Jump to content

Electromotor - probleme


vale46
 Share

Postare recomandată

Perii, bucse, arcuri bendix toate sunt solicitate la fiecare pornire... deci nu e nimic grav :blink:

pentru zona Brasov va recomand in Sacele la atelierul de la statuie... 2 electromotoare am rezolvat acolo... si merg perfect... ;)

salutare tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    15

  • SOLAR

    10

  • katut

    10

  • GABIVVX

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce riscuri presupune scaparea bendixului, sau ma rog, dimineata la rece se aude ca si cum ar scapa, motorul porneste normal iar in timpul zilei nu se mai aude nimic indiferent de cate ori porneste...

ma intereseaza ce riscuri presupune daca nu il curat acum, din cate am inteles mai scapa cand se umple cu mizerii sau oricum ceva care nu trebuie sa fie acolo :)

nu am desfacut niciodata un electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am ajuns si eu la nea Nicu si a facut treaba f. buna, se auzea acel tzac si nu-mi pornea masina :P , in plus de asta aveam simptomele de curca beata la pornire de ceva vreme.

Piese schimbate: Carbuni, 2 bucse, starter(ca sa nu mai umblu acolo in viitor)

Overall: Costuri bune si profesionalism, in plus mi-a pus piese originale, cand am dat o cheie nu mai recunosteam zgomotul. :)

@soila - Daca se aude ca o curca calcata pe coada fix dupa ce porneste dimineata e una din bucse obosita, in cel mai rau caz iti va face uzura in locuri mai greu de inlocuit (in cazul meu a mers indreptat si la mine caraie de 2 ani).

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg fenomenul deloc dar odata cu venirea frigului a disparut orice sunet de la electromotor... porneste perfect la prima cheie :blah_:

deci vara la temperaturi pozitive, dupa ce sta 14 ore peste noapte, porneste cu un zgomot ca si cum ar scapa bendixul

iar toamna la temperaturi mult mai mici, dupa iar cele 14 ore de stat peste noapte, porneste fara niciun zgomot la sfert de cheie :icon_thumright:

banuiesc eu ca ar fi mizerii acolo la electormotor dar asta este, la anu de acum :P

nu sunt pe principiul "sa desfac sa vad de ce merge"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cam ce pret are un kit de reperatie electromotor (bucse, perii)?A venit si timpul lui :).

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...AM si eu o intrebare ...cand pornesc masina [porneste la prima cheie] se tureaza pana la 2000 de ture pret de o secunda doua apoi revine la normal si merge ok. Stiti cumva de la ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) cauta ceva legat de G62 in prima faza.Daca nu gasesti nimic asemanator fa o diagnoza.Nu ai treaba cu electromotorul.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine imi da si mie adresa/nr de tel la serviceul care repara electromotoare in Buc?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scriu aici deoarece nu am gasit pe forum nici o explicatie la problema mea:

Problema este urmatoarea,cind pornesc motorul dupa ce acesta a pornit eletromotoru se mai imvirte un pic mai precis se aude cum se imvirte pinionul citeva secunde,asi vrea sa il desfac dar vreau sa ma documentez inainte ca sa nu am surpriza ca dupa ce lam desfacut nu pot sa ii fac nimic sau sa nu gasesc piesa la mine in oras sa stiu la ce sa ma astept.

Va multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu seria de pe electromotor te duci la vanzator si intrebi de bendix, bobina, carbuni si bucse. Apoi te apuci si faci revizia. Din ce spui tu inseamna ca nu se retrage la timp bendixul si deci bobina pare sa aiba pb, multa mizerie etc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi si aici:

http://vwforum.ro/topic/46982-diy-revizie-electromotor-golf-iv-tdi/

Eu pe Fabia am motor 1.4 55kw si era identic electromotorul. M-au costat 20 RON bucsele plus 20 ron un tub de vazelina.

A revenit linistea, nici un zgomot in plus de la electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nenea ala Nicu care e laudat aici nu are piesele in stoc?in ideea sa mergi direct la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.....am si eu o intrebare...cand pornesc masina ...cateodata la prima cheie se tureaza un pic mai mult o secunda doua si apoi revine la turatia de relanti....sa fie problema de la electromotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are treaba cu electromotorul. Regulatorul de relanti, sonda de apa nu neaparat in aceasta ordine si mai sunt dar nu electromotorul.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a reinceput sa se auda acel carait dupa pornire (1 secunda aprx.)de la electromotor. L-am reparat anul trecut, am schimbat bendixul si degeaba.... As vrea sa stiu daca sa ma risc sa trec iarna asta cu el sau sa-l schimb (avand in vedere si ca e destul de scump) De reparat nu cred ca mai are rost .... sa ma tina iar jumatate de an. :angry:

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici pe dracu...al meu caraie de 1 an jumate,la fel i-am schimbat bendixul si degeaba

ideea e ca uzeaza coroana ...in rest merge caraind de nu are treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

si la mine cat a fost frigu acetsa -18 -19 imi invartea o jumatate de tura si imi scapa bedixu(se aude o caraiala sau ceva de genu si motorul nu se invarte) deoarece si anul trecut am avut prob cu el in primavara l-am dat jos si l-am dus la electricean o schimbat bucsele si carbuni la el si o zis ca bendixu sa nu il schimb ca mai duce. acum ca o insistat prob m-am hotarat sa-l schimb cu unul second si am gasit unul la fel dar nu corespunde serile daca se poate imi poate spune cineva daca se potriveste. al meu are codul bosch 000 1125 012. si ce am gasit are seria 000 1125 002 repectiv 005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

am o problema cu un golf 4 tdi. la contact motorul da sa porneasca pt o secunda apoi se aude un suierat si moare.

astazi a facut prima data asa si abia la a 3-a cheie a pornit motorul. suspectez ca ar fi bendixul dar nu sunt sigur, de asta va intreb si pe voi. ce credeti? si daca aveti aceiasi parere cu mine v-=as ruga sa imi spuneti din experienta cam cat o sa mai tina pana nu o sa mai porneasca motorul deloc.

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pana la urma s-a dovedit a fii o problema cu platoul de carbuni. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La un motor 1.9TDI AXR aveti idee ce cod are electromotorul sau un de il por vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristy_rediu

Aceeasi problema cu bendixul care nu se trage la timp o am si eu. Saptamana trecuta am dat jos electromotorul, l-am desfacut, l-am curatat si l-am gresat asa cum citisem fugitiv pe forum si problema a disparut complet, insa doar pentru cateva zile, aproximativ 10-15 porniri si apoi a reaparut brusc la fel ca inainte. Acum vreau sa cumpar un kit de reparatie insa am observat cand l-am desfacut ca acel ax dintat care se afla in continuarea pinionului spre cele trei rotite dintate si care are acele caneluri in forma de spirala era foarte uzat la baza, respectiv in partea dispre rotor si nu stiu daca acesta se poate schimba sau intra in componenta bendixului. Precizez ca masina am cuparat-o recent cu aceasta problema si nu stiu cat a mers vechiul proprietar cu acest zgomot. Daca cineva a inteles ce am incercat eu sa explic si imi poate spune ce sa cumpar mai exact ii multumesc anticipat. Aaa si am uitat sa imi notez si codul electromotorului cand l-am dat jos, e vorba de o Skoda Octavia 2.0 benzina din 99, cod motor AQY.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune electromotorul pe banc..il alimentezi si cand iti iese bendixul afara(roata aia dintata care este spre coroana),il ungi cu ulei(doar cu ulei de motor nu cu vasilina ca se incarca cu praf de la ferodoul ambreajului).Fa chestia asta si mai vorbim dupa.Dar trebuie pus pe banc si cuplat in momentul cand iese bendixul il ungi cu ulei. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristy_rediu

ok, cred ca mai intai ar trebui sa il curat din nou ca i-am pus deja multa vaselina. aa si nu stiu daca e bine sau nu dar eu am reusit fara probleme sa trag bendixul afara cu mana cate iese el 2-3 cm, e normal sau e prea slab arcul si de asta nici nu revine la timp dupa pornire. Si sunt curios si cu privire la acea uzura pronuntata de aproximativ 5 mm la baza acelui ax dintat in forma de spirala unde dintii aproape ca nu mai exista pentru ca nu stiu daca afecteza sau nu in cazul in care ar functiona corect dupa gresare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!