Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi,

De 2-3 zile am o "mica" problema cu golful.

Dupa ce se incalzeste uleiul in motor si sunt prin oras ( in afara este ok) si las motorul la relantiu se aprinde becul de ulei si imi zice "lipsa presiune ulei  STOP".

Nu imi apare mereu cand las motorul la relantiu.

In  viraje (curbe) becul se aprinde si se stinge singur, daca nu opresc si repornesc motorul si totul este OK (pana il apuca iara). 

A mai patit cineva asa la FSI?

 

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat joha de ulei? Ai prea putin sau senzorul de la ulei.

Ai verificat joha de ulei? Ai prea putin sau senzorul de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat nivelul este bun....

Senzorul cum se verifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am patit eu asa si nivelul era bun la rece,,,,,cred ca la cald scadea putin nivelul si facea la fel .

am pus 100gr ulei si acum e totul k.

la inceput eroarea disparea dupa 1-2ore daca statea masina, dupa un timp nu a mai disparut si am pus ulei .

---

am revenit cu problema mea de la inceput, a pocnit iar un furtun de la sistemul de racire,. acum este situat chiar in fara avacurarii, acolo unde este tabla aia de protectie si 2 furtune se inbina in doua tevi metalice. tind sa cred ca am totusi o problema mai nasoala , cum repar si nu mai curge cedeaza in alta aprte si tot apar scurgeri de lichid.

in rest masina e ok, merge ok, acum si porneste la prima cheie si cind e rece afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus ulei pana la maxim si tot la fel face. Eroarea dispare daca opresc si repornesc. La cald uleiul devine mai fluid. La tine eroarea aparea la turati peste 1500RPM sau sub?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu confundati "nivelul uleiului" cu "presiunea uleiului" . Atunci cand se aprinde becul rosu la "presiune ulei" este o mare problema care trebuie tratata cu atentie.

Prima data verifica senzorul de presiune ulei (situat de regula pe chiulasa ). Scoti mufa de la senzor si vezi daca se observa ulei pe senzor. Daca pe senzor observi ulei schimbi senzorul; daca nu verifici presiunea uleiului cu un manometru la ralanti si la turatie medie si maxima. Atentie presiunea uleiului se verifica la cald (temperatura ulei - 80 gr).De regula (nu stiu exact pt. motorul tau) la ralanti trebuie sa fie apr. 1 bar, la 2000 rpm- 2 bar.

Daca presiunea nu este Ok prima data verifici pompa de ulei.

Bafta!    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari tuturor ,de curand am constatat ca fsi-ul meu a inceput sa o ia pe urmele celorlalte,semne vizibile am doar mici fluctuatii la relanti si mici trepidatii la motor(nu merge rotund,iar pe esapament se aude de parca ar face explozie urmata de rateu) si check engine aprins din cauza sondelor cred :tuktuk:

Asta e log-ul:

>>> 5 Faults Found:<<<
17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) 
P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached
16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2 
P0139 - 35-10 - Response too Slow - Intermittent
17441 - Sensor for NOx (G295) 
P1033 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
P0113 - 35-10 - Signal too High - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
P0134 - 35-00 - No Activity

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Pentru cine este interesat am cateva piese de 1.6 fsi , BAD. Asta este lista cu piese:

 - bloc motor, arbore cotit, chiulasa, electrovana chiulasa, senzor ax came, bobine inductie, termoflot, aparatori distributie, conducta EGR, senzor clapete admisie, electrovalva vacuum admisie, senzor volant, piston , galerie admisie, tacheti, etc. Nu sunt preturi mari la piese. Am decis sa pun anunt aici pentru ca aceia ce au nevoie de piese sa le gaseasca mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Danut ai cumva pompa de vacuum sau cutie nu stiu exact numele dar codul este 036 129 061 A, de la galeria de admisie ca la al meu s-a rupt tija aia mica.merci!

Modificat de surda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum ati scos cadrul cu voleti dragilor ca eu lucrez de azidimineata si nu reusesc sa il dau afara de nici o culoare,joaca de peste tot,dar pare sa il tina injectoarele.... va rog daca e cineva dispus sa ma ajute raman profund recunoscator.... mi-a mancat viata si vad ca si banii :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce zici tu valeti?. Paletele mobile....daca da acestea sunt pe o galerie intermediara care se desface de pe bloc. Este fixata prin suruburi.

 

Modificat de lupo_bv
Nu mai cita postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

galeria aia nu iasa de nici un chip tot trag de ea dar fara succes,joaca dar nu iasa deloc,am desfacut toate suruburile ianfara de  2 ce tin flansa aceea peste injectoare (bucatiaca aia de 3-4 mm ce vine ca o platbanda peste injectoare)

 
 
 

post-119845-0-92040400-1423249864_thumb.

post-119845-0-32337400-1423249871_thumb.

post-119845-0-37367400-1423249878_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine cand a desfacut galeria intermediara a iesit greu.

verifica sa nu stea in vreo mufa ( daca nu ma insel am intrat sub masina si am desfacut o mufa sau o conducta), mufa nu ma lasa sa trag drept de galerie si se bloca intr-un pin de centrare

Cand tragi de galerie trage din stanga si din dreapta in acelas timp.

Atentie cand cum umbli pe acolo eu am ciupit conducta de inalta presiune cand amblat si apoi pierdeam combustibil.

se recomanda cand umbli sa schimbi garnitura de etansare la galeria intermediara.

 

sa imi spui daca ai reusit sa o dai jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa o dau jos,am montat-o inapoi... de desfacut am desfacut pana si mufele din injectoare...o sa o duc la un mecanic,am montat inpoi conducta de vine in rampa pt injectoare si pompa de nalta :(

Modificat de VASYLE21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Dupa ce am analizat  mai bine celebrul "dat in nas" am  inceput sa verific partea de aprindere pornind de la buji.

La pistonul 1 si 2 totul OK, la pistoanele 3 si 4 am gasit bobinele "inecata " in ulei.

Am desfacut bujiile si am pus altele pe care le-am reglat cu lera de 0.7.

Acum masina nu mai dai in nas cand bag piciorul brusc si ea.

Dilema mea este cum a ajuns uleiul la bobina si ce trebuie sa schimb?

La 1.6  FSI capacul de culbutori are garnitura sau este cu mastic?

A mai patit cineva la FSI sa gaseasca ulei pe bobine?

 

Mersi,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut colegi,

legat de datul in nas  intermitent, tocmai am schimbat supapa n205 cu una noua de golf5, cod  03c 906 455a la jumatate de pret, circa 450 ron si nu mai sunt probleme,

precizez ca am mers pe ron95 mai bine de 6 luni fara probleme(cu mufa decuplata de la n205) 

numai bine :icon_thumright:

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in plus si consumul a scazut cu aprox 0.5l/100 fata de mersul cu mufa scoasa iar la schimbarea treptelor nu mai smuceste urat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut la fel ulei pe bobine si pe bujii. cu cateva posturi mai inainte am spus si cum am rezolvat. faza cu uleiu e din cauza la capacul de la chiulasa. trebuie sa dai distributia jos si se pune mastic special pentru a crea garnitura. oricum datul in nas nu era de la ulei ci de la o supapa care nu mai etansa cum trebuie si afectase si un injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat te-a costat operatia de refacere a garniturii de la capacul de culbutori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la perioada respectiva am cheltuit 2000 lei pentru ca am zis ca daca tot se da jos distributia sa ii pun una noua, pretul manoperei fiind acelasi de 400 lei.

nu te costa mult garnitura, mai mult dai pe mana de lucru. cu 600 lei cred ca o scoti la capat cu tot cu unele piese ce vor trebui schimbate (vreo supapa, simering...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentu motoarele 1,6 FSI "motoarele cu probleme NOX senzor " va pot ajuta cu un remove nox senzor din softul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca facem remove la senzorul NOX creste cumva consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut update de soft pentru eroarea de nox pe tester mai vede ceva intermitent dar nu am becul aprina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!