Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Cautand un ulei "original" pentru Passat 2.0 CBAB, am gasit pe site-urile de vanzari online doua coduri OE GVW052195M2 si G052195M2. Primul este cu 20 lei mai scump. Aveti ideea care este diferenta intre cele 2?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai gasesti si unul G AU .....

Am cautat si eu info dar n-am gasit nimic, eu l-am folosit pe cel generic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa exista si-n ETKA, coduri diferite, si preturi recomandate diferite:

- G052195M2 - ulei cu valabilitate lunga motor, 1L ~ 95Lei/L

- GVW052195M2 - ulei cu valabilitate lunga motor, 1L ~ 140Lei/L

- GAU052195M2 - ~ 95Lei/L

Cu siguranta exista o diferenta intre ele, inca n-am reusit sa aflu care.

Practic la Skoda si Seat se foloseste codul simplu, la VW cel aferent, la fel si la Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si in istoric, in Belgia, masina mea a primit la revizii G-ul simplu asa ca l-am folosit si eu in continuare. Ce m-a amuzat este ca au folosit la o revizie bidon de 0,5 l ... 18 bucati .? La noi n-am vazut la vanzare codul respectiv

In rest am cautat si eu discutii despre diferentele dintre coduri si nu am gasit nimic, cred ca e doar marketing totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La VW:

- GV52195A1 - ulei cu valabilitate lunga motor, 0,5L, eliminat de la 01.11.2015, se inlocuieste cu GVW052195M2

iar la Audi:

- GA52195A1 - ulei cu valabilitate lunga motor, 0,5L ~ 63Lei

 

Diferenta nu este doar marketing cu siguranta, insa nu putem aprecia tehnic cat de mult este modificata o formula de ulei fata de alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sa fie producatori diferiti, unul poate fi Quantum, altul Castrol sau Fuchs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

2.0 tdi 136hp AZV are 185.000km, ce ulei recomandati? Momentan folosesc Castrol Edge 5w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Golf 4 1.9 TDI AXR ce ulei recomandati.

Am fix 200k km (129k facuti de neamt) si 71k de mine in 9 ani . In acesti 9 ani am folosit doar  CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W40.  Nu imi papa mai mult de 250-350 ml la 10k km

Am tot citit de Castrol ...  ca este contrafacut.

De va trebui sa schimb brandul , cum ar trebui sa procedez ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ok. cu acest ulei de ce l-ai schimba dupa 9 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a facut probleme pana acum ...  (legat de consum de ulei) dar nu stiu gradul de uzura a motorului  sau depuneri... ca nu l-am desfacut ...

Ulei-ul  CASTROL EDGE TURBO DIESEL 5W40 ce l-am luat pana acum a fost de la magazine normale ... gen autokarma .. epiesa .. sau magazin local ... 5l 150-180 lei .. 

Ma mai gandesc pana maine ... cand trebuie sa dau comanda ...  vreau sa  ii fac schimbul de ulei in weekend 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci schimbul la 10k. nu vad sa fie probleme, mai ales cu depunerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La următorul schimb de ulei poți păstra 2-300 ml de ulei vechi, să-l trimiți la analiză în SUA. Te costă cam 200 lei toată treaba și îți faci o idee despre starea motorului (fără să-l desfaci). :) 

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un 2.0 TDI CUPA 184cp iau Ravenol VMP sau Addinol Giga Light 0530?

Ambele apar in Germania ca recomandare generala dar nu stiu pe care sa-l aleg.

 

Acum masina are Shell Helix AV-L 0w-30.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele sunt foarte bune, Addinol în Germania este ieftin, în România se vinde la un preț nesimțit. 

P_20170811_185359.jpg

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit la distribuitor si pretul pe l la Addinol este 50RON , mult peste VMP. Gasirea lui din nou mi se pare o problema din moment ce pot sa-l iau doar de la ei.

Alte recomandari?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rowe 5w-30 Multi Synt Dpf îl folosesc de 5 schimburi. Dacă ar fi să îl caracterizez într-un cuvânt ar fi ,,confortabil". Prețul este decent. Mie îmi place cel mai mult. 

79f3d845daf750c047e167d5e17a8719.jpg

f80541a9640a18d8c6e8e0a435402450.jpg

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextz poti sa te uiti si la valvoline synpower. De 2 schimburi cu el si il pot recomanda! e ok si la pret si il gasesti usor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandati-mi si mie un ulei care sa nu-l pape benzinarul meu :D

am un golf 1.4 16v AXP din 2003, are 145.000km reali, luata la 88.000 de mine acum 9 ani

am pus tot felul de uleiuri.. castrol, ravenol.. etc numai norma 5W-40

dar daca merg in regim de autostrada, sau peste 110km/h, il papa.. nu curge pe nicaieri, nu am nicio urma de ulei pe scut (am scut metalic)
pur si simplu il haleste la turatii mari..

de exemplu facut un drum de 500km, am completat cu 300-400ml
daca merg numai prin oras cu ea, nu consuma absolut deloc, am avut cativa ani cand n-am scos-o din oras, si n-am completat cu nimic intre schimburi

cum ies la drum lung si la turatii mari... dispare uleiul.. nu scoate fum, merge de rupe

ma gandeam sa trec la ceva mai gros 10W-40 sau o fi buni aditivii aia gen metabond ? n-am pus niciodata aditivi in masini...
cand am luat masina din germania de la proprietar, pe usi am gasit stickere cu shimburi facute cu Shell 10w-40...

 

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu cred ca gasesti ulei pe care sa nu-l consume motorul asta. Este prost conceputa etajarea cutiei de vieteze. Poti linistit sa mergi cu viteza 5-a in oras la 50 Km/h si pe autostrada nu mai ai alta viteza superioara. In consecinta, la viteza legala de autostrada te trezesti ca ai peste 4000 rot./min. in loc de 3000 cum este de ex. la cealalta masina pe care o am si inca cu motor mai mic.  Cum sa nu consume ulei mai ales daca are 15 ani. Poate nici Km cu care ai luat-o nu erau reali. Fara sa desfaci motorul nu poti scapa de consum. Dat fiind pretul masinii de sub 2000 euro, eu zic sa te resemnezi ca trebuie sa bagi ulei din cand in cand. Daca vrei sa o faci, poti incerca cu alte simeringuri la supape sau chiar segmentare. Mai poti incerca sa speli epuratorul de ulei, care separa uleiul din gazele de carter. (in stanga jos prins in 3 suruburi de la care pleaca furtunul de aerisire gaze carter in filtrul de aer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic motorul, e de la epuratorul de ulei, cumpara-ti unul nou, au preturi bune acum, vine cu tot cu garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt nou pe forum si proaspat posesor de VW GOLF6 .

Deci trebuie sa fac si eu un schimb de ulei, am tot citit pe diverse topic-uri... si parerile sunt impartite atat ptr castrol cat si ptr mobil 1 , liqui moli etc.

Masina mea are 190.000 km, lantul a fost schimbat acum 10 mii de km si patina si etc.

Ca si ulei ... ce ar fi mai bun ptr tara noastra ptr un motor 1.4 TSI caxa de 190k km?

Motul 5w40specific 502/505, motul 8100 x-clean 5w40,motul 8100 xcess 5w40, liqui moli 5w40 leichtlauf high tech, mobil 1 super 3000xi 5w40, original special plus volkswagen 5w40 .... ce sa aleg ?!

Ps. Pe site la motul recomanda motul 8100xclean. Pareri? 

filtrele sunt ok mann ?

Modificat de alexp7m
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

original special plus volkswagen 5w40 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se considera reclama dar Mahle face filtre spin-on mai bune decat Mann dupa ce am gasit in ele:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, SergiuD said:

Nu are nimic motorul, e de la epuratorul de ulei, cumpara-ti unul nou, au preturi bune acum, vine cu tot cu garnituri.

am desfacut epuratorul acum o luna cand am umblat pe la senzorul G28...

era perfect curat, garniturile foarte bune, nu picura absolut nimic pe acolo...
zici ca e posibil sa nu-si mai faca datoria si sa trimita mai mult ulei spre filtrul de aer ? gasesc ceva ulei pe acolo.. dar totusi nu e cel pe care il pierd la turatii mari

 

Quote

 Nu cred ca gasesti ulei pe care sa nu-l consume motorul asta. Este prost conceputa etajarea cutiei de vieteze. Poti linistit sa mergi cu viteza 5-a in oras la 50 Km/h si pe autostrada nu mai ai alta viteza superioara. In consecinta, la viteza legala de autostrada te trezesti ca ai peste 4000 rot./min. in loc de 3000 cum este de ex. la cealalta masina pe care o am si inca cu motor mai mic.  Cum sa nu consume ulei mai ales daca are 15 ani. Poate nici Km cu care ai luat-o nu erau reali. Fara sa desfaci motorul nu poti scapa de consum. Dat fiind pretul masinii de sub 2000 euro, eu zic sa te resemnezi ca trebuie sa bagi ulei din cand in cand. Daca vrei sa o faci, poti incerca cu alte simeringuri la supape sau chiar segmentare. Mai poti incerca sa speli epuratorul de ulei, care separa uleiul din gazele de carter. (in stanga jos prins in 3 suruburi de la care pleaca furtunul de aerisire gaze carter in filtrul de aer).

explicati-mi si mie ce impact are epuratorul... al meu l-am desfacut acum o luna si nu era nimic suspec la el, garnituri ok, nu avea spume sau mizerii ..etc

oricum si eu m-am gandit la problema segmentarii, dar n-am sa o fac.. nu vreau sa ma trezesc cu alte probleme, mai bine pun ulei mai gros decat sa desfac motorul :)

stiu ca e batrana, dar ca masina de oras este exceptionala, ca am mai avut nevoie sa o scot la drum lung...
am masina de servici, si in general ma folosesc de ea la drum lung
culmea ca masina de servici e un renault fluence din 2012 1.5 dci care are deja 230.000km si nu consuma niciun gram de ulei :(
 

Modificat de trust_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!