Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

@adrian001 avand in vedere ca in afara de schimbul de ulei si filtru, nu au fost alte modificari in ultimii 4000+km, nici in stilul de condus, nici in rutina zilnica a drumurilor, nici in temperatura exterioara ( mari diferente ), nici in combustibilul alimentat ( motorina OMV ), nu prea vad ca alti factori ar putea determina aceste diferente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate! inainte de a schimba uleiul din  vw 0w30 ,la cati km facea regenerare?

Modificat de andrei8030
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva in jur de 330/350km, cam atunci incepea regenerarea cu ulei 0w30 pt urban-local, iar afara din ce am putut urmari media era pe la 500/600km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77Pai hai sa iti spun eu unul simplu, consumul de carburant. Intervalul intre regenerari generalist vorbind invers proportional cu consumul de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa e, consumul de motorina afectează regenerările, pentru că motorina produce soot. La mine a scăzut și intervalul între regenerari odată cu creșterea consumului din cauza noului ulei 0W 30 de la VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ravenol 

Modificat de Evelin1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul a ramas neschimbat. Avand aceleasi drumuri si acelasi stil de mers...

Eu nu incerc sa conving pe nimeni, am specificat doar ce am constatat.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog să mentineti discuția ontopic. Pentru regenerări aveți la dispoziție topicul despre DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2020 at 11:13 AM, Adi_vw said:

Stie cineva daca uleiul de prima umplere pentru Seat 2020 1.5tsi 96kW are norma 50800 sau 50400?
...

Daca 1.5 tsi-urile din 2019 cu DFP au norma 508, clar ca nu e 504 in 2020.

Si 504 se folosea pentru intervale scurte de schimb, norma uzuala ceruta pentru 1.5 tsi fara filtru particule era 507.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul de mai jos, daca il turnam in motor benzinar fara DFP, ne oprim  la 504?

 

ULEI MOTOR CASTROL EDGE TITANIUM LL 5W30 4L

Tip ulei: Sintetic, Norme ACEA: ACEA C3 VW 504 00 / 507 00. Aprobare MB 229.31 / 229.51

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice marca de ulei 5w30 cu aprobarea vw504 - 507 poti pune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi_vw  are 1.5 TSI 2020, si sigur are nevoie de 508.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat daca a vazut cineva uleiul albastru/verde in motorul de 1.5tsi cu OPF pentru ca eu am verificat uleiul la 8km si era culoarea mierii, iar la 9000km era maro. De aici curiozitatea daca exista norma 508.00 culoarea mierii sau doar albastru/verde.
Am inteles ca aceasta culoare albastra/verde dispare dupa un timp, dar in 8km mi se pare prea putin. Daca exista 508.00 doar albastru/verde rezulta ca in cazul meu uleiul de prima ungere a fost norma 504.00.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal 1.5TSI are 508 din fabrica, daca nu este specificat expres ca vine cu 504.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, halamadrid a scris:

Uleiul de mai jos, daca il turnam in motor benzinar fara DFP, ne oprim  la 504?

 

ULEI MOTOR CASTROL EDGE TITANIUM LL 5W30 4L

Tip ulei: Sintetic, Norme ACEA: ACEA C3 VW 504 00 / 507 00. Aprobare MB 229.31 / 229.51

Ia alta marca de ulei, nu Castrol care e contrafacut. 

In cazul 1.5tsi poate merge cu 5w30 vw504 fara probleme. E si mai ieftin ca bani decât 508.

 

Depinde de motor(dacă e alta motorizare) , poti merge la interval fix, schimb la 8-10000km si folosesti norma vw502. E mai sănătos pentru motor de benzina, deci mai bun. 

 

Modificat de Curentelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Scuzati daca ma bag in discutie, am si eu o curiozitate.

Am un 3.0 quattro 240cp din 2008, pana acum am pus VW OEM 5W30, iar acum nu stiu ce s-a intamplat dar nu mai este stoc de 5w30 iar baietii de la service spun ca pe soft le zice sa pun 0W30. A consumat maxim 300ml la 11k km intre schimburi. Stiti cumva, s-a intamplat ceva cu 5w30, e aceeasi norma pe 0w30?

Masina are 230k km...

Avand in vedere ca am pus VW OEM si pana acum, as continua tot cu el, cu Castrol am experiente prea nasoale... nu ma mai intorc la el.

Modificat de Jorjack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul OEM VW nu era produs de Castrol pana acum, iar in prezent de Shell?

 

Asta ca idee, de ce e bun OEM VW, iar Castrol, nu.

 

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/5/2020 at 5:33 PM, covyone said:

Salut, am o problema la un Audi A4 B6 1.9TDI 74Kw, motor PD din cate stiu.
Tremura motorul destul de tare, porneste la a 2-a cheie si mai nou se înneaca in mers si moare motorul.
Dupa diagnoza cei de la service au spus ca e "eroare pe 3 injectoare" si ca e uleiul de vina ca nu au cum sa pice toate 3, ca mulfele injectoarelor stau in ulei la motoarele PD si afecteaza transferul electric din pinii mufelor uleiul, ca nu e potrivit, ceva de genul ca explicatie.

In motor este pus din service Motul Turbolight 4100 10w40 501 01 505 00, asa a fost cumparata masina si uleiul acesta a fost folosit in ultimii 2-3 ani, motorul trepida de cand a fost cumparata dar parca dupa ultimul schimb se comporta mult mai rau.

Service-ul mi a recomandat Castrol EDGE Turbo Diesel Titanium 5w40, o cunostinta are in acelasi motor Motul Specific 5w40 505 01 502 00.

Intrebare mea este, aceasta problema descrisa mai sus cu uleiul care influenteaza comportamentul injectoarelor este posibila? Sa trec pe acel Castrol sau Motul-ul de mai sus 5w40?

Multumesc anticipat!

Ulei de motor Liqui Moly Diesel Hightech 5W-40 e facut pt PD fara filtru de particule

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ulei recomandati la Passat B7, 1.6diesel CAYC?

Ma gandeam la Liqui Moly top tec 4100 5w40. Credeti ca este ok?

Masina are 220k. Mentionez ca nu consuma ulei.

Multumesc!

Modificat de dumitru23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dumitru23 Top tec 4200 are norma potrivită pentru motoarele CR. 4100 nu e potrivit pentru motorul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pana la urma bidonul vechi....tot Liqui Moly  top tec 4100 5w40 am pus si s-a comportat exemplar, fara sa fie necesar sa completez cu ulei in 10k km. 

Multumesc mult colegilor care mi-ati raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!