Jump to content

Geamuri Electrice Fata


MariusG3
 Share

Postare recomandată

Problema ar fi urmatoarea, am pus macaralele electrice, urca/ coboara (legate direct la baterie)

Instalatia mea contine , 2 motorase + butoane

1. butoanele de sofer au 4 fire: rosu, negru , verde, maro iar la pasager: rosu si negru ( plus firele de actionat macaraua)

2. masina nu a venit din fabrica cu instaltie de geamuri, are doar trapa si oglinzile + modulul confort si inchidere

Eu m-am blocat la iesirea din usa, deci in interiorul masinii nu sh pe unde sa o iau, ce am mai observat e ca daca tin apasat butonul mai mult decat si-a terminat cursa motorasul, se incing butoanele sau cablurile, deci precizez ca nu am nimic din interiorul masini ( relee daca trebuie, sigurante..etc). Ma puteri ajuta cu ceva sfaturi ce sa leg pe unde sa leg, cum se cupleaza la modulul confort daca merge)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot lega direct geamurile electrice la modulul confort (sa le ridice cand inchid usa) sau trebuie vreun modul special de ridicat geamurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva cum se po lega geamurile electrice la modulul confort si mai exact unde este acest modul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

si eu am aceeasi problema numai ca eu am montat instalatia cap coada mam blocat la cele 5 fire care se leaga la panou de sigurante ...

XmfFWy995899-02.jpg

vB8e7m105697-02.jpg

V12wWW410894-02.jpg

rog persoanele care stiu sa bage poze altfel sa ma ajute pt ca singura metoda a fost sa le bag pe hi5 altceva nu mia trecut prin cap acum ca sunt si putin nervos afaraninge si eu ma chinuiam pe sub scaun :frigbaitata:

Modificat de Mutu_vlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine se incing butoanele ca intra motorul in suprasarcina(ca si cum ai face scurt), la mine nu e nici un modul comfort pe instalatia de inchidere centralizata/geamuri electrice, dar am o siguranta "termica"(nush daca asa e denumirea ei) care daca intra motorul in suprasarcina intrerupe circuitul (taie curentul de la motoras), astfel cand ajunge la capat se opreste instant, nu se forteaza nimic.

Fa cumva sa iti pui o siguranta d'asta, ca altfel dai in altele mai rele! spor la treaba!

ps. uite aici cateva chestii : http://vwforum.ro/index.php?showto...uranta++termica , vezi ca are si imaginea cu blocul de relee si cu siguranta incercuita, undeva la un post al lui Paul_ral

Modificat de Wizard84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inteles nimic.. eu vreausa stiu unde prind cele 5 fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, Mutu_vlan, eu am rasp la pb de la primul post, nu am vazut ca a fost postat acu' un secol. Ref. la pb ta, nu am cum sa te ajut, nu am schema si nu stiu ce rol au firele alea 5. Daca ai o schema la instalatia de ai montat-o, pune aici si cu siguranta isi va da cineva seama ce e cu ele, ca eu unu uitandu-ma la 5 fire nu pot sa stiu ce rol au si unde se leaga. Sper sa ai noroc si sa vada cineva care a mai montat aceeasi instalatie(in caz ca nu ai schema tehnica)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa deschid un topic nou imi da eroare in fine... am vazut topicu asta si nu avea raspunsuri si lam folosit si eu... problema e ca eu am luat instalatia originala de pe un golf 3 si ar trebuii oarecum sa se respecte culorile stiu sigur ca firul mai gros rosu/galben era prins in acea rezistenta termica sau cum ii zice :blah: in rest... nush unde intra... anybody help me :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul rosu/galben este plusul si bine ai zis se prinde in acea rezistenta,iar firul maro este '' - ''.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wcqh9O895536-02.jpg

deci firu rosu/galben cel care nu are mufa in capat intra intro rezistenta dar o am in panou ala sau rebuie sa pun separat? firu negru cu plastic negru in capat credeam ca e "-" si cu celelalte 3 mufe verde gri si alb????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe link-ul asta:

http://www.a1electric.com/install/vw/vw18.htm

din cate vad eu, alea patru fire sunt in legatura cu alte patru fire din usa soferului (legatua se face prin burduful de cauciuc din stalpul usii), si tind sa cred ca sunt firele de la butoanele de actionare a geamurilor,cele doua de pe manerul usii, 2 butoane = 4 fire :icon_thumright:

E doar o parere, nu stiu sigur, analizeaza si nu lega firele pana nu esti sigur.

Si inca ceva, masa nu are intotdeauna culoarea neagra!! firul de masa are culoarea maro, dar nu lega nimic la masa pana nu esti sigur (dumb: orice fir legat la masa face scurt daca nu este intradevar masa)

Eu daca as fii in locul tau, si pe alta masina :lol: de care nu mi se rupe sufletul, as face asa:

As lega [rosu/galben] la [+12v] si as lua unul din cele patru fire si as face punte intre el si altul din cele 3 ramase folosind o rezistenta ce cativa amperi (2-5A) sa vad daca se actioneaza vreun geam (posibil sa se actioneze geamul si sa se arda rezistenta dar ar fi normal sa se arda fiind prea mica)

Sa ne tii la "curent"! Bafta!

Inca ceva, nu pune nimic la masa, ca motoarele cred ca isi iau masa de pe caroserie, ca doar sunt prinse de ea si nu ar fi nevoie de un fir suplimentar.(asta daca nu ai un fir maro gros ca cel de rosu/galben), daca ai un fir maro cu dunga colorata cu siguranta nu este masa.

Altceva, foloseste obligatoriu o siguranta termica pe alimentare ca altfel iese fum daca ajunge geamul la capat si nu se intrerupe alimentarea

Modificat de Wizard84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci firu rosu/galben cel care nu are mufa in capat intra intro rezistenta dar o am in panou ala sau rebuie sa pun separat? firu negru cu plastic negru in capat credeam ca e "-" si cu celelalte 3 mufe verde gri si alb????

firul rosu/galben trebuia sa aiba o mufa in capat la fel ca si cele subtiri dar mai mare si o siguranta de 20A si care se pride deasupra sigurantei mari de sus din blocul de relee.

pt celelalte mufe spune-mi culoarea firelor. eu cind mi-am instalat mi-a trimis paul_ral schema electrica, dar nu o mai am decit scoasa la imprimanta in format A3.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi cand termin munca o sa revin exact cu culorile firelor

tot ce se poate sa nu ceara masa... firu negru cu verde si mufa neagra in capat am inteles ca e posibil sa fie pt alarma ... modul confort sa se inchida geamurile din alarma

Modificat de Paul.Iasi
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL ANTERIOR!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok maine cand ma trezesc si eu... mai pe la 12 asa poate ciar mai tarziu te sun ... ms frumos

Modificat de Paul.Iasi
QUOTE! ULTIMUL AVERTISMENT!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvaat enigma... cu ajutoru lu golfistu.... si ii multumesc mult :icon_cool: super baiat

mufa verde intra in cutiuta verde din stanga... unde era un loc liber...alb + gri... aveau loc in cutiuta alba din stanga

si + rosu/gaalben lam legat direct la + un fir rosu in spate dreapta sus

post-31127-1231671863_thumb.jpg

post-31127-1231672041_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa nu mai deschid inca un topic pe tema geamurilor postez aici

azi am obesrvat ca la partea din spate stanga nu imi mai merge geamul electric

partea dreapta e ok dar pe stanga nu merge

prima data la ce ar trebui as ma uit ?

ar fi motorasul de la usa?banuiesc ca fiecare geam are motorasul lui.....acum mia ramane sa verific dac vine curent la firea ,de aprins se aprinde beculetul de la buton dar geamul nu merge nici de la comanda de la usa nici de la butonale din fata de pe bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitate daca nu s-au intrerupt firele la in manunchi,la iesirea din stalpul masinii.Apoi ai putea sa verifici mufa care intra in motoras,poate este corodata si contactele butoanelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumes de ajutor V@sy as am facut ,am verificat daca pe fire vine curent la butonul de la usa si am constatat ca pe un fir nu venea curent

am desfacut la burduf si acolo surpriza era rupt un fir l-am lipit si acum totul merge ca si inainte

prima data m-am sperita ca motorasul era de vina pt ca am spalat masina zilele asta si m-am gnadit ca o intrat apa si o inghetat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

uite asa am reuzit sa mi pun si eu geamuri electrice

multumesc tuturor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema nu ma pricep pe la masini. La butonul de la geamurile electrice de la sofer am un buton care actioneaza geamul sofer si unul geamul pasager, dar merge doar cel de la sofer. Mai am unul daca il pun merge geamul de la pasager dar nu merge geamul de la sofer. Ala care merge doar pentru geamul de la sofer e pe un alt sistem nu e cel original in spate firele sunt conectate cu papuci, pt. un geam sunt 6 pini pt. celalalt tot 6 deci in total 12 sunt conectati doar 6 pe butonul de la sofer, am vazut ca 2 din fire sunt aduse direct de la motorasul de la usa sofer. Cealalta care merge doar gemul de la pasager e cel original cu mufa si are 6 pini de tori. Specific am vorbit doar despre actionarea de la sofer sper sa ma intelegi. Ce pot sa fac sa comand ambele geamuri?

Va rog sa ma ajutati. Macar cu o schema a celor 6 fire care vin de la in mufa originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa butonul si vezi care este problema, eventual da cu un spray de contacte, ca si lamelele acelea din buton se cam oxideaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat si nimic. Dar chestia este dece ala a tras de la motorasul de la geamul de la sofer 2 fire si a schimbat butonul a pus deala cu 12 pini in total fata de 6 cum era cel original. O schema a celor 6 pini de la cel original pls. Si geamul de la sofer e singurul care nu coboara in momentul care tin de cheie deschis. Din butonul asta pus de el merge merge dar doar cel de la sofer, dacal schimb cu cel original merge doar cel stanga. :offtopic:

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Im cer scuze cred ca am omis sa citesc partea asta din regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ... cand dau sa deschid geamul din dreapta de la sofer nu se deschide .... daca il deschid de la portiera din dreapta ... pot sa il inchid de la butonul de la sofer .... pe spate nu am motorase ... le-a luat fostul proprietar .... + butonul care il am in bord pt geamuri ... nu ar trebui sa imi dea geamu in jos si sa il ridice ... sau e doar pt geamurile din spate ? .... am uitat .... pe butonul de la sofer ... este tras un fir albastru pe una din rezistente ... sigur e o improvizatie ... daca ii dezlipesc firul nu mai merge geamul de la sofer .... ma poate ajuta cineva la ce sa ma uit si ce sa masor? ... Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!