Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

si totusi cine a facut softul? cei care au facut softul ce au spus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rfo audi-ul este B8 sau B7?Eu cred ca la tine este vorba de B7 din ce spui iar oameni mai sus se refereau la B8 de aici diferentele de km/h si doar din soft(si agresiv)nu cred ca castigi la B7 75 de cai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e intradevar b7, avant. Modelul nou are viteza finala mai mare cred din cauza cutiei. B8 are la 4000 rpm 260 iar b7 are 240. Si cei care au facut softul spuneau ca trebuie sa mearga 257 viteza reala, deci peste 260 pe vitezometru. Nici ei nu inteleg ce se intampla. Dau vina pe filtrul de particule. Ar mai fi ceva la care ma tot gandesc - motorina din romania fata de cea de afara cu care sunt facute testele de pe youtube. Si cat de inclinat e drumul. Cu o vale potrivita cred ca face si a mea 260+. Am facut lucruri din astea in Germania cu o alta masina. In Romania nu mergea mai mult de 220, iar in Germania, la vale a facut 235 si a dat in limitare ( a 6-a la 4500rpm ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca are limitare de turatie cum sa ia viteza finala mai mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca intre B7 de 3L si B8 de 3L in afara de cutie mai sunt si niste cai,vreo 20 la numar si s-ar putea sa fie alt motor dar nu ma pronunt ca nu stiu.Mi se pare cam tras de par de la 204 la 280 numai din soft si un filtru de aer care nu ajuta prea mult.Sa nu uiti ca quattro trage mult in jos la viteza maxima fata de o tractiune fata si depinde si de conditile meteo ca daca bate vantul poate dauna la viteza maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.0 cr 204 are turbina mai mica decat 233/240 dar cu toate asta turbina duce 80 de cai in plus no problem...poate chiar mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca are limitare de turatie cum sa ia viteza finala mai mare?

Audi are limitare de turatie dar nu mai are de viteza. E o diferenta. Cu 4500 rpm in a 6-a poate sa faca 270. Dar ea nu ajunge la turatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin limitare de turatie ce intelegi?Toate treptele au limitare la 4500 rpm sau doar a 6-a are limitare la 4500 rpm?Si limitarea asta nu se poate scoate sau ridica mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la volkswagen e la fel, sau cel putin la passat, doar ca limitarea este la 4000 rpm in a 6-a. Doar cu powerbox-ul am reusit sa trec de 4000 rpm in a 5-a (5 viteze avea) pe drum drept cu fostul passat. Cu actuala am incercat si la fel. In 4000 rpm ingheata :D

Nici resoftarea nu mi-a modificat/scos limitarea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al audi b7 si la pasat b6, limitarea de turatie e la 4500. Pot ajunge la turatia asta in toate treptele mai putin a 6-a din simplul fapt ca nu au destula putere, sau e treapta prea lunga. In plus de asta, audi prevedea si o limitare de viteza la 250 km/h, care acum e scoasa. Aceasta viteza e atinsa la aproape 4200 rpm. Deci ar mai avea la dispozitie 300 rpm pana sa ajunga la limitrea de turatie, dar nu poate sa le mai faca fiindca nu mai are putere. In alta ordina de idei, dieselul are putere maxima la 4000 rpm. Nu stiu exact ce se intampla dupa. Puterea cade brusc sau doar scade putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diesel puterea scade destul de brusc dupa 4000 am observat eu. Testul poate fi facut destul de simplu de catre orice posesor de diesel. Drum liber eventual necirculat, cu a 2-a talpa se simte foarte puternic cum dupa 4000 masina parca da in nas, desi turometrul se duce la 4800

Asa e la mine. Tare as fi curios daca dupa resoftare se mai intampla asa. Daca da,....nasol, inseamna ca nu voi putea trece de 200km/h doar ca va ajunge mai repede acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cam asa s-a intamplat cu toate masinile pa care le-am avut. La altii am auzit ca ar fi crescut ceva si viteza maxima. Cred ca adevarul e pe undeva pe la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se duce pe 5000rpm. Acolo mi se taie alimentarea. Indiferent de treapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se duce la 5000rpm pentru ca a vrut ciptunerul. Cu siguranta nu ajungi la 5000 in ultima treapta pentru ca nu ai suficienti CP sa o folosesti dar pe treptele 1-2-3-4 poti folosi pana in 5000rpm. Apropo de astfel de cifre masina lui ZGB (FMMul) a scos la dyno 210CP@5050rpm cu softul de iarna fara fum (asa a dat masina el cu acest soft catre X , iar apoi X a vandut catre Y masina si Y si-a facut dyno). Am avut candva la tuning si un Clio 1.5dci ce a vrut 6000rpm limitatorul. I-am facut dar masina la peste 5000rpm doar facea zgomot si nu avea mai mult de 120Nm. Comparativ cu ce era la 3000rpm la peste 5000 era lesinata (PS asta e inca unul din avantajele chiptuningului. Sunt masini ce-si monteaza cutiuta Unichip dar desi pot scoate CP nu pot atinge limitatoare cu cutiuta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza asta cu dieselul pierde din putere dupa 4000 de ture e din cauza softului...in principal,dar si a turbinei si injectiei.Turbinele mici au tendinta sa oboseasca foarte repede,pe 1.9 tdi e greu sa scoti putere mare peste 4000 de rpm cu o turbina mica.Dar in clipa in care schimbi turbina si pui una considerabil mai mare ,asta inseamna de la vnt 20 in sus...dispare problema asta...de ex. la masina mea ,turbina intra mai greu dar cand face full boost tre sa fiu f atent sa nu trec de 5000 de ture( la 5200 taie gazu' parca) ,pentru ca motorul se tureaza mult mai repede si nu mai oboseste si chiar masina trage mult mai bine intre 3500-5000 de ture decat intre 2500-3500.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu trece de inceputul zonei rosii turometrul, indiferent de treapta. Poate ca o fi turbina prea mica sau cine stie.....Oricum nu imi taie alimentarea niciodata, doar ca nu trece de turatia asta.

Deocamdata strang bani pt remapare ca i-am promis lui Voinea :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutabil asta...daca injectia permite nu e problema...de ex motoarele diesel vechi generatie IDI (nu tdi) merg pana la 6500 de ture all day everyday...injectia permite pompa permite.La motoarele noi este nevoie de o pompa mai mare care sa bage debit si la turatia aia si o alta axa cu came..Evident si o turbina pe masura.Eu de ex am axa cu came cu care pot sa merg 5500 rpm all day fara sa fie vreo problema la motor...dar nu consider necesar momentan.

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

chiptuning80> omul stia dar masina urma sa primeasca alt motor asa ca nu-i pasa. Tinand cont de cum se simtea lipsa de cuplu acolo sigur nu folosea el zona aia. offtopic: bordul de clio benzina si diesel e comun deci zona rosie era pe la 7000 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Dragos, stiu ca la 5000 de rpm numai am niciun cal putere...cred ca abia mai am 120cp si 150-160nm....dar discutia era de limitarea de turatie... Si apropo, se duce la 5000rpm cu a 6 :icon_cheesygrin: Softul daca nu ma insel este facut de tine, pus in Constanta. Daca vrei sa discutam despre asta folosim PM. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si apropo, se duce la 5000rpm cu a 6 :(

Daca nu ma insel, ai cutia cu 3000 rpm- 170km/h. Inseamna ca masina ta merge la 5000rpm 283km/h !!! Destul de bine pentru un golf 4 de 1.9 Tdi. Mai lasa ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh sa nu exageram dar 250 poate sa prinda un golf4 1.9 cu 6 trepte daca are destul putere .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu eu am exagerat....! Doar am aplicat regula de 3 simpla. Daca la 3000 rpm ai 170, la 5000 rpm ai x. Rezolvare 170/3000*5000=283

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci atat o avea la 5000 de ture...avand in vedere ca cu a 5-a o ibiza de pd131 prinde 215 cu a 6-a o prinde 280 daca ar avea vreo 300 de cai :icon_thumright:

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat o avea dar am si eu dreptul sa nu cred. Sau poate ca a ridicat-o pe rampa si i-a dat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5000rpm in a 6a. Adica vreo 280km/h cu acei 120cp sau cat or mai fi la turatia aia. Super, star-trek, nu alta :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!