Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

Greseala mea, nu am fost atent la exprimarea in zecimale si sutimi insa din ce spui aparatul de masura ar trebui sa indice 0,010 A  maxim la masina mea?

Nu mi-a spus absolut nimeni ca 0,060-0,070 A e un consum foarte mare(de 6-7 ori mai mare decat cel normal), nici macar la garantie la baterie unde am fost  de doua ori si banuiesc ca sareau imediat plus alti doi priceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, un consum pana in 0.02 - 0.03A este ok....in functie de ce ai pe masina - alarma, etc. 

Ma mir ca ti-au dat garantie, in aceste conditii.

Trebuie sa va apucati sa deconectati din modulele existente pe masina (module/sigurante), pana identificati consumatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
ionut.vidrighin

Buna tuturor,

As dori o parere de la voi cu privire la ce mi s-a intamplat.
Marti saptamana asta cand in Sbiu au fost -30 grade toata noaptea pana dimineata pe la 8, am pornit masina fara probleme, la prima cheie insa dupa cativa km parcursi (cam 60km) cand am ajuns intr-o parcare, chiar inainte sa opres motorul, mi-a aparut martorul bateriei si mesajul alternator workshop.

Nu i-am dat importanta si am mers sa imi rezolv treburile, iar la intoarcere dupa 15min aprox. a pornit, la fel, la prima cheie.
Tin minte ca am mai patit odata faza asta prin toamna cand ploua torential si aveam multi consumatori. Atunci intr-o rampa efectiv a murit motorul in mers insa a repornit imediat.

De marti n-am mai miscat masina dupa ce am ajuns acasa iar azi am masurat tensiunea bateriei cu motorul oprit si mi-a aratat 11.9; 11.8

Am pornit motorul si mi-a aratat 14.4, pe urma am pornit toti consumatorii posibil: casetofon, clima, avarii, stergatori fata spate, faza scurta si lunga, dezaburire si imi arata 13.9; 14.1

Am oprit toti consumatorii si am tinut-o accelerata la 2000 ture si imi arata la fel 14,4.

Nu stiu ce sa cred... o fi prins cureaua de accesorii niste apa si a alunecat atunci sau e releul alternatorului pe duca.. ?

ce parere aveti ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru moment doar monitorizeaza - nu cred ca a patinat cureaua, ci poate o viitoare problema cu releul de incarcare, vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ce ar trebui verificat, schimbat, in afara de masina, daca nu incarca bateria suficient(are 12,3 v la 10-12 ore dupa stationare) dupa ce s-au mers cateva zeci de km mers incontinuu(in care s-au folosit lumini, climatronic, radio), in conditiile in care alternatorul baga la relanti si in turatie 14,2 v?

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12,3 pare a fi baterie descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/16/2017 at 8:27 AM, andreyii said:

 Ce ar trebui verificat, schimbat, in afara de masina, daca nu incarca bateria suficient(are 12,3 v la 10-12 ore dupa stationare) dupa ce s-au mers cateva zeci de km mers incontinuu(in care s-au folosit lumini, climatronic, radio), in conditiile in care alternatorul baga la relanti si in turatie 14,2 v?

  

O tensiune mai mică de 12 V indică faptul că bateria este descărcată.

Funcţie de tensiunea măsurată în gol la bornele unei baterii auto (fără consumatori) se poate aproxima starea de încărcare a acesteia :

12,6 V = bateria este încărcată 100 % ;

12,4 V = bateria este încărcată  75 %  ;

12,2 V = bateria este încărcată  50 %  ;

12,0 V = bateria este încărcată  25 %  ;

11,9 V = bateria este descărcată;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Bateria e incarcata 50% conform datelor, dar, ma rog, eu am intrebat altceva si anume ce ar trebui verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai masurat`o dupa ce a stationat 10-12 ore si bateria e pe duca se descarca in acest interval de timp. daca masori bateria dupa circa cateva minute dupa ce ai oprit si iti arata ca e incarcata atunci alternatorul o incarca . daca se descarca in  interval scurt trebuie schimbata. acuma mai pot fi multi factori,. de exemplu daca ai o baterie de 100 de amperi si un alternator de 90 e clar e saracul nu face fata si la toti consumatorii de pe masina si sa incarce bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde îti poţi da seama de amperajul alternatorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, :-) mă gândeam că arată undeva prin vcds... :-D silly me :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nicio sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu ce amperaj are alternatorul dar ce zici merită să pun baterie mai mare pe al meu din semnătură? Momentan am varta black... Cumpărat de vreo 6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, de 120A cu siguranta,daca ai diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa descriere are benzinare de 1.6 . de fabrica sunt alterantoare de 90A .. deci destul de slabanog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o problema si nu stiu ce sa mai incerc. O data la doua 2-3 zile ramane bateria fara curent! O las seara in parcare si dimineta nu mai porneste. O data am ramas fara curent dupa ce am asc.20 minute muzica in masina cu avaria pornita si cand sa o pornesc...moarta!

Am facut urmatoarele masuratori:

1. Cu motorul pornit 14.4V

2. La rece 12V

3. Am masurat consumul, pentru primele 5-10 sec imi arate 300mA dupa care coboara la 55mA(nush daca este normal asa)

Am citit aici pe forum ca daca este peste 40 mA nu e ok. Asa ca am inceput sa verific...am scos prima data casetofonul...mi-a scazut la 26mA...am schimbat casetofonul... aceasi valoare de peste 50mA si iar imi moare dupa 2-3 zile!

Ce as putea sa mai verific? In momentul de fata merg cu siguranta de la casetofon scoasa ca sa nu mai am probleme!

Bateria e cumparata din august 2016 iar alternatorul schimbat de la dezmembrari tot in aceeasi perioada!

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 55mA nu ar trebui sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi am si nu inteleg de ce...repet dupa ce scot siguranta 42,parca e, de la casetofon nu mai am probleme...cum bag siguranta la loc raman fara baterie!

Am verificat sigurantele cu multimetru, continuitatea firelor de la casetofon la panoul de sigurante si toate par a fi in regula.

Bateria e Varta de 55A...am schimbat-o pe cea veche dupa ce prezenta aceleasi simptome si pana la urma mi-a murit de tot. 

 

Modificat de Fras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/18/2017 at 8:18 PM, adryanodej said:

dupa descriere are benzinare de 1.6 . de fabrica sunt alterantoare de 90A .. deci destul de slabanog

Scz, n-am mai fost de câteva zile pe forum (nu primesc notificarile de la yahoo pe tel :-( ) da, am motor de 1.6 benzină. Deci alternator de 90 de amperi e slab? De care baterie pot pune să încape în locașul special? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAt incape. Dar este suficienta una de 60Ah.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am vrut să stiu, că desi am baterie nouă nu pornește masina ca vara. Asta e ceva normal sau bateria de 56a e prea slab pe frigul ăsta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa fie mai slaba bateria la frig. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Fras said:

Am facut urmatoarele masuratori:

1. Cu motorul pornit 14.4V

2. La rece 12V

3. Am masurat consumul, pentru primele 5-10 sec imi arate 300mA dupa care coboara la 55mA(nush daca este normal asa)

Fix 12V la rece? E putin. Nu e prea sanatoasa bateria, chiar daca e cumparata recent. Eu am 12.4-12.5 chiar si dupa cateva zile de stationare, acum iarna.

Consum am si eu vreo 60mA, ca am multe dracovenii pe ea. Insa nu se intampla nimic la consumul asta. Logan-urile au 70mA consum in standby si pornesc.

Eu zic totusi sa urmaresti totusi aleatoriu consumul, nu cumva sa se trezeasca vreun modul si sa-ti consume fara sa-l stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!