arda complet si de aici rezulta la majoritatea motoarelor diesel fum negru cand se apasa total si brusc pedala de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cristianionut

Am facut ieri proba la pornire fara bujii cu motorul aproape rece.Greu de tot, ca la un tractor...practic a invirtit motorul citeva secunde, lucru care eu personal nu l-am mai simtit demult (o data cind era busit releul de bujii)

Deci recunosc ca sunt necesare bujiile tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
electronstietot

Daca releul de bujii e original si in mintile lui,timpul de actionare e dat de senzorul de temperatura(asa e proiectat de fritz)bujiile sant actionate si dupa ce se stinge becul din bord si porneste motorul,la cald o pornire greoaie denota o presiune scazuta produsa de capul de injectie(uzura) sau turatie mica de pornire(demaror la pensie)in rest sa traiasca '' GOGU''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

salut 


am si eu o problema cu golf-ul 4 1.9 ALH din 2000


dimineata cand dau prima cheie o ia putin cam greu (vara),daca las motorul sa mearga 10-20 min dupa care al opresc o ia la sfert de cheie


dupa daca al las chear si 5 6 ore la fel,numai daca al las peste noapte(adica o perioada mai mare de 12 - 15 ore o ia mai greu)


 azi dimineata cand lam pornit a pornit la fel de greu (a invartit motorul cam 4-5 sec si de obicei o ia la prima secunda "dupa prima pornire") si a scos un fum albastru cam 3 4 sec..lam lasat sa mearga cam 4 5 min 


la plecarea dupa loc cam la 100 m cand am bagat putin talpa in ea (3000 rpm) a scos iar fum albastru


dupa 5 min de mers cu masina am oprit pe dreapta am turato pana la 3500 - 4000 rpm si numai scote


mentionez ca masina am loat.o de curant si uleiul e foarte negru ( maine ma duc sa schimb kit-ul de distributie + revizia ( ulei + filtre )


care ar putea fi cauza??sa traga pe unde.va aer fals de se dezamorseaza pompa?sa fie de la garniturile de la pompa?


sa fie bujile?


dar fum de ce a scos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai putea sa incerci sa pui aceasta intrebare pe aria de mk4 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ar putea sa citeasca si o carte de lb română

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!