Jump to content

Niste Informatii.. Caut


seby
 Share

Postare recomandată

as vrea sa stiu si eu sau daca are cineva o carte sau documentatie.. dupa care sa ma iau..ca sa reglez tachetii de la broasca

tin sa mentionez ca motorul meu este din 1965 si are seria f062297x daca stie cineva la cat se regleaza exact as fi foarte recunoscator.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii nu se regleaza. Se pun doar la locul lor cu grija si ulei, inainte de a inchide demicarterele.

Probabil te referi la jocul dintre supape si culbutori. Asta e un mare mister...

Singurul lucru clar e ca trebuie reglat cu motorul rece (dimineata inainte de pornire, dupa ce a stat peste noapte).

Mie toti expertii mi-au spus sa reglez la 0,15 mm jocul dintre supape si culbutori, insa n-am gasit sa scrie asta undeva.

In manualul de reparatie scris in anul 1960 zice ca la modelele vechi e 0,2 admisia si 0,3 evacuarea, iar la modelele noi sunt 0,1 ambele:

post-2166-1208894599_thumb.jpgpost-2166-1208894609_thumb.jpgpost-2166-1208894615_thumb.jpg

In manualul de exploatare scanat niq (care e scris in 1969), scrie 0,1 la ambele supape:

post-2166-1208894623_thumb.jpg

Nici pina in ziua de azi nu m-am prins de ce regleaza toata lumea la 0,15mm.

Modificat de Osi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. la jocul dintre supape si culbultori ma refeream...

eu am gasit intr-un manual in care scria ca sa ii reglez la 0,006 si ala de 0,005 trebuie sa intre usor si ala de 0,007 nu are voie sa intre..

cum se transforma asta in mm.. daca vrea cineva sa ma ajute..

adica as vrea sa stiu diferenta dintre manuale...

daca e cum zici tu atuncea ar trebui sa reglez la 0.2 si 0.3 ptr ca e modelul vechi..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,15 admisia, 0, 20 evacuarea

0,006 toli= 0,1524 mm,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aici ai 2 pagini din manualul de reparatie. la 1600-le meu le-am facut 0,20mm cu motorul rece.

post-6468-1208931087_thumb.jpg

post-6468-1208931093_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cum zici tu atuncea ar trebui sa reglez la 0.2 si 0.3 ptr ca e modelul vechi..?

Nu cred. Am zis ca manualul ala e scris in 1960.

Ceea ce era vechi si nou pe-atunci, e altceva decit 1965.

Eu de-a lungul timpului le-am reglat atit la 0,1 cit si la 0,15. Nu am simtit nici o diferenta notabila.

Diferenta se simte intr-adevar cind sunt dereglate mai mult.

Mi s-a intimplat sa le gasesc dereglate la peste 0,2 sau chiar fara joc, si atunci se simte puternic diferenta cind le aduci la normal.

In ultima vreme reglez mereu la 0,15 cu lera (0,15 sa intre greu iar 0,2 sa nu intre deloc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0,15 pe admisie si pe evacuare, motoare post 68

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. am reglat la 0.15 si merge mult mai bine... adica merge..

am mai gasit si eu intrun manual o poza... o postez poate mai are cineva nevoie

multumesc inca odata ptr timpul acordat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!