Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

On 1/28/2018 at 10:27 PM, stephanutzb said:

Buna ziua.Motor 2.0 tfsi bwj (cupra). Am citit si rascitit multe forumuri cu uoa si voa pareri multe si impartite. Intre mobil 1 esp 5w30, mobil 1 new life 0w40 , valvolyne, ravenol, x y z. Ce imi recomandati?

Mers predominant oras, 85.000 km, an 2008. Multe porniri la rece, drumuri relativ scurte, exceptand weekend-urile. Fostul proprietar a avut castrol edge 5w30 care acum dupa aprox 10.000 km e la minim minimorum, suna urat motorul, la gunoi cu acest ulei.

Multumesc anticipat, sper sa primesc un raspuns adecvat.

P.s. new life mobil 1 din cate am inteles nu mai este full syntethic.

Ravenol VST 5w40 e ceea ce cauti. Schimbat la maxim 8000km, e de vis. Daca te tine buzunarul si vrei un ulei de ultima generatie, racing, cu aprobare VAG pentru norma 502, atunci Ravenol RUP merita atentie. Nu as baga 300V/Millers din 2 motive: pretul si faptul ca nu au aprobare VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de curand am schimbat Skoda octavia TOUR, 1.9 tdi ALH, 2006, 175000 km cu Passat B7 1.6 tdi-cr CAYC, 2012, 95000 km. La Passat s-a utilizat Castrol Longlife III 5w30 si ultimul schimb a fost cu Mobil 3000 5w30.  Ce ulei imi recomandati pentru viitorul schimb.

Mentionez ca la SOT am folosit multe schimburi Castrol 5w40 si la ultimile doua schimburi am folosit Motul X-cess 8100 5w40 de care am fost foarte multumit. Oare sa incerc Motul specific 504 507 5w30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mobil 1 ESP formula 5W30  norma 507.00 pentru diesel sau cu parametri mai buni dar cu respectarea normei.

Castrol e foarte bun dar luat de afară nu din Ro. Dacă puteți să luați ulei din vest e cel mai bine că și ei au dublu standard și obligatoriu să fie sintetic 100%. Am un Logan MCV diesel care de 8 ani vede doar mobil 1 și după atâția ani merge impecabil!!!!

Modificat de George Dimoiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curând am devenit „stapânul” unui Golf 6, 2.0 TDI cu DPF, desigur, cu carte service si tot tacâmul luat din DE. Din respectiva Carte Service am observat că până în momentul achiziționării de către mine s-a folosit un ulei Long Life de la Castrol (30.000 intervalul)...În momentul de față ar mai fi vreo 8000 de km rămași. Să aștept să se împlinească intervalul sau să „reacționez”? Mulțumesc! Cu ce anume recomandați să continuu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as trece la intervalul de 15k. in Gemania sunt alte conditii de rulaj si alta calitate a consumabilelor, nu mai vorbesc de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo recomandare? Chiar nu contează prețul...plus că pot aduce și din afară dacă este nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e timpul sa-l schimbi. ia Vapsoil, e cel mai bun ulei pt vw( si din oferta shell).

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu trebuia 501.1 sau 502.0 ? 

10w40 si sa il schimb la.8000 km nu merge? Fostul proprietar 10w40 a pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30, Long life III, 507.00, este un ulei fabricat doar in Germania, se schimba la 30000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest ulei il voi pune din vara si eu. Doar ca il voi schimba la 10000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimbați prea repede uleiul? Eu îl schimb la 15000-20000 sau o dată pe an. Sunt nou posesor de VW dar am un Logan diesel  și nu cred că Dacia e mai fiabilă decât VW-ul. De fiecare dată schimb și toate filtrele și cred că și asta contează mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Rusia intervalul de schimb dat de producator e de 7500 km ,nu imi pare ca suntem mai evoluati .In plus avem si combustibil de la ei:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca 10000 sau un an este prea putin ptr un ulei, avand in vedere  ca majoritatea, vreo 70% sunt facuti doar in oras,  vara e ok, dar iarna deabea ajunge apa la 90 grade si eu ma opresc...  de aia pun si long life, poate rezista macar 8000km... Ca tsi este pretentios, mai ales ca e pe lant...

27 minutes ago, George Dimoiu said:

Nu schimbați prea repede uleiul? Eu îl schimb la 15000-20000 sau o dată pe an. Sunt nou posesor de VW dar am un Logan diesel  și nu cred că Dacia e mai fiabilă decât VW-ul. De fiecare dată schimb și toate filtrele și cred că și asta contează mult.

Motorul de reno eu zic ca este mai fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă iei normele de uleiuri la analizat, cele de Volkswagen vor să zică ceva de genul :

Grupul Vag cere producătorilor de ulei să facă ei uleiul care să protejeze motoarele pe care nu a fost în stare să le facă fiabile. Nici o firmă auto din lumea asta nu impune cerințe atât de drastice pentru uleiul de motor. Cam ăsta este tristul adevăr! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am programat schimbul de ulei si filtre pt octavia 2.0 tdi din 2012.Am de ales inte top tec 4200 5w30 de la LM si Ravenol 5w30. Prima varianta 307 lei, a doua 220 lei.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au am folosit acum o luna Ravenol VMP 5w-30 si sunt f multumit , pornire usiara la rece , motor mai silentios ....poate e prematur sa simt aceste lucruri dar sper sa fie asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am optat pentru top tec 4200. Prea devreme sa pot face diferenta. In schimb filtrul pentru habitaclu mann biofunctionat este o descoperire senzationala pentru mine (alergii si sensibilitate la praf/noxe) ! :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.02.2018 at 2:03 PM, Shevaro said:

Multumesc pentru raspunsuri, motorul meu are DPF, dar facand trecerea de la benzinar la diesel, nu stiu prea bine cum sta treaba cu uleiul, la urmatorul schimb cred ca voi folosi Valvoline 5w30, am vazut ca sunteti multumiti de el, iar pretul este mai redus decat LM 5w30.

Offtopic: pot dezactiva blocarea automata a usilor atunci cand masina este stationata? Multumesc.

Am acelasi motor ca al tau. Am folosit CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 dar la ultimul schimb am pus MOTUL SPECIFIC 507 pentru o calitate superioara, zic eu. Motorul are 264.000 km , nu imi consuma ulei, singura diferenta ce am sesizat-o la MOTUL este motorul mai silentios. Se poate dezactiva blocarea usilor, pesemne ca ai modelul COMFORTLINE. Trebuie sa intri in modulul comfort. Se tine apasat 3 secunde pe unul din butoanele de la computerul de bord (cel ce schimba paginile). Cred ca in meniul CONVENIENCE vei gasi optiunile pentru blocare/deblocare usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, BoDoCT a scris:

Am acelasi motor ca al tau. Am folosit CASTROL EDGE TITANIUM FST 5W30 dar la ultimul schimb am pus MOTUL SPECIFIC 507 pentru o calitate superioara, zic eu. Motorul are 264.000 km , nu imi consuma ulei, singura diferenta ce am sesizat-o la MOTUL este motorul mai silentios. Se poate dezactiva blocarea usilor, pesemne ca ai modelul COMFORTLINE. Trebuie sa intri in modulul comfort. Se tine apasat 3 secunde pe unul din butoanele de la computerul de bord (cel ce schimba paginile). Cred ca in meniul CONVENIENCE vei gasi optiunile pentru blocare/deblocare usi.

Al meu are 219.000 km, de consumat ulei urmeaza sa vad, in cei 1500 km parcursi de cand o am, nu s-a schimbat nivelul uleiului deloc, culmea este ca nu am BC si nu stiu cum sa opresc acea functie.:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa reveniti doar la discutii despre ulei.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/8/2018 at 7:54 PM, EEXCALADE said:

Pentru Rusia intervalul de schimb dat de producator e de 7500 km ,nu imi pare ca suntem mai evoluati .In plus avem si combustibil de la ei:)

 

Ar fi util daca am gasi comunicatul oficial in acest sens. De unde provine informatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit și eu menționat acest interval pe oil-club.ru. Pentru că am prieteni care lucrează în Rusia, acolo nici măcar nu se pune problema necesității unei lubrifieri suplimentare a injectoarelor pentru că motorina nu este desulfurată. În schimb au uleiuri foarte bune, Tatneft se vrea a fi echivalentul Red Line. Culmea este că reușesc să facă uleiuri cu baza extrem de pură cu un conținut incredibil de scăzut de sulf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A folosit cineva acest ulei Shell Helix Ultra ECT 5W-30 Specificații: BMW LL-04; Aprobare MB 229.51; VW 504.00 / 507.00; Porsche C30 , 

as vrea sa il folosesc pt un Golf 6 2012 1,6 cr-tdi ,dar nu stiu daca e pt intervale lungi de schimb (LLL) ,sau ce ulei shell folositi pt motoare cu filtru DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!