Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

 

@Alexx77 gasesc putin suspicioasa povestea ta, deoarece masina ta nu are GPF/catalizator avansat, doar spre final de 2018 s-a montat.  Neavand GPF nu cumva masina a venit cu clasicul 5w30 504/507.00? asa cum e si normal?

Si daca e asa atunci, nu cumva din cauza rulajului de 30.000km cu acelasi ulei, uleiul tau a fost contaminat cu benzina, si s-a subtiat, oferind un consum mai mic, din cauza vascozitatii scazute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru Octavia 4x4 2.0 TDI 150 CP Euro 6, cod motor CRMB, din 2016, 108.000 km, ce ulei ati alege, dintre:

1. VW Longlife III 507.00 5W30 - 35 RON / litru

2. ROWE HIGHTEC MULTI SYNT DPF SAE 5W-30 - 33.38 RON / litru

3. Total Quartz INEO LongLife 5W30 - 28 RON / litru

Am vazut in mai multe teste ca acest ROWE ar fi foarte bun, insa sunt curios de parerile voastre.

Schimburile le fac la 10-12 mii de km, deci LL nu e necesar. Fac aprox. 40-50 mii km / an, din care 40% sunt prin Bucuresti.

 

 

Modificat de Alexcl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alexcl SIngurii care au facut o treaba excelenta pentru norma 507 sunt cei de la Mobil cu noua formula ESP.

Deci Mobil 1 ESP 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motul Specific 0W30 cu norma 504/507 a folosit cineva? Nu prea am gasit informatii despre acest ulei.

https://www.tepalubaze.lt/site/files/Gamintojai/TDS/MOTUL/Specific_504_00_507_00_0W-30__28GB_29.pdf

Ideea e ca la vanzare ( cel putin pe epiesa de ex ) il gasesti, dar pe site-ul MOTUL.ro in Romania, nu apare ( nici daca faci selectie dupa "specific" nici numa vascozitate "0W30" ), doar pe MOTUL.com International.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norma 507.00 este foarte stricta. Eu as zice sa mergi pe ce zice Deenman (eu tot SHU 0w30 folosesc). Este un ulei GTL (grupa 3) si nu te poti mandri ca este full sintetic dar este excellent.

Pe langa asta ai inca vreo 10 alegeri foarte bune.

 

As alege M1 ESP doar de la un dealer de incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimul Mobil 1 ESP (fara formula) este un ulei ok, cu aditivi moderni de tip Bor/Molibden.

Are in el :

 

GTL 30-40% - grupa 3
PAO 1-5%- grupa 4
Ester 1-5% - grupa 5

Facand un calcul aberant si dand 100% din probabil, sa zicem ca are 10% continut de sintetic in adevaratul sens al cuvantului. Acum afland detaliile astea ai mai da  la promotie ~180-200ron si la pret intreg peste 200 ron  pentru 5 litri cand exista optiuni mai bune sau egale la pret mai mic?

 

Mobil1 ESP 5w-30.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman care ar fi acele optiuni ? Ceva din ce am enumerat eu mai sus sau altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, deenman said:

uleiul tau a fost contaminat cu benzina, si s-a subtiat, oferind un consum mai mic,

1. A zis ca dupa ce a bagat ulei 0W20 masina si-a recapatat comportamentul, deci si consumul mai mic. Ulei nou, deci exclusa contaminarea cu benzina.

2. Cam greu sa contaminezi uleiul cu benzina. In nici un caz nu reusesti asta la o masina absolut noua. La un harb cu bujiile ancrasate, cu segmentii dusi, cu misfire,  sa zicem ca se contamineaza, dar dupa cum stim, benzina nu este ca si motorina. Benzina este volatila. La caldura din motor se evapora, si prin furtunul de aerisire gaze carter  intra inapoi in admisie si este arsa. Benzina intrata in ulei nu sta acolo. La contaminari masive chiar explodeaza, dar oricum nu sta acolo. Am vazut joja aruncata pe casa dupa explozia benzinei din carter.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, deenman said:

Asa arata un golf 7 rulat ~ 30.000km cu uleiul de prima umplere original VW

Nu este uleiul de prima umplere. Uita-te in fisa pe care ai pozat-o sa vezi ca scrie ca Km totali sunt 55.168. Plus ca este diesel, regenerari DPF, etc.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

22 hours ago, Alexx77 said:

Am revenit la 508.00 si masina si-a recapatat comportamentul.

  Fara suparare dar eu inteleg exact ce a vrut sa spuna autorul. Tu o tot tii una si buna ca masina a consumat putina benzina din cauza ca a fost contaminat uleiul cu benzina. Nu. Masina a consumat putin cu uleiul 508.00. A pus 507.00 si a consumat mult. De aici tu tragi concluzia (gresita) ca consumul mic era de la vechimea mare. Dar eu inteleg ( si nu inteleg ci asa este), ca bagand din nou 508.00, masina iarasi consuma putina benzina. Ceea ce este logic ca mult mai usor pompezi/barbotezi un ulei subtire fata de unul gros.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexx77,cati km avea uleiul?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei pus in reprezentanta, rulat 29.000km in momentul analizei, masina e un g7 2.0 tdi cu 55.000km.

 

Uzura la fier normala la motorul asta de 1mg/kg la 1000km rulati. Trebuia sa aiba 30 mg/kg fier si el are 139 mg/kg.

Contaminare cu combustibil peste 9%. 4.5 litri de ulei de motor contaminati cu 9% diesel motorina- 0.4 litri sunt motorina si 4.1 litri sunt ulei.

Asta dovedeste ca uleiul nu rezista schimb la 30.000km, iar aceasta masina a fost rulata in De, nu in Ro, nu in Bucuresti.

 

 

 

Golf7_2,0TDI.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă rog nu lungiţi aici discuţia despre analizele de ulei uzat pentru că există topic pentru aşa ceva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.01.2020 at 18:26, Ebi a scris:

 

  Fara suparare dar eu inteleg exact ce a vrut sa spuna autorul.

Multumesc Ebi!  M-am uitat la facturi si primul schimb cu 5w30 l-am facut la  13.561km in 10.01 si revenirea la 0w20 s-a facut la 13.845km in 14.01!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti, mi-am luat un b6 1.9 tdi fara filtru de partticule cu pd, ce ulei imi recomandati, primul schimb mecanicul la  facut cu liqui moly 5w40 PD  .

am folosit pana acum la celelalte masini benzinare multi ani fara probleme valvoline , nu stiu daca perge la PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu îți apare reclama la polytron? Încearcă-l!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramai la LM cu specificatia pt pd, e un ulei f bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valvoline este peste LM ,   este o parere strict personala , nu vreau sa supar pe nimeni 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu foloseam cand aveam golf 4  tdi , pompe duse , uleiul Valvoline  synpower MST  C3   5W40  ,    avea norma 50501  , daca ai aceeasi norma  , mergi cu incredere pe aceasta varianta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da 505.01,din fise tehnice e peste castrol si LM,

da nici LM pana acuma nu e rau ,am facut 6000km si n-a consumat gram..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,  daca te gasesti bine cu LM ,  mergi in continuare asa , daca vrei sa alegi alta varianta   aceasta este  Valvoline , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ptr vw passat, 2012, motor CFFB, ce ulei îmi recomandați între cele două? VW original 5w30 cu codul G052195M2 sau GVW052195M2? Diferențele care ar fi? Mulțumesc anticipat!

Screenshot_20200124-105831_Gallery.jpg

Screenshot_20200124-105855_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul uleiului cu VW este branded VW, dar codul respectiv a fost eliminat din 01.11.2018, si inlocuit cu GV52195M2.

In concluzie, daca alegi GVW052195M2 uleiul are cel putin 1 an vechime, si nu-ti recomand.

 

Cauta:

- GV52195M2 - 60Lei/L - https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=GV52195M2

sau

- G052195M2 - 37/39Lei/L

 

Diferenta intre ele cu siguranta nu este doar de branding, dar cu ce este mai bun efectiv codul cu V nu stim, grupul VAG n-a comunicat.

Unii au asociat noul cod cu faptul ca Fuchs a revenit ca producator de prima umplere si asa se face diferenta in cadrul grupului fata de vechiul producator (Shell sau Castrol).

Personal am luat uleiul cu codul V, cel nou.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Pentru o Skoda Octavia 1.8 TSI 160 CP,  ce ulei imi recomandati ? Ulei motor Shell Helix HX8 ECT C3 5W30 -   

sau  Ulei de motor OEM VW,Audi,Skoda 5w30 LongLife III  - VW 504,00/507,00. 

Am avut Castrol Edge 5w30 , l-a cam papat, desi nu are pierderi de ulei. Masina are 130.000 km.

Multumesc !

Modificat de MAR 78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!