Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

si un chiptuning la acest motor sa zicem ca ar aduce 20% in plus desi probabil e pe la 10% care nu are cum sa se simta extraordinar de tare

20% sunt vise, mai mult de 6-7CP nu cred sa ia prin chip-tuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste tot se vorbeste de cresterea de putere si cuplu maxim. Unde raman cele intermediare (turatii de dinaintea punctului unde se atinge max)? Nici o cifra pe nici o hartie sau postat pe vre-un topic nu va putea egala senzatia din masina :(

Aici e topic de impresii. Pt grafice, teorii, cred ca ar trebui un alt topic.

Din pacate nu cred ca o sa vin la vreo intalnire cu ea, dar cei ce sunt din Cluj sau sunt in trecere ma pot suna sa faca un drive-test cu masina. Din partea mea poate sa creada cine ce vrea, ca a crescut puterea cu 5.651234691 cai, ca a crescut cu 4.412412341 %, masina va ramane aceeasi. Orice test oriunde ii fac masina va merge tot la fel. Pana la urma e topic de impresii dupa chip-tuning.

P.S.: poate am doar impresia ca masina merge bine :blink:

Maine, 27 iulie 2006 voi fi in Bucuresti. Pt. cei curiosi ofer tuning demo pt motorul de 1.2. Va trebui desfacut ECU, nu va asteptati la posibilitati prin mufa de diagnoza.

Modificat de kisslorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30.000 KM de cip-tuning facut in urma cu un an(multam fain KISSLORAND).

Masina merge foarte bine, fum nu mai scoate ca in primele zile dupa tuning...si e cam gurmanda cu OMV Premium Diesel. Cu EUro4 de la alti producatori nu consuma atat de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine, 27 iulie 2006 voi fi in Bucuresti. Pt. cei curiosi ofer tuning demo pt motorul de 1.2. Va trebui desfacut ECU, nu va asteptati la posibilitati prin mufa de diagnoza.

Sa intelegem deci ca maine seara vom avea mai multe pareri :rolleyes: in lipsa unor date matematice? Fair enough!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Apropo de tuning si fiabilitatea motorului in timp ......va dau si eu niste date de la o masina poate cunoscuta unora dintre voi , Seat Leon Cupra 4 TDI care are tuning de la 5000km si care ulterior a suferit modificari grele ajungind la 230Cp si 450-500Nm .Masina merge perfect si azi , are 98000km reali !

Am multi clienti ca si Voinea care cu siguranta ca poate au facut 80000km intr-un an cu masinile tunate la noi si nu au probleme de nici un fel .Problema nu se pune ca daca iti faci tuning gata , scade viata motorului , se strica turbina , se rup planetarele , etc.Eu am cunostinte care sunt impotriva tuningului mai ales de motor si carora le-a picat turbina dupa 2 ani si 50000km la masina noua din grupul Vw-Audi , sau si mai rau la 4000km , sau pina in 10.000km planetare rupte , etc.Eu am participat si la curse legale si ilegale si cu toate aste totul este ok!

Ce vreau eu sa spun defapt este ca nu tuning-ul sau masina conteaza ci cum ai grija de ea si cum o exploatezi!

Cu respect,

Ceky

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept cu nerabdare parerile despre tuningul pentru 1.2 !!! Inca nimic ? Sau e asa de bun ca nu va mai saturati de plimbat cu masina ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt direct interesat. a fost cineva la drive-test? :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rugam nu ne mai fierbeti :wub: Care sunt primele impresii ? A fost cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, ma adaug si eu pe lista masinilor remapate de Dragos cu un mare zambet pe fata ( pana acum ) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai avand o masina mai deosebita asteptam impresiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare!! d-abia astept sa vad reactii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm...pai masuratorile arata asa :

Stock > 1) 215CP si 2) 216CP

Modificat > 1)259CP, 2)242CP (am schimbat gresit si iese din calcul) si 3)265CP

Greutatea introdusa in accelerometru a fost de 1665Kg (posibil usor supraestimata si de aici 15CP in plus la stock) si a fost calculata asa :

G=1489(din talon care inseamna din cate stim noi masina + sofer de 70-80Kg si jumatate de rezervor sau ceva de genu)+70kg sculele audio(greutate calculata prin adunarea componentelor din manualele fiecareia)+105Kg(Dragos+laptop)=aprox 1665Kg

Timpii 0-100kmh stock au fost de 8-8.1s si modificat de 7.4s iar diferenta intre stock si modificat la 400m a fost cam de 0.5-0.7sec ceea ce echivalat in metri diferenta parcursi ar insemna cam 20m ( GTI modificat ar trebui sa fie cam cu 20m in fata lui GTI stock la linia de 400m )

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si cum se simte asta.

:blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte destul de bine. 80-120km/h ii face in 3.4s fata de 3.6 inainte( masurat pe bord cu tel mobil, nu cu vag-com), acelasi timp pe care l-am masurat cu acelasi telefon mobil la Evo VIII numai ca eram 4 in masina ( daca anulam o persoana cu greutatea sistemului meu audio, raman 3. Cu alte cuvinte diferenta teoretica ar fi de 2 persoane in plus la EVO. Problema mare in momentul asta este tractiunea care este depasita serios la plecare ade pe loc. In momentul asta numai cu o suspensie foarte dura si slickuri se mai poate face ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot astept , alaturi de altii sunt convins, impresiile dupa testele cu tuningul pentru motorul 1.2 . Ce sa intamplat intalnirea nu a mai avut loc ??? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu a fost interesat de oferta mea. In continuare ea e deschisa, va voi anunta cand mai trec prin Bucuresti.

Modificat de kisslorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multi sunt interesati de oferta ta. Se pare ca toti am asteptat de la altcineva impresii...

Data viitoare cand vii in Bucuresti venim toti! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu a fost interesat de oferta mea. In continuare ea e deschisa, va voi anunta cand mai trec prin Bucuresti.

Pacat.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si io un Golf 4 Variant de 90 CP si ma bate gandu sa-i pun chip tuning....am citit ca odata cu fleshuirea chip-ului se pot strica si altele cum ar fi: ambreeajul. Nu stiu ce sa fac sunt intr-o dilema mare si cer ajutorul vostru. Multumesc Mult

Am uitat sa mentionez ca vreau sal fac la 120 CP prin repunere de sofl... este mai bine cu schimbare de chip sau rescriere de soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescrierea de soft ("flashuirea") e mai sanatoasa, nu se desface nimic, nu se atinge nimic. Daca masina ta are undeva sub 150000km poti sa o duci in 120 CP fara probleme (cu conditia sa fie intr-o stare tehnica perfecta). Singurul lucru rau care ti-l poate provoca un chiptuning BINE facut este sa accentueze eventualele defecte ale motorului sau sa aduca la suprafata unele ascunse. Nu iti va pica ambreiajul la puterea asta, respectiv la cuplul nou (mai ales daca se face un tuning care sa protejeze ambreiajul la turatii mici).

Pe scurt: da-i bataie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mc mult de informatie.... cu ocazia cand prind cei 220E pe mana am si facut chipu nici nu mai stau la discutie ... am sa va informez si pe voi cum este dupa marirea hergheliei.....Bafta all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu Polo-ul de 1.2 litri. Azi am facut o masuratoare rapida in canalul 120, grupul 001 (engine). Valoarea maxima obtinuta in campul 3 a fost 128Nm. Din pacate am facut masuratorile doar in treapta 1 si 2. As propune ca sa faca masuratorile astea cineva cu acelasi motor dar nechipuit, asa de curiozitate, sa vedem diferentele. Cat vor fi de relevante aceste diferente nu pot sa-mi dau seama. Ar fi trebuit sa fac masuratorile cu aceeasi masina inainte si dupa chip. Polo-ul meu are 125000 de KM, probabil nu mai avea cu softul original cei 112 Nm declarati de fabricant.Respect si la mai multe impresii !

@bebeko: daca tot esti din zona Clujului hai sa facem o masuratoare cu masina ta.

Modificat de kisslorand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord , dar abia ieri am ridicat-o . Nu ar trebui sa-i fac rodajul mai intai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOL, mi-e frica ca a ta fiind nou-nouta va avea cuplul ca a mea tunata :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!