Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

schema la suporti motor si codurile la suruburi.

este de golf ce ai pus tu

Inviato da mio iPhone usando Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este durata medie de utilizare a suportilor de motor la golf4?

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut,

 

Am o problema care se manifesta in felul urmator: la schimbarea din 1 in 2 la turatii intre 2500-3000rpm si ridicarea brusca a ambreiajului se aud niste zgomote (metal pe metal inclin sa cred) de sub masina. Am luat telefonul, l-am fixat pe interiorul capotei si filmat; in cadru nu am prins motorul ci partea de furtun de aer dinspre motor (o sa incerc sa mai fac diseara o filmare din alt unghi).

 

Filmuletul este aici: http://www.youtube.com/watch?v=ImDmaQzqbac

Curios este ca zgomotele care le aud eu in masina nu se aud pe filmulet; masina porneste la 3:28; fiind parcata cu fata, trebuie sa dau in marsarier (se aud si bipurile) si pe urma in fata; pe parcurs mai dau o data in marsarier. Mentionez asta pentru ca la marsarier furtunul (si implicit motorul) se misca intr-un sens, iar in viteza 1 si 2 in celalalt sens.

Filmarea este facuta pe stradute, nu cred ca am dat a 3-a.

 

Ce parere aveti? se misca prea tare? sa fie tamponul de sub masina? (motorul cu mana nu prea pot sa-l misc)

 

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt filmulet mai relevant: 

observati spre sfarsit o plecare mai in forta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In locul tau le-as schimba pe toate 3 si as scapa de o grija.Daca-l mai fortezi mult  asa s-ar putea sa-l cauti sub masina "magarul"evident. Intreba cineva mai sus  cam care este durata medie de utilizare a tampoanelor cv/motor?! dupa parerea mea depinde foarte mult de conditiile de utilizare adica:1- daca  este folosita preponderent oras cam 3-4 ani ,afara cam 5-7 ani.                                                                                                                    2-depinde cit de nervos este soferul si cum o bruscheaza                                                                                                                                                 3-tampoanele de VAG sint cele mai prost gindite ever "parerea mea" Eu la a mea din semnatura am schimbat suport cv si anticuplu la 43k si 5 ani-70%condus urban

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci esti de parare ca ceva nu e in regula. Da, o sa ii schimb pe toti ca sa stiu un lucru.

Ca si durata de viata: masina e din 2008, are 62.000km; e la mine de 30.000km, din care ~40% extra - 60% urban, condus normal; despre primul proprietar nu stiu nimic dar la 50.000km a trebuit sa schimb ambreiajul (un arc rupt)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cel de motor cade mai greu (hidrolagar) cel de cutie cade cel mai repede si apoi cel anticuplu.Ca sa nu dai bani degeaba mergi la un service sa-i verifice si apoi dai comanda.Eu am pus lemforder si sint multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si i-am schimbat pe toti. Cel de la motor (din partea stanga cum te uiti la motor) era dus de tot: se dezlipise bucata de metal (cea care se prinde de motor) de partea de cauciuc din suport, il invarteai cu mana; ceialalti parea ok la mana. Zgomote nu se mai aud dar am mers f incet din cauza zapezii; cand se mai indreapta vremea mai fac un filmulet.

Modificat de Razvan Paun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM la cel stricat, swag la cel de pe baterie si lemfoerder la cel anticuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea. de cateva sapt am o problema cu CV , imi agata in treptele II si IV dupa ce motorul este cald. La rece nu sunt probleme. Acum am mai observat ca la rece, la pornire, am o bataie foarte urata in podea ce produce vibratii caroseriei. Cineva mi a zis ca ar putea fi suportii la motor sau CV. Bataia dispare cand accelerez sau motorul este cald. Cum pot verifica suportii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica daca e bun sau nu, suportul motor-cutie(cel de sub baterie)? Mentionez ca am o bataie metalica(gen fier pe fier) doar la pornirea motorului(cu ambreiajul calcat sau necalcat), si apoi pe loc daca invart volanul se aude un fel de 'Trrrr Trrrr' o bataie ca o rezonata a 2 obiecte de fier!

 

Si din seara aceasta am inceput sa simt vibratii in interiorul masinii!

Kitul ambreiaj+volant e schimbat de 5000km, deci exclus volant!

Ma gandesc ca poate nu au strans bine mecanicii suruburile suportului de la cutie, acestea slabindu_se in timp, fapt ce imi provoaca(cred) zgomotul de la pornire si mai nou din seara aceasta vibratii!

 

Pareri?!

Am schimbat suportul de la cutie ce de sus.(ce vechi nu era asa  uzat cum credeam). Dar cauza bataii nu era de la el ci de la port etrier, avea un surub slabit si batea pe discul de frana. Si vibratia usoara care o simteam, se cauza faptului ca am schimbat bucsele mari de la bascula cu unele 'pline' ,cumulat cu frigul de afara care intareste cauciucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la vibratii, eu cand am schimbat bucsele, folosind unele Lemforder insa cu gauri, nu pline, in primii 2-300 de km, la trecerea spre exemplu peste denivelarile mici aveam o usoara vibratie sau mai corect spus zdruncinatura.

Dupa ce s-au lasat bucsele nu am mai avut pbme.

 

Legat de suporti, cred ca se apropie timpul schimbului dogbone-ului.

Credeti ca fac bine daca schimb doar piesele de cauciuc?

Pt ca, pretul intregului suport e destul de maricel, ma duce sigur peste 250 lei.

 

Cred eu ca legat de viata lor, nu se poate da un kilometraj exact pt ca, conteaza f mult drumurile si stilul de mers,

Pe drumuri bune, fara gropi, fara sa abuzezi de motor, ele au o durata de viata f mare,

Ca si timp, minim 10 ani de exploatare trebuie sa tina fara pbme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ai AC? Stiu ca e diferenta de pret intre dogboneul la masinile cu ac si fara.

Dar na, pretul mi l-a spus un mecanic, poate si-a pus si manopera in pret.

Multumesc oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un film cu suportii noi; desi nu se mai aud zgomotele de sub masina, motorul tot se misca destul de mult. Ce-i drept parca revine mai repede pe pozitie cand se schimba treapta de viteza...

 

http://www.youtube.com/watch?v=IAmAReBDbW4

 

 

Modificat de Razvan Paun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,la vw golf 4.1,4 axp benzină am avut o problemă ,de cate ori viram stânga ,dreapta în viteza a 2a auzeam o pocnitura în partea stânga a maşinii ,am observat şi că se mişcă destul de uşor motorul din suportul care tine cutia ,dacă apucăm roata şi făceam balans se auzea pocnitura,am înlocuit tamponul destul de uşor se face şi a dispărut zgomotul si în viteză intră mai uşor acum ,tamponul are în mijloc o piesă de cauciuc care la mine se misca foarte uşor cu mâna,cel nou este mult mai tare cauciucul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la masina din semnatura se transmit vibratiile motorului in caroserie, la ralanti , in mers,cu ambreiaj calcat sau nu , vibratiile sunt la fel, m am uitat sub easi nu se vede nimic de care sa ma leg,  suporti cumva? ,care ,cum? ...,multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu aveti nici o parere legata de problema expusa mai sus ?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ridici capota, motor oprit, bagi vit a1a sau R, te duci in fata masini si misti inainte-inapoi poate observi o miscare prea dubioasa din partea vreunui tampon.

Am avut si eu vibratii de genul stand pe loc,usa sofer deschisa dardaia ca sa zic asa. Cauza vibratiilor la mine a fost volant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant nu cred pt ca face si in mers, la plecare de pe loc nu tremura deloc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua!

Se dau urmatoarele simptome la masina din semnatura (VW Golf 4, 1,6, 16 V, BCB):

- in august, anul trecut am cumparat masina si la trecerile peste calea ferata sau hopuri se misca schimbatorul de viteze si se auzea si o lovitura metalica;

- am schimbat in octombrie suportul motor de pe partea soferului si nu s-au mai auzit zgomotele respective si nici nu se mai misca schimbatorul la denivelari;

-in schimb, cand se incalzea masina, intra destul de greu in viteza, asa ca acum o luna am schimbat uleiul din cutie de viteza, am schimbat o parte din timoneria care vine prinsa pe cutia de viteza (plasticele aveau joc) si am schimbat si suportul cutie motor (dogbone);

- cu aceasta ocazie am verificat din nou suportul motor din partea soferului si fiindca avea joc destul de mare l-am schimbat din nou pe garantie cu unul mai bun si mai scump - Lemforder?!

- dar de doua saptamani de cand am schimbat acest suport, se misca din nou schimbatorul de viteze la hopuri, motorul are un joc destul de mare (1 cm in fata si unul in spate daca misc masina cat timp este in viteza) si mai nou aud si un sunet metalic in momentul in care pornesc motorul si parca bate ceva in coloana de directie (simt in volan o vibratie/lovitura) in acel moment. Cand accelerez si decelerez, mai ales cand sunt in viteza a treia se smuceste schimbatorul de viteze.

Oare care este problema? Deja am bagat veo 700 lei in piese si tot face urat masina, sa fie de vina tot suportul motor de pe partea soferului, are voie sa aiba asa joc?

Cel de pe partea pasagerului desi nu a fost schimbat este mult mai rigid, nu are joc asa de mare ca cel nou!

Daca aveti vreo solutie va rog sa ma ajutati.

Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee legata de problema de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!