Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Calin, departe de mine gandul de incepe o polemica, dar in locul tau si al oricarui posesor de PD n-as obosi sa caut cel mai bun ulei pentru motorul meu.

Altfel poti ajunge in astfel de situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin,exact din acelasi motiv caut un ulei "mai sintetic" pentru sensibilitatea care o au motoarele 1,9 la axa cu came dar cred ca nu uleiul folosit a dus la uzura ci lipsa lui de nivel,s-a mers mult pe minim,trebuie tinut mereu nivelul la max. nu sa asteptam sa se aprinda in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam la 10k,nu fac mai mult de 7k pe an ca mai merg cu o masina in paralel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este Ravenol-ul asta, made in Germany, full PAO:

http://www.ravenol-shop.de/epages/61107442.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61107442/Products/1018

507.00 exista si Amsoil , full synthetic, recomandat doar de producatorul uleiului si fara "binecuvantarea" oficiala VAG.

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt norma 505 01 ce ulei cu adevarat full sintetic ar fi? Acest Ravenol 5W-40? Cum imi dau seama ca un ulei este cu adevarat full sintetic si nu hidrocracat chiar daca scrie pe el full syntetic , 100% sintetic, etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o alegere buna. In general, nemtii specifica clar in fise daca uleiul este sau nu sintetic. Asta are un pp foarte bun, eu zic ca e sintetic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt norma 505 01 ce ulei cu adevarat full sintetic ar fi? Acest Ravenol 5W-40? Cum imi dau seama ca un ulei este cu adevarat full sintetic si nu hidrocracat chiar daca scrie pe el full syntetic , 100% sintetic, etc?

Se poate sa fie full sintetic dar este un ulei slab aditivat, clasa SM. Cel mai bine pt PD e sa gasesti un ulei SL si sa te feresti de cele noi din gama SM si SN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rosso corse, care ar fi un ulei SL cu norma 505 01?

In alta ordine de idei pe topicul Ravenol de pe vwforum lumea in general e multumita, desi sunt unii care considera ca uleiul nu ar fi tocmai produs in Germania si ca este un ulei mai low cost. Tot pe acest topic vad ca cei mai multi folosesc RAVENOL VPD 5W-40 pt motoare PD. Pe bidoanele acestui ulei apare tot Vollsynthetisches (full syntetic), in schimb in descriere apare Synthese- Technologie, de aceea ma gandesc ca acesta nu este full syntetic real. Se pare ca nici nemtii nu sunt 100% corecti in ce scriu pe bidoanele de uleiuri.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca producatori de renume cu tehnologii de ultima generatie;Castrol,Mobil,Repsol,L.M,Motul...etc, merg cu hidrocracate la cele sintetice,banuiesc ca micii producatori de uleiuri nu au nici cea mai mica sansa sa scoata full sintetice sub pretul celor hidrocracate,procesul de productie si costurile fiind duble.Este clar toti folosesc aceste hidrocracate dar diferenta mare intre uleiuri o dau calitatea aditivilor folositi de fiecare producator.Aditivi superiori=Uleiuri de calitate.Asa ca schimbam mai des uleiul sa nu avem probleme.(toate sunt la fel)

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma stiu ( sau stiau) americanii de ce schimba uleiul la 5000 km... si de ce motoarele lor mergeau o viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este clar toti folosesc aceste hidrocracate dar diferenta mare intre uleiuri o dau calitatea aditivilor folositi de fiecare producator.

Ravenol-ul WIV pe care l-am citat eu si Amsoil-ul sunt sintetice pure, cel putin grupa IV. In Germania nu are voie niciun producator sa eticheteze "full synthetic/vollsynthetisches" un ulei care contine si produse de extractie, adica (si) hidrocracatele. In descriere la Ravenol, scrie clar ca baza produsului este polialfaolefinica (PAO) adica grupa IV. Daca mint intra sub incidenta Codului Penal German.

Amsoil-ul este recunoscut ca nu lucreaza cu grupa III, III+ sau alte baze de produs organice. La fel si Redline , care are insa neacoperita norma 507.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , azi am facut schimb ulei /filtre etc.... toate bune am plecat de la service am ajuns acasa , ma uit pe factura si vad Castrol 5w40 :grrrrrr: ....pentru masina mea ar trebui sa folosesc 5w30 (DPF , norma 507, ) sun la service ...si primesc un raspuns sec " 5w40 folosim si la BMW,Mercedes ...nu afecteaza cu nimic"..... eu unul sunt hotarat sa-l schimb (pe cheltuiala mea...).

Diferente in mers nu se simt (~ 10-12 km) , dar mai bine il schimb, mai trebuie schimbate si filtrele?... voi ce ziceti?

Modificat de inspirion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele n-ai de ce sa le mai schimbi. Poate doar cel de ulei..desi daca ai mers doar cativa zeci de km cu uleiul ala eu nu l-as mai schimba nici pe ala de ulei..Doar sa-l scurga bine cand pui uleiul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rosso corse, care ar fi un ulei SL cu norma 505 01?

In alta ordine de idei pe topicul Ravenol de pe vwforum lumea in general e multumita, desi sunt unii care considera ca uleiul nu ar fi tocmai produs in Germania si ca este un ulei mai low cost. Tot pe acest topic vad ca cei mai multi folosesc RAVENOL VPD 5W-40 pt motoare PD. Pe bidoanele acestui ulei apare tot Vollsynthetisches (full syntetic), in schimb in descriere apare Synthese- Technologie, de aceea ma gandesc ca acesta nu este full syntetic real. Se pare ca nici nemtii nu sunt 100% corecti in ce scriu pe bidoanele de uleiuri.

Cam greu de gasit dar nu imposibil. Majoritatea uleiurilor 505.01 deja au trecut la SN, producatorii fiind obligati sa respecte ultimele reglementari de mediu. Dar poti merge fara teama pe cel recomandat de userul iuliu m si anume http://www.ravenol-shop.de/epages/61107442.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61107442/Products/1018

La fel de bine poti alege urmatoarele sintetice:

AMSOIL Synthetic 5W-40 European Formula (Volkswagen 505.01, 502.00, 505.00)

Redline 5w-40 (VW 505.00/505.01/502.00/500.00)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce sa ia ulei 507 00 in loc sa aleaga 505 01, cat ii trebuie lui? Mai bine sa ia AMSOIL sau RAVENOL cu norma 505 01 decat 507 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine decat Amsoil sau Ravenol, daca bugetul permite, Redline 5W-40, care este recomandat pentru norma 505.01, dar in conditiile unei baze de produs net superioare adica POE(poliolester), ceea ce aduce o calitate a lubrifierii de neatins de catre concurenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E produs in Romania la Lubrifin de concernul Total-Fina-Elf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult pentru informatie.Atunci o sa ma raman tot pe Aral.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai bine decat Amsoil sau Ravenol, daca bugetul permite, Redline 5W-40, care este recomandat pentru norma 505.01, dar in conditiile unei baze de produs net superioare adica POE(poliolester), ceea ce aduce o calitate a lubrifierii de neatins de catre concurenta.

O fi un ulei foarte bun Redline-ul asta...dar la pretul care se vinde in Romania, 92.16 RON la bidon de 946 ml mi se pare exagerat de scump. Cred ca mai bine ies daca pun un ulei din asta mai uzual cu provenienta cunoscuta (Aral, Motul, Ravenol, etc.) si il schimb mai des, la maxim 10.000 km sau chiar mai repede.

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Il gasesti mult mai ieftin de atat(~70 RON) la Boutique Oils din Alba Iulia, aici:

https://syntheticoil-europe.eu/contact-us

Vad ca nu apare vreun telefon. Acesta este 0747060934.

Cu Ravenol da, poate ca iesi mai bine, desi il gasesti si la ei, probabil ca la pret comparabil cu importatorul oficial, insa cu Aral sau Motul nu prea iesi bine la calitate. De la primii kilometri parcursi...

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci de informatii.

Avand in vedere ca am un motor PD fara DPF as vrea sa folosesc un ulei 5W-40 cu norma 505 01. De la Ravenol care ar fi mai ok pt motorul meu: RAVENOL Vollsynthetisches Multiöl VMO SAE 5W-40 sau RAVENOL VPD 5W-40 Pumpe-Düse ? Desi pe ambele apare Vollsynthetisches pe bidon, numai la primul apare PAO in descriere, iar la ultimul apare Synthese Technologie, deci cred ca acesta nu este full sintetic real. Ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Synthese Tehnologie nu inseamna 100% sintetic , doar ca este obtinut in proces de sinteza , in Romania o sa gasesti uleiuri pe care este scris 100% desi in DE scrie doar Synthese Tehnologie (deoarece germania nu permite in timp ce unele tari din EU permit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!