Jump to content

Problema Ulei Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

Citeste acest topic

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Gruber WH31

Salut! Eu am o mare problema cu uleiul pentru ca miroase mai mult a benzina. am inteles ca se mai intampla sa nu fie supapele etanse si sa intre benzina in baia de ulei, dar parca la mine e urat rau de tot. :( trebuie cat mai curand sa schimb si garnitura de la capacul culbutorilor ca am motorul plin de ulei de la scurgeri. asa ca va rog sa ma ajute cineva din bucuresti sau apropiere sa repar cumva supapele alea.. Va rog! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un vento 1.9td aaz  din 94 , imi consuma exagerat de mult ulei ( 1 l pe 100km ) , nu mai trage cum trebuie , scoate fum negru , si consumul sa marit la vreo 8 !

 

Initial consumul de ulei l-am pus pe vina segmentilor , dar acum am aflat ca ar putea fi turbina cea care mananca ulei . 

Intrebarea mea este , pot fara sa desfac motorul sa vad daca sunt segmenti sau turbina ? 

Am desfacut furtunul care intra in turbina ( cel de la filtru de aer ) in gura are ceva ulei dar nu foarte mult , si joc in ax este dar nu exagerat ! 

Am mai auzit o parere ca ar fi uleiul prost , folosesc Formula Q8 10w40 advanced diesel , pana sa bag uleiul asta imi curgea pe la baie , capac culbutori si parca tot nu consuma atat ( foloseam mobile 10w40)

Astept pareri din partea voastra !!!

 

 

 

Respect , 

Ciprian

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina aia poate are poate 1 milion de km...  du-o la service si mecanicii vor desface motorul si iti vor spune ce e cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru raspunsul prompt ! Dar din cate stiu eu forumul acesta nu este pentru genul acesta de raspunsuri . Adica bineinteles ca daca vroiam sa o duc la service sa nu imi bat capul , nu imi trebuia un sfat pentru asta ! 

O zi cat mai buna !

Astept ceva raspunsuri la urmatoarele intrebari :

Pot sa aflu daca consuma ulei de la turbina sau de la segmenti fara sa desfac motorul ? ( daca da .. cum  ? )

Poate sa consume exagerat de mult ulei din cauza calitatii uleiului ( formula q 8 10w40 advanced diesel )  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspuns 1: Da, poti afla fara sa desfaci motorul. Desfaci turbina.

Raspuns 2: Nu poate fi de la ulei.

 

Consumul nu e exagerat, e super exagerat. Nu ar trebui sa folosesti masina asa. Tinand cont de faptul ca si consumul a urcat, nu trage si scoate fum, primul drum ar trebui sa fie la service, si sa te pregatesti pt segmenti (cel putin).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

uleiul de producator/vascozitate diferita face diferenta de cateva sute de grame de la un schimb de ulei la altul. ceea ce ai tu acolo nu mai tine de asta, nici macar de cateva semeringuri uzate. pregateste-te de set nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Fa-i un test de compresie motor si iti poti da seama de starea motorului daca trebuie sau nu refacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot intrebat , de test de compresie dar nu face nimeni prin zona ! 

Referitor la desfacutul turbinei  , o dau jos de pe masina si cum ar trebuii sa imi dau seama daca este cauza consumului de ulei? 

Va multumesc tuturor pt raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga colegule, ce ti-am spus nu e o aberatie.

In schimb ce ai spus tu... ""nu face nimeni prin zona"" ... ce zona? in spatele blocului?  Vrei sa spui ca nu exista in Constanta un service care sa aiba un compresometru?

 

Iarta-ma dar ce sfat speri tu sa primesti de la noi cand singur ti-ai raspuns la intrebari, trebuie desfacut motorul sa evalueze uzura segementilor si a cilindrilor.

 

Du-o la un service normal,nu pe forum sau in parcare gasesti rezolvarea in aceasta problema. Iti consuma enorm, trebuie bagata mai degraba in sevice decat sa pierzi timp pretios pe net. O turbina e un agregat care trebuie evaluat de cineva cu experienta,nu se compara cu evaluarea unui pneu dezumflat .

 

Risti ca motorul sa o ia pe inghitit ulei si o sa-l vezi urland cum bubuie linga tine in 6000 de ture.

 

Sincer, bafta cu ea !

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe mess.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stealth... Nu am sustinut niciodata ca ceea ce zici tu este o aberatie , doar ca , ceea ce caut eu aici ( si ce cautam cu toti cred ) sunt niste rezolvarii la probleme prin care alti colegi au trecut ... !

Daca toata lumea care ar avea o problema cu masina ar duce-o direct la service si nu i-ar pasiona putin mecanica , cred eu , acest forum nu si-ar mai avea rostul !

 

Asa ca in continuare afirmatiile gen du-o la service , tu nu stii ce sa ii faci ... Nu cred ca isi au rostul !

 

Cred ca am facut putin offtopic imi cer scz !

 

Referitor la problema mea : Am luat in calcul mai multe variante !

1 . Motor de la dezmembrari 1200ron ( complet , pompa injectoare turbina)

2 . Segmentare ar fi costuri de 300-500ron 

 

Ma apuc maine dimineata sa desfac motorul si  sa vedem ce ar fi de schimbat . Va tin la curent . 

O zi cat mai buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai pierderi pe la motor sau garnituri distruse? asta inainte de a desface motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna seara.revin iarasi cu o problema,acum aproximativ o luna si ceva am segmentat motorul(1,4 ABD)anainte consma ulei,mai mult decat benzina si scotea un fum ingrozitor,,,,,,la motor nam schimbat nimic,numai segmentii si garnitura de chiulasa,cu chiulasa nam facut nimic,am curatat cum am putut si asa am pus anapoi,,,,,,,,,,bun,,,dupa segmentare la prima cheie a pornit masina (si inainte si acum motorul porneste usor,merge rotund frumos,la bord nu se aprinde nici un bec)dar si acum scoate fum,nu chiar cum a fost inainte,,,,,,,dar scoate,mai ales de exemplu cand ma duc incet,cu viteza a 2 a(20 km_H) aproximativ 500 -1000 m,dupa care daca accelerez mai tare scoate un fum ca un tractor, dar fumul dispare,cand ajung la o viteza mai mare,,,,,,,,,,,,,,,eventual,daca pun ulei mai gros (acum am ulei Castrol magnatec 10w40 )rezolv ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot ai desfacut chiulasa trebuia sa schimbi in mod obligatoriu semeringurile de la supape (pe original ),nu costau mai mult de 100 ron,asta este prima cauza a consumului de ulei care se rezolva pana sa schimbi segmentii.Nu ai sa scapi de consum si fum,acele semeringuri sunt imbatranite,tari si coapte,nu mai etanseaza,scapa uleiul pe langa supape si de aici ai fum si consumul ridicat.Asta trebuia sa o stie mecanicul cand a demontat motorul.Poti sa pui ce ulei vrei ,fum tot o sa dea,Magnatec 10w40 este un ulei prost.Cauta un 5w40 de la Mobil,dar mare lucru nu rezolvi pana nu schimbi acele semeringuri.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am anteles,dar problema este ca aninte de segmentare am schimbat simeringurile,(toate era undeva la20 de lei)credeam ca rezolv ceva,dar nimic,nici o schimbare nu era,,,,,,,,,,acum ma antreb,se poate schimba simeringurile fara sa dai jos chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus semeringuri noi mai lasa-le,vezi pana se aseaza segmentii 2-3 mii cat consuma ,dupa aia schimba uleiul cu unul mai de soi .Este posibil sa mai ai ramas ulei pe traseul de evacuare si pana se arde mai dureaza putin.Mai ai putina rabdare .

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,la asta mam gandit si eu,mai ales c pana acum am facut numai vreo 500 de km,folosesc zilnic masina,dar nu fac mai mult de 7 km pe zi,,,,,,,,,,,,mai astept,poate revine,,,,,,,,,,,,,dar despre consum de benzina,sant multumit,dar ulei deja trebuia sa complectez 0,5 L.Stiu ca a mai fost discutat ,aici pe forum,dar totusi antreb,ce ulei este recomandat?,,,,,,,,,,,,,,,daca mai iasa un pic de fum,merge,dar macar sa nu consuma atata ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omu_negru84

cu 1l/1000 km esti la limita, eu dupa ce am schimbat semeringurile nu mi-a mai consumat gram de ulei. cat bagam in el atata scoteam. acuma dupa 5 ani de la operatiune a inceput usor sa dispara, am pus aral 10w40. probabil trebuie sa repet figura

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de calitatea simeringurilor. Unele mai calitative rezista mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Intentionez ca in zilele imediat urmatoare sa fac schimbul de ulei la motorul din semnatura si va intreb daca urmatorul ulei gasit de mine indeplineste norm ele si calitatile impuse de producator,tinand cont de temperatura de afara si de numarul de chilometrii ai masinii 170605 Km.

  Denumire

CASTROL Magnatec 15W40 4L
 
Producator
488.png
 
Vascozitate
15W40
 
Cantitate
4L
 

Vascozitate: SAE 15W-40

Performante: ACEA A3/B3, API SL/CF

Aprobari: VW 505 00, MB 229.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15w? de ce vrei sa pui aceasta vascozitate? Pune 10w cum este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasy doresc sa trec pe 15 W deoarece am impresia ca pompa de ulei nu mai munceste si inca nu sunt dispus sa o schimb...spun asta deoarece cu uleiul 10w40 dupa nici 2000 de Km. mi se aprinde martorul la ulei cand motorul este lasat la relanti,daca accelerez putin undeva in jurul a 1000/rotati pe minut martorul la ulei se stinge. Am verificat sonda aceia de ulei pe masina unui coleg cu acelasi tip de motor si sa dovedit a fi buna,deci sonda nu este de vina.Raman sa cred ca pompa este obosita si nu mai face treaba buna . Este singurul motiv ptr care doresc sa trec la un ulei cu un indice de vascozitate mai mare, voi ce ziceti ? Astept sfaturile si recomandarile voastre. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Iti recomand sa masori presiuna la ulei ca sa fii sigur ca ai o problema cu ea,firele care duc la sonda le-ai verificat,dac pui firul de la sonda la masa in timp ce se aprinde martorul din bord,el se stinge?Poate fi si din filtru,pune filtru mann si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!