Jump to content

Allianz Tiriac


champion
 Share

Postare recomandată

Pe scurt.

Un mic accident cu masina din semnatura. Dus la agentul de asigurari constatator, notat, fotografiat. Mers cu masina in service. Persoana de acolo mi-a explicat toata procedura cu lux de amanunte, procedura pe care o descriu si eu mai jos pt cai care vor avea aceasta problema.

1. Ei fac comanda de piesele care au fost notate de catre agentul asigurator din Ploiesti.

2. Cand vin piesele demonteaza partile avariate, iar daca se gaseste si altceva in interiorul masinii/ motorului (plastice, etc) care sunt avariate sunt fotografiate si trimise catre Allianz Bucuresti pentru aprobarea platii.

3. Cand vine aprobarea, ei fac comanda pentru acele piese, se asteapta sosirea lor si se face reparatia.

4. Dupa ce masina este reparata, aceasta nu poate parasi service-ul pana nu se primeste acceptul de plata de la Allianz Bucuresti. Tot pe mail.

Si acum ce e deranjant:

La pct. 2, pana vine aprobarea dureaza intre 3 zile si 2 saptamani, timp in care masina sta in service degeaba.

La pct. 4, timpul in care vine aprobarea este de 1 saptamana pana la 2 luni (!). Cand am predat masina, inaintea mea era un nene cu un Audi A4 care a stat cu maina 3 luni in service, mai mult din cauza celor de la Allianz. Persoana de la service mi-a spus ca in cele mai multe cazuri aprobarea vine dupa 3 saptamani de la data in care se face cererea de despagubire. Deci practic service-ul nu asteapta plata sumei ci doar acceptul de plata de la Allianz (adica sa zica decat "ok").

Intrebare normala a mea (fiind in service si cu alta ocazie) s-a schimbat procedura? Inainte veneam semnam factura si imi dadeati masina. Ce e diferit acuma?

Mi se explica frumos ca mai nou Allianz dau aprobari doar de la Bucuresti (eu fiind din Ploiesti) si s-au trimis toate devizele spre aprobare si nu imi pot ridica masina pana nu se da acceptul de plata.

Dar nu vad de ce inca o data mai da ok-ul, daca l-a mai dat agentul asigurator inainte si inca o data cei de la Bucuresti pe mail..

De ce trebuie sa stau atata timp cu masina in service pentru ca au ei precedura lu' peste?

Eu acum sunt in pct. 2, dar ma gandesc cum sa evit nervii cand ajung la pct. 4. Deocamdata dau telefoane la Allianz dar nu raspunde nimeni.

P.S. La intrebarea mea De ce s-a schimbat procedura care functiona foarte bine...raspunsul a fost ...Am incercat sa venim in intampinarea clientului :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • champion

    7

  • ciomi

    6

  • PPPPP

    5

  • alexanderdj

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acesta este motivul pt. care foarte multe service-uri nu mai lucreaza cu Allianz.

Noua procedura te face sa ai probleme cu clientii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate dupa 2 ani si jumatate de colaborare cu cei de la Allianz avand mai multe masini de la firma asigurate la ei(Casco+Rca) printre care si a mea am renuntat la ei.In timpul asta inafara de 4 parbrize si un proiector nu am avut daune iar acestea au fost oki...exact cum explica si colegul mai sus...dus masina in service si cand e gata semnat factura.

Acum 2 saptamani dupa ce mi-am gasit capota lovita(zgariata tare) in parcare am hotarat sa o vopsesc fiind si destul de sablata.Fiind foarte aglomerat la dealer-ul din oras(pe langa asta vopsesc si prost) am hotarat sa o repar la un service particular insa nu un service de cartier care avea decontare directa mai cu toate firmele de asigurari mai putin Allianz Tiriac....am zis ok...platesc eu si astept banii(ca doar asta e procedura).Pe langa faptul ca am plimbat zeci de predevize de asigurare de la service la ei sa nu ma trezesc ca nu voi primi banii integral am primit banii cam intr-o luna si un pic cu toate ca in contract scrie clar ca sunt obligati se vireze banii in termen de 15 zile lucratoare...deci foarte nasol pentru mine...

Am hotarat sa renunt la ei...nu aveam nici un castig...pe langa faptul ca m-au despagubit extrem de greu mai au si un program de calculatie a daunelor numit Audatex (nu stiu daca am scris bine) program care este extrem de stupid pentru service-urile noastre care tot timpul incarca cate putin devizele.... :)

Urmeaza sa imi caut in zilele urmatoare alta firma...de Allianz nu prea as vrea sa mai aud... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar au o imagine buna pe piata, ca firma serioasa. Si in poll-ul de pe undeva de pe aici parca e lider detasat, ca si pe piata romaneasca. Si eu m-am bazat pe aceste 2 lucruri. Din pacate nu sunt nici pe departe cei mai buni.

Ce ma supara cel mai tare e ca stiu cum functiona inainte treaba. Totul mergea ca uns: in ziua in care imi terminau baietii din service lucrarea ma sunau, mergeam la ei, semnam factura si gata. Nu asteptam dupa accept de plata si alte prostii. Totul se rezolva rapid.

Insa de anul asta au decis Allianz sa aplice "noua politica".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cati clienti Allianz de la noi au schimbat asiguratorul datorita acestei noi practici?

TOTI

Cred ca asta spune tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PPPPP

Spune-mi te rog, din experienta ta, ceilalti sunt mai putini buni ? Generali de exemplu?

Si eu sunt tentat sa schimb, dar sa nu cad din lac in put...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut CASCO la Allianz dar credeam ca si la ei este procedura cu "acceptul de plata". La Generali si Omniasig cu care am avut contacte asa era si credeam ca la toate societatile de asigurari se procedeaza la fel. Totusi, nu am avut nicodata de asteptat mai mult decat ziua in care era gata masina...si am avut 5 dosare de dauna anul trecut. Ma mir ca la Alianz dureaza asa mult. Poate ca interzierea se datoreaza faptului ca aprobarile vin TOATE de la Bucuresti...asta poate duce la aglomerarea dosarelor de dauna intr-un singur punct care nu poate face fata (pe langa birocratia existenta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu m-as asigura la societatea mai sus amintita.

Seriozitatea este invers proportionala cu cota de piata in acest domeniu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca la mine totusi sa nu dureze asa de mult, azi dupa ceva presiuni si insistente la telefon au trimis ok-ul pt piesele suplimentare (pct. 2), - multumesc don'shoarei de la Allianz pentru ajutor.

Cel care se ocupa de masina mea de la Cardinal Motors Ploiesti mi-a spus ca masina va fi gata undeva spre sfarsitul acestei saptamani, inceputul saptamanii viitoare, dupa aceea ajung in pct. 4.

Va tin la curent daca mai am noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt unul dintre cei care a renuntat la a mai reinoii polita casco la Allianz.

Intradevar, anul trecut era alta poveste, dar de la inceputul anului odata cu noua politica, vor pierde din ce in ce mai multi clienti. Si asta datorita lipsei de incredere in propii angajati. Pt ca oricat de atenti si de profesionosti ar fi cei de la centru care dau acceptul de plata, nu pot avea un control mai bun decat inspectorul de daune local, cel care merge in service periodic si se asigura ca lucrarile efectuate se impun si sunt corect mentionate in devizul de plata.

PS: In prezent inspectorii de daune de la Allianz nu mai au de ce sa mearga prin service-uri, pt ca totul se face intre service si centrala Allianz, prin mail. Cred ca vor pierde pe langa clienti si multi bani aiurea.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce a-ti scris pana acuma aveti in mare parte dreptate dar numai ca procedura e un pic diferita de ceea ce a-ti enumerat voi mai sus. E adevarat ca de la 1 ianuarie cei de la Allianz au modificat sistemul de lucru in ceea ce privesc daunele auto deoarece s-a ajuns la concluzia ca multe facturi care vin de la service sunt incarcate si ei plateau mai mult. Au implementat noul sistem de calculare a devizelor (AUDATEX) care este folosit in peste 20 de tari de majoritatea firmelor de asigurari (deja am inteles ca si cei de la Unita ar fi implementat acuma si ei acest program). Momentan toate contractele intre Allianz si unitatile service au fost renegociate conform noilor conditii impuse de Allianz (se lucreaza doar cu 2-3 firme importatoare de piese auto si toate unitatile service trebuie sa foloseasca acest program). Si din acest motiv multe service-uri au renuntat la colaborarea cu Allianz deoacere li s-au impus anumite conditii deci implicit un profit mai mic, oricum toate reprezentantele lucreaza in continuare. Oricum pana spre sfarsitul verii (din ce stiu eu cel mai tarziu in sept-octombrie) se va termina de implementat noul sistem de calcul la toate service-urile cu care exista contract semnat si procedura va fi de 1000 de ori mai usor, mai simplu si mai ieftin decat pana acuma (persoana pagubita se va duce la Allianz, va face constatarea, se duce la un service partener si i-si repara masina iar cand ea va fi gata el va veni si o va ridica fara sa mai fie nevoie de acceptul de plata la Allianz). E adevarat ca pana acum vreo luna dura si 2-3 saptamani pana primeau acceptul de plata de la Bucuresti. Acuma dureaza mai putin, cam 1-2 zile in care se primeste accpetul de plata. Oricum daca se intarzie cu acceptul de plata puteti trimite un mail la service@allianztiriac.ro - adresa de mail cu care iau legatura cei din service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciomi

Pari mai informat decat mine si poate ca intelegi.

Eu totusi nu stiu ce proceduri folosesc ei, ce vor sa implementeze, cum merge aceasta procedura in alte tari si nici nu ma intereseaza. Eu stiu ca dau foarte multi bani/ luna, si cand am o problema trebuie sa alerg, sa dau telefoane si sa intervin sa mi se rezolve o intr-un timp normal. Si toate acestea pe banii mei si pe timpul meu. Nu este normal, atata timp cat acest lucru trebuia sa se intample de la sine.

Nu-ti doresc sa ai o problema cum a avut nenea cu audi din fata mea, si sa stai mai mult de 4 saptamani sa vina o aprobare, desi masina este reparata. Inteleg ca incerci sa gasesti explicatii, asta pana vei fi si tu intr-o situatie asemanatoare si atunci vei vedea ce simte si cel care plateste si i se intampla asta.

Oricum, sper sa ai dreptate si sa fie cazuri de domeniul trecutului. Mi-as dori foarte mult sa ai dreptate si sa o pot lua in 2-3 zile.

Anyway, mersi pt informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin M.

pe langa, dar daca tot se vorbeste de allianz.......

rca-ul la astia dupa ce se calculeaza de au iesit 6,8 mil la un g5 102cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic ar trebui ca in maxim 2 zile sa vina de le Bucuresti acceptul de plata. Oricum daca nu vine asa de repede poti sa le trimiti un mail la service@allianztiriac.ro.

In ceea ce priveste calculul la polite Rca si Casco persoane fizice si foloseste acelasi sistem care este utilizat si afara si care a fost implementat acuma si de omniasig si generalli. In calculul politei se iau in considerare anumite date : varsta prorietarului, data obtinerii permisului, localitatea de resedinta si in functie de aceste date se stabileste pretul. Cu cat persoana este mai in varsta si are permis de mai mult timp va plati mai putin decat o persoana mai tanara. La fel depinde si de localitatea in care locuieste. O persoana care e domiciliata in Bucuresti va plati mai mult decat acceasi persoana care este domiciliata intr-o alta localitate. Ei iau in considerare gradul de risc de a produce un eveniment rutier. In Bucuresti e riscul mai mare de a produce un accident decat in alte orase mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciomi, multumesc pt informatii.

o sa te tin la curent cu evolutia sa-ti spun daca ai avut dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditiile in care toate service-urile din Bucuresti au comenzi pt. 2 sapt+ de ce ar lucra in conditiile impuse mai sus?

In al 2 -lea rand nu stiu un client multumit deplin de reprezentante in conditiile in care programarile sunt oricum la 1 luna si ei nu sunt supusi conditiilor descrise mai sus.

In al 3 -lea rand suntem mai multe service-uri care am preferat sa incetam colaborarea directa cu ei . Sunt curios cine o sa mai repare pt. ei?! Service-uri cu oameni nepriceputi, nou deschise samd.... Eu nu m-as duce cu masina personala la astfel de profesionisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea celor de la Allianz este buna si cred ca toate companiile de asigurari vor adera la ea, doar ca in prezent le cam face peri albi clientilor, lichidatorii de la Bucuresti se misca destul de lent datorita numarului mare de daune.

Modificat de jmason
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum pana spre sfarsitul verii (din ce stiu eu cel mai tarziu in sept-octombrie) se va termina de implementat noul sistem de calcul la toate service-urile cu care exista contract semnat si procedura va fi de 1000 de ori mai usor, mai simplu si mai ieftin decat pana acuma (persoana pagubita se va duce la Allianz, va face constatarea, se duce la un service partener si i-si repara masina iar cand ea va fi gata el va veni si o va ridica fara sa mai fie nevoie de acceptul de plata la Allianz).

Domnu ciomi nu stiu cum ti se pare tie de 1000 de ori mai usor noul proces ca mie mi se pare de 1000 de ori mai aberant.

Faptul ca piesele sunt comandate de asigurator mi se pare din start absurd, gandeste-te cate probleme si cat timp pierdut o sa insemne asta. Eu am avut destule daune cu masina si cam in jumatate din cazuri am cumparat eu piesele de la magazin (preturi OK) si mi le-am decontat de la asigurator fara probleme. Pe langa faptul ca ajung parca mult mai rpd decat la service-uri am garantia ca sunt piesele mele si sunt OK. Cum poti sa zici ca faptul ca ASIGURATORUL imi comanda de unde are chef piesele e un lucru bun?!?!

Gandeste-te aprobarile astea intermediare cat o sa dureze (suntem in Romania si sunt multe daune mai ales in bucuresti).

Si nu in ultimul rand ma deranjeaza ideea de service partener. Nu pot sa ma oblige sa ma duc la service-urile lor cu care lucreaza de obicei (din experienta proprie sunt cele mai de kkt, scuzati expresia) si deja daca ai iesit din "plan" o sa se complice situatia cu piesele, predarea, comandarea etc. Deja vad 100 de probleme posibile.

Pentru cineva ca mine (probabil client problema pentru service-uri) care merg mult prin buc si mai tot timpul mi-o freaca unu prin parcare (nu suport zgarieturi pe masina) acest nou sistem o sa aduce MULTE batai de cap si cred ca si pentru restul oamenilor nu o sa aduca nimic bun.

SINGURA entitate pentru care acest nou sistem e favorabil e compania de asigurari insasi care poate sa-si ia piesele de unde are chef si poate sa controleze mai bine procesul de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand va fi implementat integral acest sistem te asigur eu ca va fi cel mai avantajos pentru client pentru ca nu va mai astepta nici macar 1 minut in plus din momentul in care masina va fi gata. E perfect adevarat ca se vor pierde multi clienti in acesta perioada dar asa a fost si anu trecut cand era singura firma care avea introduse frasinzele obligatorii la orice dauna si daca e sa fac o comparatie acuma e cam singura companie de asigurari care la persoanele peste 30 de ani ofera si varianta cu fransiza 0. In ceea ce priveste comandarea pieselor aceast lucru il va face service-ul dar numai de la anumiti importatori si au voie sa-si puna numai un anumit adaos convenit in contractul semnat cu Allianz (anul trecut se plateau foarte multi bani pe piesele auto; erau diferente enorme intre preturile practicate de importatori si service-uri). E adevarat ca si pe mine sincer ma deranjeaza chestia cu service partener dar din cunostiintele mele toate societatile de asigurari au anumite service-uri cu care au decontare directa.

Oricum daca e sa luam ne luam dupa veniturile service-urilor peste 60% din incasari sunt provenite de la firmele de asigurari fie ca e vorba de Rca sau Casco (daca ma insel va rog sa-mi spuneti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura mea nedumerire este de ce acceptul de plata il da numai centrala Allianz ?

Pt ca aici e marea problema, respectiv timpul mare de asteptare pana la sosirea ok-ului din partea Allianz.

De asemenea cu actualul sistem se pot incarca mai usor facturile decat inainte.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta cu acceptul de plata dat de centrala din Bucuresti nu prea o agreez nici eu, dar asta a fost hotararea lor. In ceea ce priveste costul facturilor asta a fost si motivul pentru care au introdusul noul sistem (reducerea costurilor si eliminarea incarcarii facturilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand va fi implementat integral acest sistem te asigur eu ca va fi cel mai avantajos pentru client pentru ca nu va mai astepta nici macar 1 minut in plus din momentul in care masina va fi gata..... In ceea ce priveste comandarea pieselor aceast lucru il va face service-ul dar numai de la anumiti importatori si au voie sa-si puna numai un anumit adaos convenit in contractul semnat cu Allianz (anul trecut se plateau foarte multi bani pe piesele auto; erau diferente enorme intre preturile practicate de importatori si service-uri). ....

si o sa repare masinile doar cu piese originale ?!?!?!?

intreb nu de alta dar poate cind voi face polita casco voi plati cu bani trasi la copiator color :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:stupid: Exact la asta ma gandeam si eu Dragos, d-aia am si spus ca de multe ori prefer sa iau eu piesele pentru a fis sigur de provenienta...

Garantez ca nu vor fi originale pentru ca astfel n-au facut nici o afacere... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt serviceul primeste un discount de 8% din piesele originale comandate de Allianz si pana la 15% din cele comandate pe producator. Sansa ca pe masina sa primesti piese de producator depinde exclusiv de cat de mult castiga serviceul din acest discount.

In conditiile in care toate service-urile din Bucuresti au comenzi pt. 2 sapt+ de ce ar lucra in conditiile impuse mai sus?

In al 2 -lea rand nu stiu un client multumit deplin de reprezentante in conditiile in care programarile sunt oricum la 1 luna si ei nu sunt supusi conditiilor descrise mai sus.

In al 3 -lea rand suntem mai multe service-uri care am preferat sa incetam colaborarea directa cu ei . Sunt curios cine o sa mai repare pt. ei?! Service-uri cu oameni nepriceputi, nou deschise samd.... Eu nu m-as duce cu masina personala la astfel de profesionisti.

Daca ati fi sinceri ati recunoaste ca va deranjeaza faptul ca va verifica cu Audatex-ul si nu mai puteti incarca devizele.Pentru voi sunt bune acele societati care platesc repede ceea ce le bagati voi pe gat in orice deviz. De aceea nu mai vreti Allianz si Generali.

Nu-i nimic, sunt si alti profesionisti ca si d-vs.Cum spunea un coleg mai sus, peste 80% din comenzi sunt pe baza societatilor de asigurare, asa ca ar fi bine sa incetati sa-i blamati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu cel putin reprezentantele lucreaza numai cu piese originale asa ca automat piesele vor fi luate pe original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!