Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Si mie imi e dator voinea cu un chip la fabia 1.4 16V :). Eu am fost acolo si am vb cu Mugur, si mi-a zis ca ma suna cand o sa poata sa faca. ( mi-a dat termen vreo 2 sapt). Si nu a mai sunat.. oricum asteptam cu interes preturi speciale pentru vwforum :) :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai Voineo si cu chip pt Octavia 2 1.6 MPI :)

Stai la coada tata! :) Nu vezi ce scrie mai sus? ....EVENTUAL Simosurile. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai Voineo si cu chip pt Octavia 2 1.6 MPI :blink:

Cat vrei s-o faci fratioare? 100 cai nu-ti mai ajung? :D Sau te tin in loc xenoanele :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Impresii? Merita toti banii!

Eu i-am facut unul soft, de doar 25 de cai, dar senzatiile sunt maxime: pe la 1800 de rotatii incepe sa se simta diferenta, iar pe la 2000 demarajul este devastator: in conditii de aderenta maxima scartaei rotile si se aprinde martorul ESP in treptele a 2-a si a 3-a.

Consumul nu a crescut (in conditiile aceluiasi stil de mers), dar nici scaderi semnificative n-am simtit. Fum, aproape deloc, intrucat schimb mereu la 3000 de rotatii, si turbina nu apuca sa se imbacseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e adevarat, merita. Dar iarna nu prea se poate folosi "surplusul" de cai intr-un mod adecvat. Fiind carosabilul umed aproape tot timpul (nu mai vorbim de polei sau zapada), chiar si avand cauciucuri de iarna, rotile "rup" aderenta foarte usor. Astept si eu zile mai uscate sa ma pot bucura de toti calutii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Azi am facut remapare cip la TCMturbo :D Super tare , ce sa zic masina e schimbata total, dupa ce am iesit de la Tcmturbo, cum am plecat din parcare bag in viteza 1-a si plec parca deja e altceva, a 2-a usor ca era piatra cubica pe aleea aceea. Am iesit pe splai timid a 2 -a parca era 1-a se duce super in ture , dau a-3-a nu imi vine sa cred, imi apare un zambet asa in coltul gurii , a-4-a parca a devenit viteza 2-a WOW , a 5-a n-am mai avut unde. O sa ies in week pe autostrada sa vedem cum se dezlantuie mica bestie.

Nu ca fac reclama da ideea e ca merita total sa iti faci chiptuning la TCMturbo cu doar 700 ron iti schimbi masina; dupa parerea mea e cea mai mica investitie la care ai cele mai mari satisfactii.

Multumesc Dragos si echipei TCMturbo! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un passat 3BG 2002 1,9 tdi 96 kw motor AVF 6 tr 140.000 km. Am tot vazut discutii legate de cip tuninng la motor. Pare interesant, parca...as dori sa fac si eu o usoara modificare. Din cite am studiat am inteles ca l-ar ridica la cca 160 cp si 370 nm. Acum, sa inteleg ca timpul de 0 - 100 km/h va scadea ? Daca a facut cineva test poate sa imi dea un raspuns ? Care ar fi avantajele si dezavantajele acestei modificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SDI-ul meu a ajuns la 85 CP.

E mai sprintena mai nervoasa.

Cu a 1-a si a 2-a daca accelerez brusc simt cum se ridica botul ceea ce inainte era mult mai calma.

Nu e TDI dar cel putin nu o sa am probleme cu turbina. In sarcina cind apas pedala pana la fund scoate un pic de fum dar e OK.

Chiar azi i-am facut cartea de identitate si la RAR nici o problema la gaze.

Multumesc celor de la TCM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca-ti place "noua" masina.

Iti recomand ca atunci cand apesi pedala la fund sa nu o faci dintr-o data, ci intr-o cursa de 2 3 secunde. Asta pentru menajarea celorlalte componente, injectoare, ambreiaj, etc... chiar daca nu ai turbina. Valabil asta pentru masini tunate si netunate deopotriva. Si bineinteles fara talpi la rece, doar cu motorul cald.

Hai ca-l astept si pe colegul tau cu G4 la tunat, tot la un pret bun :D .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Mi-a venit si mie "randul" la chip-uit masina. Am o Skoda Octavia Tour Sport 101 cp stock, acum aprox 125 :D ,prin amabilitatea domnului Mihai Nistor de la Tcm Turbo Cluj. Nu am alergat-o prea tare, inca fiindu-mi teama pentru turbina. Nu spun asta ca si cand s-ar duce turbina de la remapare, insa asa mi-a ramas mie pata pe chelie :lol: -masina fiind in garantie. Impresii: turatiile cresc constant incepand de la 1500, cresc mai repede fata de cum eram obisnuit, iar incepand cu viteza a 3-a e de nerecunoscut masina :lol: zici ca merg la vale tot timpul. In vitezele 1 si 2 oricum se putea rupe aderenta si inainte, acum sunt convins ca si in 3 se poate-cu toate ca inca nu am incercat din motivul explicat mai sus. de asemenea am observat -poate mi se pare- ca motorul parca merge mai rotund, mai putine vibratii, exceptie facand momentele in care "ii dau in goarna" cand parca e putin diferit de cum eram obisnuit, adica se simte ca e diesel-vibratiile putin mai mari. Parerea exprimata sunt convins ca e subiectiva, inainte nu eram atent la tot ce se intampla, la cum se aude, etc.. Per total, sunt super multumit de efectele produse, maine va urma un alt drum in afara orasului si o voi testa din nou :). Cred ca voi aprecia la adevarata valoare cei aprox 25-26cp cand voi merge la revizie si voi fi nevoit sa pun softul vechi pe masina. Atunci cu siguranta voi vedea cum era cu 101 cp si cum e acum. :)

OT: sunt curios cum arata pe o diagrama cuplul si puterea acum si cum erau inainte. Daca ma poate ajuta cineva, raman recunoscator :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un pic de offtopic : flaviu1 bun venit printre cei cu soft tuning , am vazut ca intentionezi sa schimbi softul cand te duci la revizie, uite eu unul am acelasi motor si aceeasi masina care o ai tu si am facut 2 revizii de cand am pus softul si pusa pe tester de cateva ori bune din cauza unor probleme electrice si absolut nimeni nu a vazut ca masina are softul modificat, ei nu iti masoara presiunea in turbina si in injectoare cand iti schimba filtrele si uleiul. chiar nu mi-a fost frica de garantie absolut deloc pentru ca nu am avut nici o problema cu turbina si am facut destui de multi km si majoritatea facuti sportiv asa ca nu te ferii sa ii dai in gura. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot off-topic

@mirceaking da, ai dreptate, nu se masoara la revizie..insa e suficient ca mecanicul ala care toata ziua plimba masinile prin curtea reprezentantei sa scape odata acceleratia mai tare si obisnuit fiind cu motoarele axr sa aiba o surpriza :D care sa genereze verificari suplimentare. Stiu ca pe softurile edc 15 nu este inregistrat niciunde daca s-a umblat la soft, insa chiar nu vreau sa risc. Din cate vad avem masini asemanatoare-culoare si motor identice, da-mi pe pm un ID ca sa mai schimbam 2-3 vb..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se prind ... am facut recent si test de frane si acolo chiar mi-au conduso ei...sorry de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un Golf 4 TDI 4 motion din 2001 de 90 cp. L-am remapat la Mihai Nistor din Cj.Lucrarea perfecta numa bine am facut o diagnoza completa la masina si e chiar interesant sa vezi cum se "lucreaza" cu masina.

Pareri :P?

Pai incep prin a inchide gurile celor care comenteaza tot felul sa se stie si ei in treaba. Am 1000 km cu masina deja :D rapid facuti. Chestii ca iti taie acceleratzia la peste 3000 de ture, ca nu porneste cand e frig ca ambeajul suna intr-un fel si altul si etc ...dume. Ca fortezi motorul? DUME. Conduc de multi ani nu e lauda da vb din experientza ca am condus de la kart multi ani la dacia 1310 mercedesuri si alte minuni si masini puternice si slabe. Motorul remapat se simte pe el ca e mai eficient. Efectiv se simte pe el ca e acolo. Daca compari unul de 115 cp din fabrica cu asta care are acuma 115 spre 120 ...e altfel complet diferit. Am si dovezi care sustzin ca motorul e mai eficient. La acelasi stil de condus masina consuma cam cu aproape juma de litru mai putzin la %. Mie nu mi-o venit sa cred primul drum ...nici la al doilea nici la al trilea da cand am vazut consumul in orash ..am inceput sa cred.In medie e mai mic cam cum 0.7 da sa zicem ca mno cu haldexul sa lucreze la maxim :P sa zicem ca ajunge la 0.5 ....0.4 ...deci consum mai mic deci ...motor mai eficient.

Urca cum coboara :P si e pe bune. Posesorii de 4 motion stiu ca e un deliciu sa mergi pe drumuri virajate ...Mno motorul remapat acuma e pe masina ...nu mai sta in buzunar sau l-ai uitat acasa. Efectiv zboara. Is numai 115 120 maxim cp da parca mananca altceva caii aia. :P am condus si alte masini de 100 120 140 170 200 cp ...nu zic ca merge ca una de 140 :P dar ...ceea ce simtzi cand apesi pedala si o vezi ca deja e la 120 e fain.E sustinuta.

Cum urca inainte la 100 ..110 acuma ajunge cam la 140. Nu stiu viteza maxima sincer ca daca e umpic de panta ajunge la 200 si cu 90 cp. Cred ca ajunge mai repede :D nu am incercat ca am nev de drum libbbbeeerrrr si uscat (nu ma judecatzi -> respect regulile de circulatie).

Merita din plin remaparea mai ales la motorul de 90 cp va zic din experientza. Am fost cu unu remapat si ajungea la 140 cp si ala m-o cucerit. Efectiv e ca si cum ati pune un WINDOWS mai bun pe calculatorul dumneavoastra personal. Calculatorul foloseste mai putine resurse si merge mai repede. Asa e si la motor.

PS: Ca sa va dati seama de diferente ...mergeti paralel cu o masina cand uracati.Stati langa el ...stati..stati...si acceleratzi :D. O sa vedetzi diferenta :P.

Comparatie intre ce era si ce e ...pai am fost cu un prieten si el are golf 4 90 cp si urcam dealul cum iesi din turda respectiv copaceni.Iesim din copaceni eu cu 50 si el tot cu 50. Il las sa isi ia demaraj si apoi plec si eu dupa el . Eu eram in spatele lui..pe la mijlocul pantei il ajung ...el avea cam 100 si era cu pedala la fund ...eu eram cu pedala la fund da urcam de la 140 spre 150. Concluzii va las pe voi!

:)) Mesaj special pentru cei care carcotesc ca o fi si o pati: Deci remapare se face pentru a avea un surplus de putere atunci cand e nevoie, se face pentru eficientizarea motoarelor care lucreaza undeva la 65 70 % din performante. Motor mai performant , consum redus si mai multa siguranta. De gonit oricum gonesti si cu el remapat si cu el neremapat. Cine are un stil de condus ...o sa conduca la fel si cu plus \minus 20 cp dar masina o sa fie alta.

Drum bun si spor la remapari! Bravo TCM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no ma ardelene, parca ai sange de sud-american, asa tare te-a impresionat chiparea.

Bravo! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca compari unul de 115 cp din fabrica cu asta care are acuma 115 spre 120 ...e altfel complet diferit.

E "complet" diferit pentru ca ala de 90 resoftat la 115 are o cutie mai scurta, facuta pentru o masina de 90CP, nu pt una de 115-120. Ca atare, reprizele sunt mai bune dar vei schimba treapta mai repede ca masina cu 120 de fabrica.

La acelasi stil de condus masina consuma cam cu aproape juma de litru mai putzin la %[...]deci consum mai mic deci ...motor mai eficient.

Despre asta exista o discutie f ampla pe forum, caut-o daca te intereseaza... tu vorbesti aici de a schimba randamentului unui motor, lucru pe care nu-l faci din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va zic ce vad si ce simt :P. Chiar o scazut consumul si e sesizabil pe BC. Eu scoateam in jur de 5.2 mediu , pe un drum de exemplu Cluj-Bistrita. Depasiri, aglomerat calcata umpic din cand in cand. Acuma 4.7. Am ramas efectiv mirat.

:D

Am mers azi cu a mea cam 100 de km.Am oprit m-am dat jos si m-am urcat in una neremapata.Prietenul a cui era masina incepe sa ii dea talpa si ma intreaba : "mno vezi ca si a mea trage" (nu stie ca a mea e remapata si numa ma uitam ca se uita mirat si face fete).si il intreb "da a mea nu trage?"...si imi raspunde timid..."ba da"

Io sustin mare si tare ca motorul merge mai eficient. Altfel nu imi explic consum mai mic, reprizele is foarte bune. Tot ce vrei de la o masina de familie.

Promit ca o sa citesc si ma documentez in plus :P. Oricum cine nu are trebuie sa-si faca remapare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io sustin mare si tare ca motorul merge mai eficient. Altfel nu imi explic consum mai mic, reprizele is foarte bune.

Cateva motive:

1. Posibilitatea de a injecta mai multa motorina si de a crea presiune mai mare in turbina atunci cand ai nevoie.

2. Datorita faptului ca masina trage mult mai bine, nu mai este necesara retrogradarea pentru a face depasiri. Altfel spus, turatia medie la care se merge scade, ca atare si consumul scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand m-am referit la motor mai eficient ma refer la tot ce e acolo sub capota :). Cum ai zis si tu de injectoare...si alea tin de motor. Windows mai performant pentru motor :(.

La faza cu turatiile nici inainte nu turam motorul numai ca acuma la turatia aia zbor.

Sa va mai povestesc o faza. Am testat masina pe un drum "de munte" ii zic eu. Serpentine viraje scurte stranse. Treapta a 3-a ..de la 40 pana la 100 drum virajat virajat cine stie si e din Cluj de la Tarnita in sus spre Marishel pana sus in varf. 4 motion :P umpic ud din cand in cand, cu variatii de uscat e de vis :P. Nu radeti de mine dar abea astept sa vina iarna din nou cu drumuri acoerite:P. Sa vad cand intru in derapaj pe viraje lungi simteam ca nu am suficienta putere sa mearga cum vroiam. Acuma cred ca o sa fie perfect controlabila din acceleratia asa frumos frumos :rolleyes:. Abea astept :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!