Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Salut. Cineva care un fsi si este din București. Poate sa ne întâlnim intr o zi la o proba. Nu trage nu merge cum treb asa sunt toate? Sau are a mea ceva probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

le-am schimbat eu, le gasesti codurile si le comanzi (in jur de 150 ron toate). Eu le-am testat sa vad daca tine vacuum cu limba.

Am gasit fisierul atast pe net, poate te ajuta[

post-111205-0-66443800-1412409147_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, multumesc pentru raspuns ag86adx 

De cand a inceput sa se raceasca afara ma confrunt cu o alta problema, masina nu vrea sa porneasca la prima cheie dimineata, dau la automat, motorul invarte dar nu porneste, la a doua cheie porneste perfect si alta problema ar fi ca atunci cand motorul e rece si temp exterioara este sub 10 grade trage intrerupt. A mai avut cineva simptomele astea, ce sa verific ?

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pornitul la a 2-a cheie am avut si eu probleme, dar la cald. Dupa ce am schimbat bujiile si nu am mai alimentat de la Petrom am scapat de aceasta problema.

Dimineata inainte sa dai la automat, pune intai contactul lasa-l 5 secunde, apoi pune din nou contactul si da-i la automat.

Cum defineste "trage intrerupt"?

La mine de exemplu uneori cand este calda si o accelerez brusc de la 1000 de RPM in sus, intai da in nas ( are o intarziere si  pleaca apoi cu un soc) . Am analizat un pic si cred ca este de la senzorul de temperatura G62.

Pune testerul si vezi ce erori ai

 


Curata clapeta de acceleratie si EGR-ul cu un spray de curatat discuri frana


Curata clapeta de acceleratie si EGR-ul cu un spray de curatat discuri frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bujiile schimbate acum 5000 km, o sa le verific sa vad in ce stare se prezinta. Cu ce benzuina alimentezi acum ? 

Iar cu trasul intrerupt, cand motorul este rece, indiferent de cum accelerez constant sau brusc am cate un soc, in jurul valorii a 2200 - 2400 rot/min.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alimentez cu Rompetrom 95 si  am 20000 km de cand bag rompetrom.

le-am incercat pe toate:

 - la petrom mergeam cu 99 + (95 de la rompetrol este peste 99 + de la petrom) - am mers 14.000 km

- OMV 100 nu mi s-a parut ceva fascinant ( 98 de la rompetrol este peste omv 100). - am facut 2 plinuri

 - rompetrol 98 am mers  vreo 3.000 de km

 

Am ramas la 95 fiindca am vazut ca masina se comporta bine si este mai ieftina decat 98 ( porneste la sfert, nu balbaie motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cu pornitul la a 2 cheie nu am mai facut nimic, am schimbat carbunii la demaror, bateria, curatat clapeta de acceleratie, curatat egr, schimbat g62 si nimic e la fel.

la iarna sigur nu o sa porneasca nici a a 2 cheie, banuiesc ca e tot ceva de ADMISIE, ori nu baga benzina mai multa ca e rece afara, ori pompa nu face presiune pe inalta.

spor la treaba.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi un senzor pe clapeta de acceletatie, inainte sa mai schimbi ceva, masoara senzorii, gasesti pe youtube cum sa verifici cu un aparat de masura, iar pe net gasesti valorile de referinta....

Pune masina pe tester si verifica pompa de inalta, cand nu porneste la prima cheie trebuie sa dea o eroare.

 spor la treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e pe tester pusa vag 7 am eu si am fost si la un coleg cu vag10. nu da erori, pana sa umblu la egr nu era decit cea cu nox senzor si altceva nimic. am facut adaptare si la clapeta si la egr si acum zice adap. ok recunosc ca la service nu am fost de 3ani, eu o repar .

care senzorii sa ii masor? ca sa stiu ce sa caut pe net, link pls daca ai. ms ms

Modificat de pusttiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Pe autodata si acolo ai valorile de referinta cand verifici componente electrice( ex exemplu la semzorul de temparatura este in functie de temperatura lichidului de racire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am si eu o problema. Detin un golf mk4, 1.6 fsi cod motor BAD cu niste probleme. Cand pornesc masina, nu intotdeauna, imi porneste supraturata si tremura din toate incheieturile, insa isi revine dupa 30 40 de secunde, dar nici statul la relanti nu e ok, imi fluctueaza. Si cireasa dupa tort ar fi ca imi intrerupe in mers. Daca puteti sa ma ajutati as fi recunoscator. Am fost la un mecanic, am schimbat bujiile, s-a uitat pe la distributie dar nimic. Cunostiintele mele in domeniu sunt minine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza? Eu suspectez bobina de inductie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut dar degeaba..m-au pus sa schimb bujiile, ceea ce am facut si degeaba..au pus din nou testerul si degeaba.. o sa fac o noua diagnoza dar la alt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa daca nu injector dar treb sa apara pe diagnoza!

A schimbat cineva garniturile de la epurator? Imi pierde ulei pe acolo. Si mai o problema nu stiu daca ati intalnit o cand sta motorul la relanti nu baga caldura. Treb sa il turez. Dc? E normal asa?

A schimbat cineva garniturile de la epurator? Imi pierde ulei pe acolo. Si mai o problema nu stiu daca ati intalnit o cand sta motorul la relanti nu baga caldura. Treb sa il turez. Dc? E normal asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu garniturile la epurator (15 Ron) ambele.

Ai clima sau aer conditionat?

Pentru fluctuatiile la prima pornire schimba benzina - am si eu problema asta, dar doar cand alimentez din alta parte decat Rompetrol.

Am 2 prieteni cu golf 4 1.6 16v 105 CP si lor le face la fel cand benzina este proasta.

 

Cu datul in nas, este de la admisie, am aceasi probleme, dar am reusit sa mai reduc din soc, mie imi dedea o eroare cu N316 (set point not reached). 

Am schimbat senzorul N316 si la fel facea.

Apoi mecanicul care mi-a zis ca este N316 cauza, a zis "frate ma depaseste dute in reprezentanta".

Am fost in reprezenta la diagnoza si mi-au spus:

  - pentru eroarea cu N316 avem furtunasele de vacuum sparte si clapetele de pe galaria intermediara indoite ( cred ca s-a mers cu masina fara litru de aer)

Apoi am schimbat, o conducta de inalta presiune, garniturile de la injectoare, garnitura de la galeria intermediara

si acum da in nas, dar nu mereu, intre 1500-2000RPM cand este calda si accelerez brusc

 

La mine a inceput sa dea in nas dupa ce am schimbat garniturile la filtru epurator (inca analizez care ar fi legatura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat de datul in nas. la mine problema a fost o supapa sau mai multe care nu mai etansau bine, odata cu reconditionarea lor am schimbat si pompa vacuum plus un injector, distributie noua, curele, toate filtrele. dupa asta nu a mai dat in nas dar aveam in continuare aprins check-ul in bord tot cu eroarea n316. recent am duso in servis sa ii schimb corpul termostat si sa etansez tubulatura de evacuare, acolo mi-a zis mecanicul ca electrovalva nu functioneaza si merge numai cu amestec bogat. am schimbat acea valva care comanda pompa vacuum si nu mai am eroarea in bord, merge bine, dimineata porneste la sfert de sfert. degeaba aveam pompa vacuum cu piciorul intreg daca nu avea cine sa ii dea comanda sa deschida acei voleti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat de datul in nas. la mine problema a fost o supapa sau mai multe care nu mai etansau bine, odata cu reconditionarea lor am schimbat si pompa vacuum plus un injector, distributie noua, curele, toate filtrele. dupa asta nu a mai dat in nas dar aveam in continuare aprins check-ul in bord tot cu eroarea n316. recent am duso in servis sa ii schimb corpul termostat si sa etansez tubulatura de evacuare, acolo mi-a zis mecanicul ca electrovalva nu functioneaza si merge numai cu amestec bogat. am schimbat acea valva care comanda pompa vacuum si nu mai am eroarea in bord, merge bine, dimineata porneste la sfert de sfert. degeaba aveam pompa vacuum cu piciorul intreg daca nu avea cine sa ii dea comanda sa deschida acei voleti

Imi apare N316 pe tester, dar in bord nu se aprinde becul de check engine.

 

Cum ai ajuns la concluzia ca sunt supapele de vina, ce eroare aveai?

de la un magazin de piese auto....am dat comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am scapat de datul in nas. la mine problema a fost o supapa sau mai multe care nu mai etansau bine, odata cu reconditionarea lor am schimbat si pompa vacuum plus un injector, distributie noua, curele, toate filtrele. dupa asta nu a mai dat in nas dar aveam in continuare aprins check-ul in bord tot cu eroarea n316. recent am duso in servis sa ii schimb corpul termostat si sa etansez tubulatura de evacuare, acolo mi-a zis mecanicul ca electrovalva nu functioneaza si merge numai cu amestec bogat. am schimbat acea valva care comanda pompa vacuum si nu mai am eroarea in bord, merge bine, dimineata porneste la sfert de sfert. degeaba aveam pompa vacuum cu piciorul intreg daca nu avea cine sa ii dea comanda sa deschida acei voleti

Cat te-a costat toata nebunia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu caldura la relanti a mai avut o cineva. Menționnez k am clima.

Ok ms ag86adx

Ok ms ag86adx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ag86adx tii minte ca in posturile de anu trecut spuneam de niste rateuri la toba de esapament? ca si cum masina ar stranuta, ei treaba aea se datora supapelor de pe evacuare, sau admisie, nu mai tin minte exact, erori nu aveam decat missfire si n316. electrovalva care am schimbato acum a costat 160 lei 037906283D.

@wvgolf 4 ce am schimbat in primavara a fost 2000 lei (supape, injector, kit distributie, curea accesorii + role, tot ce inseamna filtru), luna trecuta am schimbat corpul termostat pe care am dat 550 lei plus alte conducte si ceva sudura pe la racordul flexibil. in total toata distractia m-a facut mai sarac cu 3000 lei  :Driver: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot nu m ati lămurit cu căldura la relanti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura la lichidul de racire scade, daca masina este la relanti? daca temperatura la apa nu sta in jur de 90 de grade ai termostatul blocat pe deschis.

citeste aici, este un baiat care a avut aceasi problema ca tine si era de la clorifer,

 

http://vwforum.ro/topic/84364-nu-am-caldura-in-masina/page-2


 

@andrey0027, cat te-a costat doar reconditionarea supapelor si unde ai facut aceasta operatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reconditionare, cam impropriu spus, a fost un fel de smirgheluire la vreo 3 supape ca aveau nustiu ce gauri si un fel de calamina pe ele si ia facut o finisare. o supapa costa cam 30 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, ieri si azi la 4,5 si 5,5gr a pornit masina la prima cheie chiar f usor. e adevarat ca relantiul era la 800rpm si nu la 1100rpm cit e cind pornea la inceput cind era rece afara.

singurul lucru diferit e ca am pus benzina de 98sau 99 de la petrom in loc de 95. rezervorul era gol gol ca zicea pe display 0km pina la pompa.

o sa mai vad cum se comporta zilele acestea.

 cind pun contact se aude un motoras si o tauiala in partea clapetei de acceleratie si la egr cam 1min apoi se opreste dar nu mai actioneaza clapeta de vacuum cea din stanga de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!