Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

primele impresi dupa chip.......functia GALA a sistemului audio nu mai face fata :D :D :D

o sa revin dupa mai multi km parcursi :icon_thumright: :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa-mi fac si eu chip pe motorul din semnatura...si-a mai facut cineva pe motorul asta?La ce putere a ajuns, ce cuplu?Sunteti multumiti?Impresii...(pt acest tip de motor daca e cineva...)Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am facut si eu soft. :) ce pot sa spun, impresiile sunt pozitive, viteza maxima a crescut cam cu 10 kmh (de la 240 la 250 kmh). Acceleratia nu este chiar asa de violenta (eu tot compar cu fostul meu Golf) dar se simte. Consumul mi se pare un pic mai mare in regim urban, undeva ~ 10 l in comparatie cu ~ 9 l cat aveam inainte. Am mai remarcat ca acum urca mult mai usor in ture , poate si d-aia acum am eu talpa mai grea (neintentionat).

Ca impresie generala, e ok. Merita! :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

aia cu consumul mai mare in primele 2-3 saptamani e normala. O talpuiesti mai mult decat o faceai inainte!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia cu consumul mai mare in primele 2-3 saptamani e normala. O talpuiesti mai mult decat o faceai inainte!!!

Da, e oarecum adevarata partea cu "talpuirea", dar este involuntara pentru ca masina urca mai repede in ture decat eram eu obisnuit si ma trezesc fara sa-mi dau seama ca in loc sa schimb la 2500 schimb la 3000 sau...ceva de genul asta :) Ca un update la consumul de care vorbeam in postul trecut trebuie sa precizez ca acela era consum de motor rece (9,8 l/100 km), pe o distanta de 7,5 km (Dristor - Eroilor), in intervalul 9 - 9:30 am, adica drumul spre munca. La plecarea de la munca, intre 14:30 si 15, pe acelasi traseu, acelasi distanta dar cu un motor ceva mai cald (inca nu scazuze apa de tot) am ajuns acasa cu un consum mediu de 7,9 - 8 l/100 km. Deci depinde foarte mult de temperatura motorului.

Oricum, ca si concluzie, e ok, era doar o constatare treaba legata de consum :) Sunt curios ce schimbari vor fi peste 2-3 saptamani, dar oricum, si daca ramane asa sunt super-multumit :) :icon_thumright: Tu, Dragos, zici ca o sa scada?

(ce-mi pare rau ca nu am reusit totusi sa trec de acel prag psihologic de 200 CP :D, da' cine stie, poate pe viitor ii mai facem ceva)

Modificat de Bestie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
drilling engineer

R de pe schimbator nu e de la reverse dupa ce ii faci chip, e de la Racheta;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare ... mi-am facut chip de la 105 la 140 insa parca nu prea simt diferenta ..tottusi 35 cai ar trebui sa se simta .. cum pot verifica daca s-a facut chip sau doar am fost fraierit ... inafara de dyno mai este si alta solutie ? ceva din vag-com . am citit ca se poate vedea cuplu sau ceva de genu... ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dyno poate "fura". fie poti calcula prin VAG COM...fie daca nu, gasesti o masina ca a ta fara CIP si vezi diferenta intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@31RZV nu mai retin exact:

in engine pe canalul 020 si mai alege ceva care sa-ti arate si turele si fa un log in mers in treptele 3-4, scazi cca. 50 NM pierderi in transmisie si vezi cuplul

pentru putere aici ai formula:

http://www.wentec.com/unipower/calculators/power_torque.asp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum trebuia sa simti schimbarea numaidecat

totul e sa-i dai talpa(pedala lipita de podea) peste 2200rpm si tine-o macar pana la 4500rpm si apoi mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: TDI AXR 101->140 cp -aka RACE version. Masina- Skoda Octavia Tour Sport. km-48000 la resoftare. De mentionat este faptul ca mai intai am avut versiunea normala de 126cp, facuta la 21000 km, dar dupa alti aproape 30mii km am ajuns la concluzia ca diferenta e prea mica :D si ca ar merge ceva mai mult.

Si-acum legat de impresii-dar ce impresii am acuma :D -glumesc, dar am simtit diferenta mult mai bine de la 126 la 140 fata de 101->126. Poate ca este mai potrivita masina cu caii astia stilului meu de condus. :) Am primit instructajul legat ca incalzirea motorului si talpuire inainte de remaparea la 126(multumiri d-lui Mihai Nistor pentru amabilitate, modificari soft si indicatii) iar la revizia de 45k piesele care credeam ca vor avea uzura au iesit perfecte-ambreiajul ok si turbina fara joc la ax . Motorul urca in ture liniar, mult mai rapid decat inainte, iar consumul-aici e partea frumoasa in care nu credeam inainte de remapare-a scazut cu aproape 1l in afara(de la 7,1 la 6,2-6,3). In oras am cam acelasi consum(intre 7,5 si 10 in functie de trafic), dar alte accelerari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu...TDI de 101 e cam cel mai slab dpdv al ambreiajului...sa ai mare grija.

plus de aia...cifrele mi se par cam prea exacte ...

no offence..asa sunt eu mai carcotas.

sa te bucuri de masina..dar mare grija...ca un soft race implica mai multe componente care merg la limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_wrc asta mi s-a spus, asa spun mai departe-poate nu-s 140 ci 139 sau poate 141 :) . Softul e de la TCM si din cate am inteles a fost pus pe mai multe masini, iar la o utilizare corespunzatoare, nu prea are ce sa se intample, fiindca presiunea in turbina e aceeasi ca si la softul de 126cp, doar cuplul e mai mare. Iar la ambreiaj- pornirile de pe loc le fac la fel ca si inainte, nu fortez nota. Consumul e de pe bc, iar in cei 50k km de pana acum am ajuns sa cunosc masina si limitele ei. Chiar a fost o bucurie cand am vazut ca scade consumul si mai ales ca scade atat. :) Putem face o tura cu masina sa te convingi ca asa e, insa nu stiu cand ajung prin Ploiesti :). Daca vii prin CJ, putem incerca oricand. Numai bine

PS: care ar mai fi componentele care sunt la limita in afara de turbina si ambreiaj?

Modificat de flaviu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiindca presiunea in turbina e aceeasi ca si la softul de 126cp, doar cuplul e mai mare

Asta e o noutate pentru mine, cum cresti cuplul fara sa cresti presiunea in turbina si cantitatea de combustibil injectata? :) Sau poate te referi ca s-a crescut cuplul la turatii de peste 3000rpm iar presiunea maxima in turbina a ramas aceeasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca turbina merge la aceeasi valoare..din deductie logica...ori nu e la maxim acum...ori era la maxim deja dinainte..din moment ce tu zici ca asta e soft race... pt ca turbina da mare parte din putere. si daca valoarea asta e constanta...si alte valori au crescut..

acum nu vreau sa o iei in nume de rau...sau altii care citesc...dar decat sa faci soft race nu ai fi vrut sa faci mai bine alte investitii si sa ajungi la aceeasi putere mai safe?

eu nu neg ca masina merge atat de bine cum spui..doar ca f putini aleg soft race si de aia.

ale componente? depinde de unde vin acesti cai...si pompa de motorina sau diferite furtune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice_2k Da, la presiunea maxima m-am referit si mi se pare normal sa mearga la presiune maxima turbina mai mult timp cu softul asta. Oricum, puterea maxima din cate stiu se obtine la turatii de peste 3000rpm, deci acolo ar fi cuplul mai mare. Bineinteles, si la turatii joase se simte cuplul marit, dar la 2000 ture sigur se incadreaza in limitele normale ca sa nu patineze. Poate ca o postare cu argumente tehnice in care sa fie explicat mai exact ceea ce se intampla la resoftarea RACE ar fi utila pentru a inlatura orice urma de subiectivitate.

@bogdan_wrc eu mi-as fi dorit vreo 160-170-180 de cai, insa investitia nu se justifica(din punctul meu de vedere) pentru cresterea puterii la valorile respective(ma refer si la suspensii, frane, etc)-mai bine schimb masina cu totul. Cat crezi si ce-ar fi trebuit schimbat la axr-ul meu pentru a ajunge la 140-150 cp mai safe?(si bineinteles, la ce suma s-ar fi ridicat investitia?) merci,

Modificat de flaviu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca investeai mai mult in hardware nu avea sens sa te opresti la 140 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, insa investitiile ar fi fost insemnate si momentan masina e in garantie :icon_cool:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ajungi la 160 de cai ai nevoie doar de o turbina mai mare deci 5-600 de euro investitie.Dar tre facut un soft foarte bine calibrat pt ambreiajul stoc.Nu stiu daca o sa tzina.

Se pot scoate mai multi cai /cuplu ridicand limitarea cuplului mai sus ,sau din avans.Cel mai bine dragos va poate zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@5torm sunt de acord cu tine, insa dupa cum spuneam mai sus, masina este inca in garantie(vreo 6 luni)-schimbarea turbinei ar implica pierderea ei(cu remaparea mai gasim "portite" pentru a ramane valabila :) ). In cazul cresterii puterii si mai mult comparativ cu cat este acum, este obligatorie-dupa parearea mea- schimbarea suspensiei-actuala fiind mult prea moale(si in acest caz s-ar pierde garantia). de asemenea si franele cred ca ar necesita un upgrade, intrucat cele existente se incalzesc la solicitari repetate si prelungite(aceeasi poveste legata de pierderea garantiei). Chiar si in conditiile in care as efectua schimbarile mentionate, costurile s-ar ridica destul de mult-calculasem ca ar trece de 2000 euro.. Intr-adevar ca erau safe cei 160 de cai(daca schimbam si ambreiajul) insa cu putina grija sper sa n-am probleme asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

franele le poti lua de pe un audi tt 1.8 t costa cam 3-400 de euro,suspensia 400, de unde 2000? :)

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo saptamana am facut si eu remapare la motorul meu 1.9TDI AGR 4Motion de 90CP. L-am facut ptr a ma ajuta in depasiri dar si pentru ca simteam nevoie de ceva mai mult. 90CP + 4Motion nu este combinatia sportiva:) Cresterea a fost pana la 127CP (asa mi-a spus IT-istul) Nu stiu daca datele sunt exacte dar eu ce pot sa spun?! Sunt foarte incantat de "noua" masina.Merge impecabil, se tureaza bine si ajunge repede la viteza maxima. Aceasta nu a crescut ci doar timpul parcurs pana la ea a scazut:) Am batut bine un GolfV de 105CP diesel. As vrea sa stiu mai detaliat cum trebuie sa folosesc de acum masina ptr a nu uza in timp foarte scurt ambreiajul, turbina...?! Masina are deja 145.000km.

S-a mai intalnit cineva cu fenomenul: Fum mai putin dupa remapare?

Dimineatza, spre exemplu eu nu trec peste 2000 de ture. Este bine ca procedez asa sau masina merge subturata? Dupa ce acul ajunge la 90grade schimb cam la 3000rpm.

Talpa: Cum trebuie data la o masina remapata? Dupa 2000rpm dau eu chiar daca se simte cuplul si mai jos. Ar trebui sa-mi schimb obiceiul? Astept orice sfat legat de intretinerea unui motor resoftat. Mie personal mi-ar fi de folos si cred ca si altora!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai cum sa scoti 127 de cai dintr-un motor de 90 de cai...cel putin e greu de crezut.120 da e ok,dar 127 e cam tras de par,sau in 100 de km bye bye turbolader.fum mai putin e normal,cel mai bine e sa schimbi peste 2500 de ture oricand,talpa dupa 2000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat e rece e bine in jur de 2000...dupa ce se incalzeste..poti sa-i dai cand ai nevoie si zona rosie... de obicei cam pe la 3-3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin din nou pe topicul cu impresii, deoarece azi mi-am facut un test pt a verifica puterea masinii. :rolleyes: Intrucat nu stiam daca are 135, 138, 140, 142cp sau cine stie cati mai multi (as vrea eu) in cursul diminetii am fost la testare. Surpriza a fost pe masura fricii traite in cursul testului, deoarece e cam nasol sa vezi ca ii da "altu' blana" la masina ta. Asadar, cei 140 de cai promisi la remapare au fost numarati unul cate unul, bucurie imensa fiind la final cand nu era nici unul absent :D dar nici un ponei in plus :) . Mai spre seara voi atasa o imagine cu graficul din timpul testului, acesta fiind dovada "vie" a tuturor copitelor de sub capota.

@5torm m-am tot gandit la ce-ai zis cu franele de tt, insa te-as ruga sa-mi spui daca acelea sunt noi sau sunt luate de pe alta masina(dezmembrari). merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!