Jump to content

Problema Ulei Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

Si la mine se aprinde la fiecare pornire la rece dar nu-i nimic grav,daca nu se aprinde cand accelerezi sau in mers nu trebuie sa-ti faci griji,eu i-am facut schimbul recent si inainte de schimb mi se aprindea de 2 ori la rece si odata la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Incearca sa pui contact astepti 4-6 secunde ,apoi iei contact si apoi pornesti normal,cel putin la mine functioneaza . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa n-am incercat niciodata,oricum multumesc de idee.daca e asa cum ai facut tu inseamna ca problema este la instalatia electrica sa la senzor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Saptamana trecuta am schimbat uleiul (Mobil Super 2000 X1 10W 40) zice pe bidon ca respecta norma VW 500 00.

Filtru MANN (Made in China)

Azi mi-a facut si mie prima data figura cu becul la ulei. Dau cheie, motorul porneste OK si palpaie o data martorul de ulei.

Daca opresc motorul si pornesc iar, nu mai face.

mentionez ca a palpait la motor cald, adica am ajuns acasa dupa un drum de 10 km, am stat 3 minute in masina si cand am pornit iar, a palpait o data. mi-a cam stricat chefu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa te mai relaxezi un pic,iți comunic ,ca și mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Sigur ca nu conteaza fiecare mica scapare, ca deh, e o masina veche de 17 ani... mai curge, mai picura, mai da rateuri..

:) Eu am cumparat-o ca sa ma deplasez de la A la B si sa scap de autobuz. Costurile nu sunt cu mult mai mari (abonament vs. benzina)

Dar incerc sa nu-mi bat joc dea ea... si sa ma tina in conditii decente pana stang un ban sa iau una mai noua.

Uleiul l-am schimbat, filtrul la fel... nu ramane decat pompa si circuitele... un fleac :)) sigur ca nu m-am suparat :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte buna explicatia cu: "... de la A la B". Nu ma deranjeaza nici pe mina ca palpaie, intrebam daca nu cumva e vreo problema mai grava. Avem masini de care ne folosim, pe care le ingrijim si tinem de ele cat putem. Eu unu, cand vad X6 si mai stiu eu ce "nave spatiale" pe sosea, ma gandesc ca cineva ii iarta si pe ei pentru prostia de care dau dovada, nu inteleg cum poti sa mergi cu un "apartament pe roti". Suma tot pe acolo e, cred ca m-ati inteles. Nu vreau sa par ca in proverb, vulpea se uita la struguri si ii par acri (pentru ca nu ajunge). Eu daca as avea bani, mi-as lua noul scirocco, nimic neobisnuit, dar totusi inedit.

Destul cu off topic-ul, imi cer scuze. Sa ne tina masinutele noastre inca jumate din cat au tinut si noi traim fericiti.

Numai bine din banat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Eu am un Golf 3 1.6 benzina ( cod ABU )- km reali ... cred ca undeva pe la 240.000 . Mi se aprindea martorul la ulei in bord, am schimbat senzori si pana la urma am mers sa verific presiunea uleiului cu manometrul. Din ce mi-a spus mecanicul presiunea e in jumatate fata de cat ar trebui sa fie. Concluzia sa a fost ca ar cam trebui schimbata pompa de ulei. I-am explicat situatia si ca nu am fondurile necesare. L-am rugat sa mestereasca problema sa nu fie nevoie sa o schimb ( nu am gasit second hand desi am cautat in mai multe locatii, de noua e minim 600 ron ). Dupa ce mi-a luat vreo 300 ron :-< :( s-a imbunatatit putin situatia ( nu mi se mai aprinde asa de des martorul ). Am facut tratament cu teflon dar nu s-a imunatatit situatia pe un termen lung.

Am citit unele si pe forumurile de pe afara datorita unor colegi de suferinta ( forum) si una din metode era sa se schimbe uleiul din 10 w 40 in unul de 20 W 50.

Ce parere aveti? Imi va rezolva problema schimbarea uleiului de pe 10w40 cu 20w50 ?

Va multumesc

P.S. : mecanicul la care am fost s-a dovedit a fi un om interesat numai de bani si un tzepar nesimtit

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare legata de temperatura uleiului. uneori trece de 100 grade. o data am observat ca a ajuns pe la 120. motorul functiona fara probleme. e normal? exista un prag de temperatura a uleiului pe care acesta nu trebuie sa il depaseasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km se schimba uleiul? Cand l-am schimbat acum 1 an tipul mi-a spus ca la 15000 km.Sa-l schimb mai devreme?

Referitor la antigel.Din luna in luna imi scade antigelul din recipient cam cu 2 cm.Unde poate sa se duca? Pot sa bag alt tip de antigel peste cel rezident?

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de tipul uleiului se poate schimba la 10000 sau la 15000 lucru specificat de producator. eu de regula il schimb pe la 7-8000 km binenteles filtrul de fiecare data! referitor la antigel: motoarele de golf 3/ vento din fabricatie se recomanda folosirea unui antigel G11 culoare albastra , lucru specificat pe vasul de expansiune. eu am spalat instalatia si am trecut pe G12 culoare roz. ai grija si nu amesteca mai multe tipuri de antigel! daca scade nivelul inseamna ca ai vreo fisura undeva pe instalatie sau radiator. totusi s-ar putea sa fie si alte cauze (garnitura de chiulasa) aici treaba se complica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM vreo 7000 de km cu actualul ulei (castrol magnatec 10w 40), dar am vreo 18 luni de cand merg cu el.

Ca nr de KM am putini, dar ca durata de utilizare e peste un an. Culoarea e ok, nu e negru, e auriu-maroniu.

Sa schimb urgent sau sa mai trag de el incacas vreo 3 luni?

Cam papa ulei, ce alt ulei imi recomandati ca sa nu mai consume (sau macar sa se mai reduca). (in astia 7000 de km mi-a conusmat vreo 1,5 l de ulei.)

multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de tipul uleiului se poate schimba la 10000 sau la 15000 lucru specificat de producator. eu de regula il schimb pe la 7-8000 km binenteles filtrul de fiecare data! referitor la antigel: motoarele de golf 3/ vento din fabricatie se recomanda folosirea unui antigel G11 culoare albastra , lucru specificat pe vasul de expansiune. eu am spalat instalatia si am trecut pe G12 culoare roz. ai grija si nu amesteca mai multe tipuri de antigel! daca scade nivelul inseamna ca ai vreo fisura undeva pe instalatie sau radiator. totusi s-ar putea sa fie si alte cauze (garnitura de chiulasa) aici treaba se complica.

Nu e normal sa scada antigelul din vasul expansiune ? Ce colegi cu sh am intrebat mi-au spus ca este normal sa scada si ca trebuie sa completezi.Eu tot completez lunar si deja am ajuns in 6 luni sa termin un litru de antigel numai pe completare.

AM vreo 7000 de km cu actualul ulei (castrol magnatec 10w 40), dar am vreo 18 luni de cand merg cu el.

Ca nr de KM am putini, dar ca durata de utilizare e peste un an. Culoarea e ok, nu e negru, e auriu-maroniu.

Sa schimb urgent sau sa mai trag de el incacas vreo 3 luni?

Cam papa ulei, ce alt ulei imi recomandati ca sa nu mai consume (sau macar sa se mai reduca). (in astia 7000 de km mi-a conusmat vreo 1,5 l de ulei.)

multumesc frumos!

Iti consuma cam mult.Eu in 2 ani nici macar un gram nu mi-a consumat.Nush care ii faza.Motorul meu e mai bun ca al tau sau calitatea uleiului? Eu folosesc castrol magnatec 5w 40.Poate ai vreo fisura pe la baia de ulei.Uita-te la ea si daca o vezi murdara de ulei ai vreo fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi plange pe la garnitura de la capacul chiulasei (poate mai papa si el), si ma gandesc ca decat sa ma beleasca de bani mecanicul merg asa.... fac putini km pe an.

Stiti estimativ cat o fi garnitura si manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2ani si cati km?

14000km. Nu merg mult,numai in oras.Poate o consuma in functie de km.Dar cred ca 14000 km fara consum de ulei e un factor de luat in seama.Masina are in total 231000 km.

Un mecanic imi spunea ca g3-ul este o masina atat de buna incat motorul poate duce chiar si 700000km fara defectiuni.Din pacate cad auxiliarele(directie,cutie de viteze etc).

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal revin cu rezolvarea buzzerului si aprinderea becului la ulei ....Am shimbat uleiul am pus liqui moly 10 w40 (nu va feriti de el)si am schimbat filtrul Mann -made in china cu unul made in germania deci.....ca sa aveti constiinta crata sch filtrul made in china bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu consumul de ulei e relativa. eu la masina din semnatura aveam un consum de ulei de cca 1 L la 1000 km. anul asta am rectificat chiulasa, am schimbat garnituri, supape si cu ocazia asta si simeringurile (plus ulei si filtru). pot sa spun ca am 4000 km de cand am facut operatia si nu a scazut nici un milimetru pe joja. inainte de fiecare data cand porneam la drum trebuia sa verific nivelul uleiului si binenteles bidonul de 1 litru nu lipsea din portbagaj. am schimbat si uleiul, foloseam mobil 10w40 semisintetic iar la recomandarea mecanicului am trecut pe castrol magnatec 10w40.

revin cu intrebarea mea: exista un prag de temperatura a uleiului pe care acesta nu trebuie sa il depaseasca? intreb pt ca am ajuns si la 120 grade.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca temperatura maxima sanatoasa pana la care poate ajunge uleiul din motor este 120 grade iar din auzite daca atinge 135 grade motorul cedeaza. Eu am avut pana acum teava de esapament relativ curata,dar azi cand m-am uitat la ea,era plina de un strat maricel de funingine.Tot interiorul tevii este negru ca taciunele.Ce poate fi oare? S-ai schimb uleiul? il am de 13000 km,Magnatec castrol 5w 40.Sa-i schimb fitrul de aer? Il am de 4000 km.

Modificat de smoto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Intreb in numele unui prieten care detine un G3 GT model 96,motor 1,6/101CP.In filtrul de aer intr-un colt a gasit o pata mica de ulei iar pe partea capacului filtrului din spre debitmetru se vede urma de ulei.Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o mare dilema, am facut schimbul de ulei la golf3 '95 cod motor AEA, am plecat linistit in concediu, dupa vreo 300km m-am gandit sa-i verific nivelul de ulei(motorul era cald), surpriza nivelul era cam 1-2mm peste indoitura de pe joja(deci peste limita maxima hasurata care este cu vreo 4mm mai jos), ma cazez iar a doua zi dimineata verific iar nivelul uleiului(motorul rece) era la limita maxima hasurata de pe joja ;) Am sunat mecanicul care mi-a facut schimbul si mi-a zis ca nu are nimic. Cand am ajuns acasa, nu eram prea convins asa ca m-am dus la un alt mecanic, acolo surpriza nivelul era sub nivelul maxim de pe joja cu motorul cald, am verificat de 10 ori sa ma conving si era in regula. Cand am ajuns acasa era iar pe maxim :lol: Eu chiar nu stiu ce sa mai cred. Tin sa mentionez ca la fiecare verificare masina era pe plan orizontal. A mai patit careva asa o ciudatenie?

Inca o intrebare, cand se verifica de fapt nivelul de ulei ?(cand e rece motorul sau cand e cald)

P.S: acum iar am verificat(dupa o zi de stat), nivelul e cu vreo 2mm peste limita maxima hasurata :D

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se verifica dupa ce masina a stat pe loc cu motorul oprit cel putin 3 min. pt. a se scurge uleiul in baie.

Problema este ca intra 400-500 ml ulei in filtru in functie de tipul filtrului (lung sau scurt), si daca mecanicul a pus 3.4 l fara sa imbibe filtrul in prealabil, pana cand acesta a absorbit cei 400ml de ulei este normal sa fie destul de mult peste limita.

Nu ar fi nici o problema in afara faptului ca, daca mai ai catalizatorul bun, poti spune ca l-ai avut bun.

Din acest motiv eu cand fac schimbul de ulei pun ulei atat cat sa ajunga in zona hasurata (chiar daca bag ulei in filtru, in loc de 4,7l cat zice cartea imi intra numai vreo 4.3 l la inceput) si apoi cateva zile verific si completez daca este cazul mentinand limita la jumatatea zonei hasurate. Practic ajung sa bag cei 4,7 l dupa ce parcurg vreo 2000 km.

Acum o mica fluctuatie poate fi daca motorul este cald sau rece, dar in nici un caz nu trebuie sa depaseasca indoitura, cel mult in zona c dupa cum se vede in atasament, dupa 3 min de stat cu motorul oprit.

PS. Mi-a spus cineva ca diferenta intre limita maxima si cea minima de pe joja este de 1l ulei. Stie cineva daca este adevarat?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1l e specificat si in manual deci tind sa cred ca e adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Maine as vrea sa fac schimbul de ulei si as vrea sa stiu daca a mai folosit careva Mannol 15 w 40, ceva pareri, este bun avand in vedere faptul ca se apropie sezonul rece? masina are 225k km si cam scapa ceva ulei pe la garnituri. acum am 5 w 40 castrol

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!