Jump to content

Allianz Tiriac


champion
 Share

Postare recomandată

Cand o sa vedeti un deviz incarcat la noi atunci va sfatuiesc sa deschideti o astfel de discutie. Cand o sa aveti piese in Audatex care NU se gasesc nicaieri si tu ca service ai obligatia sa le gasesti si sa le facturezi cu un pret imopsibil si toti clientii vad DOAR service-ul responsabil de asta sincer chiar nu-ti doresti sa lucrezi cu ei.

Cat despre nevoia noastra pot sa va zic ca in cazul nostru particular daca maine am inceta orice decontare nu s-ar schimba nimic in activitatea noastra !

Va zic eu rezultatul: Mergi fericit posesor al unei asigurari sforaitoare cu nume sonor si service-uri mici, mari, medii te refuza elegant. Ce faci cu dauna ? Vorbesti cu un inspector si cumperi 2 ciocane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • champion

    7

  • ciomi

    6

  • PPPPP

    5

  • alexanderdj

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din ce stiu eu cel putin reprezentantele lucreaza numai cu piese originale asa ca automat piesele vor fi luate pe original.

Stiu multi oameni care evita cat pot de mult Porsche Ro (sa vb despre reprezentanta VAG in Ro). Am avut 3 reparatii la ei si cred ca piesele originale sunt SINGURUL avantaj.

Nu sunt super la vopsea (mi s-a exfoliat o piesa de la ei, diferenta culoare mica), stai o groaza de timp cu masina in service, nu lucreaza exceptional cu asiguratorii (de fiecare daca am achitat eu ca altfel stateam cu lunile dupa ei, mi-am decontat apoi) si in relatiile cu clientul sunt praf, nu-ti comunica nimic, te pun in fata faptului implinit la final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ati fi sinceri ati recunoaste ca va deranjeaza faptul ca va verifica cu Audatex-ul si nu mai puteti incarca devizele.Pentru voi sunt bune acele societati care platesc repede ceea ce le bagati voi pe gat in orice deviz. De aceea nu mai vreti Allianz si Generali.

Nu-i nimic, sunt si alti profesionisti ca si d-vs.Cum spunea un coleg mai sus, peste 80% din comenzi sunt pe baza societatilor de asigurare, asa ca ar fi bine sa incetati sa-i blamati.

bine spus!

la noi serviceurile isi permit sa speculeze faptul ca sunt inca putine fata de cat ar trebui si isi jecmanesc clientii cu tarife la manopera si piese de cele mai multe ori aberant de mari.

poate e un sistem mai greoi la inceput dar sper ca in timp sa mearga mai fluent si sa fie adoptat de cat mai multe soc. de asig. pt ca este in avantajul nostru sa platim pretul corect pt repararea unei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fericire, colegul ciomi a avut dreptate.

Procedura s-a imbunatatit, cel putin in cazul meu Allianz a facut treaba si inca foarte bine.

Nu am avut nici un fel de problema cu ei, au facut plata pentru toate pagubele din accident ale masinii si au trimis devizele de plata in 2 zile din momentul in care le-au primit.

Desi eu sunt cel care a initiat topicul, nu am ce sa le reprosez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a mai avut cineva experiente de orice fel cu ei?

o sa am eu maine si sa stiu la ce ma astept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acceptul de plata se da doar catre acele service-uri care au contracte incheiate cu societatile de asigurari, cititi contractele de asigurare bine si veti observa ca in modalitatea de rezolvare a daunelor acel accept nu apare niciunde

acceptul este parte in contractul dintre asigurator si service, referitor la un client comun

contractul este mai amplu, stabileste preturi la manopera discount-uri la piese, modalitati de lucru (audatex, reconstatari, termene de plata, etc)

unele societati, pentru a multumi clientii, ii pun sa aleaga din lista service-urilor cu contract

un dealer important din tgv a tinut de preturi, toate societatile de asigurari au inceput sa recomande service-ul din Pitesti al importatorului, drept pentru care dealer-ul a inceput negocieri cu asiguratorii pentru incheierea de contracte

si asa exista diferente intre preturile anumitor service-uri in functie de faptul daca ai casco sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat pe asigurare parbrizul ciobit .... am fost la ei , ei au costata si au deschis dosarul de daune in care am constata ca era trecut va valoare inmaxim 350Euro. M-am dus cu hirtia de la ei la service (Tess) care intr-o saptamina (atit a durat sa il comande) mi-a schimbat parbrizul. Precizez ca cei de la service mi-ai spus ca dureaza o sapt comada si in timpul acesta sa ia legatura si cu cei de la Allians pentru a le face plata!

Problema rezolvata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut...am avut un accident destul de urat saptamana trecuta soldat cu o ranire destul de grava a celui care a provocat accidentul (nu a cedat trecerea) ... am mai descris : aici .

acum problema : am primit astazi un telefon de la consilierul de service care se ocupa de masina ca trebuia sa mai trimit in plus fata de cele trimise deja acolo impreuna cu masina : copie de pe procesul verbal intocmit la fata locului accidetului si copie permis + buletin personale . din nedumerire am oprit la un agent de circulatie si am intrebat de procesul verbal care trebuie trimis si a zis ca nu se elibereaza proces verbal la un accident cu vatamare corporala grava . Nu stiu de ce trebuie procesul verbal asiguratorului casco deoarece politia rutiera bucuresti mi-a dat o foaie cu o adresa catre societatea Allianz Tiriac din care se dovedeste ca nu am fost baut si ca din primele cercetari nu am incalcat nicio lege eu, ba chiar scrie ca X a incalcat nu stiu ce lege(asta cred ca e anexa 2 daca asa se numeste) + dovada de reparatie ! Am trimis astazi copie buletin+permis la consilierul acela ca sa ii cheme (din nou) pe cei de la casco (eu nu pot sa ma duc personal deoarece sunt ocupat cu facultatea in Bucuresti si masina este in service la reprezentanta VW din pitesti ) , Domnul consilier a zis ca maine ma suna sa imi zica daca VOR sa deschida dosarul de dauna cei de la casco.

intrebare : au nevoie de procesul verbal cei de la casco ca sa deschida dosarul de dauna ? nu sunt obligati? si daca era vina mea tot trebuia sa imi deschida ca daia platesc !

Modificat de MateiWmW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumnatul meu a avut 2 accidente intr-o luna, nici unul din vina lui: in primul i-a intors unul de pe banda 1 in fata (el venind pe banda 2 si da, a intors, nu a schimbat banda) si in cel de al 2-lea, un politist grabit, a trecut pe rosu, fara girofar, fara sirena. A ales sa repare masina pe CASCO , mai ales ca RCA-ul primului era facut la nu-stiu-ce-firma de asigurari, de care nici unul dintre noi nu auzise.

Totul a decurs normal, pana in momentul intocmirii devizului de achitare a reparatiilor: Allianz a refuzat sa achite contravaloarea vopsirii barelor (desi erau trecute in constatari si cea de pe fata trebuia schimbata, cea de pe spate doar revopsita), pe motiv ca la data incheierii politei CASCO, acestea prezentau mici zgarieturi(lucru specificat de altfel in polita).

Nelamurirea si nemultumirea e: daca ei oricum isi recupereaza banii de la RCA-urile alora, de ce au procedat in acest mod??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi ilegal sa faca asta si asiguratorul de rca ar putea refuza plata vopsirii barilor catre allianz pe motiv ca aceasta nu avea obligatia sa faca asta.

sper ca s-a inteles. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie foarte clar.

La orice companie de asigurari , daca asiguri o masina ce are o zgarietura pe un element de caroserie , o ciupitura pe un geam acea companie are obligatia ca inainte sa inchei contractul sa o specifice in inspectia de risc si sa iti recomande remedierea lor .

Oricum vopsirea elementului de caroserie zgariat nu se va suporta de catre asigurator iar in cazul parbrizului nu se plateste , chiar daca s-a spart in alt loc ci nu acolo unde era ciupit .

Pare absurd insa asa este .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru deschiderea unui dosar de dauna (indiferent de societatea de asigurari) sunt nevoie de cateva hartii: proces verbal si/sau autorizatie de reparatie eliberate de catre politie sau autorizatie de reparatie de la asigurator, in cazul in care nu a mai fost implicat in evenimentul rutier si alta parte-adica nu s-a deteriorat un bun a altei persoane. De la asigurari nu o sa iti vina nimeni sa iti faca acasa sau in service constatarea pe masina fara o instiintare scrisa ( se complecteaza pe hartii tipizate la sediul asiguratorului), catre societatea de asigurari din partea proprietarului sau a utilizatorului masinii. Daca in accident au fost victime, nu se elibereaza proces verbal de constatare a vinovatiei ci doar de constatarea la fata locului ( care se obtine de asigurator in urma unei adrese la politie) , proces care spre deosebire de primulnu stabileste o vinovatie ci doar ceea ce a gasit politistul la fata locului. Vinovatia se poate stabili pe baza datelor culese de catre politie sau o instanta de judecata in functie de gravitatea evenimentului rutier. In perioada aceasta daca nu ai polita casco, este societatea de asigurari nu poate angaja o plata spre un service sau pentru ca nu este stabilita inca o vinovatie chiar daca tu stii de exemplu ca circulai pe drum prioritar si altul s-a bagat in tine.

De fapt serviceul primeste un discount de 8% din piesele originale comandate de Allianz si pana la 15% din cele comandate pe producator. Sansa ca pe masina sa primesti piese de producator depinde exclusiv de cat de mult castiga serviceul din acest discount.

Daca ati fi sinceri ati recunoaste ca va deranjeaza faptul ca va verifica cu Audatex-ul si nu mai puteti incarca devizele.Pentru voi sunt bune acele societati care platesc repede ceea ce le bagati voi pe gat in orice deviz. De aceea nu mai vreti Allianz si Generali.

Nu-i nimic, sunt si alti profesionisti ca si d-vs.Cum spunea un coleg mai sus, peste 80% din comenzi sunt pe baza societatilor de asigurare, asa ca ar fi bine sa incetati sa-i blamati.

Adosurile care si le pun service-urile pe pise sunt destul de consistente. De multe ori baga pe gat piese la oameni de producator si le factureaza la societatile de asigurari ca si originale. De aceea nu le convine noul sistem. In audatex sunt normativele furnizate de producatorii de autovehicule si preturile la piese sunt preturi de reprezentanta, furnizate de importatorul marcii in cauza, in euro, calculate in lei la cursul de schimb din ziua intocmirii devizului. Tot ceea ce sa facut pana acum ca si devize s-au facut dupa ureche sau pe baza unor normative vechi ( dacia , aro, daewoo) cu ajutorul carora se asimilau auto avariat si se faceau devize dupa bunul plac si ureche, fara nici o treaba cu realitatea. Am vazut ca cineva mai sus spunea ca allianz comanda piesele in functie de ceea ce cere service-ul Fals! Servcie-ul comanda piesele pe nr de dosar la mai multi importatori si furnizori de piese cu care Allianz are contract, piese , care sunt platite de asigurator direct furnizorului. Pentru asta service-ul primeste o renumeratie numita taxa de manipulare care de fapt contine adaosul comercial al service-ului pe piesa. Este un alt mod de a controla ca service-ul isi respecta angajamentul de adaos comercial pe piesa , care si l-a luat semnand cu asiguratorul un contract. Ca sa fim seriosi, patronul service-ului daca are doua firme poate foarte usor sa insele asiguratorul zicand ca si- pus adaos de doa 10%, daca isi trece piesa si prin cealalta firma. Pe prima obtine un 30-40% si pe ce-a de a doaua doar 10-15%. Simplu, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cap_de_viezure

Nu stiu ce sa zic, sunt eu mai norocos sau e lumea prea pretentioasa dar am citit ca multi se plang de allianz. Lluna trecuta am lovit pe unul cu un volvo pe ghencea , dar nu am avut probleme de nicio culoare. Am fost la service ul constatator allianz , undeva pe la cet vest in 20 de minute aia mi-au facut constatarea , am fost cu ea la service , aia mi-au bagat masina in reparatie dupa vreo doua saptamani cand au avut liber si in rest s-au rezolvat intre ei service ul cu asigurarea. Nu a durat nici mult , nu a fost nici complicat , nu si-au batut nici joc de mine. Cred ca allianz sunt destul de buni, macar fac platile la timp, am avut inainte omniasig si dura extrem de mult toata procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cap_de_viezuri - asta pentru ca Allianz este singura societate care are acord de plata cu service-urile si chiar daca nu au platit service-ul iti va elibera masina fara probleme , la restul ...se asteapta bani insa si pretul unui casco la tiriac este cu 30% mai mare decat la concurenta .

Preturile mici la casco trebuie sa se reflecte undeva - si de cele mai multe ori se reflecta in servicii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany 30% in plus decat la concurenta??

pai eu am cautat sa imi fac casco si dupa vreo 10 oferte allianz era in primii trei dar nu cel mai scump.

sunt altii mai scumpi si mai prosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina personala nu e la allianz dar cele de la firma da. pe CASCO f seriosi, la RCA la fel (o masina a firmei a fost lovita de o tanti asigurata la allianz). totusi sunt si prea creduli ceea ce nu e bine. Exemplu : daca "dauna total" e de 5000 ron devizul initial face 3000 ron la urma tot cca 4900 ron se va incasa de service. partea buna e ca schimba tot pt. masina dar partea rea e ca mai tin ceva timp masina la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completez la ce a spus maie- taxa de manipulare pe care o pun service-urile se caluculeaza fix la pretul pesei de dealer indiferent de pretul la care s-a cumparat real reperul respectiv .

Sa va mai spun ca de cand cu ocaua aceasta denumita "audatex" unii patroni de sevice-uri se plang ca..."o sa ajung sa aduc bani de acasa " ??? :P

Off.Topic:

Dar ca noua ,tuturor celor care avem asigurari , ni se calculeaza rata daunalitatii in funcie de primele de asigurare platite si despagubirile platite de asigurator? . Una e sa platesc 800 de euro / an casco si la avarierea unei bari sa imi ia service-ul 500 de euro pe toata reparatia si alta e sa imi ia 1100 de euro (si sa mai fie si piese pe producator). La reintregirea sumei asigurate voi plati mai mult iar la expirarea politei , avand in vedere ca valoarea daunei a depasit prima de asigurare incasata se va aplica malus .

Asa ca nu prea mai e cazul sa zicem " nu ma intereseaza cat costa ca o fac pe casco ". Ba ma intereseaza si cat costa si ce materiale pui desi o fac pe casco .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am fost sa ridic masina de la reprezentanta VW de la Pitesti (5 saptamani masina a stat in service) timp in care cei de la casco nu si-au facut timp sa ia legatura cu politia din bucuresti pt eliberarea unei "hartii" fara de care nu se poate face acceptul de plata. uitandu`ma pe factura si "nota de constatare" am observat cu stupoare ca pe nota erau trecute jos in rubrica adresata mie (proprietar/imputernicitului) numele si semnatura mea...care evident nu sunt scrise de mine(fals in acte) si sus bifat la "cine va achita reparatia" ca "asiguratul" va achita . Constatarea nu s-a facut in prezenta mea , semnatura nu e a mea (copiata aproximativ de cine a falsificat`o) numele scris (nu e scrisul meu). Au ajuns sa isi bata joc de mine ,de timpul meu si de masina mea niste oameni care fac constatari si semneaza in numele imputernicitului. intrebarea mea vine acum : se poate schimba aceasta foaie si sa se treaca ca plateste Allianz Tiriac , sau trebuie sa ii dau in judecata , in speta pe agentul constatator ?

mentionez ca accidentul a fost cu victima(nu a decedat) , nu a fost vina mea , rezultat etilotest 0 , cel in culpa nu avea permis / rca . am dus anexa 2 + dovada de reparatie + polita casco si ei zic ca mai e nevoie de o hartie de la politie (am full casco). Stie cineva de ce hartie e vorba ?

Modificat de MateiWmW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exceptand chestia cu semnatul in locul tau cei de la Allianz au procedat corect. Ei au asteptat raspunsul Politiei in legatura cu producerea evenimentului. Trebuie sa le raspunda in scris cine s-a facut vinovat de producerea evenimentului, lucru care dureaza conform legilor din Romania maxim 30 de zile lucratoare (poate din cauza asta a stat masina in curte la service atat timp). In aceste situatii e normal ca pe nota de constatare sa fie bifat "plateste asiguratul". Acuma ca ei au intrat in posesia actului de la Politia vor trimite catre service alta nota cu "achita Allianz". Oricum tu nu vei fi nevoit sa achiti nimic, dar ramane chestia cu semnatul in locul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-ne si pe noi la curent cu semnatura aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil vor plati ei, apoi vor recupera banii de la cel vinovat, prin instanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

In cat timp trebuie facuta constatarea unui accident fara victima cu intelegere amiabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

De curand am avut parte de un incident neplacut (iesind cu spatele dintr-o parcare intr-un moment de neatentie am zgariat partea dreapta lateral spate destul de rau).

Masina este luata in leasing si am casco 4.5% la Allianz ,fransisa 0. Vreau sa fac masina pe casco , care sunt pasii pe care trebuie sa-i urmez ?Trebuie sa ma duc la politie pentru vreo constatare sau sa ma duc direct la Allianz?

Si inca ceva daca o repar pe casco voi plati ceva(reintregire)?Stiu ca daca e in leasing rata de casco nu creste si nu scade in anul urmator dar nu stiu daca voi face alte plati ?

post-97600-0-16246500-1336916978_thumb.j

post-97600-0-59536800-1336917036_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa mergi direct la asigurator.

Pentru acel ceva de care intrebi (reintregire) , citeste contractul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!