Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

Problema la el pare a fi releul de incarcare.

 

releul de incarcare suspectez ca ar fi de vina. pe masina este releu de la bosch cu cod F00M 145225, si am inteles ca acest timp de releu nu se mai fabrica, si ca ar trebui un echivalent de la bosch, sau sa incerc cu alt producator. ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati o intrebare, am vazut mai sus ca cineva spunea ca este admis un consum de 0,2A vreau sa intreb pentru ca pe multimetru da 0,02 sau 0,20A atunci care consum este bun cel de 0,02 sau 0,20A? Si o alta nelurire este ca tot pe net am gasit ca se inseriaza multimetru cu cablul negru pe borna minus de la baterie si cu cel rosu de la mufa de A a multimetrului pe borna cu cablurile scose de pe minisul bateriei, care varieanta este buna?Si inca ceva,am inteles ca la VW nu trebuie sa ai un consum mai mare de 0,05A cu motorul si toti consumatorii opriti,este adevarat.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati o intrebare, am vazut mai sus ca cineva spunea ca este admis un consum de 0,2A vreau sa intreb pentru ca pe multimetru da 0,02 sau 0,20A atunci care consum este bun cel de 0,02 sau 0,20A? Si o alta nelurire este ca tot pe net am gasit ca se inseriaza multimetru cu cablul negru pe borna minus de la baterie si cu cel rosu de la mufa de A a multimetrului pe borna cu cablurile scose de pe minisul bateriei, care varieanta este buna?Si inca ceva,am inteles ca la VW nu trebuie sa ai un consum mai mare de 0,05A cu motorul si toti consumatorii opriti,este adevarat.Multumesc.

 

nu are importanta pe care borna il legi in serie...

 

da, cu masina incuiata, fara consumatori, totul inchis - sa ai pana in 0.04A - este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am verificat din nou pierderea amperilor dupa oprirea si inchiderea masini din semnatura cu alarma pusa; dupa primele 10 minute aveam o pierdere de 0,20A, iar dupa alte 20 de minute sa satabilizat la 0,00A. deci trebuie spus la cei care masoara singuri ca, trebuie inseriat multimetru si dupa circa 30 de minute trebuie masurat,iar daca scoti o fisa de la multimetru intrerupi circuitul si dupa punerea fisei trebuie sa astepti iar circa 30 minute. Atentie pentru cei care va dau garantie la baterie, multimetru trebuie sa stea circa 30 de minute atacat continuu ca altfel va fura electricianu si chiar cei din servis isi fac de treaba sa ti scoata banu. Eu asa am procedat si am mers circa o saptamana fara siguranta de la iluminatul interior pe motivul ca am un scurt,in schimb verificarile erau facute in primele 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta la mk5... unde trebuie sa astepti pana intra modulele in sleep, etc.

 

la mk4 - aria pe care discutam acum, nu ai de ce sa astepti atat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am schimbat pana la urma releul de incarcare, si acuma incarca 14.3 cu motorul rece si fara consumatori, iar dupa ce se incalzeste motorul incarca 13.9  fara consumatori si 12.8 cu toti consumatori. daca o turez putin creste la 13.6. pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat pe bornele la alternator sau pe baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat in ambele parti. Diferenta de 0,2V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva meseriasi pe electric la service in Tulcea cunoasteti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma confrunt cu o problema la o octavia1 1,6i ,Imi descarca bateria '

Masurat incarcarea 14,2V  ,inseriat aparat masura pe cablu alternator 0,8A ,restul consumatorilor 0,2A 

Demontat alternator curatat refacut lipituri stator,masurat diode ok

Cand scot mufa exitatie de pe releu dispare consumul!:o

Modulul confort cred ca nu intra in stand by deoarece am probleme la usi ,la una e scos calc usa si mufa din broasca si probabil de aceea si consumul de pana in 0,2A ,dar problema e consumul mult mai mare al releului alternator,se poate verifica cumva s-au sigur e dus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu-l pot masura?Potriveste de pe orice alternator vw Bosch 90A? Cat ar costa unul si vine cu carbuni cu tot?

Si totusi de de incarca 14V?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut si eu numai ca consumul sarea de 2 Amp. Releul a fost de vina. L-am schimbat cu unul BOSCH si nu mai am probleme. Rezolva si cu 

calculatorul de usa altfel ramai fara baterie in 3-4 zile. Pretul releului cam 200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/19/2016 at 8:50 AM, emilvef said:

Deci nu-l pot masura?Potriveste de pe orice alternator vw Bosch 90A? Cat ar costa unul si vine cu carbuni cu tot?

Si totusi de de incarca 14V?

nu are legatura... e defect si iti fura curent.

cumpara unul compabil - dupa seria sasiu - daca tu ai Bosch de 90A, da, se potriveste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare baieti.

Tot am cautat un topic cu problem electrice dar nu am gasit decat cu geamuri , deci am decis sa intreb aici.

Zilele trecute am scos afara comutatorul de lumini dion bord.

Am impins inauntru , am dat pe pozitie si a iesit afara.

Am uitat sa pun inapoi pe 0 inainte sa scot mufa.

Dupa vreo  2-3 porniri (mai grele dar a pornit) in zile diferite sambata seara n-a mai pornit.

Sambata am chemat un prieten, mi-a dat curent, a pornit masina , am fost la un drum mai lung sa se incarce bateria.

Am pus jos masina, dupa vreo ora am vrut sa ies iar, nu a mai pornit.

Am chemat iar prietenul , iar mi-a dat curent , a pornit masina.

Am incercat de vreo 4-5 ori sa opresc masina dupa aia sa-l ponesc, pornea fara probleme.

Dupa aia n-a mai pornit.

Mentionez ca am masurat cu multimetru, cu masina pornita am 14.26/14.28 v, cand aprindeam farurile sa testez scadea vreo 5-10 v dar urca la loc. 

Am incercat sa masor si cu masina oprita/incuiata (cu alarma)  si o borna scoasa si mi-a iesit 0.02 (de la leduri ma gandesc). 

Cu masina oprita am avut sambata 13.84. 

Dupa aia am pus jos masina, azi dimineata am vrut sa dau cheie iar n-a pornit.

Iar am masurat cu motorul oprit si borna pusa si am avut 10.56.

Ce draq se intampla ca nu mai stiu, incarca, nu mai incarca?

Bateria e varta blue dynamic 52ah 12v 470a , si mentionez ca niciodata nu mi-a facut figuri doar dupa ce am scos comutatorul de lumini.

Ce puteti sa-mi spuneti in privinta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate a fost coincidenţă cu umblatul la blocul de lumini, mai pică şi dintr-o dată (a păţit un amic săptămâna trecută, a oprit-o şi după câteva ore n-a mai vrut). Scăderea aia cu 5-10V când porneşti farurile este anormală chiar dacă-şi revine.

Îcearcă să pui altă baterie pe maşină dacă ai posibilitatea, sau pune-o pe a ta pe un redresor digital (atunci când nu porneşte) şi dacă după vreo 10-15 minute zice că este încărcată bateria, este clară situaţia: îţi trebuie alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine duce colegul bateria acasa pentru ca are redresor  si al va incarca 100%, sa vedem daca tine bateria sau nu.

Multumesc de raspuns! O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

verifica consumul in standby, cu un ampermetru - sa nu ai vreun consumator ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi a zis că are 0.02.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu am vazut... daca asa este, atunci e mai mult decat ok - si ramane problema cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi vine c-am greu să cred că o baterie de top cum e varta si un model din gama dynamic să-si dea duhul asa de la o zi la alta. O să încerc cu încărcat-ul si dacă nu functionează nici asa, cumpăr alta nouă. De data asta dynamic black de 56Ah/480A curent pornire. Ajunge asta la borica din semnătură sau să iau mai mare de 63/610 ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ajunge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutăți în legătură cu bateria mea. A fost băgat la încărcat în jur la 20 de ore,după încărcare am măsurat curentul , e 12.63 am să-l mai măsor o dată pe la 22 când ies de la lucru.

Alte măsurători trebuie să fac să văd dacă bateria e in ordine sau nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris acolo cam ce sa măsori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!