Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

:) Mihai e in luna de miere dar poate sa-ti faca masina cu siguranta (stiu ce aparatura are)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de intrat greu in a 3-a : scria undeva pe forum ca limita safe pt cutiile de viteza manuale este 350 nM , la tine cred ca s-a trecut de 400 nM .....

Cu siguranta limitarea respectiva este pentru cutiile automate. Si oricum, 131cp + soft normal nu sare de 400, ajunge pe la 380-385 (vorbind de cel de 310Nm stock, cel de 285Nm si mai jos).

pai CIPUL inseamna mai multa motorina si aer . mai multa motorina si mai mult aer inseamna mai mult fum...

De fapt mai mult fum inseamna mai multa motorina decat aer, daca ar creste si motorina si aerul la fel n-ar fi probleme de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa schimb filtrul de aer joi sa vad daca o sa mai scoata fum...tare sunt curios.Daca o sa mai scoata,credeti ca un filtru sport va rezolva ceva?(ma gandesc ca filtru sport da mai mult aer si poate nu mai scoate fum).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste aici despre aportul unui filtru sport la TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem mai demult acel topic.Astept sa vad ce se intampla cu fumul dupa ce schimb filtrul,ma gandesc ca poate este imbacsit cu praf.Ma gandeam ca poate poate un filtru sport ar baga mai mult aer si astfel sa scap de fum,insa nu stiu ce sa zic avand in vedere ca filtrul care il am eu pe masina de 90 de cai este si pe modelul RS de 170 de cai.Ce parere aveti despre un filtru Green sau un Pipercross tip panel?Sau este vreo alta solutie sa scap de acest fum care a aparut dupa chip tuning?

Modificat de infoschumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai prea mult fum, problemele sunt in alta parte. Posibilitatile sunt mai multe:

- chip facut prost, se injecteaza prea multa motorina

- turbina nu poate face presiunea pe care o ceri tu

- actuatorul agata si astfel turbina nu "deschide" cat ar trebui.

Un log in mers ar putea sa raspunda la intrebarile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin un Vag-Com,poti sa imi spui la ce ar trebui sa fac loguri ca sa imi dau seama? Remaparea a fost facuta de TCM,deci banuiesc ca a fost facuta bine.

Am mai gasit si cineva interesant:

Setarea EGR'ului la valoarea 33768->This will eliminate or slow down the classic problem of fouling Intake manifold, and also slightly reduce fumes during a sudden pressure on the accelerator.Stiu ca este alta mancare de peste...insa...orice numai sa scap de fum :)

Modificat de infoschumi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa chiptuning cat credeti ca au iesit noxele la ITP?

0.67 din maxim 3. Cei fara chip pot sa compare cu valoarea scoasa de masina lor.

Testul de opacitate la ITP se face(la diesel) la turatia maxima data de constructor(in cazul tau undeva in jur de 5000-5200 rpm). Nici un tuner cu capul pe umeri,nu mareste cantitatea injectata la turatia asta.Era normal sa iasa bine.In plus,indicele de opacitate depinde si de starea tehnica a motorului si de carburant.Poate fi motorul stock,daca are injectoare obosite si gunoi in rezervor,tot nu va iesi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles remaparea este facuta in asa fel incat pe la 4500 de turatii daca nu ma insel,cuplul scade pentru ca la 5000 de ture sa se uneasca cu curba de cuplu "originala",cea dinainte de remapare.De lucrul asta sunt sigur,insa nu stiu sigur la ce turatii foarte exact,am zis doar din amintiri si aproximari.Deci,la 5000-5200 de turatii,noxele ar trebui sa ramane identice dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dc nu pui si un dino de la tine de la masina?????

pentru ca nu am incredere in DYNOurile din tara, si pentru ca inca nu stiu sa fie unul pentru 4x4..doar sa scot siguranta de la quattro si sa masor FWD. dar si asa..repet..am vazut valori atat de diferite masurate pe dyno incat nu vad inca rostul. mai bine masor in alt stil. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_wrc Exista dyno pt 4x4 la vitan, in Bucuresti. Au si pt 2wd si pt 4wd. alexrosiu a facut acolo luna trecuta si i-a dat 149cp (la 150 declarati de producator) deci pare sa fie destul de bine calibrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Salut,ma intereseaza si pe mine sa mai pun cativa caluti(vreo 20cp si 40nm la cuplu)la un motor 1z,90cp cu 264 oookm.Precizez ca de abia am schimbat kitul de distributie,motorul merge f bine,nu-si arata anii,turbina e cu geometrie fixa,ambreiajul este k,Vreau sa mai tin masina vreo 4ani si 100 000km.Ce ziceti,merita sau mai bine bag banii in consumabile bune si la timp?Multumesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Multumesc Last,dar TCM turbo nu tuneaza decat masini dupa anul 2000,avea fiind din 1996.Ceea ce ma intereseaza pe mine este daca merita sa tunez o masina de 12ani si 264 000km,daca masina nu va cadea mai repede,ea fiind in stare f buna acum.Bafta! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1) ti-o pot tuna dar te costa 330EURO (la tine nu e doar o remapare ci si inlocuirea EPROMurilor din ECU).

2) da la o masina de 12ani un tuning normal poate avea rezultatul dorit dar in scurt timp sa puna pe butuci diverse componente precum turbo, ambreiaj, planetare (de la cuplu mai mare)

e decizia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa-i patineze mult ... poate doar niste caluti :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Multumesc Voinea de sfat,deci morala e ca mai bine bag banii in consumabile dacat in reparatii.Asta e,poate data viitoare cand va fi un alt audi mult mai tanar. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:lol: apropo de consumabile ... azi sunt si eu cu toate filtrele si uleiul la schimb la mk4 . Face 10ani in curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar cel care a initiat topicul avea un passat mai vechi. incearca sa vorbesti si cu el..ca stiu ca el urcase puterea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Da,stiu,e vorba de andREI,chiar i-am uramarit urmarit cu interes topicurile cu interes avand exact acelasi tip motor,din cate am vazut el isi schimbase si duzele la injectoare,avand deci mai multi caluti si cuplu.Daca andREI va dori sa-mi dea un sfat si-mi va spune ca e k,VOINEA scrie pe mine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt interesat d eo remapare la Audi A6 3.0 tdi 224CP quattro. Stiu deja ce aduce bun aceasta remapare insa sunt curios cu s-ar comporta cutia tiptronic? Daca a mai avut cineva sa ceva va rog frumos sa va dati cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am avut eu soft + tiptronic. daca nu depaseste limita cutiei, parca 350 Nm era la mine, dar nu stiu cat e la tine exact, atunci cutia se protejeaza singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica se protejeaza singura? si daca are cineva idee cat e limtia la cutia mea ar fi super fain! Cutia deocamdata stiuc a tine 450 Nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica sa schimbe ea cand trebuie fara sa fie afectata de cresterea de cuplu (atata timp cat e in limita), fara sa faca miscari bruste. la mine cutia schimba la fel de corect ..de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut chiptunning la Voinea la 87k km, acum am 132k km

ambreiajul stock ok

foarte multumit

in urma masurarii cu vag com-ul a reiesit un cuplu de 410NM la 2000-2100rpm descrescand pana la 4000rpm la 320NM rezultand o putere de cca. 184CP conform calculatorului de pe http://www.wentec.com/unipower/calculators/power_torque.asp

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!