Jump to content

Motorul Se Incalzeste Foarte Tare


adrry
 Share

Postare recomandată

Cred ca e normal ce spui tu. Vezi pagina 67 din user manual la Octavia.[attachment=372988:pg67.pdf

 

 

Multumesc mult pentru informații. Eu nu am user manual pentru Skoda mea. Știi cumva unde aș putea găsi unul sau, poate mai bine, de unde aș putea descărca unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • Razvan_79

    15

  • dic

    12

  • Moog

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cauta pe topicul cu manuale la Octavia...era pe acolo...

Nemet : si la 17 grd se incalzeste motorul destul de repede mai ales in oras...

Daca ai AC pornit ventilatoarele pornesc din cauza asta...daca esti pe ECO pornesc numai daca motorul e prea cald...

Daca nu aveti erori pe masina lasati-o in pace...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa un drum de vreo 20 km prin oras am deschis capota si am observat ca ventilatorul cel mare nu porneste nici cand clima e pe automat nici pe manual, cand porneste acel ventilator sau e ceva defect?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel ventilator este defect. Ventilatoarele sunt legate in paralel si pornesc impreuna. Probabil ai periile uzate sau rezistenta de treapta 1 intrerupta. Vezi ca e un topic despre ventilatoare http://vwforum.ro/topic/24576-electroventilatoareventilatoare-probleme/page-13

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Temperatura se poate vedea pe canalul 45 de pe climatronic. Si la mine sta la 109-110 grade in ECU, evident 90 de grade pe bord. Abia atunci pornesc ventilatoarele ( cred ca pe prima treapta).

 

O sa pun vag-ul pe ea sa vad in grupele 130,131,132 datele despre cei doi senzori de temperatura: G62 montat pe distribuitorul de racire si G83 montat pe radiator. Temperatura de pe G83 (radiator) trebuie sa fie mai mica decat cea indicata de G62(motor).

 

Nu imi e clar la ce temparatura trebuie sa porneasca pe treapta a doua.

 

Toate grupele de racire sunt:

 

 

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/130-137.html

 

 

Valoarea masuarata pe G83 (radiator) trebuie sa fie:

 

-la 30 grade: intre 1,5 si 2 kilo ohmi

-la 80 grade: intre 275-375 ohmi (conform manualului de reparatii).

 

Edit: Toate datele sunt de pe un GOLF IV motor BFQ.

Modificat de wub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut ventilatorul, l-am curatat si montat la loc, functioneaza fara probleme

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat aseara si se poate vedea cum pleaca pe stage 1 ventilatoarele.

La grupa 131 exista un camp care se numeste "Temperature Engine outlet (specified)" si care era 109.5 C. Se poate micsora aceasta valoare sa porneasca mai devreme ventilatoarele ?

Modificat de wub
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara...sa va povestesc ce am patit...poate primesc vreun sfat bun...am mers cu clima pornita vreo 200 km...racoare si bine...am ajuns la destinatie si dupa o oprire de 2 ore cand sa plec clima nu mai baga aer rece....ma duc la meserias sa-i arat problema si sa ma lamureasca ce sa fac...a gasit solutia...necesita schimbat compresorul...merg la altcineva...ma intreaba daca pornesc ventilatoarele...cu ceva vreme in urma mergeau dar nu stiu daca de la clima sau ca era incins motorul...pune mana pe un turul de radiator...rece...celalte fierbinti...am desfacut dopul la vasul de expansiune...apa fierbea...am renuntat la problema cu clima sa rezolv asta ca e mai importanta...mecanicul a zis ca e posibil sa nu mearga clima din cauza termostatului...schimb termostatul....ta fel...apa fierbea si el nu deschidea circuitul...ventilatoarele nu porneau...nervos...observ ca in vasul de expansiune pe furtunasul de sus nu curge antigel...ii arat...zice ca e din cauza pompei de apa...nu se mai invarte...e posibil ca din cauza pompei de apa daca nu se invarte sa nu se deschida termostatul si sa nu faca circuitul prin radiator? apoi am scos mufa de ventilatoare de undeva de sub baterie...pun 2 fire pe mufa scoasa...era mufa cu 3 fire...am pus doar 2 si a plecat ventilatorul mic...dupa vreo 5 secunde am oprit si am pus mana pe radiator...parea caldut...inainte sa fac miscarea asta parca era mai rece...unde sa fie problema? pe radiator inspre baterie intra o mufa cu 2 fire....pare blocata...posibil ruginita...un sfat? o parere? sa fie rezolvare si pt clima...am verificat freonul si e incarcat...cand dau nu cupleaza....poate exista o rezolvare mai ieftina decat schimbarea lui...imi cer scuze pt lungimea textului sau daca nu m-am facut inteles dar am o stare de neliniste sa nu pot folosi masina.....mentionez ca masina este o SKODA OCTAVIA 1.6 BENZINA.2002,motor AVU...cu termostat din ala dubios....va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat si carcasa termostatului si flansa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e varza senzorul xe temp de pe radiator.

Mufa de care zici dinspre baterie.

O diagnoza buna ar putea sa te ajute...

Eventual cumpara tu una ...si cu ajutorul forumului incepi sa sapi...

Poti vedea erorile, temperaturile date de senzori etc...

Altfel orbecai, dai cu presupusul...

Vezi fire , de la termostat...daca ar fi ceva rupt ar iesi la diagnoza...

Cred ca iesi mai ieftin decat sa schimbi de nebun tot felul de piese...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meseriasul spunea ca a pus testerul pe ea dar nu arata nimic....am intrat in meniul climatronicului si la meniul 45 imi arata temperatura...am gasit si 115...in momentul in care o acceleram mai scadea....imi e frica sa o mai incalzesc asa tare..sa nu dauneze la motor...cum se desface mufa aia? am incercat sa desfac mufa aia dar nu iese....ma gandesc sa nu fie ruginita si sa nu faca contact...el o fi in stare buna...dar cine stie....cel mai bine e sa fac rost de o mufa sa-i fac o diagnoza...da pompa de apa e posibil sa se fi dus asa repede? ca nu vad sa arunce apa pe sus in vasul de expansiune...

 

pt al bundy...am schimbat termostatul cu totul...are carcasa aia ciudata cu vreo 6 iesiri...desfacusem corpul cu termostatul si era blocat

 

faptul ca nu functioneaza clima sa fie din cauza vreunei piese de la racire sau e sistem total independent....va multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o pornire cu motorul rece (dupa o stationare indelungata) si porneste clima. Ar trebui ca ambele ventilatoare sa porneasca imediat ce ai cuplat clima. Se intampla asa?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si asta...nu vrea sa plece clima....nu cupleaza...se invarte fulia in gol...am mai citit si se zice ca ar fi ambreajul de la clima...furtunul care intra in radiator in partea de sus e fierbinte...cel care iese e rece....ma gandesc ca nu merge pompa de apa si nu impinge apa in radiator...termostatul ma gandesc ca deschide dar nu are putere sa impinga apa in radiator...iar in radiator apa se incalzeste f greu sa desclanseze termocupla pornirea ventilatoarelor...e corect cum gandesc? oricum pe furtunasul de sus nu vad sa curga lichid de racire cum curgea odata...e posibil sa nu mearga pompa de apa...din cauza presiunii formate a cedat lipitura dintre plastic si aluminiu de la radiator...a aparut o pierdere care daca mai incalzesc motorul se mareste....exista vreo posibilitate de remediere sau necesita schimbare...imi e si frica sa o mai pornesc...ca cine stie ce se mai intampla :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se aeriseste instalatia de racire? radiatorul? am completat si deodata am observat ca a inceput sa curga pe furtunasul de sus in vasul de expansiune...sa nu fie aerisita instalatia? caldura baga in masina...dar in radiatorul de racire parca tot nu ajunge apa calda...in zona termocuplei tot rece e...am pus mana pe partea din plastic a radiatorul...termocupla tot nu am reusit sa o scot de pe radiator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aeriseste singura, nu trebuie sa faci nimic deosebit, completeaza cu lichid de racire pana vezi ca nu mai scade si ramane constant in limitele de pe vasul de expansiune. Verifica si sigurantele de pe capacul bateriei.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat!!!!!!!!!!!!!!! multumesc din suflet dic pentru sfat...siguranta de pe capacul bateriei la prima vedere pareau bune...dar cand s-o scot nu mergea scoasa...am fortat si a iesit....unu din papucei era parca ars...era negru...am fost am cumparat o siguranta si am schimbat-o...am dat cheie si am pornit masina....cuplez clima...aud cum cupleaza si am iesit din masina ca au pornit ventilatoarele...si a cuplat si clima....de bucurie am facut mai racoare in masina decat era afara :) sa simt ca merge iar masina...si nici temperatura la apa nu a mai crescut asa repede...unde vine siguranta asta pe unu din papucei pare locasul putin topit...se poate schimba? se gaseste la piese auto sau la dezmembrari? va multumesc tuturor care ati dat cate un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba suportul acela de pe baterie cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!