Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

A intervenit o problemă. 

Am ieșit de la lucru si după 8 ore de stat în portbagajul mașinii colegului, fără să fie ceva conectat la el a scăzut la 10.3 volti.

Nuci nu cred că o să mai pornească masina. :-( 

Bateria e un bosch s4, am făcut o scanare de cod de bare si a ieșit acest cod: 4047023479389 (google it) 

O fi de fabrica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am încercat să dau edit, dar de pe telefon nu pot. Azi dimineața iar am măsurat tensiunea si mi-a dat 12.03 . Tot asa pus jos, fără nimic conectat. Oare e gata de tot sare asa tensiunea? 

Înainte să plec la lucru iar am măsurat mi-a dat 12.35 

Nu stiu ce e cu fluctuațiile astea, e normal asa ceva? 

 

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt normale (cel puţin nu scăderea aia la 10V). Unele fluctuaţii pot apărea datorită schimbărilor de temperatură, dar în limite destul de mici, iar în timp tensiunea scade treptat nu creşte. Vezi şi aparatul cu care măsori să nu aibă probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat cineva priceput.

Baterie moarta.

Maine cumpar una noua.

Multumesc de ajutor.

Weekend placut tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Am de vreo luna si jumatate probleme cu variatii ale ralantiului, dar nu tot timpul, ci random, in conditiile in care clapeta e curatata si adaptata, egr-ul la fel, senzor map curatat. Imi oscileaza ralantiul si daca tin maxim virat volanul, de aici mi-a venit ideea cu consumatorii de curent. Asa ca am verificat ieri incarcarea si am descoperit urmatoarele voltaje: Motorul oprit - 12,4 v, motorul pornit - 13,6 v, faruri aprinse 13,4 v, faruri, ventilatie la maxim si dezaburire luneta - 12,5 v. Astazi am facut iarasi masuratori si mi-a aparut altceva: motor oprit- 12,4, motor pornit 13,9, cu faruri 13,7, faruri + ventilatie + dezaburire 12,6. Dupa vreo 10 km am masurat iar si mi-a dat aceleasi valori ca ieri....Masuratorile le-am facut atat cu voltmetrul cat si cu vag-com- ul si valorile erau f apropiate. De asemenea am facut masuratori si direct la alternator si valorile erau cu 0,1, 0,2 v mai mari. 

Consider ca valorile sunt mici, dar e si ciudat si ca nu imi arata de fiecare data la fel.  La fel merge si masina - intr-o zi merge  ok, in alta zi se tureaza singura, oscileaza, da sa moara...Ce parere aveti? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imprevizibil89

salut  am si eu un vw bora si cred ca prezinta ceva probleme  la alternator -baterie...de la un timp imi functioneaza stergatoarele foarte lent ...si cu motorul pornit  daca aprind faruri sau clima...tensiunea o am undeva pe la 11 v...oare de la alternator sa  am probleme cu stergatoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai doar 11v - verifica alternatorul.

Dupa ce faci alternatorul, vedem cum lucreaza stergatoarele - poate sa fie de la tensiune... sau mecanismul stergatoarelor sa se gripeze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imprevizibil89

Apropo.... nici spalatoarele de faruri nu se mai ridica desi se aude motorasul la ele ...nu stiu ce o avea eu cred ca e de la tensiune ...am sa ii fac un test saptamana viitoare si revin problemele sau fara ele:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mă poate ajuta și pe mine cineva în legătură cu problema prezentată cu 4 posturi mai sus? Mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi dusi carbunii la alternator sau colectorul. Trebuie reparat. Clar ca nu incarca cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu speram sa scap doar cu releul, sa nu trebuiasca sa desfac tot alternatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut, astazi, dupa un drum de 300 km in afara Bucurestiului, cu aerul, radio-ul deschis si farurile aprinse, am ramas ca prostul in drum dupa ce am oprit sa iau un pepene :) Masina nu a vrut sa mai porneasca, ora s-a resetat la 00:00, casetofonul este mort si acele de pe bord trepidau cand vroiam sa pornesc, geamurile intepenite...simptome de baterie lesinata. (cumparata acum cateva luni). M-a impins cineva, masina a pornit dupa 3 metri si am reusit sa ajung cu ea in fata blocului, dupa care motorul s-a oprit iar. Am luat acum pe seara curent de la un vecin, masina porneste, dar moare peste cateva minute (insuficiente sa ajung la un service). 

Imi recomandati va rog pe cineva la care as putea sa apelez sa vada despre ce e vorba, sau un service bun in zona fundeni? Incerc sa o tractez pana acolo daca e, ca alta solutie nu am....Care ar putea sa fie problema?

Golf IV, 16V, 2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria mai are garantie du-te sa vada ce-i cu ea.Eu cred ca  cedat ''fizic'' de la caldurile astea.:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data verifica bornele sa nu fie cumva oxidat și sa nu facă contact cu cele ale bateriei,le desfaci și le cureți bine cu banda abraziva,apoi pui un pic de vaselina și le strângi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bornele nu sunt oxidare. Am cumpărat cabluri și am încercat sa o por de la alta mașină, însă nu vrea. O foarte mica încercare de rotire și atât. Legata la cealaltă mașină aparatul de măsură îmi arată 13.92 V și fără cabluri 12.5. 

Am găsit o siguranță arsa de 10A și cea de la casetofon de 7.5. Le-am schimbat, în afară de faptul ca merge radioul, nimic nou. 

Ce sa ii fac? Măcar sa ajung cu ea la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am un vw bora 1,6 bezina si am o mare problema spun eu . Dupa ce masina sta parcata , raman fara curent . Am inceput prin a schimba bateria , a facut la fel , am verificat daca are consumatori , dar nu are niciun consumator . Dupa ceva timp am observat ca masina ramane fara curent doar dupa ce ploua afara.(daca incarc baterie si umblu cu ea , merge si porneste dimineata fara nicio problema pana in momentul cand vine ploua) A mai patit cineva ? Stie cineva unde poate ajunge apa si descarca bateria ? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

 Problema cu consumatul bateriei nu s-a rezolvat nici la mine, am mai fost la cate un priceput dar fiecare masura consumul in stand-by care era ok, incarcarea si toate bune si frumoase, fara aprofundarea problemei. Spre exemplu, daca masina sta mai mult de cateva zile oprita, scot o borna de la baterie. Ieri, spre exemplu, s-a mers cu masina dimineata, s-au folosit lumini, ventilatie, etc, iar seara, cand sa bage ai mei masina in garaj, ciuciu baterie (avea 5 volti), ca poate a uitat pozitia aprinsa, ca nu stiu ce, dar ma indoiesc. Plus ca masina asta nu face nici un beep nimic daca lasi pozitia aprinsa si pleci de langa ea. Ce sa mai incerc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa repari switchul din usa si asa o sa faca beep daca uiti luminile aprinse.

SA verifici incarcarea, starea bateriei si curentul in stand-by. Cati ani are bateria ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria nu are nici 2 ani.

Am fost iar astazi la un amic mai priceput dar cumva prins pe fuga(nu mai sta prin tara) si am facut din nou cateva verificari de rutina:

- masina porneste la sfert fara zgomote dubioase din partea electromotorului/alternatorului

- nu se aprind aiurea becuri prin masina cu cheia scoasa din contact

- Incarcare buna 14,2 V la relanti si in turatie

- Consum stand-by cu masina incuiata - 0,06 - 0,07 Ah

- Mi s-a zis ca modelul asta nu are modul de confort sau ceva de genul

- Pus tester si gasit urmatoarele erori : 1 - nu stiu ce eroare plafoniera, 2 - eroare senzor MAP(de curand, da in nas la accelerare de multe ori), 3 - eroare valva EGR (martor EPC aprins mai tot timpul)

- testat capacitate de pornire baterie (e in parametri) si voltaj 12,65V (asta dupa ce-a omorat-o cu testerul ala cu rezistenta)

=============

Am scos toate becurile din plafoniera (in numar de 3).

Urmeaza sa caut sa schimb senzorul MAP si curatat sau schimbat valva EGR(nu ma pricep, doar ce-am auzit)

Am bagat masina in garaj si asteptam sa vedem ce si cum.

 

Modificat de andreyii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este cam mare in standby, si modelul tau, daca are inchidere centralizata are si modul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Are inchidere centralizata, geamuri electrice fata/spate, climatronic. Nu ma pricep, dar asa zicea amicul care si-a dat cu parerea. Daca erai in orasul natal, eram demult la tine cu problema. Dar chiar si-asa, daca as sti ca s-ar rezolva (cu costurile aferente) as veni chiar si in Bucuresti.

By the way,  Loganul personal consuma 0,08 Ah in stand-by.

Modificat de andreyii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci are modul confort. Pentru masina ta un maxim de 10mA trebuie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci practic consumul masurat in stand-by de 0,07 Ah e in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa fie in parametri?

PE cand eram eu la scoala 10ma era de vreo 7 ori mai mic decat 0.07A. Si nu cred ca s-a schimbat ceva de atunci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!