Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

unde..cum ai facut aceasta testare la cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a deschis in cj, chiar vis-a-vis de piata de masini, un laborator de test pentru verificarea completa a masinii(motor, suspensii, frane, sasiu, vopsea, etc) Fiind prima saptamana, a fost o promotie, testarea fiind gratuita :Driver:. Este aceeasi firma care are si standul de langa Autovit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chiptuning80 salutare, da, modificarile au fost facute doar din soft, de catre Mihai Nistor de la QMT Chiptuning(distribuitor TCM). Referitor la turbina, intr-adevar trebuie sa fiu mai atent acum, insa remaparea n-am facut-o pentru liniute ci pentru rezerva de putere necesara la deplasarile extraurbane. Pana acum n-am avut probleme cu masina, sper sa nu am nici de acum incolo :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis ieri, cu o mica intarziere, atasez fisierul cu graficul obtinut in urma testului. :offtopic:

post-10630-1229077474_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

chiptuning80 > de unde logica asta proasta ca daca e stage 2 se va strica turbina ? flaviu1 a avut soft stage 1 la 130CP si dupa cateva luni a ales stage 2 la 140CP (si uite ca sunt acolo). Ce e sigur e ca in timp va ceda ambreiajul. Turbo sigur nu pentru ca e doar 0,2bar mai mare decat de fabrica. Sa-ti spun ceva sigur nu masina cu cea mai mare presiune in turbo e si masina care fuge mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor . De cateva ore am marit si eu numarul calutilor de sub capota . De la 90 cat avea se pare ca a fost dusa pe la 115-118. Sincer acum e alta masina, pur si simplu zboara. Daca ma poate indruma cineva catre un loc unde se pot masura calutii ii multumesc anticipat. Cu multumirile de rigoare catre Dragos si Mugur :)

Modificat de MIRCE4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis ieri, cu o mica intarziere, atasez fisierul cu graficul obtinut in urma testului. :)

Puterea maxima la 3200rpm? :P E ceva foarte ciudat in dyno-ul ala, presupun ca n-ai facut o testare si cu softul original, nu? Ma gandesc ca nu e prea bine calibrat dyno-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la tester mi-au spus de la inceput turatiile nu sunt contorizate corespunzator, insa puterea maxima da si se poate observa pe grafic, nu in partea stanga. Cu softul original n-am facut teste deoarece nu-l mai am de mai bine de 30000km. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am trecut si eu ieri pe la TCM...

E o diferenta mica dar se simte. Mi se pare ca urca mai repede in ture iar in oras cei ~18Nm se simt la turatii mici.

In concluzie eu sunt multumit de operatiune ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooooo daaaa.....din octombrie 2007 am si io o remapare de la 115 CP la 145 si de la 285 nm la 335 nm si DA, se simte bine de tot, iar motorul inca e perfect, insa cineva, persoana importanta, nu spui cine :D incearca de vreo 2 saptamani sa ma convinga sa-mi mai pun si-un box pe deasupra, ca sa fiu maxim de multumit.....as ajunge pe la 173 CP si 379 nm.....dar inca rumeg problema.....mi-e sa nu fortez prea tare anumite componente ale motorului....voi cunoscatorii de pe-aici, ce sfat SINCER mi-ati da? :lol:

P.S.: Speram ca va plac semnaturile noastre, a mea si a lui caine.....ce ne-am nimerit frate :ceuameni:

Modificat de Alex-F1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex-F1 Cine te-a pacalit ca vei ajunge la 173 CP sau.. cat ai zis tu acolo si nu-stiu-cat cuplu... vrea sa-ti ia banii cu orice pret. Nu mai crede in povesti ca nu e asa.Atunci de ce nu ne-am pune cate 2-3 power-box-uri d-astea fiecare daca tot cresc asa puterea si am trece toti de la 90 CP la 250. Nu e asa...

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bestie, nu a spus nimeni ca , daca pui 2 boxuri pe masina, se dubleaza puterea, la fel cum afirmatiile tale legate de puterea de dupa box, nu sunt fondate ! S-a discutat pe topicul indicat de wrc, aceasta problema. Daca faci 3 resoftari consecutive, p[e acceasi masina, triplezi puterea?

Inteleg ca sunteti prieteni cu cei care fac cip-tuning si ca vi s-au implantat prostii, dar nu mai induceti omu' in eroare.

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca sunteti prieteni cu cei care fac cip-tuning si ca vi s-au implantat prostii, dar nu mai induceti omu' in eroare.

nu stiu de ce repeti chestia asta.... ti-am mai explicat....nu e vorba de prieteni si de "implanturi de prostii" e vorba de o discutie...in contradictoriu...nu o lua asa personal...cine nu e de acord cu tine, nu trebuie neaparat sa iti fie dusman.

te gandesti ca tocmai tu poti fi subiectiv..ca VINZI asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sutn subiectiv deloc. Dar pana acum am testat eu personal, pe muuulte masini si la toti s-a simtit o crestere de putere si a dat si pe vag-com nu numai "dupa ochi". De aceea nu va dau dreptate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Chiptuning-ul, printre altele, modifica mapele referitoare la cantitatea de combustibil injectata si la presiunea ce trebuie ceruta turbinei.

2. Powerbox-ul din ce stiu eu obtine in mare cam acelasi lucru, dar o face pacalind ECU, alterand datele venite de la diversi senzori.

Pe langa evidentele probleme ale powerboxului (gen daca se blocheaza vanele si iti creste prea mult presiunea in turbo, ecu nu va stii, nu va lua limp mode si poti sa ajungi in probleme mai mari), nu inteleg ce rost are adaugarea unui powerbox peste un chiptuning? Daca vrei si mai mult, nu e mai simplu sa modifici softul scris prin chiptuning si sa-l faci sa ceara presiune si mai mare? (asta teoretic, pentru ca in practica 173cp din 115cp doar prin soft/powerbox e SF). Iar puterea citita pe vag-com dupa powerbox nu mi se pare un bun punct de comparatie. Nu zic ca nu e corecta, dar tinand cont ca powerbox-ul pacaleste ECU cu privire la anumiti parametrii, este f posibil si calculul puterii sa fie eronat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna - daca se blocheaza vanele si iti creste prea mult presiunea in turbo, ecu nu va stii, nu va lua limp mode si poti sa ajungi in probleme mai mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e adevarat, masina intra normal in limp mode cu tot cu powerbox. ce treaba are powerbox-u cu presiunea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina intra in limp mode cand detecteaza un parametru iesit din valorile permise. Powerbox-ul functioneaza alterand valorile date de anumiti senzori, pacalind astfel ECU. Din pacate nu mai tin minte exact ce parametrii altereaza powerbox-ul (scrie pe forum pe undeva), dar in mod evident, daca unul din acei parametrii iese din valorile acceptate, aceste valori vor fi modificate de powerbox inainte de a ajunge la ECU.

ce treaba are powerbox-u cu presiunea turbinei?

Cum crezi ca se obtine puterea mai mare daca nu prin mai mult combustibil + mai mult aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, generatia actuala de powerbox chiar trimite date (mai multe) catre ECU, nu il mai pacaleste neaparat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ar putea trimite date mai multe cand ECU nu asteapta acele date? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU asteapta datele de la senzori, dar acestea vin modificate :P Cat despre limp-mode, intra in limp cu tot cu powerbox :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la graficul lui flaviu1, mie mi se par a fi 109 hp! ( nu 140 )-graficul cu albastru. Dar poate nu vad eu bine. Referitor la chiptuning, am avut un passat 2.0tdi 4motion, care a fost modificat de la 140 la 185 cp ( sau asa trebuia sa fie -facut in Germnaia la Skn cu TUV si garantie). Masina tragea cu totul altfel intre 1500-4000rpm, dar viteza maxima nu s-a schimbat. Am remarcat de asemenea ca peste 4000 rpm nu erau modificari majore. Probabil din cauza asta nu s-a modificat viteza maxima. Acum am un a4 3.0 tdi quattro. Am inteles ca este un motor foarte modificabil ( aprox 280 cp ), dar softul pentru asta e destul de scump si deocamdata vreau sa merg cu ea asa pana ma plictisesc si pe urma o modific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!