Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

eu zic pana sa te aventurezi sa vezi cat de tare sta pe curbe, sa o cunosti mai bine...4motion e f periculos. cand ai pierdut-o..dusa e. mare grija ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mircea_pv ;) :blush: la fel am simtit si eu dupa ce-am remapat-o :)

Pana acum am aprox 3500 km cu chip si pot spune ca sunt la fel de bucuros ca am facut remaparea ca si dupa primul drum. :) Am fost pe A1 pitesti-bucuresti si inainte de remapare si dupa. Inainte de remapare, viteza maxima pe bord 190, acum 202-203. Deci este ceva acolo ce s-a schimbat.... :)

Referitor la consum, la mine e putin diferit..nu am simtit sa scada consumul fata de inainte decat daca merg "batraneste"- scade bine de tot daca merg batraneste. Inainte de remapare pe cluj -alba am scos 4,3 cel mai mic consum dar mi-a iesit par alb in cap pana am ajuns la destinatie. Acum pe acelasi drum, 3,9% -mai putin n-a iesit desi am incercat de 2 ori.. Prin oras e cam la fel ca si inainte, poate putin mai mare.. insa nu prea m-am abtinut de la talpa.. daca nu ma abtin deloc, atunci creste consumul mai mult. Insa acesta e un amanunt insignifiant fata de placerea pe care o ai cand vezi ca merge mult mai bine decat inainte, lucru testat pe feleac in sus :)-in cluj sunt mai multe o1 tour sport, care cred ca sunt stock-e tare de tot sentimentul cand pe deal in sus- soferul din cealalta o1 identica cu a mea, el pe blana, eu aproape , eu accelerand catre 130-140, el cu ochii cat cepele la mine si ramanand in spate mut de uimire :). Nu am facut testarea ca sa-i arat ca a mea merge mai bine ca a lui, ci doar sa vad daca intradevar exista o crestere de putere sau nu. Si vazand expresia fetei lui, am obtinut cea mai buna confirmare.

Singurul lucru care pot sa spun ca e mai putin placut, este sa astept pana apa ajunge 90 de grade-sfat primit de la dl Mihai Nistor, pt a proteja ansamblul motor. Inainte de remapare nu asteptam de fiecare data sa se incalzeasca motorul si doar apoi sa merg normal. Acum nu mai risc.

Iar daca cineva se mai gandeste sa faca chiptuning, chiar recomand cu toata caldura- n-am regretat nici un moment remaparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa ce o alergi e bine sa o lasi 1-2-3 min cu motorul pornit pe loc inainte sa il opresti. ca sa se raceasca turbina.

si trebuie sa astepti pana se incalzeste uleiul la temperatura optima. de aia tre sa astepti sa ajunga apa la 90, pt ca nu ai indicator de temperatura ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... as zice (referitor la pornirea la rece) chiar cateva minute dupa ce apa atinge 90 grade pentru ca uleiul se incalzeste mai incet. Asa e mai sigur pentru pentru o ungere adecvata si, consecutiv, pentru durabilitatea motorului ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect adevarat, razdan ! :)

tubina e f sensibila la diferente mari de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre 4 motion da e adevarat. Sta...sta..sta...da cand se duce e gata dusa desi totusi controlabil. Cu ea am invatat sa fac derapaje controlate si sa le stapanesc cat de cat si sincer e o placere. Am inceput sa ma obisnuiesc cu ea si cu franarea si cu acceleratia cam cu toate si chiar imi place cum merge.

Faza cu 90 de grade de cand ma stiu e asa. Motorul rece nici odata nu l-am talpalit si de am avut de ma grabit.Sub 2000 de ture si inainte si dupa remapare si si eu o recomand la fel de calduros chestia asta. Scade viata motorului exponential daca il talpalesti la rece. Toate sufera. Mie cand e rece motorul si ambeajul parca suna altfel. Daca am de plecat de pe loc in panta si e rece motorul da senzatia de patinare. La 140.000 ma astept sa vina o zi cand o sa se duca.

:icon_thumright: Daca o iubim si o respectam, ea la randul ei o sa aibe grija si o sa ne respecte si o sa ne lase sa o controlam noi pe ea nu ea pe noi(nu radeti). Asta inseamna sa ai rabdare sa o cunosti si sa ii descoperi chichitzele si sa te obisnuiesti cu ea. Daca ai grija de ea si ii faci cadouri gen ulei bun, verificari cand trebuie piese noi si de calitate cand trebuie si nu asteptzi sa se strice ci sti ca trebuie schimbata X sau Y piesa la XYZ km atunci o sa tzina si nu te lasa cine stie pe unde :somnmare:. De 7 ani bat in lemn 142.000 km si no problems. Dar ii fac cadori din cand in cand :P si o rasfat recunosc. DACA NU PE EA PE CINE:P?

Cadoul cu remaparea merita sa il faceti :rolleyes: o sa va bucurati si voi de el si o sa avetzi impresia ca zambeste si masina cand depasiti pe cineva sau urcatzi ceva deal ...e un semntiment care merita sa-l traiti. SPOR si drum bun :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie, 4motion nu este un sistem de tractiune cum e la Subaru sau la Mitsu pentru a face derapaje controlate. sau cele mai vechi. pt ca nu este permanent 50-50 %.

daca pleci tare cu un WRX sau EVO intr-o curba ele au tendinta sa te arunce de spate in exterior. 4motion si/sau quattro au tendinta sa ramana pe trasa ideala.

stiu asta de la cineva care are WRX si a incercat o comparatie mica cu un quattro de pe S3 nou.

Sub 2000 de ture si inainte si dupa remapare si si eu o recomand la fel de calduros chestia asta.

presupun ca ai vrut sa spui ca nu ii dai talpa sub 2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pleci tare cu un WRX sau EVO intr-o curba ele au tendinta sa te arunce de spate in exterior. 4motion si/sau quattro au tendinta sa ramana pe trasa ideala.

stiu asta de la cineva care are WRX si a incercat o comparatie mica cu un quattro de pe S3 nou.

Nu cred ca e cel mai potrivit sa vorbim de 4motion si quattro pentru ca sunt doar denumiri comerciale. Astfel, pe S3 este Haldex (care e de-obicei FWD si doar la nevoie trimite maxim 50% pe spate) iar pe A4 spre exemplu este Torsen (50-50 in mod normal si poate trimite 100% oriunde) care se comporta dupa cum ai zis de WRX/EVO si-anume arunca spatele in exterior daca o calci puternic (comportament venit din faptul ca poate trimite cea mai mare parte a puterii pe spate, devenind pentru o perioada f scurta aproape o masina RWD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb la 2000 de ture cat e rece. La asta m-am referit. Dupa ce se incalzeste urc numai peste turatia asta si sincer chiar ma duc incet pana se incalzeste. Asta cum am zis si inainte si dupa remapare.

:lol:

Cat despre 4 motion nu am condus EVO da iti zic ca si asta arunca spatele.Am un filmulet ti-l dau pe private sa vezi ca la fel trage spatele.Fara frana de mana fara nimic la accelerare brusca spatele pleaca. Mai mare dovada decat filmul si ca il conduc de atatia ani nu am.

Eventual incearca la iarna si tu sa vezi. S3 cred ca oricum e cu cu minim o genertie mai nou decat ce am eu deci ar trebui sa se comporte mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a facut cineva o remapare la Octavia II 2.0 TDI 140cp? am citit topicul acesta cam 80% din el, dar am observat ca majoritatea impresiilor, pentru skoda, sunt pentru motoare 1.9, 90-110cp (original). m-ar interesa si pe mine sa urc undeva pe la 170cp, de la 140cp, dar sunt curios si de cum se comporta in timp, km, turbina si ambreiajul mai ales. daca ma poate ajuta cineva cu cateva impresii, sfaturi, i-as raman indatorat.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut o remapare de la 105 Cp la 128 Cp. In treapta a 3 si a 4 se simte cel mai bine sporul de performanta. In treapta 4 de la 80 la 120, masina se trasforma intr-o bestie. Trage foarte bine. Cred ca pana-n 5 secunde trec de la 80-120km/h. Consumul este bun, am scos o medie de 7.5 mixt in luna Ianuarie(frig...). In concluzie, numai de bine. Recomand !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii cifra de 128? ai masurat pe dyno? sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log in mers si am vazut pe graficul de putere. Dyno nu avem prin Timisoara, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ieri seara am facut-o si eu, i-am mai pus ceva resurse sub capota. nu am rescris softul ci am pus un box tuning Kueberl. conform datelor oficiale de pe site-ul lor cei 140cp originali devin 165cp si 320NM devin 360NM, fara sa intervina asupra turbinei, ci doar asupra injectiei. astea sunt datele oficiale, dar la mine nu se prea potrivesc, cel putin conform datelor de pe dinamometru. cum se vede in graficul atasat aveam 153cp si 359NM, iar cu boxtuning-ul cuplat 171cp si 400NM. dinamometrul a fost cel de la Master Tuner. acu vreo doi ani am fost la cei de la Computest(auto vit), si cei de acolo mi-au data 151cp originali. pornind de aici, cei cu Octavia 2 de 140cp, care si-au pus masina pe un dinamometru, ce valori au scos?

primele impresii personale dupa aceasta schimbare, doar prin bucuresti, de la un semafor la altul: urca mai repede in ture, are un zvac mai pronuntat ca inainte, puterea este distribuita mai liniar, consumul acelasi, mai mult fum la ''talpa''. una peste alta este cam ce ma asteptam, nu s-a transformat in masina de curse, dar la nevoie are niste resurse in plus.

m-e frica totusi de cei 400NM, pt ambreiaj :( oricum, pina acum nu patineaza :angry:

post-20941-1206118405_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

asa e TDIurile noi de la VW scot mai bine decat au declarat.

Uite un dyno tot la master tuner cu 1.9TDI tunat normal. Este versiunea ce stiu sigur ca scoate doar 30-33CP si 60-65 Nm . Vezi si tu ce a iesit in realitate -> post-1-1206125944_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb la 2000 de ture cat e rece. La asta m-am referit. Dupa ce se incalzeste urc numai peste turatia asta si sincer chiar ma duc incet pana se incalzeste. Asta cum am zis si inainte si dupa remapare.

:icon_thumright:

Cat despre 4 motion nu am condus EVO da iti zic ca si asta arunca spatele.Am un filmulet ti-l dau pe private sa vezi ca la fel trage spatele.Fara frana de mana fara nimic la accelerare brusca spatele pleaca. Mai mare dovada decat filmul si ca il conduc de atatia ani nu am.

Eventual incearca la iarna si tu sa vezi. S3 cred ca oricum e cu cu minim o genertie mai nou decat ce am eu deci ar trebui sa se comporte mult mai bine.

asta spun si eu si nu ma crede nimeni. si o face chiar foarte tare. la mine cred ca e o combinatie nefericita intre suspensie (drumuri grele), ESP si 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut cineva chip la masina cu multitronic? Daca da, care sunt rezultatele? Ceva impresii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut tiptronic. mare diferenta la schimbare nu vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acelasi context (tuning pentru masina cu cutie de viteza automata), cit de mari sunt riscurile la un cip tuning pentru un TSI de 170 de cai + DSG. Am inteles ca ar ajunge pe la 200 de cai, ma intereseaza ce efect ar putea avea asupra cutiei de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri calde despre cei care au facut chip soft la Polo 9n tdi de 1.4?

Ma bate si pe mine un gand...

Intrebare : cand vinzi o masina cu chip...ce spui potentialuui client? posobil sa fie reticent :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stii sa explici cam ce inseamna cip tuning, gasesti clienti. Poate nu tot aceiasi care ar lua o masina standard, dar gasesti amatori gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Am si eu o Octavia 1.9TDi 105CP an fabricatie 2008......deci in garantie. Arecineva idee daca fac un OBD tuning la motor isi dau seama cei de la service ? Daca da nu mai fac pt ca pierd garantia.

astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

stai linistit ca se poate face invizibil pentru garantie . La orice ciptuner daca se face prin BDM (adica ECU pe masa reprogramat) nu se va vedea ca e tunata masina pe tester. La cei ce fac mai mult OBD masinile astea (cum sunt si eu) se poate face tot pe mufa sa nu apara ca ECU a fost reprogramat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri calde despre cei care au facut chip soft la Polo 9n tdi de 1.4?

Ma bate si pe mine un gand...

Intrebare : cand vinzi o masina cu chip...ce spui potentialuui client? posobil sa fie reticent :P

Am eu un prieten care si-a chipuit un Polo 1.4TDI la voinea. Rezultatul a fost mai mult decat satisfacator, cresterea de performante a fost foarte vizibila. Cat despre ce spui unui potential client... asta depinde de om. Unii zic adevarul, altii ascund faptul ca masina e chipuita (eventual chiar scot chipul inainte de vanzare), altii o vand drept o masina cu alt motor (de ex. am vazut Passat 101CP cu soft facut si era pus la vanzare ca Passat 131CP). Eu cand am vandut golful (era 90CP + soft) am scris Golf 1.9TDI 120CP. Cand m-am intalnit cu primul potential cumparator (care a si cumparat-o de fapt) i-am spus de unde vin cei 120CP si i-am mai spus ca daca vrea ii pot scoate softul. A preferat s-o ia asa cum era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!