Jump to content

Scaderi De Turatie,moare Motorul


seicul
 Share

Postare recomandată

Deoarece am unele probleme, la care nu am reusit sa le dau de capat ,m-am hotarat sa deschid acest topic si sper ca cineva care s-a confruntat cu asa ceva, sa ma poata ajuta.Problemele au aparut in toamna ,cand masina mea a inceput sa nu mai functioneze asa cum ma invatase.Murea motorul la relanti si in timpul mersului avea caderi de turatie.Am fost la calculator,iar diagnosticul a fost:defect injector cil 1+ sonda lambda defecta.Am inlocuit sonda lambda cu una noua,fara sa observ modificari importante in functionare.Dupa ce am consultat mai multe pareri,mi-am suflecat manecile si m-am apucat de lucru.Am curatat clapeta de acceleratie,am verificat bujiile,am scos injectoarele si le-am verificat daca inchi-deschid,le-am curatat si cel mai important pentru mine le-am inversat inj.1 cu inj.2.Am mai sters-o de praf pe ici pe colo si surpriza,cand am pornit-o masina era alta.Succes deplin.

Problemele au revenit in luna martie,dar de aceasta data degeaba am mai sters-o de praf, nu am mai pacalit-o.Am dus-o deci din nou la calculator(altul) si surpriza acelasi diagnostic.I-am spus omului ca nu ar fi normal sa-mi spuna acelasi lucru daca am inlocuit sonda si am inversat injectoarele.El a ridicat din umeri si cam asta a fost.In aceasta situatie am luat-o din nou la purecat.

Am curatat din nou clapeta de acceleratie,injectoarele,am schimbat bucsa ax delcou,luleaua,capacul delcou si cel mai important bujiile(aici s-a observat o schimbare),schimbat filtru ulei,uleiul,verificat filtrul benzina.Ce am obtinut?Functioneaza foarte bine,la pornire la rece,dar la o oprire cat de scurta la pornire merge bine doua minute dupa care incepe sa moara motorul , sa nu se tureze,etc. acest lucru pentru o perioada relativ scurta,dupa care intra in regim normal si merge ceas pana la o urmatoare oprire ,cand se apuca din nou.Cu alte cuvinte pot sa merg cu ea pana in China dar sa nu o opresc.

Consultand diferite discutii de pe forum am prins ceva despre un senzor temperatura motor.Nu stiu unde este pozitionat,poate ma ajuta cineva?Pe de alta parte daca cineva are ceva idei rog sa le spuna ca poate ,poate se iveste ceva.Motor AEE 1,6 benzina 75 cai 1998.Sper ca nu am fost foarte plictisitor si va multumesc pentru orice parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai facut o scanare sa vezi acum ce eroare ai/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Ai mai facut o scanare sa vezi acum ce eroare ai/?

Nu ,nu am mai facut inca o scanare ,pentru ca am gandit in felul urmator:decat sa mai dau banii pe scanari care oricum nu imi identifica "buba" ,mai bine cheltuiesc acei bani pe piese si pana la urma gasesc care este problema ca de "specialisti "care cunosc ca si mine mi s-a acrit.NU vreau sa jignesc pe nimeni cu aceasta afirmatie ,iar specialistii sunt cei pe care eu ii cunosc si nu alte persoane.Multumesc pentru sfat.

Modificat de seicul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e ceva asemanator dar...nu mi se pare asa de grav deoarece cam stiu care e buba dar nu sunt sigur suta la suta. De curand am achizitionat o Octavia 1 din Suedia si tipul a zis ca tre sa schimbe termostatul caci e pe deschidere de 105 grade din cauza temperaturilor scazute din Suedia.... si am scos jos de tot acel termostat. Am observat ca fara el nu se mai opresc ventilatoarele si am zis ca pana vine noul termostat sa il pun inapoi dar nici asa nu am rezolvat problema, chiar dupa ce opresc motorul ele nu se opresc...daca merg 1 ora de oras motorul arata ca e tot rece...Culmea de de azi dimineatza cand vreau as pornesc observ ca scade turatia si se opreste motorul. Mai incerc si incep sa turez puternic, iese fum miroase urat si pleaca. Conduc 3 minute opresc motorul si nu mai face figuri, Ii dau pace cam 6-7 ore dupa care incerc din nou sa pornesc si aceeasi figura cu scaderea de turatie si moare motorul. Ma intreb daca buba e chiar de la termostat. Sa comand unul de 90 grade sau 105 grade cum era? are vreo importanta? mentionez ca acest tip de termostat ce e la mine nu se gaseste numai dupa seria de sasiu a masinii si nu stiu de ce.

va rog daca are careva ceva idei, sugestii, pareri sa le posteze deoarece s-ar putea sa nu fiu singurul.

PS: de 2 zile am schimbat toata distributia-pompa apa, curea, ulei motor, ulei cutie viteza, filtru polen, benzina, ulei, antigel (700 ron fara manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai de graba, ai putea avea probleme cu senzorul de temperatura a lichidului de racire decat cu termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate as ai dreptate dar imi da la scanare cu vag com:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 35-00 - -

si cel care a adus masina a spus ca pe Cehia a urcat apa peste 105 grade si a vazut ca e blocat termostatul. Cand l-am scos afara am auzit un pacanit ca si cum a sarit la locul lui de accea tind sa cred ca e termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Revin cu aceeasi problema dupa 4 luni de functionare fara repros.Ce am constatat in acest timp?Variatiile de turatie apar dupa zilele ploioase in care umblu cu masina.Tin 2-3 zile si dupa aceea dispar.In perioadele in care este umezeala,ploi,dureaza inca doua trei zile dupa oprirea ploilor .Cum se comporta:dupa pornire corecta ,apar variatiile de turatie care tin cam 15 min. timp in care sa spun asa se incalzeste motorul,dupa care nu mai apar la drum intins.daca insa opresc masina si pornesc din nou, reapar pentru scurt timp .Acest lucru nu se intampla pe timpul verii cand vremea este frumoasa si mai exact este uscat.Are cineva idee de ce se comporta asa?Este doar pentru vreme buna?In acest caz ce model este pentru vreme polioasa?

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca te-ai gandit si tu, dar eu cred ca functionarea defectuoasa pe vreme umeda denota mai degraba o problema electrica, respectiv un scurt sau un izolator care pe vreme umeda nu-si mai face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu,dar am verificat mufa de la sonda lambda ,firele sa nu fie fisuri pe izolatie,nimic.Nu mai am nici o idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

S-ar putea sa fiu off-topic..insa in ultimul timp mi se intampla sa-mi "moara" motorul la relanti si sa nu mai porneasca in urmatoarele 5 minute...de asemenea..dupa ce am reusit pana la urma sa o pornesc, am simtit un miros de gaze de combustie in habitaclu.

Stiu ca este neaparat necesara o scanare cu VAG-COM insa nu am facut pana acum un pentru depistarea erorii astfel incat, daca aveti careva amabilitatea ca ori in Galati ori in Bucuresti sa ma ajutati cu asa ceva... :icon_thumright:

De asemenea, mai am o problema complementara...probabil fara legatura cu prima:

- mi se intampla ca sa se tureze motorul la relanti.

Astept binevoitori pentru diagnostic .

Merci,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare . am si eu o problema cu octavia 1.6 avu ,s a aprins chec ul in bord ,am pus o tester si i au aparut niste erori legate de soda lambda : circuit electric intrerupt si amestec prea sarac ,parca nu mai tin minte sigur. a doua zi iar s a aprins martorul. pana acum nici o modificare in mersul motorului. am fost iar pe un alt tester mai putin performant zicea baiatul, si tot o eroare legata de sonda ,a sters eroarea, iar cand am plecat motorul mergea intrerupt si nu se accelereaza in sarcina, zici ca merge in trei , merge asa in suturi. deci asta de cand i a sters eroarea . ce credeti ca poate fi, ce s a intamplat? ce sa fac? multumesc!

Modificat de Alextz
Prima recomandare e sa scrii mai coerent.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Asa m-am gandit si eu,dar am verificat mufa de la sonda lambda ,firele sa nu fie fisuri pe izolatie,nimic.Nu mai am nici o idee.

Aceeasi problema o are si octavia parintilor. Numai in anotimpul ploios apar aceleasi probleme pe care le-ai descris tu seicule :icon_thumright:. Ai reusit sa gasesti o rezolvare ?

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca problema este de la socul automat (iakul cum il nimes mecanicii), o problema asemanatoare o avea fratele meu la o benzinara, alta marca, cand se racea putin afara si daca mai si ploua, cand pornea motorul tindea sa moara la relanti si nu avea forta pana nu se incalzea motorul apoi totul revenea la normal, dupa un timp cand s-a mai incalzit la prima pornire se ridica turatia la 2000-2200 rpm, dupa schimbarea lui totul a revenit la normal. :drunken:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut

 

 

Am exact acelasi model de masina si exact aceeasi problema. aceleasi erori le da la tester...  Daca i-ai dat de cap te-as ruga sa imi zici ce si cum, La fel i-am schimbat bujiile , curatat clapeta, injectoare.....

 

Multumesc



Asa m-am gandit si eu,dar am verificat mufa de la sonda lambda ,firele sa nu fie fisuri pe izolatie,nimic.Nu mai am nici o idee.



Aceeasi problema o are si octavia parintilor. Numai in anotimpul ploios apar aceleasi probleme pe care le-ai descris tu seicule smile.gif. Ai reusit sa gasesti o rezolvare ?

merci.

In cazul in care ai reusit sa ii dai de cap te rog sa ne spui si noua cum sta treaba ca e exasperant......nu ii dau de capat...

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!