Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

. Pe acelasi EDGE dar cu eticheta in germana, lipseste orice referire la sintetic. Iar in specificatii scrie ca e mineral la baza. Marketing la greu sa nu-i spun altfel...

Pentru ca in germania nu au voie sa scrie sintetic, daca produsul nu este efectiv sintetic. Restrictia nu se aplica, din pacate, si in marea majoritatea a celorlalte state....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu ce sa mai cred Valentin..Si eu in ideea de a scapa de "monopolul" Castrol am incercat diverse variante...si nu pot sa spun ca am vazut cine stie ce schimbare. Motul nu cred ca mai e ce a fost odata..cel putin pe masina mea, ultimele experiente cu Motul (un Specific si un X-Clean) au fost naspa..nu mi-au mai placut sub nici o forma.. desi in urma cu ceva ani eram "indragostit" de Motul. In final ca sa nu-mi mai bat capul am zis ca raman pe ce recomanda reprezentanta...Poate nu e cea mai fericita alegere, insa m-am cam saturat sa alerg dupa uleiul "cel mai bun"...pt ca deja cred ca asta e o metafora similara cu "femeia perfecta" :D

Pana una alta atata timp cat respecta norma, nu cred ca se strica nici un motor indiferent ca merge cu Motul, LM, Aral, Castrol, Ravenol, etc

Uleiuri americane gen Amsoil a incercat cineva? Ceva gen http://syntheticoil-europe.eu/14-amsoil-5w-30-european-car-formula-synthetic-motor-oil-.html

In state Amsoil se pare da sunt printre cei mai buni daca nu cei mai buni, intrebarea daca este full sintetic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, AMSOIL este full insa nu are certificare 507, cred ca n-are nimic de la VW. Oricum, cred ca sunt cele mai bune alaturi de Redline si alti 1-2 producatori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, AMSOIL este full insa nu are certificare 507, cred ca n-are nimic de la VW. Oricum, cred ca sunt cele mai bune alaturi de Redline si alti 1-2 producatori

Uita-te in linku meu si vezi ca cica este 507.00, este european formula, dar mi se pare ca nu e full sintetic. Si TBN este 6,2 sub Motul (cel mai mare pina acum pt 507.00 adica vro 7,2-7,4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp m-am uitat la Motul si scrie clar ca este hidrocracat, asadar nu-i 100% sintetic

Amsoil nu are certificare pentru norma 507 00, doar o indeplinese. Diferenta? Nu a platit drepturile de cerificare catre VW, dar a cumparat formula de aditivi 507 00 de la cei care o vand. Nu stiu cine-s aia.

De ce zici ca n-ar fi 100% sintetic amsoil-ul?

TBN-ul e mai mic, e adevarat, dar il prefer de departe in locul motulului pentru ca:

- are vascozitate HTHS (High Temp High Shear) de ulei sintetic 5W40) - 3,7 vs 3,5

- are punct de curgere -46C vs -39C

- vascozitatea la 100C de 11,7 vs 12,3 - din nou, maximul admis pentru un ulei W30, mai comun pentru W40

Din cele de ma sus cred ca si volatilitatea este mai scazuta. Motul imi pare un ulei mai subtire, pentru consum redus, amsoil pentru protectie mai buna. Asta ca parere personala. Eu as alege Amsoil, chiar daca nu are certificare VW. Nu stiu ce sa zic in cazul tau, V6. PD-urile aveau nevoie de alt ulei, nu e cazul CR-urilor... dar. E strict o parere personala.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma motul 10w40 turbolight, liqui moly 10w40 sau liqui moly 10w40 cu Mos2? Ma ajuta si pe mine cineva sa iau o decizie?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp m-am uitat la Motul si scrie clar ca este hidrocracat, asadar nu-i 100% sintetic

Unde ai gasit informatia asta? Poti sa dai un link, ceva? In specificatiile de pe site-ul oficial Motul apare doar ca este 100% sintetic: http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/194/Specific%20504%2000%20507%2000%205W-30%20%28GB%29.pdf?1323962836

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta pentru ca in Europa, cu exceptia Germaniei, li se permite producatorilor sa-si eticheteze uleiurile cu 100 % sintetic desi fac parte din grupa III a hidrocracatelor. In Germania doar pe uleiurile de grupa IV si V li se permite asa, cel putin asa stiu eu...

Pentru Motul vezi in atasament

Motul.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cele de ma sus cred ca si volatilitatea este mai scazuta. Motul imi pare un ulei mai subtire, pentru consum redus, amsoil pentru protectie mai buna. .

Exact asta am observat si eu la ultimul Motul pe care l-am incercat (un X-Clean cu certificare 505.01)..era al naibii de subtire la cald (desi era 5w40) si intr-adevar consumul de carburant scazuse. Ce m-a facut sa-l dau afara foarte rapid a fost faptul ca daca scoteam busonul sau joja cand motorul era pornit pufaia pe acolo ca o locomotiva, chestie pe care nu am mai vazut-o la alte uleiuri. Imediat ce l-am schimbat totul a fost ok, nu mai ieseau decat asa discret cativa aburi cum e si normal..Experientele mele cu Motul s-au incheiat definitiv aici.

La urmatorul schimb o sa-mi aduc niste Castrol din Italia...sa vad daca simt vreo diferenta fata de asta care se gaseste la noi..

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp m-am uitat la Motul si scrie clar ca este hidrocracat, asadar nu-i 100% sintetic

Amsoil nu are certificare pentru norma 507 00, doar o indeplinese. Diferenta? Nu a platit drepturile de cerificare catre VW, dar a cumparat formula de aditivi 507 00 de la cei care o vand. Nu stiu cine-s aia.

De ce zici ca n-ar fi 100% sintetic amsoil-ul?

TBN-ul e mai mic, e adevarat, dar il prefer de departe in locul motulului pentru ca:

- are vascozitate HTHS (High Temp High Shear) de ulei sintetic 5W40) - 3,7 vs 3,5

- are punct de curgere -46C vs -39C

- vascozitatea la 100C de 11,7 vs 12,3 - din nou, maximul admis pentru un ulei W30, mai comun pentru W40

Din cele de ma sus cred ca si volatilitatea este mai scazuta. Motul imi pare un ulei mai subtire, pentru consum redus, amsoil pentru protectie mai buna. Asta ca parere personala. Eu as alege Amsoil, chiar daca nu are certificare VW. Nu stiu ce sa zic in cazul tau, V6. PD-urile aveau nevoie de alt ulei, nu e cazul CR-urilor... dar. E strict o parere personala.

Asta pentru ca in Europa, cu exceptia Germaniei, li se permite producatorilor sa-si eticheteze uleiurile cu 100 % sintetic desi fac parte din grupa III a hidrocracatelor. In Germania doar pe uleiurile de grupa IV si V li se permite asa, cel putin asa stiu eu...

Pentru Motul vezi in atasament

Buna treaba uite in MSDS nu ma uitasem la Motul deci HC si astea numai TBN era mai bun .... asa de utilizare preponderent urbana cum e la noi moda, plus mai subtire de iarna.

Cu Amsoil de ce zic ca daca te uiti la ei pe site vezi ca sunt multe pe care zice Signature Series100% sintetic iar la 5w30 european formula nu zice. http://www.amsoil.com/a/synthetic-motor-oil-engine-oil

Intr-adevar peste tot zic ca este un ulei mai bun de ungere, are pour point mai bun (surprinzator desi e mai gros). Sper sa fie norma 507.00 cu adevarat ca DPF-ul e scump rau. Bine ca are si norma MB 229.1 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie daca Castrol, Aral, Motul nu sunt uleiuri 100% sintetice, exista vreo marca de uleiuri mai usor de procurat in Romania care sa fie 100% sintetic si sa aiba aprobarea VW 505 01?

Modificat de Laurentiu M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt ulei care mi-a atras atentia e asta: http://www.pennzoil....#Specifications

Si Penzzoilu e bun dar vezi ca in toate reclamele lor este comparat in teste cu Mobil 1, cu Valvoline si Castrol. Cine lipseste? Amsoil care este mai bun (cam asa zic americanii ca noi nu stim).

In concluzie daca Castrol, Aral, Motul nu sunt uleiuri 100% sintetice, exista vreo marca de uleiuri mai usor de procurat in Romania care sa fie 100% sintetic si sa aiba aprobarea VW 505 01?

Nu cred sa avem norocu asta ar mai fi Mobil 1 poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie daca Castrol, Aral, Motul nu sunt uleiuri 100% sintetice, exista vreo marca de uleiuri mai usor de procurat in Romania care sa fie 100% sintetic si sa aiba aprobarea VW 505 01?

Da un ochi pe acest data sheet. Dar intr-adevar nu-l gasesti la orice colt de strada, doar online ;)

http://www.oilmag.ro/uleimotor/manuals/Comma_Diesel-PD_5W-40_Data_Sheet.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara, dar il gasesti chiar la orice colt de strada, mai exact il distribuie Inter Cars. Pe unele forumuri din Anglia, lumea nu este chiar atat de multumita de uleiurile Comma.

Ideea este ca pana acum nu am vazut 5w-40 PD complet sintetic,deci ma indoiesc ca acest ulei este full sintetic....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAO sau esterice si esti sigur ca ai un ulei full sintetic in motor. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Amsoil de ce zic ca daca te uiti la ei pe site vezi ca sunt multe pe care zice Signature Series100% sintetic iar la 5w30 european formula nu zice. Bine ca are si norma MB 229.1 .

Am avut si eu rezerve, dar acum nu prea mai am. Cred e doar brand name. Asa le-au numit, dar tot PAO sunt.

Spre exemplu, uite aici un ulei la care nu scrie explicit ca e 100% sintetic, dar care are niste caracteristici imposibil de atins cu un HC. Daca ala nu e PAO, atunci niciunul nu cred ca mai este. Da, este pentru snowmobile, dar cu atat mai mult...

VW 507 00 cred ca este mai restrictiva decat MB 229.1, asa ca cine o are pe prima sigur o indeplineste si pe a doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o gramada de pareri

dar concret voi ce folositi pentru c r ? ce marca ? nu ( 5 w 30 ) inca nu am comandat dar sunt hotarat sa achizitionez L M top tec 4200 . si daca nu e full sintetic ...?! nu cred ca exista vre-un produs accesibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , corect .

nu cred ca il foloseste multa lume sau cel putin e prea putin interes pentru subiectu asta observ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un ulei hidrocracat f,scump pentru ceea ce prezinta.Cauta un 5w30 full sintetic de asta ai nevoie la motorul tau.Vezi un Repsol Elite,Made in Spain tot original,un Motul made in France ambele sunt sintetice si recomandate normei 507.oo.Castrol Edge daca nu ai indoieli de originea lui.Fuchs TITAN GT1 Longlife III made in Germany

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repsol Elite:

http://lubricantes-o...700/50400-5w-30

este in egala masura hidrocracat.

La fel si Motul:

http://www.opieoils....iv-engines.aspx

desi afiseaza etichetarea "100% synthetic".

De asemenea si Fuchs Titan:

http://www.fuchslubr...od=product_30_2

doar ca acesta este un blend de grupa III si III+.

Sunt extrem de putine uleiuri care raspund normei 507.00, exclusiv grupa IV sau V.

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci,toate firmele mari mint cand scriu pe bidoane "Full-sintetic" Oare exista,care sunt full sintetice si recomandate de VW????? Am obosit sa tot caut un ulei de calitate sintetic,a devenit o paranoia cu uleiurile de la noi.Am sa merg in continuare pe Castrol ca alta optiune mai buna nu vad,ce recomanda producatorul,asa scap de stressul cu uleiul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!