Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Adica ti-o rup in doua la RAR, pot sa pice : turbina, volant...etc, si pe ei nu-i doar nicaieri, pierderea ta. Nu mi se pare normal, eu am muncit pentru masina aceea iar ei isi bat joc de ea. Daca te duci tu de buna voie sa faci Dyno sau cumm ii zice e altceva, e riscul tau, dar la RAR nu mi se pare normal. I-as bate pe aia toata ziua pana le vine mintea la cap daca nu au scule moderne de diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ti-o rup? daca te duci si undeva unde au habar sa isi faca meseria nu ai de ce sa-ti fie frica.

TDIurile sunt turate sus, pentru ca acolo sunt urmarite noxele! si asa vine recomandarea si de la fabricant si din normele EU. tu crezi ca in DE nu le tureaza?

tocmai de aia se face RAR, sa vada unde sunt probeleme. mai bine pica acolo decat intr-o depasire la 100km/h !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consider ca probleme pot aparea doar daca te duci cu motorul rece. Daca e cald, poate s-o accelereze cat vrea, daca e bun motorul, nu se intampla nimic, decat ca, eventual scuipa niste funingine de pe esapament...

Daca stai la rand, mai bine o mai pornesti din cand in cand, sa nu fie rece cand ajunge pe mana lor. Mai sant unii de pe la RAR nemultumiti ca au de lucru cu un motor cald si e greu de cautat serii de identificare, dar asta e problema lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa confirmati daca un dyno corect este cel din filmuletul pus de FABIAn RuSu. Daca este asa este ok. Pentru ca acolo masina nu se smuceste. Dince am vaut eu la firma de la autovit acolo se smucesc masinile ca dracu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica ?Ca se misca putin in clipa in care se piciorul de pe acceleratie e normal...e din cauza motorului care se misca fatza-spate si deci da soc .Masina lui' devon (ala cu fabia) are multe modificari inclusiv toate bucsele schimbate,puse bucse racing in loc ,etc ,sau poate a fost legata mai bine who knows:) Daca nu e legata bine se pot intampla deastea :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My friend unde am sis eu ca se misca putin! In locul de care aminteam eu, unde se face testul dyno masinile se smucesc ca dracu , nu ca se misca putin. Singura explicatie logica pe care o gasesc este ca schimba vitezele si dau drumul brusc la ambreiaj! Niste nesimtiti! Stai linistit ca in acel loc din Vitan sunt legate chiar foarte rigid. Ce ai pus tu in filmuletul ala "e mic copil" pe langa ce am vazut eu! ( ma refer la smuceli de iti era frica sa te apropii de geam ( aveai posibilitatea sa admiri in ce hal se testeaza masina la marea firma) nu la o mica alunecare a masinii de pe acel stand.

P.S Suntem oricum paraleli cu subiectul topicului!!! Macar am o scuza. Nu eu am inceput discutia despre "dyno". :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre impresii legate dupa remapare...

Am urcat-o undeva la 160 CP si un cuplu de 380 NM si masina se comporta nemaipomenit de bine. Am 20 mii km cu noua mapa din luna Iulie a anului trecut si masina incepe sa mearga din ce in ce mai bine. Ca plusuri pot spune ca : a scazut cam cu 1L consumul la mersul normal, motorul este mai legat...se aude altfel...mai silentios si raspunde mult mai promt la comenzi :D. Si pe aceasta cale ii multumesc lui MATCAT (dealerul de pe Bacau al lui dimsport ) pentru treaba facuta de echipa in care face parte . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind totusi on topic, remaparea unui TDI merita( ma refer doar la TDI, pentru ca nu am vazut pana acum motoare pe benzina remapate) , pentru ca masina urca mai bine in ture si "trage" mult mai bine, demaraj mai bun, consum mai mic in regim de mers normal.

Later Edit: Rectific oarecum, nu am mers in masini cu motoare pe benzina resoftate.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum nu ai vazut benzina remapate? pai sunt ff multe!

mai treci prin vitan la dyno ca vin multe acolo!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat eu aseara pe site la TCM, ca vorbim de benzina ... si as putea sa-i mai pun 10 cai, daca as umbla si la evacuare, filtru de aer ... as ajunge probabil la 15 cai ...

PS: 6 cai ... 2 cai frumasi!:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina lui' devon (ala cu fabia) are multe modificari inclusiv toate bucsele schimbate,puse bucse racing in loc ,etc ,sau poate a fost legata mai bine who knows:)

Jason...:ceuameni: 260 martoage

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a da...nickul e devonutopia si deaia m-am gandit ca il cheama devon.Dupa cum mi-a zis alt membru de pe tdiclub care a mers cu masina lui se pare ca totusi nu trage de caii aia...si ca testurile dyno de la ei sunt foarte imprecise ..mai ales ca timpii pe care zice ca ii scoate pe 400m si 0-100 sunt foarte ciudati...gen 7s 0-100 si 15s pe 400 de m sunt mult prea mari pt o masina de 1200kg si 260 de cai.Cu lsd timpurile ar trebui sa fie ceva gen 5.5- 6.0s si 13.5-14s . My best time a fost 0-100 6.6s si 14.5 0-400m .

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1350 kg cel putin

e adevarat ca animalul lui jason e la baza un TDI 101 cp

a mea fabia are 1370 kg si nu are nimic suplimentar hardware

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai sa vezi fabia de 1350 de kile poate nici cu pachetul drumuri grele.Ce scrie in talon nu are legatura cu realitatea.La mine in talon scrie 1260 kg in realitate are 1330kg.Am un prieten cu 1300kg in talon in realitate 1150kg.Pana nu o pui pe cantar nu ai de unde sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in talonul meu au trecut 1320 de putori ce au fost si n-au vrut sa caute un alt cod de omologare (RAR)

plus ca din 4002 mm au scos-o de 3960 mm

in CoC are fix 1370 kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am terminat cu modificarile la a4 3.0 tdi. Soft pentru 280cp si 590Nm, esapament dublu de 63 mm de la filtrul de particule, fara tobe finale, filtru aer K&N replacement. Face 0-100 in 6.5s si viteza max 250km/h. Mi s-a spus ca fara filtrul de particule ar merge si mai bine. Cred ca e bine pentru 1730 Kg quattro. Mai are cineva o masina similara? Daca da, cum merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

de ce nu a fost scos Vmaxul ? Cine a facut softul ?

azi eu am facut A5 3.0TDI . Chiptuning + Vmax . Supriza ... fara contor de programari incrementat (pentru cine nu stie masina este un EDC17 si are counter de programari ale ECUului. Le-am lasat pe zero)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost scoasa limitarea, dar nu merge mai mult. Are aproape 4200rpm la viteza asta si nu mai vrea.

Modificat de rfo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar fi trebuit sa treaca de 250km/h, la 280cp si 590nm, pt ca varianta 3.0tdi de 233cp si 450nm are viteza max. 245km/h si 0-100km/h in 6,8s.

banuiesc ca 250km/h era pe GPS si nu pe vitezometru, ca atunci mai trebuie scazut putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate erau pe vitezometru. Pe gps 245. Eu sincer sa fiu nu cred are 280 cp. Si nu stiu de ce. O masina cu acelasi soft merge mult mai tare ( peste 260 ). Partea interesanta e ca masina mergea super cu softul original ( 242 km/h pe vitezometru si 7.4 pentru 0-100- adia exact cum trebuie ). Si am facut teste la toti parametrii si componetele care ar influenta mersul masinii ( presiune turbo, geometrie variabila, presiune rampa, injectoare, egr, debitmetru, filtru de particule ). Acum merge foarte bine pana pe la 3800 rpm si pe urma incepe sa se linisteasaca. Stie cineva care poate sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toate sunt bune nu ramane decat o singura explicatie: softul. Mergea mai bine zic eu evacuarea pe 76...ar fi castigat ceva de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina avea oricum evacuare de 50 care se bifurca in dreptul diferentialului spate. Acum se bifurca imediat dupa catalizator si e de 63. Si nu are nici un fel de toba finala. Oricum traseul e mai mult decat lejer. Poate sa mai tina ceva decat filtrul de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da acolo e cel mai nasol....la filtrul de particule.Ciudat rau ca nu trece de 250 la ora...in mod normal ar trebui sa se duca 270 am gasit niste filme pe youtube

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!