Jump to content

Indicatorul De Motorina


tazbflo
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am rugamintea sa ma ajutati si pe mine cu o problema. Am cumparat de 3 zile o Skoda Octavia de 1,9 TDI din 2001 si am observat ca indicatorul de motorina nu arata intotdeauna ok, adica dupa 5 min. dupa pornirea motorului indicatorul arata ca si can nu mai am deloc motorina si dupa ce pun de mai multe ori contactul imi apare rezervorul ca si cum ar fi plin . Computerul de bord are aceeasi specificatie , si anume, cand e gol nu mai pot face nici un km dar cand este plin pot face 960 km cu motorina din rezervor. Indicatorul galben cu pompa nu se aprinde cand rezervorul arata gol. Dupa mai multi km totul revine la normal ( asa cred ) indicand cantitatea normala. Eu pana acum am avut doar Dacia si pentru mine totul este nou la aceste masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la tine este sonda de motorina din rezervor, sau ai un contact imperfect undeva pe traseu intre bord si rezervor. O scanare Vag-com ai facut? Cauta la "Cereri diagnoza vag-com" pe cineva din Orasul tau si te v-a ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am aceeasi problema, mi-am procurat o sonda, insa spune ce gasesti cu o scanare!! daca te intereseaza sonda poate ti-o cedez ca la mn e de 1 an, si de cand zic sa o schimb.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

si eu am problema asta. mie imi face cand e rezervorul cam la 1/2. daca e mai putin sau mai mult de 1/2 imi indica corect. am facut si o scanare si nu mi-a dat niciun fel de eroare.

de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am observat si eu ca indicatorul de la motorina cateodata "cade" pe zero. Doar ca nu se prinde pecul galben si nu bazaiae, ceea ce ma face sa cred ca sondda din rezervor citeste corect totusi. Daca pun din nou contactul isi revine. Nu face tot timpul doar cateodata.

O scanare ar putea "vedea" ceva defectiuni? Ce sa verific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica panoul de instrumente. Mai exact acul de la rezervor.

Din moment ce nu se aprinde becul gaben si nu bazaie, e din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, asa m-am gandit si eu, dar cum sa -l verific? Sa desfac ceasurile sau ce sa-i fac?

:angry:

PS: Acum am observat ca avem jante identice pe masina :D ffff cool, e un model destul de rar...

:D

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te descurci, desfa bordul si verifica daca este tensiune la motorasul de la ac. Daca nu, du-te la un meserias.

Poti apela chiar la Al Bundy, la cat de priceput la toate e. :D

Off-Topic: Da. E destul de rar modelul, Dezent G.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o nedumerire, pe BC imi arata ca mai am pentru 100km motorina, am bagat 52 de litri ca se se umple rezervorul cu tot cu rezerva dupa cum mi-a zis cel de la peco?? Cati litri are rezervorul pana la urma???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezervorul are 55 litri iar rezerva are 7 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si rezerva nu era plina daca nu se aprinsese inca becul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM si eu o intrebare, la voi atunci cand urcati un deal sau o panta acul de la motorina nu scade putin ( de ex dc este putin mai sus de jumatate scade pana sub jumatate) si atunci cand esti pe linie dreapta sa revina unde a fost initial , sa nu fie el precis chiar dc e deal sau vale sa oscileze dupa cum misca motorina in rezervor

La fel face si dc stationeaza in panta scade usor indicatorul apx cu 4-5 litri sa zic asa si pe urma cand pleci dc esti pe loc drept acesta revine

Ma gandesc ca e imbatranita sonda litrometrica si sa nu mai aiba acea intarziere ca altfel nu imi explic

Din cate stiu la golf IV e acceasi sonda litrometrica si acelasi rezervor , iar acolo am testat si nu misca in situatiile expuse de mine mai sus

Bafta

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am alimentat de 100 lei, mai avand motorina pana in rosu, si cand sa plec full rezervorul. dupa cativa ,metri sa lasat la jumatate, si se tot plimba acul ala dimineata arata mai mult dupa scade dupa mai urca putin. Am citit ceva pe forum da nu era la skoda. poate ma juta cineva care a mau avut problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca e de desfacut sonda :D miscarile acului sunt foarte mici la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

allyn87 te contrazici, in primul post spui ca ai alimentat si a urcat la maxim dupa care a cazut la jumatate, iar in al doilea post spui ca misca foarte putin

Acum ca sa elucidam misterul de la inceput iti spun ca acul de motorina la skoda misca putin in functie de denivelari , inclinatia drumului etc, de exemplu dc esti deasupra de jumatate si urci un deal mai serios vei observa ca in momentul cand ai ajuns in varf vei fi sub jumatate, pe urma va reveni la nivelul la care era

Cateodata cand vei alimenta vei vedea ca acul va urca putin mai mult decat trebuie si in cativa metri va reveni la nivelul real

Dc acul oscileaza dintr-o data ba la full , ba la jumatate, ba cateodata cade la 0 atunci este sonda litrometrica din rezervor de vina, la fel cum a fost si la mine

Am dat rezervorul jos si am observat ca este gol si nu are acel dispozitiv antivaluri ( parca asa se numeste) care sa limiteze miscarea motorinei la demaraj si denivelari care da in urma semnal plutitorului

Sa stii ca sunt multi care nu stiu ca indicatorul mai oscileaza putin

Sa stii ca si calculul la Range se face dupa pozitia indicatorului de motorina, fa un test pui masina cu botul la deal, opresti motorul pui contactul si te uiti ca asa cum scade putin acul de motorina si range-ul va cobora

Ce am observat e ca la golf IV ( care are aceeasi sonda litrometrica ca si cod) oscilatia lui e mult dar mult mai mica

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data a urcat pana la full a scazut la jumatate unde trbuia sa fie normal, si acum se misca cate putin: e trecut peste linie putin si scade putin sub linie dupa care se pune pe linie asta pe drum drept. Pana acum nu a facut asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate ca pana acum sa nu iti fi dat tu seama, sa nu fii fost atent la indicator, orice e posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

patesc in ultima vreme sa alimentez, ma urc in masina, pun contactul, se ridica acul la cat trebuie si cand ies din peco, la o mica curba, scade cu vreo linie si nu mai revine...revine foarte greu dar doar daca stau 5minute pe loc cu motorul pornit...ca si cum, pana s-ar 'linisti' motorina in rezervor...e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea... de obicei clusterul compenseza diferentele ca sa nu varieze tot timpul acul, pe bord. Verifica cum se prezinta contactele de la litrometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se ridica acul la cat trebuie si cand ies din peco, la o mica curba, scade cu vreo linie si nu mai revine..

Vitezometrul indica corect si tot timpul viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da!...nu cred ca e din bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era vb de bord...cablaj sau senzor viteometru...cand face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a...nu...vitezometru e ok...inca, de multe ori il compar cu gps-ul si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sugestie...posibil sa fie de la damperul acela electronic care face ca acul indicator sa nu se miste la fiecare curba. Sau poate flotorul din rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!