Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Tocmai ce am verificat cum arata uleiul.. este negru complet.. o fi el castrol ll3 si cumparat din porsche dar e prea negru.. am cu acest ulei 21k km si imediat cum ma ibtorc din concediu fac revizia.. voi schimba pe ravenol .. 

 

acum ca sa rezolv problema o sa adaug in motor 0,7l din acelasi ulei dar in maxim o luna ii fac revizia

 

ptr mine castrol sw 30 LL3 nu mai este o solutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum crezi ca trebuie sa arate un ulei dupa 21k km la un pd ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai dreptate.. nu are cum sa arate altfel.

 

O ultima intrebare please..

Am tot cautat LL3 si nu am gasit pe stoc si na cum nivelul uleiului era jos  am sunat la PV1 si cel de acolo mi-a spus ca pot pune si LL iar dupa ce am vorbit si cu alti 2 mesteri am pus LL peste ce aveam in motor .. cam 500ml. E vreo problema? Am vazut pe net acum ca au valori apropiate dar totusi diferite.

Banuind ca mi-au pus pe masina LL3  cei de la PV1 desi pe eticheta scrie doar 5SW30 si na mai am de parcurs pana la 30.000 inca 8000+ km pe care sigur nu ii fac pana la revizia din noiembrie ..  E vreo pb sa mai merg cu el asa sau cand ma intorc ar fi bine sa il schimb complet? 

Urmeaza revizia de 4 ani completa si ma gandeam sa o fac dupa vara asta.. 

LL3: --> Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.851 Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 12.0 Viscosity, CCS -30C ASTM D5293 mPa.s (cP) 5800 Viscosity, MRV / Yield Stress -35C (5W) ASTM D4684 mPa.s (cP) 19500 Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 70 Viscosity Index ASTM D2270 None 169 Pour Point ASTM D97 °C -42 Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 202 Ash, Sulphated ASTM D874 % wt 0.64

 

LL --> Density @ 15C, Relative ASTM D4052 g/ml 0.851 Viscosity, CCS -30C (5W) ASTM D5293 mPa.s (cP) 5700 Viscosity, Kinematic 40C ASTM D445 mm²/s 66 Viscosity Index ASTM D2270 None 173 Pour Point ASTM D97 °C -39 Flash Point, PMCC ASTM D93 °C 196 Ash, Sulphated DIN 51575 % wt 0.75 Viscosity, Kinematic 100C ASTM D445 mm²/s 11.6

 

Asa cum am fost sfatuit la revizia de 4 ani o sa pun Ravenol vmp 5w-30 .. asta daca nu voi gasi Vapsoil 0w-30

Merci

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa completezi cu orice 5w-30 care respecta norma 507.00 si este in lista de uleiuri aprobate 507.00 indiferent ca scrie pe el LL3 , LL , no sugar , fat free , bio ,organic .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Alextz said:

M-am uitat pe oilclub in .de cat si in .ru si se pare ca Shell AV-L (C2/C3) 0w30 este un ulei foarte bun. As vrea sa continui sa-l folosesc dar nu gasesc un distribuitor de incredere.

Aveti idee de unde as putea sa-l achizitionez?

 

Ca o varianta ar mai fi Ravenol VSW 0W-30 dar nu am gasit UOA. 

Unde ai gasit Shell 0w30 AV-L in Romania?

Din gama Shell 0w30 am gasit doar ECT la noi. AV-L mi-am procurat din Germania. Prefer AV-L fiind dedicat VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce înseamnă dedicat VAG? E ct are norma 504/507.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marketing. Exists AV-L so AB-L dar sunt tot C2/C3 dupa UOA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/9/2018 at 11:11 AM, Tilu said:

Salutare,

O sugestie pentru un ulei 5w30, oscilez intre Motul, Ravenol sau OE, preturile fiind apropiate.(A3 8V, CRLB, E6).

Multumesc !

Am ales Ravenol vmp...la CRLB(a3) motorul suna mai urat (uleiul vechi avea 20000km, schimbat in De, nu stiu marca, torcea ca o pisica, km 111000).

La CFFB(tiguan), nu se simte nimic deosebit fata de alt ulei proaspat, uleiul folosit anterior Castrol, aprox 13000km.

Schimbul s_a facut in aceeasi zi, oarecum exclud efectul de diluare a impresiilor, toate filtrele au fost Mahle(filtrul habitaclu made in Romania).

Bidonul de 5l(care a ajuns in crlb) fabricat 07.2017, bidonul de 4l fabricat 04.2018.

Am verificat codurile, ok.

Ramane de vazut comportamentul in timp.

Pana acum am folosit doar Castrol, nu am avut probleme niciodata.

 

 

 

 

IMG_20180703_165949.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut un schimb mai de criza, nu tuseste..revin mai incolo cu o parere. Cam 5-6k il tin, filtre man, bujii bosh. Drumuri bune.

ulei.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e 78 de lei pe Autokharma... tu ai dat 110...     Stai linistit e un ulei cat se poate de OK.  eu il folosesc in 2 dieseluri  si 1 benzinar fara probleme.   Proprietarii de Peugeot/ Citroen il folosesc in Dieseluri cu filtru particule desii este un A3 B4..  si il mai si tin 20 000km...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, mersi l.am luat asa la viteza cind am vazut ce neagru e pe joja fostul la 7k(x-clean).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat Ravenol 5w30 VMP 5 litri + filtru ulei Mahle OC 977/1.  Amandoua prin amazon prime, ajung maine. 

O chestie interesanta, e faptul ca aveam nevoie de 3.8-4 litri de ulei pt revizie, asa ca nu se justifica sa iau 5 litri. Am gasit in Romania bidon de 4 litri de Ravenol 5w30 vmp, insa pe afara nu am gasit bidon de 4 litri, ci doar de 5 litri. Nici pe site-ul Ravenol-shop nu gasiti bidon de 4 litri. O fi din ceva tura mai veche, sau e ambalat special pt unele tari.

 

Momentan in motor am Valvoline 5w30 MST C3 (x-treme, nu XL- III) si are 9000km toti facuti extraurban, cu un total de 160 de ore de functionare. Masina a stat si sta doar in garaj subteran, deci nu prea imi pasa de pornirile la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca la ei pe site apare si la 4L etc dimensiuni care nu apar in ravenol-shop. Cred ca magazinul nu depoziteaza toate variantele.

E un filmulet pe YT cu siguranta oferita de Ravenol contra falsificarii si zice ca codurile de verificare sunt doar pe bidoane de 4L/5L.

Nu mi-as face probleme.

image.png.ee3039a3db4e17e09d2d66a145d34842.png

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot uit intre VMP si VSW si as merge pe VSW pentru ca cifrele arata mult mai bine. TBN mai mare/cenusa mai putina/ indici de vascozitate mult mai buni.

 

Ce ma pune in garda e doar ca nu am vazut nicaieri un UOA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a ajuns uleiul. L-am comandat marti de pe Amazon. Am comandat si un filtru de ulei Mahle tot de pe amazon de la alt vanzator. Am cerut expres sa-mi ambaleze produsele intr-un singur colet si apoi sa le trimita. Mi-a ajuns coletul azi la ora 12, deci 2 zile. Am folosit amazon prime, transport gratis. 

 

Uleiul are data de fabricatie iunie 2018. Ce sa mai cer... saptamana viitoare facem revizia, schimbam si filtru de ulei. Ultima revizie completa (ulei, filtru ulei, Filtrele de aer/ habitaclu)am facut-o in martie 2018 la Ad Garage.  Am facut 9000km de atunci. Zi faina.

IMG_20180719_191236.jpg

IMG_20180719_190835 (1).jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! tocmai ce mi-am segmentat motorul 1,6 AUS , benzina - golf 4  si vreau sa va cer o parere despre ce ulei sa folosesc  - momentan am pus liqui moly 10w40  3l si am completat cu un flacon de aditiv ulei  duralube

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca ai pus un 10w40 imediat dupa segmentare pentru un interval scurt de cateva mii de km nu e o tragedie acuma vara dar Duralube ala ce rol are?     Foloseste un 5w40 A3B4 eftin...  cu intervale mai scurte( 7000km pentru circulat urban)  de genul Total Quartz Energy,   Mobil Super3000, Vatoil, Wolf .. si te mai tine motorul inca 200 000km fara probleme sa ai uma aprinderea ok.     Uleiuri scumpe si aditivi intr-o masina de 2000 de euro sunt o risipa de bani.

 

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, vin si eu cu intrebarea care probabil a mai fost pusa dar nu am gasit-o eu fiind foarte multe pagini... Ma intereseaza la masina din semnatura pt 2.0 TDI CRBC de 150 cp, euro 6, sa schimb uleiul Castrol care se pune in reprezentante (masina fiind pana acum in garantie am pus uleiul recomandat de ei). Considerati ca ar fi o idee buna sa trec pe motul? Si daca da, care versiune e cea mai buna? M-am uitat la 8100 X-clean. As vrea cea mai buna varianta. Sfaturi de la cei mai priceputi ca mine? Multumesc.

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Golf TDI daca te-ai impacat bine cu Castrol si nu a papat din el de ce sa treci pe alt ulei? Daca schimbul il faci in reprezentanta sansele sa fie contrafacut zic eu ca sunt minime.

Urmeaza sa merg la Avia pentru prima revizie si nu inteleg de ce toti se feresc de Castrol daca nu au avut probleme cu el doar au citit pe la altii. Modul de exploatare conteaza foarte mult si cum nu stii ce a facut x de pe forum cu masina lui cum sa fie parerea lui obiectiva. Nimeni nu zice imi mananca ulei Castrol dar am mers sportiv.

Nu sunt fan o marca de ulei ba chiar am tot urmarit topicul si nu numai tinand cont ca vreau sa am grija de masina personala si vine si prima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din simplul motiv ca am citit la multi care au trecut pe Motul de exemplu, ca li se parea sa mearga motorul mai frumos ca inainte. Eu nu ma pot plange de Castrol, chiar de-aia am intrebat, sa vad ce pareri sunt, daca merita sau nu o schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferența e că mask îl ia din reprezentanta și tu online sau de la magazin.

 

Diferența mai e că mask are garanție și trebuie să pună uleiul din reprezentanta și tu nu ești obligat să faci asta.

 

Diferența e că Castrol are punct de îngheț -42 grade și altele au -60 grade. 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris cred: eu folosesc Motul X-Clean la 1.6 Hdi de cand am adus masina in tara - adica din 2014, am facut vreo 3 schimburi pana acum si sunt foarte multumit de el, drept urmare in 307 doar Motul voi folosi.

In Golf insa sunt la al doilea schimb de Mobil 1 si pana in prezent nu am motive sa incerc altceva. Valvoline ar fi iarasi o varianta foarte buna.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman Parca daca uleiul respecta norma impusa de producator atunci nu conteaza daca la reprezentanta pui uleiul lor sau al tau cumparat cu factura. Parca nu se pierde garantia din ce mai citisem. Cred ca te poti duce cu tot pachetul tau (ulei filtre) iar la ei platesti doar manopera, iti reseteaza intervalul si te trece in cartea de service (online la Skoda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!