Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

1 minute ago, EEXCALADE said:

Gresit ,507.00 e norma pentru DPF ,NU 505.00

Am zis "compatibile" ,nu ca ar fi norma lor...citeste descrierea la produsul asta https://www.compari.ro/lubrifiante-c3678/valvoline/synpower-xtreme-mst-c3-5w-40-5l-p236108103/#descrierea-produsului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiurile (la cam toate marcile auto) se folosesc in functie de norma impusa de producator ,NU in functie de recomandari.

De asta cam pe toate capacele ai sa vezi acel scris ca in poza de jos (Nach Norm )

 

B6F0356E-889E-4C2E-A735-6421D311C51D.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) pe la pagina 174 eram in cautarea unui ulei care sa aibe norma 505.00 si sa fie si compatibil cu dpf. (pe un golf 4 ALH fiind montat un dpf) subiect rezolvat!!!!!mii de multumiri celor ce s-au implicat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

505.00 nu o sa gasesti pt dpf.

Motorul ala nu a fost gandit pt dpf .

Teava de esapament e afumata pe interior ? Daca da,pune linistit 5w40 cu norma 505.00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, GEO GEO said:

:) pe la pagina 174 eram in cautarea unui ulei care sa aibe norma 505.00 si sa fie si compatibil cu dpf. (pe un golf 4 ALH fiind montat un dpf) subiect rezolvat!!!!!mii de multumiri celor ce s-au implicat!

 

8 minutes ago, EEXCALADE said:

Uleiurile (la cam toate marcile auto) se folosesc in functie de norma impusa de producator ,NU in functie de recomandari.

De asta cam pe toate capacele ai sa vezi acel scris ca in poza de jos (Nach Norm )

 

B6F0356E-889E-4C2E-A735-6421D311C51D.jpeg

pai exact din dorinta de a pastra norma producatorului am cautat ulei cu norma respectiva ,dar si cu specificatia de DPF 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, EEXCALADE said:

Gresit ,pentru dpf e musai 507.00

Baiatul a cerut  5w40 ,  de aceea  am spus valvoline syn power  mst c3, am vazut din fisa ca merge si la DPF, daca ma insel  cer scuze ,  daca vrea sa puna 5w30 aveti dreptare , numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eneos, măcar ăştia produc ulei.

Nu ştiu ce vede lumea aşa interesant la Ravenol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, 

Recomandare ulei 5w30 pentru  2.0Tsi? 

Eneos, Shell, Valvoline, Ravenol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca mobil 0w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/12/2020 at 2:09 AM, Liviuxd said:

Salut, 

Recomandare ulei 5w30 pentru  2.0Tsi? 

Eneos, Shell, Valvoline, Ravenol?

Eneos fara niciun dubiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/12/2020 at 1:09 AM, Liviuxd said:

Salut, 

Recomandare ulei 5w30 pentru  2.0Tsi? 

Eneos, Shell, Valvoline, Ravenol?

Mobil 1 ESP  5W30 ,  este primul de luat in considerare , ulei foarte bun , pe aproape este Shell hellix ultra ECT c3   5w30 , Total quarz  ineo  long life ART 5w30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/16/2019 at 5:11 PM, CL_ZZZ said:

Sincer VSW am vrut sa i-au, dar nu am gasit in tara. 

Gata, am trecut la vsw! ? Chiar daca am "căruță" veche de 14 ani! ?‍♂️

Dupa 3 ani de vmp si 1 de vmp-usvo, am trecut la vsw. Ce imi place, cenusa-0,63, tbn-7,6, vascozitatea la 40°- 60,8. 

Resizer_15903101848290.jpg

Resizer_15903101848291.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 5 ani de Castrol am trecut la Ravenol VMP USVO 5W30 pentru un 2.0 TDI.

Concluzii dupa 9000 KM

1. Pentru prima data cand consuma aproximativ 600 ml intre schimburi

2. In regim de mers similar, regenerari mult mai dese la DPF

3. Alte aspecte nu am observat, dar nici nu ma intereseaza. Daca voi mai folosi mult laudatul Ravenol? Clar nu!

 

Asadar, o recomandare sau sa trec iar pe Castrol?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt uleiuri clar mai bune dpmdv: Mobil 1, Valvoline, Shell, Total cred..si poate si altele. Nu atiu insa exact pt TDI, gasesti pe aici info daca cauti mai in urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi Fuchs :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum spun colegii ,  Ravenol nu poate sa stea in fata , ce istorie are Ravenol ?  Mobil 1 , Shell , Valvoline , Fuchs , Total  sant producatori seriosi cu date reale nu cu iluzzi cum sant cei de la Ravenol  

Fara Castrol , poti sa alegi  Mobil 1  ESP , Fuchs Titan GT1 pro C3 , Total Quartz Ineo long life  ART , Shell Helix Ultra  ECT C3 ,    

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/24/2020 at 3:10 PM, BloodMoney said:

Dupa 5 ani de Castrol am trecut la Ravenol VMP USVO 5W30 pentru un 2.0 TDI.

Concluzii dupa 9000 KM

1. Pentru prima data cand consuma aproximativ 600 ml intre schimburi

2. In regim de mers similar, regenerari mult mai dese la DPF

3. Alte aspecte nu am observat, dar nici nu ma intereseaza. Daca voi mai folosi mult laudatul Ravenol? Clar nu!

 

Asadar, o recomandare sau sa trec iar pe Castrol?

 

Explica te rog, ce treaba are uleiul cu regenerarea?  Nu stiu, nu fac misto.

 

 Si eu dupa 5 ani de castrol am trecut la Ravenol, dar pe tsi, la mine este ok. In 2 luni il schimb ca il am deja de 10000 km.  

 

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol VMP e mid-saps, nu low-saps, cum teoretic ar trebui sa fie pentru un DPF, adica cele low-saps formeaza mai putina cenusa care se depune in DPF, si deci regenerari mai rare ( cel putin teoretic ), decat un mid sau full-saps.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic:

Low saps = mai  putina cenusa,mai putin protectie

Mid saps = mai multa cenusa ,mai multa protectie

Eu am ales mid saps ,dpf-ul se poate curata foarte usor si ieftin,motorul......

Intervalul regenerarilor a ramas la fel,temperatura uleiului la mers constant la 120 km/h e mai mica cu aprox 6 grade,dupa aprox. 6000 km  uleiul e maro.

Masa de cenusa cred ca depinde mult mai mult de starea turbinei si a motorului decat de tipul uleiului (mid saps vs low saps)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi uleiul des ( gen 10.000km ) are vreo relevanta lowsaps vs midsaps?

Adica un midsaps chiar ofera "mai multa" protectie fata de un lowsaps?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Google e la dispozitia ta,gasesti toate fisele tehnice si  informatiile necesare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa vorbim pe marginea specificatiilor :

RAVENOL VMP SAE 5W-30  Sulphated ash%wt.0,7

TOP TEC 4200 5W-30 Sulfate ash <= 0,8 g/100g

Mobil 1 ESP 5W-30  Sulfated Ash, mass%, 0.8g/100g

VALVOLINE Synpower MST  5W-30  Sulfated Ash 0.78

......

 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @EEXCALADE pentru lamuriri.

https://www.mobil.com/en-HU/Passenger-Vehicle-Lube/pds/GL-XX-Mobil-1-ESP-Formula-5W30 - aici zice ca M1 ESP 5W30 are 0,6 ash

▶ Sulphate Ash

The portion of sulphate ash is the result of the combustion of engine oil. During engine operation, metallic abrasion occurs which is absorbed by the engine oil. In addition, other impurities, such as dust, can get into the engine oil.

In the laboratory test, the engine oil gets heated and annealed at a temperature of around 775°C - 800°C. The sulphur ash (represented in decimal numbers) in the form of remaining metal oxides and impurities is measured by its weight.

A high proportion of sulphate ash increases the risk of clogging the fine pores of the diesel particulate filters or the fins of the catalytic converter. To reduce this ash content, special LOW-SAPS engine oils have been developed. The proportion of additives such as sulphur, zinc, boron, magnesium, calcium and phosphorus has been reduced in these engine oils in order to reduce the sulphate ash content and relieve the exhaust aftertreatment systems. However, it must also be mentioned in this context that the reduction of additive packages also reduces the alkaline reserves (see TBN) and thus reduces the longevity of the engine oil. Due to this correlation, it becomes clear that the low or high contents of sulphate ash can sometimes have advantages but also disadvantages.

➥ In short: A low content of sulfated ash is better for the service life of the diesel particulate filter (DPF) and catalyst. However, it has a shorter service life of the engine oil (see „TBN“).

Deci teoretic, low-saps ( low-ash ) e mai ok pt DPF, dar scurteaza viata uleiului ( adica uleiul low-saps trebuie schimbat mai des ), corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, daca ne luam dupa ce scrie mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!