Jump to content

Problema Ulei Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

desfaci cu mana...daca nu iti iei 1 cheie de aia adevarata :biggrin: cu vro 20-30ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si cu o curea veche de alternator sau alt tip de curea o infasori o data si tragi de o parte din curea si se va desface. Iar ca ulei pt golf 3 ce am citit nu este indicat ulei full sintetic(eu am bagat o data ulei full sintetic castrol 5W40 si mi s-a busit un piston sau cel putin asa zice mecanicu ca e posibil ca el nu a gasit nimic in neregula). La carte da numai ulei semisintetic 10W40(iar acum am uleiul asta de la mobil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Castrol Magnatec 10w40 si am mers aprox 14000 km cu el,foarte multumit in tot acest timp i-am completat cam 1 L care eu cred ca este un consum de ulei normal, (tin sa precizez ca motorul are 280k si ca imi pierde un pic de ulei la garnitura de chiulasa)

La urmatorul schimb i-am bagat Castrol Magnatec 15w40 deoarece se auzea dimineata vro 2 3 batai si dupa aia tacea.Acum cu 15w40 vad ca se comporta mai bine in sensul ca nu se mai aude zgomot asa de tare cand pornesc rece,in rest merge bine bine cu Castrol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija ca vine iarna si e important ce ulei folositi.

Oricum sa va prezint mai jos conditiile in care un motor are uzura maxima sau mai bine zis cum sa-ti bati joc de masina:

1. anotimp rece, iarna cu temperaturi sub 0 grade.

2. masina folosita zilnic pe distante scurte de maxim 5 km sau maxim 10 minute de mers. (exemplu concret - masina de mers zilnic de acasa la servicu)

3. folosirea unui ulei gros, de exemplu 15w-40 care e total nerecomandat iarna.

4. termostatul defect care nu inchide perfect, fapt ce face ca lichidul de racire sa nu ajunga in timp util la temperatura optima de 80-90 de grade; de aici si temperatura scazuta a uleiului care face ca uleiul sa fie vascos si sa nu ajunga la timp in toate punctele sensibile ale motorului

5. uleiul din motor a mai trecut printr-un sezon rece in care condensul inevitabil de pe capacul superior al chiulasei s-a scurs in ulei si i-a diminuat proprietatile optime de ungere.

6. Turatii peste 2500 RPM in primii 5 km sau primele 7 minute.

Respectarea sau nu a conditiilor de mai sus e mult mai importanta decat numarul real al kilometrilor pe care ii are motorul atunci cand vorbim de un motor bun sau uzat.

Toate cele bune.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

si la mn da pe la coltu din stanga la chiulasa ulei da destul de bine k tre sa ma tin cu completatu dupa ea i-am mai strans azi un pic inauntru suruburile am pus capacu la loc am pornit si am turat-o un pic a inceput sa dea iar.Ce tre sa ii fac tre sa schimb garnitura de chiuylasa si cam cat e una?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija ca vine iarna si e important ce ulei folositi.

Oricum sa va prezint mai jos conditiile in care un motor are uzura maxima sau mai bine zis cum sa-ti bati joc de masina:

1. anotimp rece, iarna cu temperaturi sub 0 grade.

2. masina folosita zilnic pe distante scurte de maxim 5 km sau maxim 10 minute de mers. (exemplu concret - masina de mers zilnic de acasa la servicu)

3. folosirea unui ulei gros, de exemplu 15w-40 care e total nerecomandat iarna.

4. termostatul defect care nu inchide perfect, fapt ce face ca lichidul de racire sa nu ajunga in timp util la temperatura optima de 80-90 de grade; de aici si temperatura scazuta a uleiului care face ca uleiul sa fie vascos si sa nu ajunga la timp in toate punctele sensibile ale motorului

5. uleiul din motor a mai trecut printr-un sezon rece in care condensul inevitabil de pe capacul superior al chiulasei s-a scurs in ulei si i-a diminuat proprietatile optime de ungere.

6. Turatii peste 2500 RPM in primii 5 km sau primele 7 minute.

Respectarea sau nu a conditiilor de mai sus e mult mai importanta decat numarul real al kilometrilor pe care ii are motorul atunci cand vorbim de un motor bun sau uzat.

Toate cele bune.

Daca se poate as mai avea ceva de adaugat:

7.Pe anotimp rece si nu numai,la prima cheie(pornirea la rece) ar fi indicat ca masina sa fie pornita cu ambreiajul calcat fie ca masina e sau nu in viteza,si tinut calcat cateva secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nope motoru merge normal numa k imi da pe la garnitura cineva mi-a zis k are un semering acolo si s-a putea sa se fi dus aia oricum am cumparat azi garnitura 100 ron cu reducere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forumistilor!Cred k am si eu o problema...am schimbat uleiul + toate filtrele in Iulie si pana acum (septembrie)am 3000km rulati....nivelul la ulei este aproape minim....deci a papat ulei...masina este cea din semnatura si are 140000 km,ulei am folosit Aral 10 W 40 (4 l) si niciodata nu a vazut alt ulei decat Aral...Intrebarea mea este daca pot completa cu acelasi tip de ulei sau sa completez cu un tratament pt ulei(ex Metabond sau Dura-lube) sau sa schimb uleiul cu alta marca????As opta ptr un tratament dar astept parerile si sfaturile voastre...ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa completezi cu tratment Metabond pune Gold, se pune 5% din cantitatea de ulei din baie (ex. la 3 L de ulei se pune 150ml tratamet) uleiul sa fie incalzit inainte de a pune tratamentul(lasi motorul pornit 10 - 15 min), dupa care ar trebui sa faci un drum de cca 300 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre minim si maxim ai 1 litru de ulei. Daca la 3000 km ti-a papat cam 700 grame dupa cum zici tu se pare ca nu papa prea mult deci e bine. Nu ii baga tratament daca nu e nevoie. Oricum uleiurile vin in ele cu aditivi. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

De cand am schimbat uleiul, becul din bord mai palpaie odata sau de doua ori dupa ce pornesc motorul;doar dimineata si pe frig.Am folosit acelasi ulei(10w40), aceeasi norma.Uneori, cand este mai rece afara sunetul de la tacheti se prelungeste 2-3 sec pana se amorseaza.Inainte cand nu era schimbat uleiul nu tacaneau asa mult.Trebuia sa fi pus ulei 5w40?

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, faza cu iarna, cu mersul peste 2500 ture in primele 7 minute n-o indeplinesc :Driver: uneori mai plec dimineata la servici si am de facut 30 km si daca plec mai tarziu tre sa o calc, am vazut ca nu se prea tureaza decat dupa ce se incalzeste mai bine, acuma ea stie ca o iubesc si de-aia nu ma lasa. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul la pornire cu temperaturi de 0 grade afara are o vascozitate diferita fata de o pornire vara la 25-30 de grade.Apoi primele minute sunt importante in cresterea temperaturi la apa si la ulei.Nu e recomandat sa se merga turat dar nici la relantii.

Iarna un ulei 5w 40 sau 10w 30 usureaza pornirea la rece si asigura o ungere mai buna a tachetilor.Conditia est ca masina sa nu aibe un consum mare de ulei.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , Acuma mi-am luat si eu un golf 3 din '93, 1.6 benzina, are 200.000 km si vreau sa ii fac schimbu de ulei si in manualul masinii zice sa folosesc 10w40 si sa corespunda normelor VW 500 00, 501 01, voi ce mi-ati recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am masina folosesc doar mobil 1 10w40 ,120 ron/5L. Imi papa ~ 1L la 10.000 km,motorul are km fara numar.3.8L intra in motor si restu mai completez,de regula imi mai ramane ulei dintre schimburi.Pana acum am adunat 3 litri,inca putin si am facut de un schimb :P .Am vazut ca mai sunt colegi multumiti de Aral si e mai ieftin,acum fiecare pune ce vrea...

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am masina folosesc doar mobil 1 10w40 ,120 ron/5L. Imi papa ~ 1L la 10.000 km,motorul are km fara numar.3.8L intra in motor si restu mai completez,de regula imi mai ramane ulei dintre schimburi.Pana acum am adunat 3 litri,inca putin si am facut de un schimb :P .Am vazut ca mai sunt colegi multumiti de Aral si e mai ieftin,acum fiecare pune ce vrea...

Ideal este sa mergi pe acelasi tip de ulei de la inceput :lol:. De cand am luat masina am testat 4 tipuri de lubrifianti.

Prima oara am incercat Mobil One 10W-40 : m-a tinut in jur de 9000 de km si nu imi facea ungerea cum trebuie plus ca mi l-a consumat imediat. Probabil era Made in Turkey.

A2-a oara am incercat Metabond 10W-40 : el era recomandat undeva pe la 20.000 km. Am facut schimbul la 15.000 de km si am ramas uluit prin simplul fapt ca nu mi-a mancat decat 200 de g de ulei. A fost prima oara cand am simtit ca masina mea trage ca lumea.

A3-a oara am incercat Valvoline 10W-40 recomandat pentru 15.000 de km. Fiind in Romania ideal este sa faci schimbul la 10.000 datorita prafului, drumurilor ... etc. Am facut 12.000 de km cu el si mi-a consumat in jur de 1 L de ulei.

Ultima oara am bagat tot Valvoline si cred ca am sa raman pe el intrucat Metabond incepe sa se rareasca, adica nu am gasit ulei deloc ultima oara. Am incercat si un aditiv de motorina si mi s-a parut ca trage mai bine. Nu fac reclama doar ca au niste produse de o calitate superioara chiar daca sunt putin mai scumpe.

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, am o problema: de cateva zile vad ca pe langa capacul motorului apare ulei, azi-dimineata ma uit si vad ca se scursese ulei in jos pe motor, destul de mult, iar la nivel e scazut foarte mult. Am facut schimbul de ulei prin august anul trecut, 4l de mobil 1, nu am mers mai mult de 1200km, iar acum cred k mai este jumatate. :huh: sa fie garnitura motorului de vina sau altceva? voi ce ziceţi?

am pus si poze...

post-60800-1265118214_thumb.jpg

post-60800-1265118234_thumb.jpg

Modificat de michael s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba garnitura de la capacul axei cu came

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: păi si cat o costa garniturile astea? nu vad deloc pe net cat costa garnitura capac ax cu came.

Modificat de michael s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura capac culbutori ii mai spune.

eu am schimbat anul trecut prin oct. si am luat-o pe cea mai ieftina. Jos ai pretul pt. masina mea:

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, baieti am luat garnitura de la capacul axului cu came (40 ron), am comandat si ulei mobil1 10w-40, faza e k scrie pe bidon si diesel, eu inainte am pus tot ulei 10w 40 semisintetic, doar ca nu scria diesel, o fi vreo problema, baietii de la magazin imi ziseră ca nu e nimic, voi ce ziceti, avnd in vedere k motorul meu e benzina?

post-60800-1265391352_thumb.jpg

Modificat de michael s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce specificatii are? SAE... samd. Eu din cate stiu daca scrie diesel, e pentru diesel clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nici o diferenta.pune cu incredere,am un prieten care lucreaza la mobil si au acelasi continut chiar daca scrie diesel pe el.si el si eu avem in motor 10-40 diesel.am vro 1500km facuti si nu am nici o prob :icon_thumright:

Modificat de aDi i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!