Jump to content

Problema Ulei Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

Nu-i a buna, spuma inseamna apa in ulei, probabil de aici si bataia de cuzinet pe care o auzi. Daca ai apa in nici un caz nu poti pastra filtrul. Consulta si un mecanic pentru mai multa siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuma inseamna amestec de 2 tipuri de ulei diferite...daca ai intrebat daca schimbi si filtru la schimbu de ulei ... ce sa mai zis .. la fiecare schimb de ulei se schimba si filtru de ulei . si indicat ar fi daca mergi pe 10w40 sa o ti pe asta mereu . nu sa pui diferit la fiecare schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Spuneti-mi si mie, la masina din semnatura se potriveste filtru de ulei Mann W719/5, ca am gasit in manualul de la Mann ca la cele construite pana in 07.94 s-a folosit filtrul asta. Dupa aceeasta data s-a folosit Mann W719/30. Ca sincer la specificatiile lor nu am gasit sa fie cu ceva diferite.

Modificat de blade4014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma apare acum iarna si din cauza condensului.

Daca vara apare spuma e foarte posibil ca garnitura de chiulasa sa fie defecta si atunci antigelul intra in motor si face spuma.

Dar iarna e posibil sa fie doar spuma din cauza condensului.

E bine sa te uiti pe buson din cand in cand sa vezi daca spuma de culoare crem-alba continua sa apara. Concomitent te uiti sa vezi daca antigelul din vas scade ca nivel.

Apropo, uitati-va toti sub buson sa vedeti daca aveti spuma. In special cei care parcurg distante mici si foarte mici cu precadere in oras.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o intrebare am schimbat uleiul acum vreo 1300km si de atunci am tot complectat cu aproximativ 1,3l , uleiul e 10w40 Mobil1 .Ce imi recomandati sa schimb uleiul cu unul mai vascos 15w40 tot mobil sa continui cu mobil sau alta marca ?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 1300 km ai bagat aaproape un litru jumate? e foarte mult :) nu scoate fum nu nimica? ai controlat bine sa nu ai pierderi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderi nu am cel putin nu am observat ,de fum nu stiu ce sa zic dimineata da cred k e abur pt k nu e negru , pe dupamasa cand e mai cald nu se mai vede . Ce ma-ti sfatui sa fac?

Modificat de liwiu 19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic . inca mie greu sa cred. inseamna ca la un schimb tie iti mananca 15 litri de ulei ? :D buna asta... du-te la un mecanic... sau vezi pe unde pierzi uleiu .. e prea mult

Modificat de taz21
scriere incorecta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa intai un test de compresie.

Daca e buna atunci n-are rost sa desfaci motorul ca te costa mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, castrol folosesc si eu de 4000 km si cred ca nu mi-a papat gram :) acelasi nivel pe joja de cand l-am schimbat pana acum. zilele trecute am vazut spuma serioasa pe la busonul de completare al uleiului si vreau sa l schimb. obligatoiu trebuie schimbat si filtrul de ulei sau sa il las tot pe asta? inca o problema ar mai fi ca dimineata la prima pornire timp de 3-4 min se aude o bataie la motor si nu e de la tacheti e un sunet mai gros ca si cum ar fi de la vilbrochen..asta sa fie pe duca sau de unde provine sunetul ? mersi

Stai linistit,spuma la buson iarna inseamna condesn( daca iti apare si vara, e mai grav)"Bataia de dimineata" e normala, poate sa fie un tachet sau sa bata putin motorul, dar am e pana se duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in ultima vreme am constatat ca imi face spume la busonul de ulei si cu asta din cand in cand il mais cot si sterg smantana aia care se formeaza pe sub capac pe'acolo, problema e ca simt un miros destul de puternic de benzina care iese din motor cand scot busonul. e posibil sa bage benzina in ulei? totusi nivelul il verific o data la 2 saptamani si e acelasi tot timpul.

mersi anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o problema

dub capac se formeaza condens, iar apa in combinatie cu uleiul, se creeaza spuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, si mirosul de benzina????sau asta e mirosul lor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema (destul de grava) pe care nu stiu cum sa o interpretez - si anume - gofuletul meu ajuns la 210.000km consuma cam mult ulei (2l completati in 4000 km), multa benzina (extern=oras=9 - 10 %),este zgomotos ca un diesel,nici nu mai trage ca la 167.000(cand am luat masina). Filtru aer,bujii,deco,pipa schimbate,ulei si filtru schimbate de 4000 km (Castro10w40),pe tester nici o eroare...Ce ar putea avea? Compresia e de 11.5-13 (normal 10-15),fum nu scoate...

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sa stii ca la avans m-am gandit eu ca trebuie sa il verific deoarece exista 2 semne pe delco/suport motor care nu mai coincid.

Pe de alta parte s-a uitat cineva la motorul meu si a zis ca cel mai sigur imi arunca ueiul la turatii mai mari pe la garnitura de la vilbrochen (zona e cam uleioasa). O sa curat motorul sa vad daca "spumega" pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt nou pe aici si de curand mi-am luat un Golf 3 '95 1,8L benzina ( de curand sunt si sofer :D ) si am o intrebare legata de ulei. Eu unde lucrez am acces la ulei Castrol 15W40 DIESEL si ma gandeam sa fac schimbul de ulei...intrebarea mea este...cat de indicat este uleiul diesel pentru motoarele pe benzina ?...risc ceva daca pun ulei diesel la masina mea ?

Multi colegi au folosit astfel de ulei la masinile lor si spun ca uleiul este ok...voi ce spuneti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Argumenteaza...

Din cautarile mele pe internet, sunt idei si pro si contra...dar din cei care au fost contra nici unul nu a spus din propria experienta de ce nu e bine, altii au zis ca au folosit ulei diesel la benzina si nu au fost probleme.

Ma voi mai interesa si voi posta si parerea mea. Nu am facut inca schimbul de ulei...de asta intreb si ma documentez mai intai si dupaia fac pasul urmator.

Aici unde sunt eu ( nu sunt in tara ) uleiul e cam scumpicel ( ajunge chiar si la 400 de lei/schimb ) iar unde sunt am acces la ulei de motor diesel si pot lua fara nici o problema....deci mai fac si eu o mica economie...Dar ma gandesc ca daca nu e bine, nu e bine sa ma zgarcesc la 400 de lei pentru alte probleme mai tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand tu ai zis ca ai acces la 15W-40. Vascozitatea nu e buna. Din ce stiu eu trebuie 10W-40.

De asemenea uleiul pentru diesel nu va respecta norma pe care VW o recomanda pentru motoarele pe benzina.

Motorul pe benzina este un motor de turatii mult mai mari decat cel diesel, iar uleiul uneori nu este suficient de bun pentru a face fata (depinde si cum mergi cu masina). De asemenea uleiul pentru diesel este conceput sa opereze la temperaturile optime ale motorului diesel care sunt ceva mai reduse decat cele ale benzinarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand tu ai zis ca ai acces la 15W-40. Vascozitatea nu e buna. Din ce stiu eu trebuie 10W-40.

De asemenea uleiul pentru diesel nu va respecta norma pe care VW o recomanda pentru motoarele pe benzina.

Uite ce scrie in cartea tehnica...SAE 10W40 este unul din uleiurile pe care il poti folosi la VW. Am atasat o poza din cartea tehnica. SAE 10W40 este si cel pe care il am eu la indemana.

De asemenea uleiul pentru diesel este conceput sa opereze la temperaturile optime ale motorului diesel care sunt ceva mai reduse decat cele ale benzinarelor.

La fel, m-am uitat in cartile tehnice ale celor pe benzina si motorina, si la fel nu am vazut nici o diferenta. Nu cred ca motorul diesel merge la un regim de temperatura mai redus decat cel pe benzina. La fel am atasat 2 poze cu cele scrise in cartile tehnice ( unul diesel si unul benzina ).

Motorul pe benzina este un motor de turatii mult mai mari decat cel diesel, iar uleiul uneori nu este suficient de bun pentru a face fata (depinde si cum mergi cu masina).

Da, e mai lent motorul diesel fata de cel de benzina...dar nu cu mult...cu cateva sute de RPM. Plus ca eu am obiceiul sa merg cu motorul in jurul a 2000 de RPM...rar 2500.

Totusi nu am auzit pe nimeni sa spuna ca a bagat ulei diesel si s-a busit masina... :huh:

La mecanica ma pricep destul de bine...doar ca vreau sa aud si parerile altora.

post-84028-0-71958500-1297432684_thumb.p

post-84028-0-74905800-1297432693_thumb.j

post-84028-0-37671800-1297432704_thumb.j

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce ai postat poze cu informatii referitoare la lichidul de racire.Atat la benzina cat si la diesel este aceeasi treaba pentru racirea motorului, la tot atatea grade se deschide termostatul, tot la atatea grade functioneaza si termocupla, etc.Cel mai important la ulei este sa respecte norma.In ultima poza in coltul dreapta jos sunt scrise normele de ulei pentru benzina: 500 00 ; 501 00 ; 502 00 . Lichidul de racire nu are nimic de a face cu uleiul.Uleiul urca pana la temp de ~ 120grade in motor la benzinare( la diesel nu stiu).

Cauta norma pentru benzinare pe bidon ca sa te asiguri ca uleiul poate fi pus in motor.

Tot in pozele upload-ate scrie ca uleiurile pentru diesel nu pot fi puse in motoarele otto(benzinare).Dar exista si uleiuri care pot fi puse la ambele motoare doar ca trebuie sa respecte specificatiile.Scrie foarte clar in poze.Read it!

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze cu sistemul de racire am pus pentru ca am facut un qoute la ceea ce a spus Tracto...precum motoarele functioneaza la aceleasi temperaturi

Da, am inteles ca uleiurile de diesel nu trebuie folosite la benzina....pentru ca asa zice producatorul...intrebarea de ce?...ce se intampla frate daca pun ulei de diesel in benzina, care sunt urmarile ?

Producatorul spune ca trebuie sa folosesti un anumit ulei ....pt ca asta e cel mai potrivit....dar ce faci daca nu ai la indemana ?...de asta spun eu...punem problema din modul asta de vedere...

Modificat de tehnics
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelul tau poti pune linistit ulei diesel in benzinar.pe bidonul de ulei daca nu scrie DIESEL nu trebiue sa traducem ca este pentru benzina.vezi ce norme are uleiul si compara cu ce norma are vw.din punct de vedere tehnic motorul diesel solicita mult mai mult uleiul decat un benzinar.in afara de asta daca ne gandim la un ulei pt motor turbo ca trebuie sa unga si turbina si pompele duza care sunt niste piese atat de speciale si supune uleiul la mai multe sacrificii ca sa vb metaforic.parerea mea este ca poti folosi uleiul linistit fara niciun fel de problema dar sa-l schimbi mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto nu se referea la temperatura lichidului de racire ci la temperatura de aprindere a combustibilului care la diesel este de vreo 600-700 grade C ,iar la benzinare nu mai stiu exact parca vreo 1500. De aici rezulta ca la motoarele pe benzina uleiul ia contact cu anumite piese cu temperatura mai ridicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!