Jump to content

Probleme baterie sau alternator ?


b_o_g
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Si la mine face la fel si cica ar fi normal...

Eu observ asta cand parhez masina si din instinct actionez ridicarea geamutilor inainte sa opresc farurile si motorul...si la fel observ cum scade intensitatea farurilor...

Era o explicatie pe undeva daca tin minte bine...in momentul in care geamul ajunge la capat de cursa se pune in scurt nu stiu ce ca sa nu mai forteze motorasul...si de aici apare femomenul asta...

Deci masina nu are nimic...stai linistit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Multumesc de raspuns :) masina de care vorbesti tu e cea din semnatura? pentru ca la diesel eu stiu ca ar trebui sa fie amperajul mai ridiat la alternator undeva peste 100A pe cand la benzina e intre 70 si 90A...eu o sa stau linistit numai faza e ca am pus baterie noua Varta Silver de 64ah in vara si imi e sa nu o termin repede din cine stie ce defect care putea fi prevenit...dar la fel face si daca pornesc consumatori mai mari... astept si alte pareri.Eu unul zic ca alternatorul nu are amperajul potrivit deci prin urmare cand apare un consumator in sistem acesta se "sufoca". Nu e normal sa faca asa am verificat asta la un prieten pe un bmw seria3 2002 benzina de 1.8 si nimic daca dau sa pornesc ventilatia in habitaclu la maxim tot nimic calc frana si dau sa omor motorul cand se subtureaza nimic farurile,lumina in bord raman la fel fara fluctuatii; la fel si la un ford mondeo 2006 2.0 diesel...numai la a mea face ca "pomul de craciun" daca apar consumatori mari... of ce m-am staurat :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Exact...vorbim de masina din semnatura...care are alternatorul de 90A fix :))

Este irelevant ce se intampla la BMW sau Ford...cauta sa compari cu o masina aproximativ la fel ca a ta...si o sa vezi ca la fel face...

Mai asteapta pareri de la posesori de Golf 4/Bora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...dar ma enerveaza ca ale lor nu sunt "pom de craciun" la instalatia electrica ca si golf-ul meu  :))

Adevarul ca a mea e asa de cand am cumparato :dry:  si vreau sa stiu daca se poate rezolva gen:prin schimbarea periilor colectoare cu tot cu releu de incarcare asa vine pe alternatoarele astea bosch de vw etc. Un weekend frumos in continuare pentru toti forumisti vw. Si astept pareri de la posesorii de bora/golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

M-am gandit mai bine...citeste topicul acesta si verifica daca ai problema asta...

Recent m-a sunat un prieten cu un 1.6 16V ca ii licare tot in bord si i s-a oprit motoru...si avea problema asta...

Nu te costa nimic sa verifici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate m-am uitat eu pe acolo la sigurantele de pe baterie acum ceva timp(2sapt. cred) era totul ok nu am vazut nimic carbonizat s-au oxidat.Dar am sa verific maine cum spuneau colegi cu toti consumatorii(faruri/ventilatoare etc.) sa vad daca se incalzeste + ca am sa arunc o privire mai amanuntita sa ma asigur ca sunt in stare perfecta acele contacte,cabluri si sigurante.

Am sa revin saptamana aceasta cu constatarile de rigoare in urma verificari acelui panou.

Multumesc pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cand ajunge la capat de cursa la geamuri asa face si la mine, zic eu ca e normal, asa facea de tot timpul. Alternatorul e de 120A

Face asa si cand sau muzica foarte tare, am sub. fara condensator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine simte in lumina farurilor cand geamurile sunt inchise si actionez butonul, am baterie noua varta silver 74ah.

si la golful vechi facea la fel.... cred ca este vre-un traseu dimensionat la limita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius1982.11 la fel si eu am subwoofer de 300w legat direct cu cablu de la baterie fara condensator si daca dau tare imi fluctuaza lumina faruri/bord deci cum ziceam orice consumator mai mare de 50-100w se pare ca influenteaza sistemul electric general sper sa ajung sapt. asta la un electricean sa vedem si daca remediez problema,o sa postez solutile rezolvari acestor simptome.

@puricele numai cand te joci la geamuri face asa s-au si la alte chesti exemplu ventilator aer conditionat bricheta etc.?

Modificat de morfeus.22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ce parere aveti de urmatoarele date:

- curent incarcare - fara consumatori - 14,3 V

- curent incarcare - cu consumatori (faza lunga/climatronic la max/radio pornit/etc) - 14 V

- consum in stand-by cu masina descuiata - 0,07 Ah - masurat din ora in ora

- consum in stand-by cu masina incuiata - 0,06 Ah - masurat din ora in ora

- baterie aproape noua 65 Ah (dusa si verificata la garantie de cateva ori, testata si pe alta masina timp de 2 saptamani fara probleme)

Si totusi se consuma bateria dupa o noapte, doua, trei, nu complet dar scade sub 12 volti.

Testat cu inca doua baterii, aceeasi treaba.

Ca durata de timp variaza descarcatul, intre 1-5 zile de nepornit,

S-a verificat si ca nu cumva alternatorul sa produca vreun scurt, etc.

E vreo chestie care imi scapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei tu ai un consumator ascuns acolo care isi da drumul cand nu te astepti nu tot timpul de exemplu switch-ul la frana l-ai verificat? asa am patit'o si eu se aprindeau stopurile de frana dupa un timp ce nu mai foloseam masina...mai e si casetofonul poate sa iti faca scurt pe placa de circuite(inauntrul lui! nu pe cablajul exterior) incearca sa lasi masina cu casetofonul scos afara sa vezi de asemenea verifica switch-ul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA valorile de acolo nu ar trebui sa descarce bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!se poate adapta tensiunea de incarcare cu VCDS la un Golf 4(ALH)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu tensiunea de incarcare e data de releul de incarcare de pe alternator o piesa care se strica des...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Simptome:

- lumina bord, faruri si pozitii au devenit foarte slabe

- CHECK ENGINE, ABS, ESP, AIRBAG, si spre final si EPC aprinse

- am mai mers 20 km si motorul a inceput sa nu mai traga, acceleratia in blana dar turatia+viteza scadeau vazand cu ochii, pana cand a murit de tot; s-a aprins si martorul de baterie si acolo am ramas, la automat nu a mai schitat nimic (doar se resetau ceasurile de bord si vibrau acele - adica baterie moarta).

 

Colac peste pupaza, eram si pe autostrada.

 

Am adus masina pe platforma pana in Craiova la service. Cauza a fost releul de la alternator, schimbat (190 ron + manopera) si acum totul e ok. Drumuri bune va urez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant cum ziceam releul asta de pe alternator pare sa fie "buba" alternatoarelor vw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai inchis masina si ai oprit toti consumatorii astepti 2-4 minute cu ampermetrul pus! 0,04 e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare ! 

 

Am intampinat ieri o problema destul de "interesanta". Am plecat din parcare pana la OMV (circa 2km) am cumparat ceva de acolo si inainte sa plec din parcarea OMV am pornit masina destul de greu . Am ajuns in parcarea mea si am zis sa incerc sa o mai pornesc odata dar nu a pornit . Am primit curent la baterie si a pornit , am verificat curentul din baterie si era de 9,5V (mentionez ca bateria a fost cumparata in martie anul acesta) , care este problema ? Este bateria problema , dar alternatorul chiar daca bateria este dusa nu trebuie sa faca 14,4-14,6V la baterie , sau este alternatorul ? 

Dupa ce am primit curent masina a mai mers in jur de 1h-1h jumate si in acest timp rand pe rand au inceput sa se dezactiveze airbagul,abs,clapeta accelaratie,esp .

Masina mea este un golf 4 anul 2002 1.6 16v variant

 

Am pus bateria pe redresor sa o incarc dar dupa vreo 8 ore nu s-a incarcat deloc ledul de la baterie este tot negru .

Modificat de BenyAnghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ai pornit masina, cat era tensiunea pe baterie cu motorul pornit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9,5V era cu motorul pornit si dupa vreo juma de ora sau mai putin a ajuns la 9,3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu mai incarca alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles , ar trebui sa i-au unul nou s-au sa-l dau jos si sa vad daca e dusa vreo dioda sau sa verific periile ?

Modificat de BenyAnghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca mai bine il dai jos si sa-l duci la un electrician ca sa vezi exact unde e problema. Eu am patit acelasi lucru si a trebuit sa schimb rotorul parca. A costat undeva la 150 lei + 50 lei manopera la un amic.

Daca-ti iei unul din dezmembrari poate ai ghinion si dupa 10-15000 km iti va face la fel. Totul depinde de ce anume e stricat la el.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , multumesc frumos pentru sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!