Jump to content

Electromotor - probleme


vale46
 Share

Postare recomandată

CUm se scot rotitele reductorului de pe electromotorul de polo 6n?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • SOLAR

    10

  • katut

    10

  • GABIVVX

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu probleme cu pornirea. Daca sta masna pe drepata 3-4 zile nu mai porneste, dupa ce ii dau curent o ia insa sa nu fac pauza de cateva zile. Am fost la un service si mi-a zis ca bateria este ok. Ce poate fi? alta parere este aceea ca electromotorul sa nu faca contact.

 A mai patit cineva ceva la fel?

 Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică tensiunea bateriei după cele 3-4 zile, înainte să porneşti, apoi urmăreşte cât scade tensiunea pe timpul încercării de a porni şi scrie aici.

Nu învârte deloc înainte de a da curent de la altă baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara si tensiunea de incarcare. poate nu iti incarca deloc

trebuie sa fie intre 13,8-14,3 cu toti consumatorii porniti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi, maine merg la un electrician, o sa postez ceea ce voi descoperii.

 Nu invarte deloc inainte de a da curent de la o alta masina.

 Poate ii dau de cap maine, am auzit o varianta precum ca ar fi oxidati carbunii de la electromotor, deoarece inainte sa o cumpar masina nu a circulat foarte mult.

Modificat de RudyART
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai treaba cu electromotorul la tine !

Mai repede este bateria dusa sau nu iti incarca alternatorul.

Daca erau carbunii (sau....... ce mai zici tu acolo) oxidati nu pornea nici cand ii dai curent de la alta masina.

Asa ca verifica incarcarea si bateria eventual sa nu ai consumatori aiurea care iti pot descarca bateria peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc robert r. , mi-ai dat un raspuns aproape de ceea ce am descoperit. Alternatorul incarca foarte bine, iar varianta cu carbunii pica, asa mi-a zis si electricianul la care am mers. Acum ramane de vazut bateria, insa ledul de la plafoniera nu imi functiona, am crezut ca este ars, asa ca l-am scos de acolo sa-l verific, insa nu parea ars, in fine, pentru a nu-l pierde l-am pus la loc si cand sa vezi ...surpriza...s-a aprins,si este destul de probabil ca el sa fii ramas in pozitia deschis, deci sa imi consume din baterie...cred si sper in acelasi timp..nu as dorii sa cumpar baterie inca! Am lasat masine 48 de ore dupa care am pornit-o si a mers!

 Sper ca asta sa fii fost! Dar cum pot verifica daca bateria tine curent? trebuie lasata mai multe zile sa nu functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

trebuie sa masori consumul pe baterie cu un ampermetrul in serie cand totul e oprit la ea, inclusiv portiere/haion inchis, plafoniere oprite, cheie scoasa din contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cum testez un electromotor pe banc ?

 

pentru ce e mufa aia cu 1 pin ? din cate imi dau eu seama... plusul e surubul (vine de la borna direct), iar masa o ia de la masina.. nu ?

 

am pus o baterie (ce-i drept mai obosita) dar nici macar sa se simta ceva...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E firul de excitatie. Cand ii dai curent si acolo cupleaza steerterul si porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si deci de aia nu mi s-a invartit mie de nicio culoare ? desi am pus firele de pe borna unei baterii ?

 

pun 12v si pe pinul ala ? cum il pot invarti out of the car ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

il tii bine pe podea cu piciorul, dai 12v pe borna + surub si masa pe carcasa si apoi dai 12v pe pin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am urmatoarea problema:

De cateva luni(2luni mai exact) patesc urmatorul lucru: merg la drum lung, ajung, las masina peste noapte si a doua zi cand dau contact se aprinde bordul insa nu o ia.

Ieri am fost si la sfatul cuiva am decis sa umblu la alternator. Trec peste aventura scoate alternatorul din Golf  mergi cu el repara-l, gata incarca cat trebuie, pune la loc.

Am mers 30 de km sau mai putin dupa aceea si azi dimineata cand sa dau contact iar nu porneste. Se aprind alea si cand dau cheie se sting toate.

Ce poate fi? Trebuie pusa bateria pe redresor? Clar acum nu mai e de la alternator, credeam ca ieri cat am mers s-a incarcat bateria...

Un sfat va rog...Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică următoarele:

  • tensiunea bateriei la oprirea maşinii şi apoi la pornire
  • încărcarea (dacă erau toate în regulă după 30 km trebuia să fie suficient de bine încărcată bateria)
  • legăturile la baterie şi caroserie să nu fie oxidate (degeaba sunt bune electromotorul şi alternatorul, dacă sunt contacte imperfecte)
Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

 

stie cineva unde gasesc rulmentul cu ace din capul electromotorului la T5?

S-a facut bucati si mi-a blocat electromotorul, l-am scos dar nu stiu cu ce sa-l inlocuiesc :)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salut,am si eu o problema.La un Bora 2001 AJM 86 kw,pun contactul si dau la automat si nu invarte nimic.Am scos electromotorul si l am testat.Bendixul iese si invarte bine(s ar putea sa faca scurt in el ceva,sa se fi dus carbunii).Am o nelamurire insa,poate stie careva,pe + ul ce intra in electromotor am gasit cablul "crapat".Cred ca mi a facut masa si acolo.Stie careva unde duce acel cablu? Daca e vreun releu care tine de cablu ala nesuferit? (si daca da,unde anume se gaseste?) 
Aici intra + 9z8q.jpg
.Multumesc.
Modificat de TheEagl3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela e firul de comanda al solenoidului, apare plus in momentul cand dai la cheie. Acel plus vine din contact dar poate fi si printr-un releu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e automata vine prin releu, daca nu, direct de la contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.Mai am o rugaminte,daca ma puteti ajuta cu o schema electrica(macar partea ce tine de electromotor) tot pentru acest tip de motor.Va multumesc anticipat,o seara faina domnilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi puteti spune cumva firul ce intra in solenoid,are vreun releu?

Si daca stiti cumva ce rol au releele:

109-

103-

100-

53-

377-

79-

167-

 

E vreunul responsabil pt pornire? Nu primesc curent pe firul ce intra in electromotor. Masina porneste doar cu fir direct de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pă nu ţi-a spus AlBundy mai sus?

4 dintre relee au semnificaţia trecută în schema de mai sus.

Verifică dacă este bun contactul şi dacă firul dintre contact şi solenoid este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cedat partea electrica a contactului, probabil.

Se schimba usor si ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un golf IV 1.4 benzina si am o problema: Daca este rece afara bendixul nu mai cupleaza se aude doar tacanitul, mentionez ca daca este cald afara functioneaza perfect.

Modificat de sergiu.s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!