Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Pentru ca e cel mai contrafacut ulei de la noi. Poveste lunga, nu intru in detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol nu vreau sa folosesc pentru ca VPD 5w40 specialpentru PD este low saps, dupa cum scrie si pe bidon. 

 

Apoi Fuchs nu mai cumpar pt ca nemernicii au scumpit uleiul in 1 an jumate cu 50%, fara sa aduca nici o imbunatatire sau ceva inovativ.

 

LM mi se pare ca este putin cam scump pentru ce ofera,  

 

 Valvoline SYNPOWER XTREME- nu exista in ro 5w40 doar 5w30, si 5w30 nu vreau sa bag in motor, mai cercetam. Nu exclud varianta unei comenzi ebay.de sau uk insa sa nu coste transportul cat ma costa 5 litri de ulei. Daca aveti recomandari puteti sa le postati, discutam ontopic.

1.  505.01 nu exista in versiunea Full saps. Exista Full Saps, dar nu 505.01.

CU VPD e o contradictie.. site-ul oficial zice ca e Mid saps ... este o intepretare in functie de care revizie a normei ACEA C3 se foloseste pentru indentificare,.,,

 

2.  Poate distribuitorul roman de Fuchs a marit preturile...

 

3. Da, este o idee cam scump fata de concurenta, fara sa ofere cifre net superioare.

 

4. Se gaseste si in Ro Synpower xtreme 5w40 DAR este aprox 250-270 lei bidonul de 5 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am achizitionat si eu pentru un Passat B6 2.0 TDI PD BKP ulei Motul 8100 5w40 X-Clean + 1 Engine Flush pentru curatarea motorului de la Liqui Moly ( revin cu pareri dupa schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flaconul tau amestecat cu ulei o sa ramana in motor si o sa se amestece si cu uleiul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 300 ml de Flush oare cat o ramane in motor? O mica parte care zic eu care nu are ce sa dauneze. Nu ma contrazic cu tine, nu am nici 1% din cunostintele pe care le ai tu.

 

Citat de pe un alt forum

 

,,Engine flush e tot un produs petrolier, si se adauga cam 0,5l peste 4l de ulei sa zicem. Uleiul ala unge in continuare, nu merge motorul cu motorina in baie cum faceau mesterii de dacii. Ungerea e absolut suficienta pentru 10 minute de mers la ralanti sau turatie mica fara sarcina.
Apoi schimbi uleiul, sa zicem ca mai raman 0,5l in motor, care contin cam 0,1l de flush. Flush-ul ala se evapora la primul drum, flush point pentru cherosen e vreo 70 de grade. Deci nu se contamineaza nimic."

 

End of offtopic. Revin cu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste un ulei BOGAT in Ca adica peste 2500 ppm si in 2 schimburi la 6k km iti cureti motorul mult mai safe decat cu un flush. 

 

Un flush contine Ca si Magneziu, magneziul fiind mai abraziv decat Ca. Pe langa cele 2 diversi cumpusi cu rol in EMULSIONAREA depunerilor si diversi detergenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia_7

Dovezi, probe?

sau astea sunt basme din folclorul  targului vitan, eu nu am reusit de 10 ani sa gasesc ulei castrol contrafacut.

povestea e cu totul alta,cei care s-au pacalit cu masini sh "manarite" sau "smenuite" dau vina pe castrol.

cand e sa se aleaga praful se alege si cu mobil1, motul, liqui moly sau total, mai sunt si defecte de fabricatie.

pupaza mea uleiul asta o sa-l vada, produs in Germania si se gaseste in Romania , fara sa fie piratat sau contrafacut. e mai bine decat sa ma stresez.

post-131762-0-91633900-1446900406_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta spune toata lumea. Am avut si eu Castrol luat de la Unix, Mobil 1 luat de la Cybernet. De Castrol nu am fost incantat, drept pentru care am trecut pe Ravenol, care nu se gaseste prea usor, dar macar stiu ca se face doar la nemti, nu si prin alte tari (nu dau exemple). Gasesti greu (si la noroc) ulei Castrol original, de cele mai multe ori e facut la naiba-n praznic, dar la pret de original. Eu zic pas, nu vreau sa particip la loterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invata sa citesti un UOA ( analiza de ulei ) si unde ai sa vezi ce cantitate de Fe, Al, Cu gasesti in uleiurile Castrol si ce cantitate gasesti in alte marci de uleiuri. 

 

Din poza motorul are sludge la greu....

 

Castrol edge OEM luat si pus la reprezentanta audi, dupa 3-4 km de mers la talpa cu varfuri de 6k rpm se facea apa. Motorul galagios rau.  Aseara cand am venit de la Brasovm la Buzau i-am dat masinii din tot sufletul talpa. Am ajuns acasa am ridicat capota si am lasat sa se raceasca putin. Troznea evacuarea de mama mama si motorul suna superb. Dupa un drum de 170 km in care ultimii 20 facuti cu pedala numai pe la podea.

 

Castrol ? Imi puneam motorul in cap cu uleiul ala. 

Modificat de Kspic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat si am bagat astazi in motor  ulei   amtecol  super life xld 12000  ,5w40   este un ulei american  , ce parere aveti  stiti ceva despre acest ulei, 


am auzit ca uleiurile americane  sant peste cele europene  ?  citind fisele  tehnice de la mai multe uleiuri americane se pare ca da  ?    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are norma specificata de vw pentru motorul tau ? Cred ca 505.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poa' sa fie mama tuturor uleiurilor, daca nu are norma 505.01, eu unul nu-l pun in motor nici daca primesc moca o tona. Cum BJB-ul meu e pretentios la ulei, nu-i pun decat ce scrie la recomandari. Norma, nu marca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol nu vreau sa folosesc pentru ca VPD 5w40 specialpentru PD este low saps, dupa cum scrie si pe bidon. Cel mai bun ulei pentru PD este full saps dupa cum s-a dezbatut pana acum si aici si pe alte forumuri de afara.

Raspuns oficial al celor de la Ravenol De

Dear Sir,­

See encl. our current Data Sheet.­

RAVENOL VPD SAE 5W-40 is mid-saps Oil.­

http://www.ravenol.de/en/products/usage/­d/Product/show/p/ravenol-vpd-sae-5w-40.h­tml

Mit freundlichen Grüßen / Best regards,­

i.V. Monika Spinnler­

Leitung Technik/QS­

Qualitätsmanagementbeauftragte QMB­

Laborleitung­

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei Norauto cu aprobare VW ?!

http://www.norauto.fr/produit/huile-norauto-5w30-c3-504-507-essence-diesel-5-litres_278385.html

Am achizitionat norma 507 de la Valvoline, asta a fost cel ma mic pret, pe bidon "made in Netherlands", intentionez sa-l schimb la 15k:

http://www.epiesa.ro/ulei-motor-valvoline-synpower-xtreme-xl-iii-c3-5w30-4l-acc-1287.htm

Bidonul achizitionat nu are holograma. Probleme ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul amtecol superlife xld 12000, are norma 50501 , dupa prima impresie dupa putini km ,  pornire  foarte buna  ,motorul  mult mai silentios ,    prima impresie  mult peste castrol , ravenol , mobil 1 , valvoline  ,  nu pot spune  la consum  (ulei) o sa revin  peste ceva timp cand o sa fac cel putin 5000 -6000 km ,   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bidonul cumparat recent scrie ca e LOW Saps Ravenolul 5w40 VPD (1 litru). Trebuie sa ma uit si pe bidonul de 4 litri luat prin vara daca scrie la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello Team,

 

Sunt posesorul unui Golf 6 1.6 TDI. Uleiul pe care l-am folosit la ultima revizie a fost "Ulei motor Motul 8100 X-clean, 5W30, 5L" link

Acum cateva zile m-am trezit cu o nevoie de a mai complate ulei. Cautand pe net am gasit uleiul pe care l-am folosit initial (Ulei motor Motul 8100 X-clean, 5W30, 1L) si inca unul aproape identic doar cu cateva chestii in plus (Ulei motor Motul 8100 X-Clean+, 5W30, 1L). Ma puteti ajuta cu un sfat. Pot folosi oricare din ele, sau mai bine sa il iau pe cel folosit initial?

 

Am atasat si poza unde pot fi vazute in comparatie.

 

 

post-153581-0-27181400-1447768659_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut x cess 5w40 pe vara-bun.Caut ceva pt iarna x clean cu + sau fara si 5w30.Oare fac 8500 de km cit am facuti cu anteriorul ?Ma gindesc ca virgula clean ala ii face bine la burtica,iarna fiind si talpa mai mica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@black-fn Poţi folosi pe oricare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am hotarat asupra uleiului.

 

 

Am sa folosesc ulei Mobil 5w40 fie Turbo Diesel Truck (TDT) fie Delvac, ambele sunt accesibile ca pret si se gasesc usor (comanda online). Sunt constient ca nu indeplinesc si nu au aprobare pt norma 505.01 PD, insa trebuie si noi sa intelegem ca unele masini mai vechi, sunt supuse unor chinuri din cauza normelor din ziua de azi, si am sa va dau exemplu motorina euro 5 uscata care numai bine nu face motoarelor de generatie veche. La fel este si cu uleiul, care trebuie aditivat si facut dupa normele din 2015, nu dupa normele masinii, ele sunt facute sa indeplineasca cat mai multe norme si aprobari rezultand un ulei slab-mediocru. Cu alte cuvinte, pe mine nu ma intereseaza norma unui ulei la motorul meu de 300 000km ci mai degraba protectia oferita de ulei in cei ~10 000km de la un schimb la altul si  niste date "palpabile" dupa rezultatele de laborator. Noroc cu internetul ca gasim informatie destula.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit la noi M1 TDT?

Si cu restul sunt de acord. Si pe tdiclub si pe bobistheoilguy vad ca este recomandat pentru PD-uri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!