Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Nu pot sa iti dau msg pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

 

Am si eu o nelamurire : la relanti masina trepideaza si la viteza constanta (Ex: 110-120) se simte cate un gol !

 

Ma puteti ajuta cu cateva sfaturi ?

 

 

Multumesc,

Imi cer scz daca ma repet cu aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil injector defect, benzina proasta. Fa un scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa iti dau msg pe privat.

Ca sa ajung la injector trebuie sa dau jos doar galeria mare sau trebuie si cea mica cu voleti?

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cea mica cu voleți. Ai grija la supapa de vacuum. Ai cumpărat injectorul? Sau injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmeaza sa il iau si eram curios cam cat si ce trebuie demontat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei poti veni si il schimb eu. Unde ai găsit? Andreyutz91@gmail.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am gasit la dezmembrari la econet 200 lei , tot asa pe net de la diversi tot la 200, da parca as vrea sa cumpar nou inca mai ma gandesc

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prețul asta l am cumpărat si eu. Cum vrei dar eu zic k nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la ce pret ai gasit nou? Dupa parerea mea nu.

Pai la ce pret ai gasit nou? Dupa parerea mea nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci i a noi si gata. Eu ma uitasem de injectoar d golf 4 si era 700 asa k mai bine am luat de dezmembrări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosh original sa fie. Pana la urma faci cum vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, am rezolvat cu antigelul ca nu mai curge, daca tot a trebuit sa dau galeria de admisie jos am curata si clapeta si egr-ul. acu am probleme :

1- cind pun contactul se aude si se vede cum supapa aia de vacum misca o tija in staga sus pe chiulasa si se aude motorasul de la egr cum merge.

cind l-am curatat egr-ul era cred blocat si am dat jos surubelee si poate am pus ceva nasol pe acolo acu am erorile:

17439- manifold change -over valve (N136) - sepoin not reached

p1031-35-00

16787- EGR valve (n18)- malfunction

p0403-35-00

17852-potentionwetre for egr (g213) implausibile signal

p1444-35-00

recunosc ca nu am facut nici o adaptare la egr dupa ce l0-am pus la loc. mufa are clapita rupta si inainte nu se auzea motorasul la pus contactul.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, Am urmatoare problema dupa ce intake manifoldul a fost dat jos pentru schimbarea unui injector.

Cod eroare: 18438/P2006/008198

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18438/P2006/008198

 

Sunt sigur ca problema este de la:

    • If this fault is found after cylinder head and/or intake manifold removal repairs verify the vacuum operated Intake Manifold Runners do not have obstructed movement.

 

Poate sa imi spuna si mie cineva unde este intake manifold runnerul? Este cumva un furtun sau este tija din intake manifold. Ptr remediere trebuie dat din nou jos intake manifoldul?

Am mai avut problema asta in trecut cu alt mecanic dar dupa ce i-am zis ca manifold runnerul este obstructionat a repart-o... Imi poate spune cineva exact cum se remediaza problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil ai blocat clapetele (voletii) din galeria de admisie superioara(cea care se monteaza direct pe chiulasa care are si rol de rampa pt injectoare).

Verifica miscarea pompitei de vacuum(neagra in stanga galeriei cum privesti de afara)

 

A doua posibilitate ar fi ca nu ai etansat cum trebuie si trage aer fals..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Am curatat si eu galeria ce contine tija cu voleti acum doua saptamani dar nu am putut sa demontez potentiometrul,as fi scos cu totul axul.Nu are cine stie ce loc,voletii de pe cil 2 si 3 ating foarte putin doar intro parte insa cred ca rezolvarea e o galerie noua.Codul e 036 133 204 K.

PS-cand montati galeria pe motor miscati piciorusul pompei de vacum catre in sus si introduceti un stift prin tabla care sustine supapa si piciorus-au gauri tehnologice speciale pentru asta.Astfel se monteaza corect,cu voletii liberi si la locul lor.Nu uitati sa scoateti stiftul dupa ce strangeti galeria pe motor :icon_thumleft: .

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Am martorul Check engine aprins dupa vreo 300 km in tara cu benzina de 95. Prima data mi-a dat rateuri. Am sters de nenumarate ori eroarea, am trecut la CO 98 Rompetrol, martorul continua sa fie aprins dar nu mai da rateuri sau oscilatii la turatii.

Eroare la scanare 17439 legat de acea valva N316. Ideea e ca mecanicul care imi are masina in ingrijire nu cunoaste modelul 1.6 FSI BAD si mi se pare ca are retineri. Si oarecum solutia lui a fost desfacerea intregii galerii de admisie, curatare tot si EGR si tot ce e pe acolo si daca persista eroarea schimbam piese. Sincer mie mi se pare cam evaziva rezolvarea...

Nu stiu cum sa procedez... sa merg in continuare cu ea asa... unde sa mai merg... pe cine sa mai intreb... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e simplu,daca spala bine galeria cu voletii iar capsula vacumatica e intreaga atunci 17439 nu se va mai stoca,cel putin pentru un timp.Sa fie atent cand monteaza galeria pe motor-citeste postul 703.In fisa tehnologica a acestui motor e specificat benzina 98,incearca si mol evo,va merge mult mai bine.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nu a mai facut asta... si oarecum il vad ca evita si as dori daca se poate chiar si din alt oras, Iasi sau mai aproape, un mecanic care a mai facut asta si stie despre ce e vorba. Nu sa mergem la nimereala si fara a cunoaste modelul. :(

Daca stie cineva sa ma indrume catre un mecanic cu care a lucrat si se pricepe in aceasta privinta...

Btw care sunt consecintele rularii cu problema aceasta?

Modificat de Mihaela.N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat capsula vacuumatica si voletii au fost curatati si tot imi da eroarea 17439. cred ca e de la electrovalva care comanda deschiderea supapei. urmeaza sa o schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a schimbat cineva furtunasele alea de vacuum de la capsula si cele care mai sunt pe admisie ? Am vazut ca au ceva crapaturi pe ele si as vrea sa le schimb dar nu stiu ce diametru au. Stie cineva ?

Modificat de Marmonu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!