Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

pe mine la Fabie fix viteza maxima nu ma intereseaza

oricum la 200 km/h pe o curba larga e subviratoare si iti trebuie muschi sa tii de volan, plus ca iti vin in minte antirollurile pt puntea spate de la Jabbasport si strut braceul pe care nu le-ai pus... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rfo> vino la mine pana pe maxim 10 ianuarie si-ti fac un pret preferential la 3.0TDIul ala ce cu siguranta nu ti se va parea scump . De tunat asa e se scot 280CP fara probleme din masinile cu DPF (mai mult din cele fara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fro 109cp erau la o anumita turatie, intr-adevar(probabil cea specificata in stanga-dar e posibil sa nu fie exact aceeasi, intrucat la tester turatia se masoara cu un senzor aplicat pe blocul motor; senzor care in cazul testerului la care am fost nu functiona corespunzator-asta mi-au spus cei de la test) dar puterea maxima se obtine la 4000 rpm. Oricum, as fi curios si eu de o diagrama de putere/rpm stock si dupa race chip. Se poate, dl Voinea? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RFO, scoate PORSCHEul sa-l vada lumea la Ploiesti, la intalniri :eek:

Fabian, la 200 mare grija cu tendinta subviratoare....e totusi viteza cam mare..in caz de ceva...f greu o mai aduci inapoi...ce faci..ii dai 4a tare? :D si in cateva secunde ai parcus o distanta mare !

redfighter, daca pui 2 Boxuri creste puterea? de ce nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu Bogdan Wrc, porschele a fost toata vara pe afara, pe la rond, pe la sala. Poate sa-ti dea detalii Bobi cu VR6-le. Acum sunt doua probleme cu ea: una ca e vremea naspa si a doua si cea mai importanta e ca am vandut-o acum o saptamana unui prieten din bucuresti. La audi tocmai am facut soft tot la skn. Dat fiind ca plecarea a fost de la 204 cp si dpf, nu au putut sa faca decat 265cp. Varianta de 277cp mergea doar cu esapament, iar cea de 299 cp cu esapament si fara dpf. Nu am apucat sa fac niste teste concludente din cauza starii soselei si a traficului, dar oricum se simte ceva diferenta. Voinea, multumesc oricum pentru oferta de soft. Cu cei de skn am o relatie mai stransa- Andrei Tentean e nasul meu.

Modificat de rfo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_santa: cu andrei tentean sunt amic bun...S3urile ne-au apropiat, sa zic asa. de cand am mers cu al lui..mi s-a pus pata ca vreau S3.

ai facut o alegere buna !

vara pe la sala am vazut doar un cayman...dar nu prea am umblat pe la sala..in fine, vorbim despre asta pe topicul de intalniri in Ploiesti...ca stiu ca te-am mai vazut si pe alt forum.

Scuze de OT.

oricum, sper ca discutia cu BOXul sa se continue pe topicul special...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa nu se inteleaga ca am stat seara de seara la sala ca restul grupului, dar am iesit destul de des. Asa e cand ai nevasta si copil :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1,9 tdi de 101cp.Il pot duce la 115cp sau 130(am inteles ca-s cam fortate la 130 cp) fara riscuri de defectare?As fi vrut prin resoftare ptr. ca mi se pare cea mai apropiata varianta de cea originala.Imi poate face cineva de pe forum?Daca da,cam cat m-ar costa resoftarea!Va doresc un an nou fericit si sa aveti drumuri bune!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

unt pe forum cativa membri ce reprezinta firma de ciptuning ce sunt de incredere. Si eu sunt unul dintre ei . Poti sa ma suni la nr 0722764706 sau pe www.tcmturbo.ro la distribuitori gasesti numarul dealerului meu din Vrancea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tunat asa e se scot 280euro fara probleme

sefu, cum fac sa scot si eu macar 250 de euro din masina mea? ca nu fac decit sa bag, bag si de scos nu scot nimic :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus superchips si sunt foarte multumit, parca este alta masina, dupa 3000 ture se simte diferenta foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare cam offtopic: Dyno despre care tot vorbiti aici, este o firma care are sediul( unul dintre ele) in interiorul targului AUTOVIT si face teste auto ?!

Daca asa este, atunci va sfatuiesc sa nu va duceti sa dati bani pentru n+1 teste! Habar nu au! Daca o sa ma contrazica cineva, am o gramada de argumente!

In primul rand masinile sunt legate pur si simplu, puse pe niste role sau ce sunt alea si apoi sa vezi omor ce isi iau saracele masini! " Marii specialisti" cica simuleaza conditii normale de mers!

Si ca sa fiu cat de cat si ontopic daca ma voi hotari la un cip tuning ( mai mult de o crestere de vreo 30 CP nu ma bag) De aproape un an sunt in standby, nu m-am hotarat!

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum intreb si eu ca un naiv:

- de ce o masina pusa pe role si legata n-ar fi un dyno corect?

ce-ai vrea sa-i faca exact?

Un dyno are limitarile lui. Partea cu rolele din cate stiu eu inca n-a reusit nimeni s-o elimine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"n-ar fi un dyno corect?" Eu din aceasta bucatica de fraza eu inteleg ca dyno e un proces/fenomen!

Revenind la acea firma, ca le leaga si le pune pe role poate e normal dar sa lea dea cox in halul in care le dau este inadmisibil!

Caz concret nr 1: In urma studiului de cacao reiese concluzia:"reglare frana pe fata". Nici pana in ziua de astazi nu s-a umblat la franele pe fata, nici macar placutele de frana nu s-au schimbat si a trecut mai mult de un an!

Caz concret nr 2: Motivul pentru care nu merge spalatorul de far: este ars nu stiu ce motoras. Prostii! Era o siguranta arsa!

Caz concret nr 3: Ei fiind niste genii neintelese au dat cox la o masina pe role pana a cedat volant!

Cand pun frana atat de rau se smucesc masinile, de parca ar vrea sa scape saracele masini din "ghearele" unor nebuni!

Ce pateste o masina la o verificare RAR pe bune( nu din aia pe pile) e "piece of cake" pe langa ce pateste la magnifica firma. Care pana la urma se numeste Dyno sau nu?

Multumesc anticipat pentru lamurire.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a. cred ca vrei sa spui "piece of cake"?

b. ce treaba are spalatorul de far cu un test dyno? si toata asta cu aria de tuning?

c. pe dyno din cate stiu eu se cam trage de masina. Am vazut de cateva ori asa ceva si impresia unui bagator de seama de pe margine (adica eu) in tot procesul este ca se cam abuzeaza. Practic insa se intampla aproape la fel cu ce face un descreierat daca ajunge prin Germania pe Autobahn: trage de motor pana in redline. Doar ca stand in exteriorul masinii vezi lucrurile altfel. La volan probabil ca ai fi mai incantat..

Nu le iau apararea pt ca efectiv nu am treaba cu asa ceva (si cu tuningul in general) insa de aici pana la a afirma ceva negativ + fara a explica concret si exact de ce ai ajuns la concluzia respectiva si a incerca sa judeci un pic lucrurile la rece (sau on-topic) cred ca e un pic de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane in continuare un mister pentru mine ce e cu "dyno" asta!

Faceti dyno unde vreti dar macar firma de la autovit sa o evitati!

Adica am vazut cu ochii mei cand in urma unui azstfel de test a crapat volant si nu pot avea o parere negativa despre acest lucru!

Evident ca este cam offtopic si totul a inceput de la colegul care a atasat acel grafic care era rezultatul unui test facut de aceeasi firma, probabil, ca cea de care am amintit eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri lui Dragos Voinea pentru upgrade-ul de caluti facut la b5.5-ul fratelui meu(AG70WYP) .De la 165 la 180 de cai e o nebunie si s-a facut foarte bine.

Desigur ca s-a dovedit ca aveati dreptate cu acel furtun ce scapa presiune. Scapa chiar pe la cotul de jos al intercoolerului unde se imbina cu furtunul . Pus una bucata noua si a inviat cu adevarat herghelia plus ca nu mai scoate nici fum.

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreaq prosti astia de la autotest, sa lege ei masina pe role,nici eu nu pot sa imi explic de ce o leaga?Ca doar la 200+ la ora daca nu ar fi legata n-ar avea cum sa sara masina de pe banc sa o faca dauna.

Si nu pot sa imi explic de ce trag in halul ala de masina ,ca am auzit ca se poate afla cati cai scoate si cu a 4-a la 1200 de ture mergand constant...eu zic ca au tehnologie invechita de trag in halul asta de masina ...auzi tu sa o tureze in halul asta sa ii strice omului volant.Ce oameni ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cily, cum anume ai vrea sa masoare puterea maxima a unei masini fara sa o accelereze la maxim? Eu am fost cu un prieten la dyno-ul din Vitan (dyno = dinamometru, si nu o firma -> http://en.wikipedia.org/wiki/Dynamometer) si nu au facut decat sa lege masina (evident), au pus-o pe role (iar evident, ar fi cam greu altfel sa stea pe loc in timp ce rotile se invart) dupa care au dus-o in talpa de la 1800rpm pana la 4500rpm. Asta a fost tot. Care parte din asta ti se pare abuziva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer prefer sa imi crape volant pe dyno decat pe drum in vreo depasire. Orice componenta ce pica la dyno inseaman ca are o hiba si mai devreme sau mai tarziu o sa pice. Am fost la cei din vitan cu audi a4 au turato si gata, cam acelasi lucru care se intampla la rar. Unde mai pui ca am intrat cu masina cu motorul incalzit fata de rar unde stai la coada si aai ii dau talpa la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cily , crezi ca daca se facea dyno pe alt stand nu crapa volant ? Departe de mine gandul de a lua apararea autotest , dar faptul ca in zona sunt multi bruneti nu inseamna ca sunt incompetenti sau ca au echipamente de cacao .

off: Am luat de curand o masina din De , cineva zicea pe forum ca numai la RAR testele la dieselare se fac la 4000 RPM . Si la nemti tot asa se face echivalentul ITP-ului , 4 repetari , fiecare la 4950 RPM apar in anexa la mine , masina a avut TUV-ul in urma cu o luna . La cateva sapt dupa asta a primit inca un set de teste la 4500 RPM la RAR Volunatri , si pt ca nu era trecut DPF-ul in acte am mai dat o tura pe la RAR , inca de 4 ori 4500 RPM , :wub: mi se rupea inima cand o auzeam , dar mai bine sa pice acolo decat pe drum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alc2 evident ca nu, daca aces test s-ar fi facut asa cum este prezentat in filmuletul pus de FABIAn RuSu!

@Ice_2k daca ar fi turat la maxim asa cum este turata fabia din filmulet era ok. Dar in cazul despre care vorbesc masina se smucea de parca aveai impresia ca a intrat dracu in ea! Probabil ca in inteligenta lor in care simulau conditii de mers normale, calcau si frana brusc!

@ Baracuda si daca volant crapa in depasire ce se intampla? Cu volant picata masina respectiva mergea foarte bine!

"cam acelasi lucru care se intampla la rar" poate asa a fost in cazul tau, dar in cazul meu nu a fost asa. Mai bine se strica orice la o masina, dupa o perioada de cateva luni, un an decat sa se strice in prima ora de cand o ai din cauza unor mari specialisti!

Deci cei de la targul vitan, marea firma sunt paralelii cu profesionalismul!

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu sunt de parere ca mai bien descopar hibele decat sa am parte de ele stiu eu pe unde. De ex un coleg de forum cu motor 3.0tdic a al meu a avut neplacerea de a se trezi cu distributia rupta cnad era in depasire. Daca sa zicem "ipotetic" distributia se distrugea la test cred ca era mai safe :lol:. In fine stiu ca pe multi ii doare inima sa vada masinile turate in draci, dar ca sa scoata totul din ea cred ca e normal sa fie turata. Imi e frica mai mult de aia de la rar decat cei din vitan. La rar m-am trezit cu plastice rupte si puse asa sa nu para distruse, masini turate la rece si forjate prin parcare de niste distrusi... Oricum daca nu te tin nervii nu tre sa faci dino. Eu am facut odata si masina nu a avut nici pe naiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!