Jump to content

4 MOTION


deocamdata
 Share

Postare recomandată

salutare.nu stiu daca s-a mai intalnit cineva cu problema asta dar sper sa gasesc o solutie.am achizitionat un golf 4 1.9 tdi 4motion si pe timp de iarna sau ploaie daca trec pe urmele de vopsea la trecerile de pietoni am impresia ca da sa fuga pentru 1 secunda de spate si isi revina..precizez ca doar cand e ud sau zapada,in rest se comporta normal.am schimbat deja toate bucsele,reglat unghiuri, nu stiu ce sa-i mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alynush: daca ai senzatia de punte spate slaba/ nesigura, poate fi de la suruburile de la punti, noi le desfacem si le re-insurubam de zeci de ori, dar la procedura tehnica zice sa fie inlocuite cu unele noi ! nu ar trebui sa coste mult, gasesti doar pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile sunt 205 55 r 16 aproape noi. face treaba asta doar pe vopseaua proaspata..in rest se comporta perfect normal insa la trecerile de pietoni parca da se sa piarda foarte usor si isi revine imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma interesa marca lor, am avut probleme cu cele de iarna BF Goodrich pe o masina, la fel fugea de spate cand era ud pe jos... Am pus Michelin iarna urmatoare si n-am mai sesizat problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi o sa scot siguranta haldex-ului sa vad daca tot asa face macar sa exclud problema asta si daca tot persista o sa schimb suruburile.despre ce suruburi e vorba?

Sunt de vara.marca dunlop.iar cele de iarna michelin si la fel imi facea si iarna trecuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu lua in seama suruburile. Alea sunt din alt film.

Nu cred ca are legatura cu tractiunea, ci cu geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colac peste pupaza am patit`o iar.mi s`a rupt planetara pe dreapta fata.maine o sa revin cu niste poze.stie cineva pe undeva?am cautat tot muresul si nu am gasit nimic, doar noua care e 1600 de lei pe original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

vin si  eu cu o intrebare...

se potriveste grupul de pe passat 2004 2.5 pe passat 2001 1.9?

trebuie sa mi caut un grup grup bun pt mine ca e pe duca... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai fi surprins dar de la 2.5 nu se potriveste la 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Alynush

Salut,

Intamplator am citit postul tau si te intreb, daca ai reusit sa rezolvi problema, pt ca ma confrunt cu aceeasi problema. As aprecia, daca ai imparti din experienta ta. Nr meu de tel 0744858267 Miercurea Ciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu am reusit sa fac nimic...la fel face.acum mai am si alta problema..dupa ce trec de 90 km/ ora incepe sa vibreze volanul, insa nu de fiecare data. am fost la mai multi mecanici,am schimbat cauciucuri, am echilibrat jantele, la fel face. precizez ca nu tot timpu face , are doar momente cand vibreaza si are cand nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut colegi.

Imi poate recomanda cineva un mecanic in iasi care stie sa umble la sistemul haldex? 

Peste tot unde am sunat, toti ma intrebau: "Ce e ala"? 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
On 2006. 01. 20. at 9:24 AM, DORU_14 said:

Am o observatie de facut: vasco-cuplul Haldex este decuplabil, asa cum stiti.

S-a afirmat aici ca 4-Motion este tractiune integrala NEPERMANENTA. Demonstratia mea de mai jos vine in sprijinul ideii ca tractiunea integrala HAldex de la Octavia 4x4 este PERMANENTA.

Iata ipoteza problemei:

>> fara Haldex cuplat, e 4x2 - directie mai moale, cutie viteze cu schimbari asemenea, consum mai redus.

>> cu Haldex-ul cuplat, avem 4x4 - se simte din primii metri parcursi ca directia devine mai tare, in cutie se simte ca "trage si spatele", tinuta de drum este sensibil schimbata in bine.

CONCLUZIA: tractiunea integrala pe Octavia este permanenta (m-am mai consultat cu cateva persoane in domeniu de la Skoda si PoRo) si anume distributia este 95% fata - 5% spate ; cand intervin probleme de aderenta, distributia variaza pana la 50-50.

Aveti pareri despre cele enuntate de mine? Le astept cu interes!?

salut,cum ai decuplat Haldexul?din siguranta sau ai scos mufa in spate la diferential?m-ar interesa daca se poate decupla din siguranta si mi-asi pune un intrerupator pe ea :)

On 2015. 09. 24. at 11:02 AM, alynush said:

Astazi o sa scot siguranta haldex-ului sa vad daca tot asa face macar sa exclud problema asta si daca tot persista o sa schimb suruburile.despre ce suruburi e vorba?

Sunt de vara.marca dunlop.iar cele de iarna michelin si la fel imi facea si iarna trecuta

salut ,care e siguranta haldexului,ma poti ajuta? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta cu numarul 31. Este cea din mijloc de pe randul de sus.bineinteles ma refer la sigurantele mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult maine ma uit,nu stii mai e si altceva pe siguranta 31 sau doar haldexul?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu doar haldexul

Am uitat sa iti zic.daca scoti mufa o sa ti se dezactiveze si esp-ul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu,din mufa l-am dezactivat sa vad diferenta de consum ,dar si cu mufa scoasa mi se pare mare consumul ,am mers pe autostrada cu 130 cu tempomat si aveam consum 8.2l/100km c-am mult ,am avut un Sharan din 98, 110cai ,si la 130km aveam 6.8l/100km ,poti sa-mi spui te rog  siguranta 31 la tine ce semn are pe diagrama sigurantelor? nu cumva  12v intr-un cerc?ms anticipat

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba dezactivezi spatele, consumul va rămâne aproximativ la fel. Forțele de frecare nu se schimbă, se vor învârti în continuare planetarele spate, cardanul, diferențialul spate, diverse ghidaje, rulmenți. Nici greutatea nu scade cu nimic. Exact din acest motiv 99% din mașinile 4x4 noi au tracțiunea permanentă, nedecuplabilă.

Un Sharan consumă 6,8 l/100km la 130 km/h doar prin cumulul unor factori favorabili gen vânt din spate, pantă, mers în trenă după un tir...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul trebuia sa il realizezi in ambele sensuri.in loc sa te gandesti la cum dezactivezi 4x4 ar fi bine sa incerci tehnici de reducere al consumului,gen: mers in frana de motor....mers constant...franare cat mai putin...si altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am procopsit cu un passat b7 din 2013, 4motion cu DSG care cred ca are mari probleme la haldex. Pe decelerare si pe franare se aude un huruit din spate. In sarcina, accelerare, viraj nu scoate niciun sunet. De asemena pe decelerare sau pe franare daca pun cutia in N(stiu ca nu e un lucru bun dar am facut-o doar pt 1-2 sec) nu se mai aude huruitul. Daca masina intra in coasting ... la fel... nu se aude huruitul. Ce ar putea avea? Diferential? Aveti vreo idee? S-a mai intalnit cineva cu asa ceva? Maine incerc sa scot siguranta de la haldex sa vad daca mai face. 

 

Regulamentul interzice postarea in mai multe topicuri a aceluiasi subiect.

Restrictionat dreptul de a posta pentru 48 ore.

Marian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este in alta parte. Frane, etrieri sau chiar rulmentii de la butucii rotilor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un Tiguan 2.0 tdi 4x4 care este siguranta pentru haldex vreau sa o scot pentru proba am o vibratie in rulaj si la accelerare tr 6 1800rot. intra intr o vibratie f.puternica cum ar fi cardanul dezechilibrat,daca scot sig.masina ia vreo eroare sau se sterge cand o pun inapoi?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...și chiar dacă ai decupla fizic cardanul de cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!