Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Ma tenteaza sa o chip-uiesc . :) De fapt ma tenteaza destule lucruri pentru polo al meu, dar cu banii e problema :( .

Cu rabdare, in timp, sper sa satisfac tentatiile. Pana atunci ma documentez si ma hranesc cu discutiile de pe forum :icon_thumright:

Acum, desi o sa par carcotas, in timpul operatiei de chip-tining, nu se pt produce accidente? adica sa pice curentul , sau sa se restaretze PC-ul...ceva de genul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1.4TDI 70CP are angajatul meu la firma. Daca te decizi sa faci soft TCM poti merge si cu masina lui inainte. Tunat de peste 2 ani 1.4TDI 75CP are negoctav. Mai sunt cateva zeci de 1.4TDI din forum tunate de mine in acesti ani de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) :) Lasa-ma o jumate de an sau poate un an sa ma mai pun pe picioare financiar si sigur la tine o sa apelez cand ma decid pentru chip-tuning ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acelasi context (tuning pentru masina cu cutie de viteza automata), cit de mari sunt riscurile la un cip tuning pentru un TSI de 170 de cai + DSG. Am inteles ca ar ajunge pe la 200 de cai, ma intereseaza ce efect ar putea avea asupra cutiei de viteze.

ideea e sa tii cuplu in frau foarte bine. trebuie soft bun.

dar masina si asa are niste reprize dementiale. probabil cu remap mai castigi la viteza maxima ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

acum 3 saptamani am remapat si eu masina

merge incredibil

stiu ca nu va vine sa ma credeti dar a " luat tot ceasul" adica 280 km/h

saptamana viitoare incerc sa ajung la MT pentru dyno si revin cu detalii

tunerul mi-a garantat 311 BHP , dar cred ca este cam mult numai din soft

totusi masina este alta si sunt foarte multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un motor 2.0 Turbo FSI si ai facut chiptuning stage 2 te credem ca ai ajuns la 250 km / ora sau poate putin mai mult ... :)

Incearca sa verifici totusi viteza pe climatronic pentru ca este mult mai credibil ... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu combinatia de butoane pe climatronic pt a vedea viteza

daca cineva ma poate ajuta voi vefifica

fara soft a luat 255 km/h pe bord ( 247 km/h este viteza data de constructor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, deci ai Leon Cupra cu motorul 2.0 TFSI de 240 CP stock, daca nu ai completat bine profilul ... asta e, apar confuzii ... :huh:

La remap stage 3 acest motor ajunge la puterea pe care spui ca ti-a zis-o tunerul si e posibil sa indice pe vitezometru viteza pe care ai mentionat-o, dar mult mai sigura e masurarea pe climatronic. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva pe forumul Seat era postata parca informatia privind meniul ascuns al climatronicului la Leon, incearca un Search.

La G5 intrarea se face cu tastele "Econ" (sau "AC" la modelele mai noi) si "Aer Sus" apasate simultan, apoi se acceseaza canalul 19 prin invartirea rotitei Temp. stanga, urmata de rotirea rotitei situata imediat la dreapta (Ventilator) pentru accesarea subanalului 1 (poate fi si alt subcanal la modelele noi).

Pentru iesire se apasa Econ (AC).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razdan. offtopic! Acest lucru este valabil si pentru Octavia II? Chestia cu climatronicul ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xpert. sigur e valabil si pentru O2, dar intrarea si iesirea in meniu e posibil sa difere.

Daca parcurgi cu rabdare topicul Ce secrete ascunde Climatronicul vei gasi sigur indicii care te vor ajuta.

Pentru Leon am vazut eu ca sunt cateva posturi si cred ca sunt si pentru O2.

Si sigur s-a mai discutat pe forum si despre particularitatile pentru O2, cred ca undeva pe forumul Skoda; incearca un search!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, deci ai Leon Cupra cu motorul 2.0 TFSI de 240 CP stock, daca nu ai completat bine profilul ... asta e, apar confuzii ... :(

La remap stage 3 acest motor ajunge la puterea pe care spui ca ti-a zis-o tunerul si e posibil sa indice pe vitezometru viteza pe care ai mentionat-o, dar mult mai sigura e masurarea pe climatronic. :(

numai din soft ii poate merge 311 cai. viteza reala era ~265, e greu de precizat exact, mai simplu ar fi cu un GPS.

insa viteza maxima e ultimul lucru care te intereseaza, sa vezi reprizele :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu 360cp si 850Nm veniti pe un cablu din laptop-ul lui Voinea pot spune ca masina are niste reprize ucigatoare.Ucigatoare pentru BMW 530XD, Mercedes 500SEL model nou, Mercedes SLK AMG, Maserati Quattroporte, Range Rover Sport Supercharged, Audi Q7 4.2TDI.

Stiu si eu am "frunzarit" internetul in cautare de date tehnice pt. motorizarile de mai sus...e vorba totusi de reprize si nu de un circuit de curse de parcurs....si pina la proba contrarie cind o sa ma intilnesc din nou in trafic cu masinile de mai sus lasati-ma sa visez...sau poate nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La tunare O2 TDI 105 CP BXE doresc sa punctez un aspect care nu a fost discutat in acest topic.

Acest motor, cu toate ca are o un cuplu maxim bunicel, o curba de cuplu foarte abrubta, si sub 2000RPM motorul nu trage.

La conducerea pe drumurile noastre la viteze de 50-70 km/h (treapta de viteza 3 si 4) in oras si 90-110 km/h ( treapta de viteza 4 si 5)

in afara, turatia motorului se invarte chiar in jurul valorii de 2000RPM. Sub 2000RPM nici nu are rost sa apesi

pedala de acceleratia pentru ca efectul de demaraj va fi zero, adica trebuie neaparat sa retrogredezi crescand

turatia peste 2200- 2500RPM, dupa care sa accelerezi. Exact ca la un benzinar, si te gandesti pentru ce ai platit in plus pentru diesel.

Retrogradarile si acceleratiile frecvente cresc consumul.

Tunarea modifica curba de cuplu, si motorul se trezeste cam de la 1800RPM: trebuie sa retrogradat mult mai rar si masina

devine mult mai placuta de condus.

Cred ca este cel mai mare castig al tunarii la BXE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca trebuie sa fii peste o turatie decenta (2200rpm) ti se pare ca e ca la benzinara? Ia tu o benzinara de 105cp si da-i o talpa nu la 2200rpm, ci la 3000rpm... sa-mi zici si mie care-i efectul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E normal dupa tuning sa mieune turbina foarte tare sub 1500 rpm si sa scoata la peste 170 km/h un fum negru de-l vezi in luneta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul este clar o problema. Ori se injecteaza prea multa motorina (mai multa decat ar trebui), ori se cere de la turbina o presiune pe care nu o poate da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut testare in mers dupa cipuire si inainte si am inteles ca nu se cerea o presiune mai mare de la turbina! Trebuie sa o lamuresc. Acel fum apare peste 3500 rpm iar noaptea la fiecare accelerare se vede in farurile masinilor o cantitate de fum mai mare sau mai mica dependent de talpa. Inainte sigur nu era asa! Mersul a ramas acelasi adica schimbat in oras pe la 2500-3000 in afara peste 3000. Am vazut acest fum nu o data ci de mai multe ori la viteze peste 170-180 dar cu talpa la podea. Nu stiu daca scoate si fara WOT.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum nu se cerea presiune mai mare inainte si dupa soft? Atunci in ce-a constat softul ala, doar in cresterea cantitatii de motorina? Ar trebui sa vorbesti cu cel care ti-a facut softul zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep si am dat o explicatie dupa ureche. Exprimarea a fost cam asa: maximul dat de turbina(probabil acel boost) nu depaseste nu stiu ce valoare. Poate nu am inteles eu bine.O sa o lamuresc eu!

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Impresia dupa resoftare este ca se infige mai bine. Se simte in momentul cand intra turbina in functiune. Incerc sa menajez turbina si ambreiajul (ambreiajul l-am schimbat inainte sa fac resoftarea) in functie de indicatiile care le-am citit pe aici pe forum, adica nu dau talpa si schimb la turatii mai mici pana ajunge motorul la temperatura optima de functionare. Consumul este acelasi sau putin mai mare daca schimbi la turatii mari. Sunt multumit de rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte multumit de rezultate......la mers nu se simte f mult....scartaie in a-2-a daca plec de la turatie mica cu ea....singura modalitate prin care stiu sigur ca are mai multi cai...m-am dat cu g4 V5...si pot sa zic si contra...mi-am luat bataie de la 1.6 :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca plec de la turatie mica cu ea....

EVITA ASTA PE VIITOR ! ca sa protejezi turbina, da-i acceleratie puternica doar dupa ce intra ea in priza, adica >2500 rpm.sa fii sigur.

mi-am luat bataie de la 1.6 :)

1.6 nu avea cum sa se atinga de tine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu turatia mica am spus-o doar pt a face diferenta dintr-e inainte si dupa....asta nu inseamna ca fac asta mereu.....oricum multumesc pt sfat

si 1.6 nu era golf....este megan si din cate am inteles are cutie scurta....si inca ceva....sunt praf la liniute...daia ma facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!