Jump to content

Am mare nevoie de un electrician!


CipiO
 Share

Postare recomandată

Se pare ca meseriasii ce si-au bagat nasul in electrica mashinutzei mele au facut nishte mari tampenii cu releele...

Rugamintea mea: care shtitzi un electrician meseriash (preferabil cineva angajat la PoRo/Midocar ...) cu acces la scheme electrice samd, care se poate deplasa la client? Situatzia este destul de gravida si prezinta umflaturi grave!!! :lol:

Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incearca sa le dai un tel celor de la PO-RO si poate asa iti vor trimite pe cineva.Sau daca cunosti vreun dealer de acolo ( preferabil cel care ti-a facut oferta pentru masina ) suna-l si intreaba-l.Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai incearca sa le dai un tel celor de la PO-RO si poate asa iti vor trimite pe cineva.Sau daca cunosti vreun dealer de acolo ( preferabil cel care ti-a facut oferta pentru masina ) suna-l si intreaba-l.Bafta!

<{POST_SNAPBACK}>

Multzam Danny, n-am prea intzeles ce vrei sa zici prin oferta pentru masina (dupa cum zice in semnatura am un B3 adeca 88-93) Oriicum ideea e ca am nevoie de cineva care lucreaza si in afara programului, weekenduri aleaalea, si sa cunoasca bine electrica de VW, nu cineva carea stie in general cu ce se mananca si o ia pe incercate cu toate marcile de masini. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog spune babeste(cu lux de amanunte) ce se intampla cu masina ta poate e ceva simplu si o sa-ti spunem eu sau alti membri ce sa faci (la astea nu e complicat) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te rog spune babeste(cu lux de amanunte) ce se intampla cu masina ta poate e ceva simplu si o sa-ti spunem eu sau alti membri ce sa faci (la astea nu e complicat) :D

<{POST_SNAPBACK}>

Okai, treaba sta cam in felul urmator:

Motor busit, refacut, probleme la alimentare. Injectoarele functionau non-stop, pompa de benzina la pus contact nu mai lucra ca de obicei (pui contact merge 2-5 secunde se opreste pana dai start la motor) si au facut-o "meseriasii" sa mearga pe direct. Asta cu pompa n-ar fi grava penctru ca-i da retur la ce-i in plus, dar pe de alta parte am descoperit ca n-am claxoane... :) Nu ca la prima vedere ar fi vreo legatura intre alimentare si claxon, dar, dupa ce am descoperit ca nu am sigurata la claxon si am pus una in locul care trebuia, iesea fum din blocul de relee, iar siguranta se impusca instant... am mai incercat odata faza cu blocul de relee dat jos, si am vazut ca fumul iesea dintr-unul din relee (se pare ca are a face si cu injectia ceva acel releu). Chiar ma bucuram crezand ca este releul busit, il inlocuiesc si gata. Doar ca dupa ce l-am scos, am descoperit ca are un picior in plus fatza de cate fire ieseau din soclu; drept urmare, avand in vedere ca este unul dintre acele relee mai lungi decat prevede legea :D , am descoperit ca erau doua puse aiurea / viceversa. Corectat, pus la locul lor, exista claxoane, nush insa com functzioneaza restul, datorita faptului ca s-a inundat motorul cu benzina care a ajuns pana in carter si a facut muci uleiul...

Okai!!! Dar cand e sa ai ghinion, dai dintr-una in fix alta, s-a busit filetul la surubul care da drumul la ulei... Deci tre- sa gasesc baie noua.... dupa care voi putea sa mai dau si alte detalii...

Oricum, rugamintea mea sta inca in picioare, si daca stiti un electrician meseriash in VW prin bucale, please let me know.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca daca ai fi pe aproape te-am ajuta noi dar la bucuresti ar trebui sal cauti pe electricu pt ca acea pompa de benzina e comandata de un releu in functie de pres. benz si altele deci ai o problema care o rezolva unul cat de cat ca "electricu :) restul cu baia de ulei si alte maruntisuri le face orice mecanic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca daca ai fi pe aproape te-am ajuta noi dar la bucuresti ar trebui sal cauti pe electricu pt ca acea pompa de benzina e comandata de un releu in
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat cu baia, dupa care am concluzionat din nou ca injectoarele raman pornite... Intrebarea este: in afara de ECU, mai e vr-o bucata electrica/onica care poate afecta pulsurile pe care le primesc injectoarele?

Daca vrei un electrician super care vine acasa da un semn si iti spun unde sa suni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!